Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
Harva mies koskaan enää kelpaa naiselle. Lihavat 20 kpl ovat antaneet pakit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy.
Eli hakkaan ihmisiå pampulla päähän hyvä
Sori, en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat tuolla. Oliko se jokin huono vitsi vai mikä? Lukija on kuitenkin itse vastuussa mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies koskaan enää kelpaa naiselle. Lihavat 20 kpl ovat antaneet pakit
Ai jaa. Minä kyllä tunnen useita miehiä jotka kelpaavat naisille. Sinä et kelpaa, koska et näe naisissa muuta kuin ulkokuoren: meikit, mahan ja perseen. Etkö sinä saatana ymmärrä että naiset ovat eläviä ihmisiä.
OLETTE TODELLA NIRSOJA TE NAISET
OLEN KOMEA PITKÄ MIES JA MULLA EI OO EES ISO KALJAMAHA EN YMMÄRRÄ MIKSI SIITÄ JANKUTETAAN MULLA ON VAKITYÖ JA VELAT ON POISSA 10 V PÄÄSTÄ VAIKKA OIS 100 TUHATTA EN YMMÄRRÄ MIKSI NOI ON ESTE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies koskaan enää kelpaa naiselle. Lihavat 20 kpl ovat antaneet pakit
Ai jaa. Minä kyllä tunnen useita miehiä jotka kelpaavat naisille. Sinä et kelpaa, koska et näe naisissa muuta kuin ulkokuoren: meikit, mahan ja perseen. Etkö sinä saatana ymmärrä että naiset ovat eläviä ihmisiä.
AI MINÄ EN NÄÄ MUUTA, MÄ NÄÄN PALJOKIN MUUTA VOISIN VIETTÄÄ NAISENKAA AIKAA ASUA YHDESSÄ, ANTAA SEKSIÄ JA OSTAA KUKKEJA VIEDÄ SYÖMÄÄ. MITÄ TE MEINAATTE?
naiset vaa ghostaa ja minä haluan viedä naisen treffeille ja vaikka maksaa kukaan ei ole kiinnostunut, ghostataan ja ei haluta tutustua, tommoset naiset on, pitäkää kaikki tunkkinne, ei annetaa ees mahdollisuutta että vois tutustua
Katso monet meistä naisista on valinnut 4B tien. Googlaappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
Mä en ymmärrä naisia ei tuu ees tinderissä osumia vaikka olen ihan komea ja tosi pitkäkin, että kyllä vaikka te naiset mitä koskaan sanotte te olette todella nirsoja!!
Olen kiinnostunut sinusta, mutta et vastaa, minkä ikäistä naista etsit?
Joo mulle riitti, pysyn yksin ja käyn maksullisissa aina välillä kun on rahaa, saa myös seksiä, töitä jatkan niin kauan ku saa olla ja maksan velkani.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta, mutta et vastaa, minkä ikäistä naista etsit?
18-47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta, mutta et vastaa, minkä ikäistä naista etsit?
18-47
No sehän ratkaisi. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta, mutta et vastaa, minkä ikäistä naista etsit?
18-47
No sehän ratkaisi. Ei kiitos.
Siksi että alarajasi on noin alhainen.
no ni tulkaa tänne niin voin alkaa tappelee ihan sama ketä tulee vastaan, mulla on pesismailma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta, mutta et vastaa, minkä ikäistä naista etsit?
18-47
No sehän ratkaisi. Ei kiitos.
Siksi että alarajasi on noin alhainen.
Mä en ole nirso, mulle kelpaa nuori ja lihavaki jolla on kaljamaha, koska mullaki on
Ihmiset mollaa vain ja ovat sairaita