Asioita joita ihmettelet itsestäsi jälkeenpäin
Minulla ehkä pahin on ollut pikaiset laastarisuhteet joissa ei ollut mitään järkeä, mutta ehkä silloin ennen vaan tarvitsin jotain niin tyhmää. Tai olin itse oman tyhmyyteni huipulla.
Kommentit (50)
Miten rohkea olenkaan ollut nuoresta asti. Läksin yksin maailmalle ja sillä tiellä vieläkin.
Vedin armeijassa 34 leukaa kuntotestissä. Ennätykseni oli sitä ennen 32 kpl, mutta koska yksi "Stalloneksi" tituleerattu veti 33 kertaa, päätin näyttää hänelle ja kaikille muille. Painoa minulla oli 80kg eli tulos oli paino huomioiden tosi kova.
Yliopistolla ensimmäisessä matematiikan tentissä oli reilu 250 kokeelasta. Olin toiseksi paras pisteissä, menetin yhden pisteen laiskuuttani. Oli kova halu näyttää, etenkin itselleni. Kaikkihan siellä oli hyviä, isolla osalla L pitkästä matikasta, joten etukäteen menestyminen ei ollut itsestään selvyys. Kummasti helpotti kun tajusin, että eihän nämä kaikki muut olekaan mitään superihmisiä vaan minä pärjään heille. Mutta oli siellä TOP5 sijoilla ihan järkyttävän lahjakkaita tyyppejä, kun niihin pääsi myöhemmin tutustumaan. Ihmettelen vieläkin, miten pärjäsin heille. Ehkä sitä omaa kuvaansa on vaikea nähdä? Kuten anorektikon, näyttää lihavalta vaikka on luuta ja nahkaa?
Uskomatonta! Täällä jokaiseen viestiin yläpeukkua multa, kun aivan samoja tuntemuksia! Kyllä me naiset ollaan kilttejä ja vaatimattomia, sitten jälkeenpäin suututaan itsellemme, kun ollaan tultu hyväksikäytetyiksi! Suututaan nyt joukolla niille, jotka meitä ovat julmasti kohdelleet!
Ihmettelen todella sitä, miksi nautin siitä kun mies kohtelee minua huonosti, ja miksi se on minulle niin iso turn off, jos mies on huomioiva ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä.
Tämä on ihan sairasta, mutta en pysty muuttamaan tunteitani.
Asioita joita en kehtaa edes mainita.
Kun otin roskasakin puheet omasta huonoudestani hetken aikaa tosissaan. Nyt huvittaa, täydellisiä häviäjiä kaikilla sektoreilla, ei mitään perusteita sanoa yhtään mitään kenellekään mistään.
Ihmetyttää plastiikkakirurgiaan sortuminen vaikka olin luonnonkaunis. Nuorena näin itsessäni vain virheitä.
Miten rohkea ja elämänmyönteinen olen aina ollut. Voin sanoa kuin Pariisin varpunen: en kadu mitään.