Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
kuinka tää on ees mahdollista kun nuorempana sain jatkuvasti naisia läheisyyttä ja yöseuraa?
Vierailija kirjoitti:
syljen naisten päälle ja kourin väkisin tissejä ja rintoja ja pyllyä varokaa naiset
Nettivinkki poliisille laitettu Anton Ekmanista Vantaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syljen naisten päälle ja kourin väkisin tissejä ja rintoja ja pyllyä varokaa naiset
Nettivinkki poliisille laitettu Anton Ekmanista Vantaalta.
no joo eipä tarvi haukkua minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ei tietenkään haluta sinun haisevaan kainaloon ja likaisiin lakanoihin kaljatölkkien keskelle kourittavaksi. Pelkkä ajatus oksettaa.
luuletko et mä juon viikolla ja mun asunnossa on kaljatölkkejä hankkikaa apua?
mut nyt mä lopetan tän ja en jaksa enää kun tää ei koskaa muutu aina mollataan ja mua ei ihmiset ees tunne hyvää jatkoa, yksin on hyvä loppuelämä sinkkuna, kai mä kesällä 100 € maksullinen nuori nainen se antaa 30 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ei tietenkään haluta sinun haisevaan kainaloon ja likaisiin lakanoihin kaljatölkkien keskelle kourittavaksi. Pelkkä ajatus oksettaa.
luuletko et mä juon viikolla ja mun asunnossa on kaljatölkkejä hankkikaa apua?
Juuri kerroit meille hakevasi kaljaa ja menevän myöhemmin baariin. Olet selvästi humalassa, vtun LUUSERI JUOPPO. Mätäne sinne kämäiseen yksiöösi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä nykyajan naisia vaivaa
Ei heitä mikään vaivaa. Asia on juuri niin kuin itse olet satoja kertoja todennut täällä: et kelpaa. Ja syy on se, että naisilla on järki päässä. Näkevät heti mitä olet "miehiäsi". Miksi kukaan haluaisi olla juopporessukan kanssa joka viettää päivänsä vauvapalstalla ulisemassa kurjasta elämästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syljen naisten päälle ja kourin väkisin tissejä ja rintoja ja pyllyä varokaa naiset
Nettivinkki poliisille laitettu Anton Ekmanista Vantaalta.
Saisi poliisit tutkia tuota tyyppiä myös sen murhatun Postin naispuolisen työtekijän osalta. Tapahtui Vantaalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä nykyajan naisia vaivaa
Ei heitä mikään vaivaa. Asia on juuri niin kuin itse olet satoja kertoja todennut täällä: et kelpaa. Ja syy on se, että naisilla on järki päässä. Näkevät heti mitä olet "miehiäsi". Miksi kukaan haluaisi olla juopporessukan kanssa joka viettää päivänsä vauvapalstalla ulisemassa kurjasta elämästään?
Mä en ole juoppo mä käyn töissä ja hoidan asiani, onko sulla jotai ongelmia?
Itse oon nätti 46v nainen. Etsin alle 50v miestä. Joka olisi koulutettu, töissä käyvä kuten minäkin. Savuton, alkoholia kohtuudella yli 185 pitkä katseen kestävä ja siisti pitää olla. Ei vaan löydy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ei tietenkään haluta sinun haisevaan kainaloon ja likaisiin lakanoihin kaljatölkkien keskelle kourittavaksi. Pelkkä ajatus oksettaa.
luuletko et mä juon viikolla ja mun asunnossa on kaljatölkkejä hankkikaa apua?
Juuri kerroit meille hakevasi kaljaa ja menevän myöhemmin baariin. Olet selvästi humalassa, vtun LUUSERI JUOPPO. Mätäne sinne kämäiseen yksiöösi.
Tule sanomaa naama eteen niin hakkaan sun jalat ja joudut menee sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon nätti 46v nainen. Etsin alle 50v miestä. Joka olisi koulutettu, töissä käyvä kuten minäkin. Savuton, alkoholia kohtuudella yli 185 pitkä katseen kestävä ja siisti pitää olla. Ei vaan löydy!
Et löydäkkää ole yksin loppuelämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä nykyajan naisia vaivaa
Ei heitä mikään vaivaa. Asia on juuri niin kuin itse olet satoja kertoja todennut täällä: et kelpaa. Ja syy on se, että naisilla on järki päässä. Näkevät heti mitä olet "miehiäsi". Miksi kukaan haluaisi olla juopporessukan kanssa joka viettää päivänsä vauvapalstalla ulisemassa kurjasta elämästään?
Mä en ole juoppo mä käyn töissä ja hoidan asiani, onko sulla jotai ongelmia?
Et sinä hoida asioitasi. Olet lapsen tasolla, ja deittailutasosi on 1/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ei tietenkään haluta sinun haisevaan kainaloon ja likaisiin lakanoihin kaljatölkkien keskelle kourittavaksi. Pelkkä ajatus oksettaa.
luuletko et mä juon viikolla ja mun asunnossa on kaljatölkkejä hankkikaa apua?
Juuri kerroit meille hakevasi kaljaa ja menevän myöhemmin baariin. Olet selvästi humalassa, vtun LUUSERI JUOPPO. Mätäne sinne kämäiseen yksiöösi.
Tule sanomaa naama eteen niin hakkaan sun jalat ja joudut menee sairaalaan.
Sano missä ja milloin. Minäkin asun Vantaalla. Tai voi olla että tulen etsimään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä nykyajan naisia vaivaa
Ei heitä mikään vaivaa. Asia on juuri niin kuin itse olet satoja kertoja todennut täällä: et kelpaa. Ja syy on se, että naisilla on järki päässä. Näkevät heti mitä olet "miehiäsi". Miksi kukaan haluaisi olla juopporessukan kanssa joka viettää päivänsä vauvapalstalla ulisemassa kurjasta elämästään?
Mä en ole juoppo mä käyn töissä ja hoidan asiani, onko sulla jotai ongelmia?
Et sinä hoida asioitasi. Olet lapsen tasolla, ja deittailutasosi on 1/10.
Sori mulla on silti vakityö ja tuli palkankorotuski ja sillee menee hyvin, ja toinen työ sain vakkarin myös.
Tämä on lähtenyt täysin käsistä. Tappo- ja hakkausuhkauksia ja nettivinkkejä, ja mode ei tee mitään.
Miksi palstan modet ei tee tälle sekopäälle mitään!? Ikuinen porttikielto tuolle paskapäälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ei tietenkään haluta sinun haisevaan kainaloon ja likaisiin lakanoihin kaljatölkkien keskelle kourittavaksi. Pelkkä ajatus oksettaa.
luuletko et mä juon viikolla ja mun asunnossa on kaljatölkkejä hankkikaa apua?
Juuri kerroit meille hakevasi kaljaa ja menevän myöhemmin baariin. Olet selvästi humalassa, vtun LUUSERI JUOPPO. Mätäne sinne kämäiseen yksiöösi.
Tule sanomaa naama eteen niin hakkaan sun jalat ja joudut menee sairaalaan.
Sano missä ja milloin. Minäkin asun Vantaalla. Tai voi olla että tulen etsimään sinua.
Onneks mulla on kavereita tullaa porukalla hakkaamaan sut kunnolla.
Nyt mä hiljenen, en jaksa enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no selitäppä nyt selitä mä sain varmaa 50 naistan uorena? komeap itkä mies