Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
No mene lähipubiin etsimään 60+ ikäinen pubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
No mene lähipubiin etsimään 60+ ikäinen pubiruusu.
Olet aivan sekaisin, hyvää jatkoa ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
No mene lähipubiin etsimään 60+ ikäinen pubiruusu.
Olet aivan sekaisin, hyvää jatkoa ei kiinnosta
Ainoa joka tässä on sekaisin olet sä.
Mä olen 46v tavallinen nainen jolle kelpaisi erittäin hyvin tavallinen suomalainen mies. Sä et ole tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
No mene lähipubiin etsimään 60+ ikäinen pubiruusu.
Olet aivan sekaisin, hyvää jatkoa ei kiinnosta
Ainoa joka tässä on sekaisin olet sä.
Mä olen 46v tavallinen nainen jolle kelpaisi erittäin hyvin tavallinen suomalainen mies. Sä et ole tavallinen.
Ei vois vähempää kiinnostaa, jatkoja
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
KOSKA EI TEILLE KELPAA TE OOTTE NIRSOJA LAATIKKOLEUDAN PERÄÄ JA 10 000 €RAHAA JA SE UUS 1000 TONNIN MERSU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
IHANKO MIES EI SAISI LIHOA EI SAISI OLLA KALJAMAHA 50 TONNIN VELKOJA EI SAISI JUODA EES 2 KERTAA KUUKAUDESSA ALKOHOLIA JA KÄYDÄ TEKNOBILEISSÄ MITÄ TE NIRSOILETTE NAISET, ON TEISSÄKI VIKAA?
mä haluaisin rakkautta ja et nainen pussaa mua ja nukkuu mun vieres ja saan vapaasti kouria häntä luvalla, ei ole paljoo vaadittu? Ja kelvata mun yksinkertaisuudessani ja velat ja kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
IHANKO MIES EI SAISI LIHOA EI SAISI OLLA KALJAMAHA 50 TONNIN VELKOJA EI SAISI JUODA EES 2 KERTAA KUUKAUDESSA ALKOHOLIA JA KÄYDÄ TEKNOBILEISSÄ MITÄ TE NIRSOILETTE NAISET, ON TEISSÄKI VIKAA?
Juurihan minä sanoin että syy ei ole noissa. Syy on sinun hirveä myrkyllinen luonteesi, sinähän juuri toivoit minulle kuolemaa ja onnettomuutta. Ainut joka on sekaisin olet sinä itse, ja minun pyöreää pehmeää pyllyäni koskettaa vain mies joka on Allun vastakohta. Olet todella pipi päästäsi, ja ilkeä kuin piru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ymmärrätkö sä Allu ollenkaan millaisen kuvan annat itsestäsi näillä kirjoituksillasi?
Näistä saa sellaisen käsityksen että sä olet aggressiivinen juopotteleva raivohullu.
Sitten ihmettelet miksi sinua täällä mollataan.
Sinä aikaansaat sen ihan itse omalla käytökselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHANKO MIES EI SAISI LIHOA EI SAISI OLLA KALJAMAHA 50 TONNIN VELKOJA EI SAISI JUODA EES 2 KERTAA KUUKAUDESSA ALKOHOLIA JA KÄYDÄ TEKNOBILEISSÄ MITÄ TE NIRSOILETTE NAISET, ON TEISSÄKI VIKAA?
Juurihan minä sanoin että syy ei ole noissa. Syy on sinun hirveä myrkyllinen luonteesi, sinähän juuri toivoit minulle kuolemaa ja onnettomuutta. Ainut joka on sekaisin olet sinä itse, ja minun pyöreää pehmeää pyllyäni koskettaa vain mies joka on Allun vastakohta. Olet todella pipi päästäsi, ja ilkeä kuin piru.
MIksi sitten sain nuorempana naisia ja seurustelin jos olen ollut koko ikäni lievästi kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ei tietenkään haluta sinun haisevaan kainaloon ja likaisiin lakanoihin kaljatölkkien keskelle kourittavaksi. Pelkkä ajatus oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 32-vuotias pyöreä nätti nainen. Ne tiukat farkut ja se lyhyt nahkatakkiin löytyy. Käytän korkoja ja meikkaan, ja olen pitkä. Eli siis vissiin AP:n ihannenainen.
Mutta minä en edes sylkäisisi sinuun päin, Allu. Puhut hirveällä tavalla naisista, uhkailet ja kiukuttelet kuin pikkukakara. Vaikka olisit adonis laatikkoleualla, en olisi millään tavalla kiinnostunut. Luonteesi on niin kertakaikkiaan mätäinen ja ruma. Siitä se kiinni on.
No mä toivon että kuolet ja joku ajaa sun päältä heido.
AI MUN LUONNE JOO NO EIHÄN TEILLE KELPAA TE VAAN GHOSTAATTE TINDERISSÄ JA TEETTE TOLLEEN LOPETATTE VASTAAMISEN LUULETKO ETTÄ EI HERMOSTU TOMMOSESTA KU ETTE HALUA TREFFEILLE JA KAINALOON?
Ymmärrätkö sä Allu ollenkaan millaisen kuvan annat itsestäsi näillä kirjoituksillasi?
Näistä saa sellaisen käsityksen että sä olet aggressiivinen juopotteleva raivohullu.
Sitten ihmettelet miksi sinua täällä mollataan.
Sinä aikaansaat sen ihan itse omalla käytökselläsi.
en voi hyvin koska velkaa on tullut 30 tuhatta lisää ja haluaisin elämässä eteenpäin ja hienon audin että naiset tykkäis, mutta ei ne tykkää vaa ku olen sössiny asiani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHANKO MIES EI SAISI LIHOA EI SAISI OLLA KALJAMAHA 50 TONNIN VELKOJA EI SAISI JUODA EES 2 KERTAA KUUKAUDESSA ALKOHOLIA JA KÄYDÄ TEKNOBILEISSÄ MITÄ TE NIRSOILETTE NAISET, ON TEISSÄKI VIKAA?
Juurihan minä sanoin että syy ei ole noissa. Syy on sinun hirveä myrkyllinen luonteesi, sinähän juuri toivoit minulle kuolemaa ja onnettomuutta. Ainut joka on sekaisin olet sinä itse, ja minun pyöreää pehmeää pyllyäni koskettaa vain mies joka on Allun vastakohta. Olet todella pipi päästäsi, ja ilkeä kuin piru.
MIksi sitten sain nuorempana naisia ja seurustelin jos olen ollut koko ikäni lievästi kehitysvammainen?
Tuokin on sinulle selitetty satoja kertoja, mutta et vieläkään ymmärrä lukemaasi. Olet joko kehitysvammainen, tyhmä kuin saapas tai -mitä suuresti epäilen- molempia.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy sinkkuus.
parempi niin ikuisesti yksin päätin jo
syljen naisten päälle ja kourin väkisin tissejä ja rintoja ja pyllyä varokaa naiset
Mutta joo mä lopetan tän ja teen töitä elämässä, oon yksinäinen ja jatkan tällästä, ei mulla muuta, naista ei näköjään saa, meen sit kesällä kun saan rahaa maksullisiin