Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen
Vierailija kirjoitti:
Aina samat jutut. Mollataan jne ikuisesti
No miksi sä sitten jatkat ikuisesti kirjoitteluasi, eli ulinaasi ja raivoamistasi, täällä?
Eikö kannattaisi lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
Pidän ja käyn töissä ja urheilen. Mikähän naisia vaivaa????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
Pidän ja käyn töissä ja urheilen. Mikähän naisia vaivaa????????
Uskomatonta ettei naisille riitä mikääääään!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina samat jutut. Mollataan jne ikuisesti
No miksi sä sitten jatkat ikuisesti kirjoitteluasi, eli ulinaasi ja raivoamistasi, täällä?
Eikö kannattaisi lopettaa?
Ei tässä koskaan ole mitää järkeä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen
Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen
Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.
Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea
Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen
Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.
Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea
Se odottaa sua loppuelämän suhteeseen allu.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy.
Joo mutta kun hän ei halua. Hän haluaa juoda ja maksaa jättiveloistaan vain korot, koska ei osaa suunnitella taloudenpitoaan. Hän ei ole kiinnostunut mistään eikä puhu muusta kuin itsestään ja omasta ulkonäöstään. Hänellä on vakavia ongelmia impulssikontrollissa ja elämänhallinnassa. Yksikään nainen ei tarvitse sellaista miestä edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen
Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.
Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea
Kyllä todellakin kelpaa TAVALLINEN mies. Sä ja sun kaverisi ette ole tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy.
Eli hakkaan ihmisiå pampulla päähän hyvä
Mä hakkaan tajuttomaksi jos joku tulee sanoo naama eteen mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen
Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.
Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea
Kyllä todellakin kelpaa TAVALLINEN mies. Sä ja sun kaverisi ette ole tavallisia.
Olen komea pitkä mies 195 cm pieni maha
Taas sä Anton Ekman täällä uhkailet aivan järkyttävällä tavalla ja sitten ihmettelet, että ei seuraa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy.
Joo mutta kun hän ei halua. Hän haluaa juoda ja maksaa jättiveloistaan vain korot, koska ei osaa suunnitella taloudenpitoaan. Hän ei ole kiinnostunut mistään eikä puhu muusta kuin itsestään ja omasta ulkonäöstään. Hänellä on vakavia ongelmia impulssikontrollissa ja elämänhallinnassa. Yksikään nainen ei tarvitse sellaista miestä edes seksiin.
Tottakai juon sä et mua estä. Hakkaa päätä seinää
Hei allu , täällä on yksi ketju jonka mies on ihan samassa jamassa kuin sinä. Voisit ottaa yhteyttä häneen. Hänen kanssansa sinulla varmasti synkkaisi ja voisitte yhdessä tehdä elämän muutosta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6497136/mista-tavallinen-pitka-mies-voi…
Samat sanat. Syljen sun päälle oot kauhea