Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita ihmettelet itsestäsi jälkeenpäin

Vierailija
07.05.2026 |

Minulla ehkä pahin on ollut pikaiset laastarisuhteet joissa ei ollut mitään järkeä, mutta ehkä silloin ennen vaan tarvitsin jotain niin tyhmää. Tai olin itse oman tyhmyyteni huipulla.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rohkea ja elämänmyönteinen olen aina ollut. Voin sanoa kuin Pariisin varpunen: en kadu mitään.

Vierailija
42/79 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rohkea olenkaan ollut nuoresta asti. Läksin yksin maailmalle ja sillä tiellä vieläkin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luovutin liian helposti.

Vierailija
44/79 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin armeijassa 34 leukaa kuntotestissä. Ennätykseni oli sitä ennen 32 kpl, mutta koska yksi "Stalloneksi" tituleerattu veti 33 kertaa, päätin näyttää hänelle ja kaikille muille. Painoa minulla oli 80kg eli tulos oli paino huomioiden tosi kova.

Yliopistolla ensimmäisessä matematiikan tentissä oli reilu 250 kokeelasta. Olin toiseksi paras pisteissä, menetin yhden pisteen laiskuuttani. Oli kova halu näyttää, etenkin itselleni. Kaikkihan siellä oli hyviä, isolla osalla L pitkästä matikasta, joten etukäteen menestyminen ei ollut itsestään selvyys. Kummasti helpotti kun tajusin, että eihän nämä kaikki muut olekaan mitään superihmisiä vaan minä pärjään heille. Mutta oli siellä TOP5 sijoilla ihan järkyttävän lahjakkaita tyyppejä, kun niihin pääsi myöhemmin tutustumaan. Ihmettelen vieläkin, miten pärjäsin heille. Ehkä sitä omaa kuvaansa on vaikea nähdä? Kuten anorektikon, näyttää lihavalta vaikka on luuta ja nahkaa?

Vierailija
45/79 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Täällä jokaiseen viestiin yläpeukkua multa, kun aivan samoja tuntemuksia!  Kyllä me naiset ollaan kilttejä ja vaatimattomia, sitten jälkeenpäin suututaan itsellemme, kun ollaan tultu hyväksikäytetyiksi!  Suututaan nyt joukolla niille, jotka meitä ovat julmasti kohdelleet!

Vierailija
46/79 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistuki ja terapiaketju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/79 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen todella sitä, miksi nautin siitä kun mies kohtelee minua huonosti, ja miksi se on minulle niin iso turn off, jos mies on huomioiva ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. 

Tämä on ihan sairasta, mutta en pysty muuttamaan tunteitani.

Vierailija
48/79 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joita en kehtaa edes mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/79 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin roskasakin puheet omasta huonoudestani hetken aikaa tosissaan. Nyt huvittaa, täydellisiä häviäjiä kaikilla sektoreilla, ei mitään perusteita sanoa yhtään mitään kenellekään mistään. 

Vierailija
50/79 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää plastiikkakirurgiaan sortuminen vaikka olin luonnonkaunis. Nuorena näin itsessäni vain virheitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että miten onkaan mahdollista että aikuistuin vasta kuuskymppisenä. OMG! Mutta lohduttelen sillä että jotkut eivät aikuistu ikinä.

Vierailija
52/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen ihmetellyt sitä, miten toimin viimeksi onnettomuuspaikalla. Olin ekana paikalla ja ainoa silminnäkijä, annoin ensiapua uhrille ja olin ihan todella järkevä, rauhallinen ja ajattelin viisaasti. Esimerkiksi kun paikalle pysähtyi mies jolla oli huomiovaatteet, kysyin voisiko hän ohjata liikennettä / estää lisävahingot, koska hänen vaatteensa ja heijastimet näkyvät kauas. Jälkeenpäin ihmettelin, miten tuokin tuli minulle mieleen 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voin olla mustasukkainen.

Vierailija
54/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiden vuosien tuhlaamista väärässä parisuhteessa. En voi ymmärtää miksi lähdin siihen suhteeseen ja miksi vietin elämästäni 5 vuotta siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen kuvitellut, että suunnilleen jokainen vastaantulija on kiinnostunut minusta. Ja olen tietysti myös itse ihastunut suunnilleen jokaiseen vastaantulijaan ja stalkannut näitä hullun lailla (selvittänyt rekkarin perusteella osoitteet jne.). Olen ollut kunnon sekopää.

Vierailija
56/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta! Täällä jokaiseen viestiin yläpeukkua multa, kun aivan samoja tuntemuksia!  Kyllä me naiset ollaan kilttejä ja vaatimattomia, sitten jälkeenpäin suututaan itsellemme, kun ollaan tultu hyväksikäytetyiksi!  Suututaan nyt joukolla niille, jotka meitä ovat julmasti kohdelleet!

Ihmeellistä sukupuolien olettamista taas.

Vierailija
57/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden opiskeluvuosia itselleni totaalisesti väärällä alalla. En edes pitänyt opinnoistani saati pärjännyt niissä kunnolla ja silti vedin DI-tutkinnon maaliin tajuamatta alasta juuri mitään. Ajattelin että pitää opiskella loppuun kun kerran aloitin. Vaihdoin myöhemmin alaa. 

Vierailija
58/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en osannut hoitaa ystävyyssuhteita niinkuin olisi pitänyt. Niitä ystäviä tarvitsisi nyt.

Miksi en osannut olla ystävä? 

Vierailija
59/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen pelaamalla pilannut koko elämäni. 

Olen saanut hyviä työpaikkoja, joissa olen alkanut pelata ja menettänyt ne. 

Samoin parisuhteet. Oolen jo kolmesti ollut parisuhteessa, joka olisi voinut päättyä hyvin, mutta olen  pelnnut puolisojani vastaan  ja  väheksynyt heitä ja saanut heidät lähtemään yksi toisensa jälkeen.

Miksi en kyennyt ottamaan vastaan onnea, joka on minulle tarjottu.

Vierailija
60/79 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioita joita en kehtaa edes mainita.

Sama. Ja jos kertoisin niin edes kaverit ei uskoisi niitä minusta, ei mitenkään mutta silti menneisyytensä ja tekemisiensä kanssa on pakko pystyä jotenkin elämään. Se ihminen joka silloin olin on kuin joku tyystin vieras ja tuntuu kuin olisin vain ulkopuolelta seurannut sen tekemisiä ja ihmetellyt mihin kaikkeen se onkaan valmis myöntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi