Olen shokissa. Lindtmanin (SDP) suosio romahtanut
IL: USU-gallup: Lindtmanin sijoitus romahti.
Suurimman oppositiopuolue SDP:n puheenjohtajan Antti Lindtmanin sijoitus on pudonnut gallupin ykköspaikalta viidenneksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/62abfb1d-57e6-40d5-a871-b157edec0…
Kommentit (248)
Voi ei, Lindemanni kehui väärää maata :(
Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Lindemanni kehui väärää maata :(
Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan
Ei edelleenkään hyvältä näytä demareiden talousosaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Lindemanni kehui väärää maata :(
Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan
Ei edelleenkään hyvältä näytä demareiden talousosaaminen.
Ylioppilas Mäkynen on SDP:n paras talousosaaja. Valitettavasti näyttää siltä, että hänetkin laitettu sivuraiteille. Tuppurainen viitoittaa talouslinjat? Vai onko Ahsell, joka kommentoi saatava autoveroja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Parasta suomelle ja kantasuomalaisille onkin että lintin ja koko puolueen kannatus vajoaa pohjamutiin.
Suomen kansa on niin pöhkö, että äänestää demareita. Sellainen kansa kuin poliitikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Lindemanni kehui väärää maata :(
Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan
Ei edelleenkään hyvältä näytä demareiden talousosaaminen.
Ylioppilas Mäkynen on SDP:n paras talousosaaja. Valitettavasti näyttää siltä, että hänetkin laitettu sivuraiteille. Tuppurainen viitoittaa talouslinjat? Vai onko Ahsell, joka kommentoi saatava autoveroja lisää.
Niin ymmärsin myös, että demarit päästessään valtaa alkavat himoverottamaan. Autonomistajat verotetaan hengiltä. Koskee toki kaikkia, sillä kukapa ei auton kyydissä joskus matkustaisi. Ilmaisia kyytejä ei enää ole.
Eiköhän Marinin keskarin näyttäminen demareiden vanhemman polven äänestäjille aiheuta jotain, kun todellinen äänestäminen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra noussut jo kakkoseksi!
Tuleva pääministeri,ihana ja osaava Riikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuota voisi sanoa melko rajuksi pudotukseksi. Mikä syy?
Ehkäpä ihmiset eivät halua sittenkään ammentaa talousoppeja Espanjan vasemmistosta mitä Lindtman hehkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra noussut jo kakkoseksi!
Tästä se lähtee, voikukilla voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Lindemanni kehui väärää maata :(
Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan
Ei edelleenkään hyvältä näytä demareiden talousosaaminen.
Ylioppilas Mäkynen on SDP:n paras talousosaaja. Valitettavasti näyttää siltä, että hänetkin laitettu sivuraiteille. Tuppurainen viitoittaa talouslinjat? Vai onko Ahsell, joka kommentoi saatava autoveroja lisää.
Niin ymmärsin myös, että demarit päästessään valtaa alkavat himoverottamaan. Autonomistajat verotetaan hengiltä. Koskee toki kaikkia, sillä kukapa ei auton kyydissä joskus matkustaisi. Ilmaisia kyytejä ei enää ole.
Ilmaisia kyytejä ei tosiaankaan ole. Mutta demarien äänestäjät eivät niin pitkälle ajattele, että hekin joutuvat maksamaan kaikesta.
Toki jos kelasta tulee kaikki niin...
Orvon, Purran ja uskispoppoon vastustus, ei tee nassetervehdys Lindtmanista yhtään fiksumpaa tai kypsempää. Eli asiat eivät tule paranemaan pätkän vertaa.
Näkymättömän Lindtmanin tulisi nostaa natsilippu salkoon. Saisi näkyvyyttä suvakkimediassa.
Ainoastaa kuokuu ne jotka luulevat rahan tulevan seinästä ilmaiseksi.
Demareilla on myös "suomalaiset ovat rasisteja"Nasima. Miettikää sitä sisäministerinä tai valtiovarainministerinä. Itku tulee.
Ei kun osaamisestaan. Ei suomi ole mailman sosiaalitoimisto. Eihän?
Niinpä käsi toisten taskulla käy
nnin kehuminen ei kannata kehua. Näin maksajana.
SPD on varkaiden puolue. He ostavat äänensä lupaamalla työssäkäyvien rahat laiskoille ja rikollisille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi SDP ei ole saanut mitään talouskasvua aikaan, vaikka oli 15 vuotta peräkkäin hallituksessa? Osaako joku selittää?
Oli talouskasvujarru päällä !
Muuten kiva huomata miten sujuvasti media taas kerran valehtelee asiaa ja antaa ymmärtää että vika olisi tyhmän nykyhallituksen joka nyt vaan ei tajua vaihtaa nollakorkolainoihin. Ihan kuin se onnistuisi, lol.
Muutenkin ongelma on lainan määrä ja se, että valtiontalous on totaalisen kroonisessa epätasapainossa isolta osin edellisen hallituksen sekoilujen jäljeltä kun velkojen lisäksi sotkettiin paitsi sote niin energiantuotanto kuin paljon muutakin.
Toinen median propaganda-artikkeli näytti kohdistuvan tilastokeskuksen tapaan määritellä jotain talorakennuslainoja julkiseksi velaksi. Ymmärtääkseni tässä konkurssissa velan määrän lisääminen julkiselle taloudelle ei ole kovinkaan loistava idea, eikä se millään tilastopiilottamisella sen paremmaksi muutu kun velat on maksettava takaisinkin ja jos on takaajana niin pitää varautua siihen että ne kaatuu omaan niskaan.