Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten palautua erityisen raskaasta työviikosta?

Vierailija
02.11.2024 |

Nyt tarvitaan niitä kuuluisia vinkkejä palautumiseen. Nyt toinen vkloppu kun oon niin väsynyt että aivotkaan ei enää pelaa, enkä jaksa yhtään mitään. En viitteis burnoutiakaan hankkia näillä jokapäiväisillä 12-13h työpäivillä (sis matkat) tässä iässä. N32

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini.

Vierailija
2/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala testata, kuinka paljon voit sluibata töissä ennen kuin esimiehesi tulee kommentoimaan, että sluibaat töissä.

Vapaa-ajalla voi käydä kävelylenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala testata, kuinka paljon voit sluibata töissä ennen kuin esimiehesi tulee kommentoimaan, että sluibaat töissä.

Käyn kävelylenkeillä kyllä, tänäänkin. Sluibailla en voi yhtään, oon lakialalla :D

-ap

Vierailija
4/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kävelylenkeillä kyllä, tänäänkin. Sluibailla en voi yhtään, oon lakialalla :D

-ap

Testaa silti!

Vierailija
5/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Testaa silti!

Tänks, ei pysty, oon niin tunnollinen. En tuu sitten enää toimeen itseni kanssa jos tohon lähden. Omia juttuja voin hoitaa ns toisella kädellä, mutta kun on kyse toisten asioista, ni ne tehään niin hyvin kuin mahdollista.

-ap

Vierailija
6/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpy, sauna, kampaajakäynti tai jalkahoito

Vierailija
7/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus sen teettää että palautuu hitaammin.

Vierailija
8/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse 12-18 tuntisia päiviä ja menin yleensä lämpimään kylpyyn töistä päästyäni, sitten joogasin rauhallisesti kaikki kireiltä tuntuvat lihakset ja menin nukkumaan. Muuta ei ehtinyt. Yritin kävellä työmatkat ja käyttää julkisia aina kun oli mahdollista, ettei tullut stressiä pimeässä ajosta. Töissä pyrin olemaan rauhallinen ja pitämään taukoja 2-4 tunnin välein. Tauoilla lepäsi kovalla lattialla jalat seinää vasten.

Vierailija
9/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Testaa silti!

Tänks, ei pysty, oon niin tunnollinen. En tuu sitten enää toimeen itseni kanssa jos tohon lähden. Omia juttuja voin hoitaa ns toisella kädellä, mutta kun on kyse toisten asioista, ni ne tehään niin hyvin kuin mahdollista.

-ap

Niin hyvin kuin mahdollista, mahdollisimman alipalkattuna ja kunnes voimat loppuu. Sitten et voi auttaa muita edes 8+ tasoisesti. Ja sairaslomalla on aika yksinäistä, ei sun pomo tai asiakkaat tuo kukkapuskaa eikä panadoleja.

Vierailija
10/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jointti huuleen ja hyvää ruokaa. Tätä ennen vaikka juoksulenkki tai salitreeni.

Vierailija
11/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli, vesi elementtinä rauhoittaa 

Vierailija
12/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna pepuun

Vierailija
13/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa & pillua

Vierailija
14/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä 😂

Vierailija
15/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus sen teettää että palautuu hitaammin.

Ap onkin niin helvetin vanha

Vierailija
16/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna! Rauhalliset kävelyt, ystävien näkeminen, joku rauhallinen harrastus (esim. lukeminen tai kutominen). Aikaisin nukkumaan viikonloppuna ja nuku nii myöhään kun nukuttaa, sitten aloita aamu rauhassa vaikka kupillisella kahvia ja pitkällä suihkulla 

Vierailija
17/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Testaa silti!

-ap

Ymmärrän hyvin sinua sillä olen itse samanlainen. Kunnon unet, hyvä ruoka ja rentoutuminen mukavan asian parissa on ne mihin voi itse vaikuttaa. Työ sitten on mitä on.

Vierailija
18/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä 😂

32 on vielä nuori. Ei todellakaan voi tässä iässä (olen itsekin 32) joutua työkyvyttömäksi burn outin vuoksi. Eläkeikään on vielä yli 30v.

Vierailija
19/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentämällä taakkaa ja tunteja. Ottamalla joku muu / muut sinne, kun itse lopetat vai ennen kuin aloitat. Pitämällä taukoja jotenkin. Tekemällä muuta vapaalla tai tarpeeksi lepoa nukkumalla. Priorisoimalla mikä on tärkeää ja mikä ei, sitten kun on virkeä, vaikka paperille listana.

Vierailija
20/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattelekaan työasioita vapaalla ollessasi.

Jos sinua ahdistaa maanantai jo perjantaina, silloin olet joko väärässä työpaikassa tai väärällä alalla.

Mieti, mikä työssäsi stressaa tai kuormittaa sinua eniten. Etsi työ, jossa tätä eniten stressaavaa asiaa ei ole tai se ei ole yhtä merkittävässä roolissa kuin nykyisessä työssäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi