Voiko postin paketti tulla lauantaina?
Minulla on tärkeä posti tulossa, jonka tilasin jo maanantaina ja on kestänyt lähes koko viikon. Olen selaillut päivittäin omapostin sivuilta, missä posti kulkee ja nyt tänään on siis rekisteröity. Voiko se tulla huomenna vai pitääkö odottaa maanantaihin?
Kommentit (14)
Postipaketit ei kulje viikonloppuisin.
Ei. Vain Erika tulee lauantaina. Ich komme.
Kyllä itse olen saanut lauantaina paketin.
Voi tulla, asiahan uutisoitiin tuossa joskus. Itsekin sain aikakauslehteni (kyllä!) Lauantaina muutama viikko sitten. Kirjepostia eivät jaa, paketteja kyllä. Ilmeisesti aikakauslehti lasketaan paketiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse olen saanut lauantaina paketin.
Tilatessa muistaakseni puhutaam arkipäivistä!
Posti hädin tuskin toimittaa paketteja edes arkena. Yleensä ne pyörii jossain jakelukeskuksessa päiväkausia.
Vierailija kirjoitti:
Postipaketit ei kulje viikonloppuisin.
😭😭😭😭😭😭😭😭
Itsellä oli Postin paketin kotiinkuljetusvaihtoehdoissa juuri eilen toimitus tälle päivälle tai huomiselle lauantaille.
Vierailija kirjoitti:
Posti hädin tuskin toimittaa paketteja edes arkena. Yleensä ne pyörii jossain jakelukeskuksessa päiväkausia.
Aijaa? Missäpäin tuota? Täällä, Helsingin lähettyvillä, ainakin kulkenut hyvin ja ajallaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei tule viikonloppuna.
EIKÄ!!!! 😡😡😡😡😡😡😡😡
No riippuu paikkakunnasta, jota et tietenkään kerro, mutta pääsääntöisesti posti kulkee arkipäivinä, myös ne paketit.
Kyllä. Postin automaatteihin viedään myös viikonloppuisin. Kotiovelle ei tule.
Ei tule viikonloppuna.