Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Sä et tule enää ikinä saamaan naisia muuten kuin maksamalla. Eikö ole helpotus? Ei tarvitse enää havitella kalliimpaa autoakaan tehdäksesi naisiin vaikutuksen.
Taidan runkata vaan niinkun olen tehnyt jo pitkän ajan
Vierailija kirjoitti:
Sä et tule enää ikinä saamaan naisia muuten kuin maksamalla. Eikö ole helpotus? Ei tarvitse enää havitella kalliimpaa autoakaan tehdäksesi naisiin vaikutuksen.
Hakkaa päätäs seinää tai ajan sun yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tule enää ikinä saamaan naisia muuten kuin maksamalla. Eikö ole helpotus? Ei tarvitse enää havitella kalliimpaa autoakaan tehdäksesi naisiin vaikutuksen.
Hakkaa päätäs seinää tai ajan sun yli
Aika moni jää yksin elämäaaä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti keski-ikäiset sinkut miehet jäävät taka-alalle jos eivät tee mitään ulkonäkönsä tai kuntonsa eteen. Maha on paisunut, ei käytetä dödöä tai hajuvettä, olemus on epäsiisti ja sänki rehottaa.
Ai pitäisi käydä 3 kertaa salilla viikossa?
Muutat salille liukkarin, kanssa niin kyllä saat tankoa kun nostat tankoa.
Mä.runkkaan ja katon naisten kuvia aah seksipylly
Todella monella naisella on todella tiukka pylly aah
Lopeta jo, Anton. Saat täällä vaan pahan mielen. Et ole missään nimessä normaali mies, eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen; hyväksy se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuvat, naiset muuttuvat, sinä muutut. Mutta et vain ymmärrä. Jatka vaan ihmettelemistä!
Nii mutta kyllä minäkin haluaisin löytää kumppanin
Niin mäkin haluaisin löytää naiskumppanin. Huomasitko että sait jopa 6 alapekutusta vaikka on ihan normaalia että yli 40v sinkkumies tai nainen kaipaa kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, Anton. Saat täällä vaan pahan mielen. Et ole missään nimessä normaali mies, eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen; hyväksy se asia.
Tule sanomaa naaman eteen jos uskallat hakkaan sut niin et sä et kävele koskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, Anton. Saat täällä vaan pahan mielen. Et ole missään nimessä normaali mies, eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen; hyväksy se asia.
Tule sanomaa naaman eteen jos uskallat hakkaan sut niin et sä et kävele koskaa
Mun ei koskaan tollasta kuunnella. Hakkaan pampulla sun polviluut katki
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, Anton. Saat täällä vaan pahan mielen. Et ole missään nimessä normaali mies, eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen; hyväksy se asia.
Anton aiheuttaa itse monelle pahaa mieltä. Jossakin ketjussaan kommentoin niin Anton toivoi mun saavan syövän. Voin sanoa, että meni aika helvetisti tunteisiin näin kaksi kertaa syövän sairastaneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tule enää ikinä saamaan naisia muuten kuin maksamalla. Eikö ole helpotus? Ei tarvitse enää havitella kalliimpaa autoakaan tehdäksesi naisiin vaikutuksen.
Hakkaa päätäs seinää tai ajan sun yli
Oooh levitän kiimaisen puoni sinulle jos otat suihin samalla
Täälä on aivan kauheita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuvat, naiset muuttuvat, sinä muutut. Mutta et vain ymmärrä. Jatka vaan ihmettelemistä!
Nii mutta kyllä minäkin haluaisin löytää kumppanin
Niin mäkin haluaisin löytää naiskumppanin. Huomasitko että sait jopa 6 alapekutusta vaikka on ihan normaalia että yli 40v sinkkumies tai nainen kaipaa kumppania?
Ei me saada naista koskaan.
Aina samat jutut. Mollataan jne ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, Anton. Saat täällä vaan pahan mielen. Et ole missään nimessä normaali mies, eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen; hyväksy se asia.
Tule sanomaa naaman eteen jos uskallat hakkaan sut niin et sä et kävele koskaa
Mun ei koskaan tollasta kuunnella. Hakkaan pampulla sun polviluut katki
Aaah ahh ahhh puhu poika pumpusta lisää vaan kun tuuppaan lastia sun per... seeeeee seeeeeenhhhh
Vierailija kirjoitti:
Täälä on aivan kauheita ihmisiä
Olet hirviö, Allu. Oksettava miehen irvikuva. Yksinäinen, ruma juoppo.
Tästä pitäs laittaa lehtee miten naiset noin nirsoja on