Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita ihmettelet itsestäsi jälkeenpäin

Vierailija
07.05.2026 |

Minulla ehkä pahin on ollut pikaiset laastarisuhteet joissa ei ollut mitään järkeä, mutta ehkä silloin ennen vaan tarvitsin jotain niin tyhmää. Tai olin itse oman tyhmyyteni huipulla.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiiviutta ,vaikka olen ihan rationaalinen ihminen. Uskoa johonkin pieniin ihmeisiin. Hölmöä ja ajan tuhlaamista.

Vierailija
22/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olin niin fiksu nuori,etten harrastanut yhden yön juttuja.

Enkä sekoillut kännissä.

Kai se isän uskovaisuus sen verran vaikutti minussakin .

En halunnut olla syntinen,enkä järjestää itseäni hankaluuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka olin niin fiksu nuori,etten harrastanut yhden yön juttuja.

Enkä sekoillut kännissä.

Kai se isän uskovaisuus sen verran vaikutti minussakin .

En halunnut olla syntinen,enkä järjestää itseäni hankaluuksiin.

Olisinpa ollut niin fiksu, etten olisi sekoillut kännissä, joutunut hankaluuksiin ja harrastanut yhden yön juttuja (suunnilleen jokaisen vastaantulijan kanssa). 

Et ole menettänyt mitään!

Vierailija
24/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lensin miesten perässä maan ääriin? Miksi luulin itseäni niin erikoiseksi että olsivat olleet minusta oikeasti kiinnostuneita? Siinäpä ihmettelemistä kylliksi. Onneksi lensin takaisinkin!

Vierailija
25/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi villinä, istumisallerginena tyttönä opiskelin toimistonäpyttelijäksi? Mitä ihmettä oikein ajattelin?! Onneksi sen verran tajusin, etten opiskellut mitään ihmisalaa 😅 onneksi aikuisena voi vaihtaa alaa fyysisempään 😂

Vierailija
26/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka ymmärtämätön ja itsekäs olin lapsiani kohtaan. Saan loppuelämäni katua, että ratkaisevissa vaiheissa en ollut läsnäoleva äiti. Jo aikuisten lasteni elämä ei suju kovinkaan hyvin, vaikka olen parantanut tapani, liian myöhään vain.

Vierailija
27/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon pitikään hakata päätä seinään ennenkuin kunnolla kolahti ja tulin järkiini.

Vierailija
28/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä toinen nainen, kun kuvittelin/uskoin että mies jättäisi kihlattunsa vuokseni. No eipä jättänyt, vaan meni naimisiin samaan aikaan, kun vielä tapaili minua. Siihen lopetin suhteen. Helvetti vieköön, jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, niin en todellakaan olisi alkanut minkälaiseen suhteeseen moisen limanuljaskan kanssa, mutta olin nuori ja tyhmä. 

Vierailija
29/50 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnoutissa flippasin lopulta ihan täysin ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
30/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena valehtelin olevani raskaana poikaystävälle joka minut jätti. Oletin että varmaan  palaa takaisin ja sitten voinkin teeskennellä että tuli keskenmeno, mutta yritetään uudestaan kun nyt kuitenkin ollaan taas yhdessä ja sitten mennään naimisiin. Aika ihmeellinen logiikka. Mutta lähettikin vain rahat aborttiin.  Nyt en voi ymmärtää miten olin alunperinkään hänen kanssaan. Ei olisi onnistunut mitenkään.

Kaikenlaisten asioiden kanssa sitä pitääkin elää.

Vierailija
31/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena valehtelin olevani raskaana poikaystävälle joka minut jätti. Oletin että varmaan  palaa takaisin ja sitten voinkin teeskennellä että tuli keskenmeno, mutta yritetään uudestaan kun nyt kuitenkin ollaan taas yhdessä ja sitten mennään naimisiin. Aika ihmeellinen logiikka. Mutta lähettikin vain rahat aborttiin.  Nyt en voi ymmärtää miten olin alunperinkään hänen kanssaan. Ei olisi onnistunut mitenkään.

Tämä ketju on ihana.

Luulin oikeasti, että olen maailman ainoa ihminen, joka on tehnyt tällaisia älyttömiä temppuja :D Kiva tietää, että en olekaan.

Vierailija
32/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelee, miksei sanonut suoraan asioista jos koin väärin kohtelua ystävyys- ja parisuhteessa. Miksi vaan olin jossain suhteessa jossa ei ole hyvä olla, olisi pitänyt jättää ne ihmiset taakse jo paljon aiemmin. 

Vierailija
33/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ihana.

Luulin oikeasti, että olen maailman ainoa ihminen, joka on tehnyt tällaisia älyttömiä temppuja :D Kiva tietää, että en olekaan.

Vertaistukea. :-)

Vierailija
34/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suljin niin monta ovea taakseni vaikka osa niistä olisi ollut järkevämpää jättää auki ja tarvitsisin niitä nyt.

Vierailija
35/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi järki tuli niin myőhään.

Vierailija
36/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoin niin monien miesten kohdella itseäni huonosti. Jälkeenpäin ajatellen näiden miesten motiivi oli silkka kauniin naisen nöyryytys ja alentaminen, ja oma itsetuntoni oli niin heikko että hyväksyin sen.

Vierailija
37/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin järjettömiä juttuja ettei niitä kehtaa nettiin edes anonyymisti kirjoittaa. Eniten hävettää pakkomielteiset ihastumiset vääriin ihmisiin ja epävakaa sekoilu siinä samalla. 

Ihmetyttää myös miten luupää olin nuorena. Tein monia typeriä, koko loppuelämääni vaikuttavia päätöksiä. Enkä tietenkään korvaani lotkauttanut itseäni viisaampien neuvoille, sillä olinhan sentään itse kaikkitietävä ja erehtymätön maailman napa!

Varoituksen sana nuorille: Olette todennäköisesti ääliöitä, vaikka ette sitä ihan vielä ymmärrä.

N39

Vierailija
38/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään seurustelin mieheni kanssa ja miksi menin naimisiin kusipään kanssa. Miksi siedin appivanhempieni käytöstä. Kiltiksi kasvatettuna kuuntelin vittuilua ja uhkailua. Olisi pitänyt pistää jauhot kurkkuun hulluille heti kättelyssä. 

Vierailija
39/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiden miettiminen on zombieiden kaivamista haudoistaan ja ja niiden kanssa rakasteleminen ilman kondomia.

Vierailija
40/50 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet elämästä meni jostain parisuhteesta haaveilusta ja tulipa jopa baareissa juostua taka-ajatuksen kanssa että ehkä sieltä se oma kultsi löytyisi. No eipä löytynyt eikä päässyt edes koko konseptiin pahemmin tutustumaan kuin vasta keski-iässä kunnolla ekakerran jolloin paljastui viimein että tulee mainiosti toimeen ilmankin. Olisi saanut tapahtua hieman aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän