Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään

Vierailija
09.05.2026 |

Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.

Kommentit (548)

Vierailija
461/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä on aivan kauheita ihmisiä

Olet hirviö, Allu. Oksettava miehen irvikuva. Yksinäinen, ruma juoppo.

Samat sanat. Syljen sun päälle oot kauhea

Vierailija
462/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen

Vierailija
464/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina samat jutut. Mollataan jne ikuisesti

No miksi sä sitten jatkat ikuisesti kirjoitteluasi, eli ulinaasi ja raivoamistasi, täällä?

Eikö kannattaisi lopettaa?

Vierailija
465/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

Pidän ja käyn töissä ja urheilen. Mikähän naisia vaivaa????????

Vierailija
466/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

Pidän ja käyn töissä ja urheilen. Mikähän naisia vaivaa????????

Uskomatonta ettei naisille riitä mikääääään!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina samat jutut. Mollataan jne ikuisesti

No miksi sä sitten jatkat ikuisesti kirjoitteluasi, eli ulinaasi ja raivoamistasi, täällä?

Eikö kannattaisi lopettaa?

Ei tässä koskaan ole mitää järkeä!!!!

Vierailija
468/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen

Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen

Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.

Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea

Vierailija
470/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen

Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.

Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea

Se odottaa sua loppuelämän suhteeseen allu.

Vierailija
472/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy. 

Joo mutta kun hän ei halua. Hän haluaa juoda ja maksaa jättiveloistaan vain korot, koska ei osaa suunnitella taloudenpitoaan. Hän ei ole kiinnostunut mistään eikä puhu muusta kuin itsestään ja omasta ulkonäöstään. Hänellä on vakavia ongelmia impulssikontrollissa ja elämänhallinnassa. Yksikään nainen ei tarvitse sellaista miestä edes seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hiton nirsoja naiset

Vierailija
474/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen

Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.

Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea

Kyllä todellakin kelpaa TAVALLINEN mies. Sä ja sun kaverisi ette ole tavallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy. 

Eli hakkaan ihmisiå pampulla päähän hyvä

Vierailija
476/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hakkaan tajuttomaksi jos joku tulee sanoo naama eteen mulle

Vierailija
477/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41

En tiedä mitä vikaa on. Yksin olen

Vikoja ovat nämä: olet yksinkertainen, mielenvikainen, jankuttaja, aggressiivinen, väkivaltainen, alkoholisti, pelivelkainen ja naisia halveksuva. Se, että naiset ei huoli tuollaista miestä ei tee naisista nirsoja. Oikeasti tavallinen 40v mies kelpaa monelle naiselle.

Ei todellakaan kelpaa. Mulla kaveri 47 v ei koskaa seurustellut ja miea

Kyllä todellakin kelpaa TAVALLINEN mies. Sä ja sun kaverisi ette ole tavallisia.

Olen komea pitkä mies 195 cm pieni maha

Vierailija
478/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sä Anton Ekman täällä uhkailet aivan järkyttävällä tavalla ja sitten ihmettelet, että ei seuraa löydy. 

Vierailija
479/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on varmaan aika paha olla, mutta täällä palstalla pyöriminen, uhkailu ja kommentien lukeminen tuskin parantaa oloa. Se voi pahentaa ja aiheuttaa vielä huonomman olon. Et pääse eteenpäin tämän kautta. Sen sijaan kannattaa kääntää katse omaan elämään ja vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy. 

Joo mutta kun hän ei halua. Hän haluaa juoda ja maksaa jättiveloistaan vain korot, koska ei osaa suunnitella taloudenpitoaan. Hän ei ole kiinnostunut mistään eikä puhu muusta kuin itsestään ja omasta ulkonäöstään. Hänellä on vakavia ongelmia impulssikontrollissa ja elämänhallinnassa. Yksikään nainen ei tarvitse sellaista miestä edes seksiin.

Tottakai juon sä et mua estä. Hakkaa päätä seinää

Vierailija
480/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei allu , täällä on yksi ketju jonka mies on ihan samassa jamassa kuin sinä. Voisit ottaa yhteyttä  häneen.  Hänen kanssansa sinulla varmasti synkkaisi ja voisitte yhdessä tehdä elämän muutosta.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6497136/mista-tavallinen-pitka-mies-voi…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme