Olen shokissa. Lindtmanin (SDP) suosio romahtanut
IL: USU-gallup: Lindtmanin sijoitus romahti.
Suurimman oppositiopuolue SDP:n puheenjohtajan Antti Lindtmanin sijoitus on pudonnut gallupin ykköspaikalta viidenneksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/62abfb1d-57e6-40d5-a871-b157edec0…
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Demareilla on myös "suomalaiset ovat rasisteja"Nasima. Miettikää sitä sisäministerinä tai valtiovarainministerinä. Itku tulee.
Afgaani ja muslimi sisäministerinä.? GAME OVER. 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota voisi sanoa melko rajuksi pudotukseksi. Mikä syy?
Kaikki kuplat puhkeaa aikanaan. Missä Lindmanin näytöt? Kokemus? Osaaminen? Ei ole.
Mutta kun vertaa perskokkeleihin, melkein mikä tahansa on parempi vaihtoehto. Symbaaleja yhteen hakkaava marakattikin olisi hoitanut talouden paremmin.
Kuka voi olla niin tyhmä, että haluaisi vielä tätä lisää?
En tiedä miksi, mutta Antti Lindtman ei ole suosikkini. Puolueella ei väliä, mutta henkilönä ei ole minun mieleeni.
Pedro Lindtman. Adios toverit. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPD on varkaiden puolue. He ostavat äänensä lupaamalla työssäkäyvien rahat laiskoille ja rikollisille.
Ja loput ilmastonmuutospapeille, eli vihreän siirtymän kusetukselle. Joka on todellisuudessa monikansallisia kaivosyhtiöitä, kiinalaisia tuulimyllujen ja rairinkopaneleiden valmistajia, välistävetäjioä ja ilmastojärjestöjä ja -bisneksiä.
Marinin hallitus tuki näitä ulkomaisia "vihreän setelin siirtymähankkeita" ja ajoi alas täysin kotimaisen turve-energia tuotannon.
Miksi kaikki Marinin hallkituksen vastuuministerit pakenivat ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPD on varkaiden puolue. He ostavat äänensä lupaamalla työssäkäyvien rahat laiskoille ja rikollisille.
Ja loput ilmastonmuutospapeille, eli vihreän siirtymän kusetukselle. Joka on todellisuudessa monikansallisia kaivosyhtiöitä, kiinalaisia tuulimyllujen ja rairinkopaneleiden valmistajia, välistävetäjioä ja ilmastojärjestöjä ja -bisneksiä.
Marinin hallitus tuki näitä ulkomaisia "vihreän setelin siirtymähankkeita" ja ajoi alas täysin kotimaisen turve-energia tuotannon.
Miksi kaikki Marinin hallkituksen vastuuministerit pakenivat ulkomaille?
Katsohan vain mihin perskokkeleiden suomentuhoajat kaikkoavat tämän kauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota voisi sanoa melko rajuksi pudotukseksi. Mikä syy?
Kaikki kuplat puhkeaa aikanaan. Missä Lindmanin näytöt? Kokemus? Osaaminen? Ei ole.
Katso miten Antin Vantaalla menee,siinä näytöt.
Joo, olen lukenut uutisista, paljon rikollisuutta ja muuta ongelmaa siellä.
Ennen kaikkea kaupungin rahatilanne ihan kuralla.
Naisia umpimustissa kaavuissa, kerjäläisiä joka kulmassa jne.
Olen koko ikäni asunut Vantaalla (siis Helsingin maalaiskunnassa), enää en tunnista samaksi kaupungiksi.
Ja loput ilmastonmuutospapeille, eli vihreän siirtymän kusetukselle. Joka on todellisuudessa monikansallisia kaivosyhtiöitä, kiinalaisia tuulimyllujen ja rairinkopaneleiden valmistajia, välistävetäjioä ja ilmastojärjestöjä ja -bisneksiä.