Saako teidän miehet pakattua matkalle ilman jatkuvaa kyselemistä?
Yritetään tässä pakata viikonloppureissuun ja miehen pitää ihan joka tavaran kohdalla kysyä ottaako hän sen mukaan vai jonkun muun. Reissun tekemiset on kerrottu ja nuo vaatteet/kengät on sellaisia, että voi ottaa mitä haluaa itse eri tilanteissa käyttää. Lapsetkin osaa pakata noin paljon kyselemättä.
Ihan sama juhliin lähtiessä. Ei osaa valita paitaa ilman, että pitää hänelle kertoa samalla kun itse yritän saada itseni ja lapset valmiiksi (ovat siis osanneet valita jo asun, mutta hiustenlaitossa tarvitsevat apua).
Löytyykö joltain perheellinen/parisuhteessa elävä mies, joka osaa tällaiset toimet itsenäisesti? Yksinasuviin miehiin kyllä luotan, että osaavat tehdä omiakin ratkaisuja kun ei ole ketään keneltä kysyä.
Kommentit (82)
Korkeintaan voi mielipidettä kysyä: kumpi solmio parempi tms.
Todellakin. Mieheni matkustaa jatkuvasti ja tietenkin pakkaa omat tavaransa. Joskus sujautan rakkauskirjeen tai -kortin paitojen väliin.
(Naimisissa olemme olleet yli 40 v.)
Varmasti löytyy monenlaisia tapauksia, mutta valtaosa ihmisistä sukupuolestaan huolimatta osaavat toimia itsenäisesti.
Kyllä. Myös silittää paitansa itse. Yhdessä ollaan oltu 40 v.
Minä pakkaan aina kaiken. Mies väittää, ettei löydä kaapeista mitään. Ja kyllähän se meillä pitää paikkaansa. Kaapeissa ei ole hyvää järjestystä. Olen laiska siivoamaan.
Jos ei saa niin jääköön kotiin. Mä en miesvauvan kanssa matkusta enkä elä :D
Vierailija kirjoitti:
Minä pakkaan aina kaiken. Mies väittää, ettei löydä kaapeista mitään. Ja kyllähän se meillä pitää paikkaansa. Kaapeissa ei ole hyvää järjestystä. Olen laiska siivoamaan.
Miksi se olisi vain sun homma pitää komeroita järjestyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole hänelle omaa kaappia? Samassa kasassa kaikki vaatteet... Voi voi sentään.
Osaa, menin porukoihin aikuisen ihmisen kanssa enkä ole nillittänyt hänelle kuin äiti, eikä hän ole taantunut lapsen tasolle.
Toihan on somekielellä sanottuna ragebaitingia. Koska pakkaaminen vaan on tosi tylsää ja vastenmielistä hommaa.
Tottakai saa ja paljon järkevämmin kuin minä.
Kyllä mutta tuskin yhtäaikaa. Mieheni ei edes tiedä toisesta miehestäni.
Miestä ei ilmeisesti päästetä useinkaan pois kotoa?
Juu.
Toki välillä voi kysyä tietyn paidan tai housujen kohdalla mielipidettäni, mutta jos en sano mitään niin tietysti valitsee itse.
Onko sun mies nepsy tai autisti? Miten pärjää töissä?
Joo, saa.