HS: "THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle", eli se on täällä nyt
Kaksi suomalaismatkailijaa on mahdollisesti altistunut hantavirukselle lentokoneessa Johannesburgissa, kertoo THL tiedotteessaan.
THL:n mukaan Suomessa asuvat matkustajat olivat 25. huhtikuuta lennolla
Johannesburgista Amsterdamiin. Lähdössä olleessa koneessa oli hetkellisesti myös yksi hantavirukseen sairastuttama matkailija.
THL:n mukaan suomalaismatkailijat ovat saapuneet Suomeen. THL on ollut heihin yhteydessä normaalien tartuntatautitorjunnan käytäntöjen mukaisesti. Matkustajat ovat oireettomia, ja heidät on ohjattu terveydenhuollon piiriin.
Hantavirus | THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011995849.html
Kommentit (646)
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla kansa on osoittanut mieltään, koska eivät halua hantaviruslaivaa sinne.
Suomessa mielenosoitusta persut kutsuu vouhottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minulla on iltapäivästä alkaen tuntunut kurkku kipeältä ja sitten luen hantaviruksen mahdollisesti jo levinneen Suomeen.
No todennäköisesti olin vain pukeutunut liian ohuesti kun sää näytti lämpimältä mutta tuuli.
Hantavirus on niin tappava, että sen leviämistä olisi syytä pyrkiä rajoittamaan tosissaan. Mikään yhteiskunta ei kestä noin suurta kuolleisuutta, jos virus alkaa leviämään kunnolla. Tää on maailmanlopun virus.
Minä olen ollut flunssassa maanantai-illasta saakka, tänään alkoi nuha ja Otrivin compia olen jo suihkutellut sieraimiin. Mutta minä olen Turussa ja kaukana hanttapullista. Tavallista kevätflunssaa tämä on, viime vuonna alkoi melkein kaksi ja puoli viikkoa aikaisemmin kuin tänä keväänä. Silloin flunssa kesti neljä viikkoa, miten käynee nyt? Hmmm.
Kaksi suommalaista on palloillut täällä kohta kaksi viikkoa vailla huolta huomisesta. Ei ole kerrottu miltä paikkakunnilta. Ovat nyt kuulemma omaehtoisessa karanteenissa. Joku tartuntataudeista ymmärtävä voisi ajatella, että kaksi viikkoa liian myöhään. Altistus tapahtunut siis 25.4.
Onneksi eivät kuitenkaan tartuta elleivät saa oireita. Eli jos ovat oireettomia kuten uutisoitiin, ei ulkopuolisilla pitäisi olla ongelmia. Hirveä tilanne silti heille itselleen.
Tätähän emme voi tietää
Välttää joukkoliikennettä ja väkipaikkoja.
Ai, niin oli vappu ja kaikki toisten turvassa huutamassa 😅 Suomalaisista 20% pesee näppinsä vessassakäynnin jälkeen.
Jos pesee, se on semmonen hutaisu vedellä.
Maskilla menee kauneus pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minulla on iltapäivästä alkaen tuntunut kurkku kipeältä ja sitten luen hantaviruksen mahdollisesti jo levinneen Suomeen.
No todennäköisesti olin vain pukeutunut liian ohuesti kun sää näytti lämpimältä mutta tuuli.
Hantavirus on niin tappava, että sen leviämistä olisi syytä pyrkiä rajoittamaan tosissaan. Mikään yhteiskunta ei kestä noin suurta kuolleisuutta, jos virus alkaa leviämään kunnolla. Tää on maailmanlopun virus.
Minä olen ollut flunssassa maanantai-illasta saakka, tänään alkoi nuha ja Otrivin compia olen jo suihkutellut sieraimiin. Mutta minä olen Turussa ja kaukana hanttapullista. Tavallista kevätflunssaa tämä on, viime vuonna alkoi melkein kaksi ja puoli viikkoa aikaisemmin kuin tänä keväänä. Silloin flunssa kesti neljä viikkoa, miten käynee nyt? Hmmm.
Kaksi suommalaista on palloillut täällä kohta kaksi viikkoa vailla huolta huomisesta. Ei ole kerrottu miltä paikkakunnilta. Ovat nyt kuulemma omaehtoisessa karanteenissa. Joku tartuntataudeista ymmärtävä voisi ajatella, että kaksi viikkoa liian myöhään. Altistus tapahtunut siis 25.4.
Onneksi eivät kuitenkaan tartuta elleivät saa oireita. Eli jos ovat oireettomia kuten uutisoitiin, ei ulkopuolisilla pitäisi olla ongelmia. Hirveä tilanne silti heille itselleen.
Tätähän emme voi tietää
Tämä tiedetään saman virusten aiempien epidemioiden perusteella. Tähänhän kuolee Amerikassa jokunen sata vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Peruuntuvatko Euroviisut?
Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla kansa on osoittanut mieltään, koska eivät halua hantaviruslaivaa sinne.
Suomessa mielenosoitusta persut kutsuu vouhottamiseksi.
Mees kommari nukkuu takas.
Okei. Homma taas lähti laukalle.
Nykyinen terveydenhoito on bisnestä. Sekä Suomessa alimitoitettus tarpeisiin nähden. Suomeen tulleet 700000 siirtolaista vaan ovat heikentäneet koko systeemiä. Koska kaikilla suomalaisilla ei ole ollut varaa siirtyä yksityiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Hei hei hei
rokotuksille ja rajoituksille sanomme kaikki ei!
Rokottamattomia ei pitäisi hoitaa sairaaloissa. Voivat perustaa omia hörhölöitä joissa istutaan ringissä haistelemassa suitsukkeita.
Taas uusi plandemia, tai ainakin yrittävät. Apinarutto ja Marburg-viruskusetukset eivät ottaneet tulta alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa oli "hetkellisesti" kaksi suomalaismatkustajaa😄😂😁
Mitenköhän tuo on onnistunut, onko ne hypänneet kesken lennon pois kyydistä vai miten?
Eiköhän se hantavirusta sairastanut ole poistettu koneesta ennen lähtöä.
Jep. Olivat todenneet että on siinä kunnossa että ei voi matkustaa. Jännää sinänsä että yritetään matkustaa sairaana ajattelematta yhtään kanssa matkustajien tartuttamista, olkoonkin että tuskin hän tajusi olevansa noin vakavasti sairas.
PELÄTKÄÄ! Muistakaa pelätä. Tätä päättäjät haluavat sillä pelkääviä ihmismassoja on helppo hallita. Siksi pelkokamppanjat.
Ja taas uppoaa propaganda aivopestyihin kuin kuuma veitsi voihin.
Tämänkin kusetuksen on suunnitellut eliitti, joka haluaa harventaa väestöä reilulla kädellä. Kohta ollaan kieli vyön alla taas juoksemassa tappopiikeille.
Astrazeneca
a stra ze neca (latinaa) = tie kuolemaan
https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=a%20stra%20ze%20nec…
Modernan uusi koronapiikki on nimeltään NEXSPIKE. Nex on latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Piikin nimi on siis kuolemapiikki.
https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=nex&op=translate
Ettekö enää muista koronapropagandaa? Että muka 20% sairastuneista kuolee???
Nyt on tuplattu valeet ja taas lampaat paniikissa. Koronan väitettiin olevan uusi virus (vaikka koronaviruksia on 60 erilaista joista 8 tarttuu ihmiseen ja aiheuttavat 20% vuosittaisista flunssaepidemioista). Nyt väitetään että tämä myyräkuumevirus leviää ihmisestä ihmiseen!
Herätkää pahvit!
Vierailija kirjoitti:
PELÄTKÄÄ! Muistakaa pelätä. Tätä päättäjät haluavat sillä pelkääviä ihmismassoja on helppo hallita. Siksi pelkokamppanjat.
Miksi sinua haittaa, kun möllötät yksinäsi kotona?
Vierailija kirjoitti:
Modernan uusi koronapiikki on nimeltään NEXSPIKE. Nex on latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Piikin nimi on siis kuolemapiikki.
https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=nex&op=translate
Nyt on setä väärässä ketjussa, kyse on toisesta viruksesta.
Onneksi teitä persuja ei ollut mustaruton aikaan, karanteenit toimi ja se otettiin vakavasti.
Muuten et olisi sinäkään syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin sinut ylläpidolle.