Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille

Vierailija
07.05.2026 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html

Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.

Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...

Kommentit (539)

Vierailija
161/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olet oikeassa ap. Olin valmiina avaamaan linkin, että minkähänlainen suohirviö siellä tällä kertaa on, mutta Ainohan on ihan kivan näköinen. Siinä olis jollekin miehelle hyvä vaimo :)

No ei selvästi ole, kun ottajia ei ole. Ainon pitäisi kehittää siis itseään.

Vierailija
162/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut 8 vuotta sinkkuna, koska en vaan ole miesten mielestä riittävän kiinnostava. En tiedä mistä se oikeasti johtuu. 

Mutta on tosiaan ihan hölynpölyä, ettei tavallinen mies kelpaisi vaan asia on juuri toisinpäin. Tavallinen nainen ei kelpaa, koska miehet haaveilevat igbabeista.

Kiertäisin igbabet hyvin kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpuuttaakohan kunnollista ja kilttiä miestä?

Ei. koska hän odottaa sitä oikeaa kunnes katkeroituu ja sen jälkeen ei edes vilkaise niihin sikoihin.

Haha, mä tunsin just tollasen naisen, ja antoi tosiaan aina pakit niille kilteille ja kunnollisille😂😂

Olen myös antanut pakkeja kilteille miehille. Pari kertaa itselläni oli liikaa tunteita, kun mies halusi pelkkää peti kaveria, ja muutamissa tapauksissa itseäni ei kiinnostanut. 

Joten ollaan nyt sitten ilman miestä. 

Hauska että kiltteyden nostat esille kun yleensä on nimenomaan niin päin että kun mies on kiltti ja fiksu, hyvä keskustelija hänellä on pitkä jono naisia itsellään niinkuin itsellänikin, mutta jos vähänkin esittää jotain kovista ja pahista niin takuu varmasti katoaa viimeinkin nainen. 

Halusin vain vähän irvailla sanalla kiltti, koska kukaan meistä ei ole 100% kiltti. 

Mutta totta, että eivät olleet näitä "pahoja poikia", "jänniksiä". 

Vierailija
164/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sairaita ihmisiä (miehiä?) kommentoimassa tässä ketjussa. Miten teistä tuli noin pahoja? m49

Vierailija
165/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut 8 vuotta sinkkuna, koska en vaan ole miesten mielestä riittävän kiinnostava. En tiedä mistä se oikeasti johtuu. 

Mutta on tosiaan ihan hölynpölyä, ettei tavallinen mies kelpaisi vaan asia on juuri toisinpäin. Tavallinen nainen ei kelpaa, koska miehet haaveilevat igbabeista.

Kiertäisin igbabet hyvin kaukaa.

Voi vitsi, kun ne igbebet vie kaikki tavalliset miehet :(

Vierailija
166/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua asettua aloilleen, vaan ovet pidetään auki joka suuntaan ja ajatellaan että "ehkä niitä lapsia sitten 4-5kymppisenä." Uskokaa pois että ne lapset on paljon helpompi tehdä nuorena, niin 4-5kymppisenä voi nauttia omasta ajasta kun lapset muuttaa omilleen.

Vierailija
167/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olet oikeassa ap. Olin valmiina avaamaan linkin, että minkähänlainen suohirviö siellä tällä kertaa on, mutta Ainohan on ihan kivan näköinen. Siinä olis jollekin miehelle hyvä vaimo :)

Eijei.

Jos nainen ei löydä miestä vika on miehissä.

Jos mies ei löydä naista vika on miehessä.

Vierailija
168/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kyllä kuvitella hyvin miesten tunteen jos deittiprofiilissa on toi eka kuva, sitten herrasmiehenä jättää sen tarkemmin utelematta ja uskoo vain Ainon kuvauksen että on ihan viehättävä nainen, ja sitten menee toiverikkaana treffeille ja tulee toi kolmas kuva siellä vastaan.

Nimim. been there done that ja kieltäydyin jatkoista

Kyllähän tosta ekastakin kuvasta jo tarkempisilmäinen päättelisi jotain kun naisen käsivarsi on heti ranteen takaa paksumpi kuin monen miehen ranne...

Ihan normaali käsivarsi tuo on, varsinkin kun ymmärtänet että tuossa tulee "kalankuvausefekti" -etualalla oleva objekti näyttää suuremmalta, siksi kalansaaliit viedään aina mahdollisimman lähelle kameraa. 

Näkisitpä MINUN kyynärvarteni. Eivät ole paksummat kuin monen miehen ranne vaan paksummat kuin monen miehen kyynärvarsi. Sellaisia narukäsiä monet miehet on nykyään. 

Harrastan kiipeilyä. 

Eli kätesi on vielä lihavammat. Check. Harrasta vaikka ilmakitarointia. svaippaa vasemmalle

Ymmärrätkö, että ihmiskäsissä on muutakin kudosta kuin läskiä, ja se muukin kudos voi kasvaa kun käytetään? Kyynärvarsi ylipäänsä on kohta mihin läski tulee viimeiseksi. 

Svaippaile mihin tykkäät, en itse ikinä menisi johonkin Tinderiin, koska en ikinä huolisi miehekseni jotakuta noulifettäjää joka siellä roikkuu. Jos siis sinkku olisin. 

Ja joo, minulla on ihan hemmetin isot kyynärvarret. Kuolisit kateudesta, pikku narukäsi, jos näkisit ne. Pikku miehuutesi vetäytyisi kauhusta vatsaontelon suojaan. 

Tai sitten olet niitä, joka tahtoisi että painan kyynärvarrella kurkunpäätäsi. Luultavasti haluaisit vielä leveän känsäisen kiipeilijän kämmeneni naamallesi. Olet juuri sitä sorttia. Kaikki te inkut olette. Ongelmia äitisuhteessa, tahtoisitte aikuisenakin tulla alistetuksi mutta ette kehtaa myöntää-->misogynia.

Vierailija
169/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oikeasti halua lapsia kun se tulee eteen se kysymys. Sanovat vain että näyttää paremmalta ennen kun ovat sen kyaymyksen edessä.

Vierailija
170/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kyllä kuvitella hyvin miesten tunteen jos deittiprofiilissa on toi eka kuva, sitten herrasmiehenä jättää sen tarkemmin utelematta ja uskoo vain Ainon kuvauksen että on ihan viehättävä nainen, ja sitten menee toiverikkaana treffeille ja tulee toi kolmas kuva siellä vastaan.

Nimim. been there done that ja kieltäydyin jatkoista

Kyllähän tosta ekastakin kuvasta jo tarkempisilmäinen päättelisi jotain kun naisen käsivarsi on heti ranteen takaa paksumpi kuin monen miehen ranne...

Ihan normaali käsivarsi tuo on, varsinkin kun ymmärtänet että tuossa tulee "kalankuvausefekti" -etualalla oleva objekti näyttää suuremmalta, siksi kalansaaliit viedään aina mahdollisimman lähelle kameraa. 

Näkisitpä MINUN kyynärvarteni. Eivät ole paksummat kuin monen miehen ranne vaan paksummat kuin monen miehen kyynärvarsi. Sellaisia narukäsiä monet miehet on nykyään. 

Harrastan kiipeilyä. 

Eli kätesi on vielä lihavammat. Check. Harrasta vaikka ilmakitarointia. svaippaa vasemmalle

Ymmärrätkö, että ihmiskäsissä on muutakin kudosta kuin läskiä, ja se muukin kudos voi kasvaa kun käytetään? Kyynärvarsi ylipäänsä on kohta mihin läski tulee viimeiseksi. 

Svaippaile mihin tykkäät, en itse ikinä menisi johonkin Tinderiin, koska en ikinä huolisi miehekseni jotakuta noulifettäjää joka siellä roikkuu. Jos siis sinkku olisin. 

Ja joo, minulla on ihan hemmetin isot kyynärvarret. Kuolisit kateudesta, pikku narukäsi, jos näkisit ne. Pikku miehuutesi vetäytyisi kauhusta vatsaontelon suojaan. 

Tai sitten olet niitä, joka tahtoisi että painan kyynärvarrella kurkunpäätäsi. Luultavasti haluaisit vielä leveän känsäisen kiipeilijän kämmeneni naamallesi. Olet juuri sitä sorttia. Kaikki te inkut olette. Ongelmia äitisuhteessa, tahtoisitte aikuisenakin tulla alistetuksi mutta ette kehtaa myöntää-->misogynia.

Ai että nautin länkytyksestäsi, tulee niin hyvä mieli ettei tarvitse enää deittalla, ja löysi tervepäisen ihmisen sen sijaan että tarvitsisi seuloa jotain tuollaisen sekopäiden seasta.

Vierailija
171/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaunis nainen. Outoa ettei ole löytänyt miestä.

Vielä siis joku luulee, että se olisi ulkonäköasia...

Vierailija
172/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sairaita ihmisiä (miehiä?) kommentoimassa tässä ketjussa. Miten teistä tuli noin pahoja? m49

Ihan samanlaista sisältöähän tämä on kuin palstan kaikissa sinkkuja koskevissa ketjuissa. Ei tässä ole mitään kummempaa mitä ei olla nähty palstalla jo tuhat kertaa. Ainut vain on, että sinkuttaan valittavien miesten ketjuissa ei ole kaltaisiasi lumihiutaleita kauhistelemassa ja haukkomassa henkeä.

Vierailija
173/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha setä kieli ruskeana kun sille kelpaisi reikä kuin reikä kunhan se on 16v nuorempi reikä. Noloa.

Vierailija
174/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eijei.

Jos nainen ei löydä miestä vika on miehissä.

Jos mies ei löydä naista vika on miehessä.

Juuri niin. Naisen olemassaolon tarkoitus on syyttää miestä kaikesta

Vierailija
175/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaista sisältöähän tämä on kuin palstan kaikissa sinkkuja koskevissa ketjuissa. Ei tässä ole mitään kummempaa mitä ei olla nähty palstalla jo tuhat kertaa. Ainut vain on, että sinkuttaan valittavien miesten ketjuissa ei ole kaltaisiasi lumihiutaleita kauhistelemassa ja haukkomassa henkeä.

Huuto laihduttaa kuuluisi Uranukseen asti jos vastaava juttu olisi 33v Pentistä 175/105.

Vierailija
176/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei halua asettua aloilleen, vaan ovet pidetään auki joka suuntaan ja ajatellaan että "ehkä niitä lapsia sitten 4-5kymppisenä." Uskokaa pois että ne lapset on paljon helpompi tehdä nuorena, niin 4-5kymppisenä voi nauttia omasta ajasta kun lapset muuttaa omilleen.

No muuttaisivatki

M45

Vierailija
177/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuto laihduttaa kuuluisi Uranukseen asti jos vastaava juttu olisi 33v Pentistä 175/105.

Sekä myös nauru millainen tumppi Pentti on, ei kukaan nainen halua lapselleen tumppigeenejä...

Vierailija
178/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri kun ei ole sopivaa osunut kohdalle. Joillekin vaan käy näin. 
Ihan kaikenlaiset ja muotoiset ihmiset pariutuvat. Ei se ole ulkonäöstä eikä edes luonteesta kiinni. Vaan tuurista. Osuuko kohdalle sellainen jonka kanssa kolahtaa ja suhde syvenee. Nämä ovat henkimaailman asioita.

Joskus on vain hyväksyttävä että ei tässä elämässä. 
Mutta vielä ainolla on toivoa. Hänellä on myös hyvät tukiverkostot, joten itsellinen äitiys voisi myös olla hyvä vaihtoehto jos lapsiasia on todella tärkeä.

Kaikkea hyvää Ainolle ja tsempataan että sopiva kumppani löytyisi nopeasti!!!

Vierailija
179/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tekee kolmivuorotyötä

-Ei halua tai edes intoa etsiä parisuhdetta

Eli ei periaatteessa tee edes asian eteen mitään ja sitten ihmettelee kun uljas prinssi ei tule ovelta hakemaan. Olen itse ihan hyvännäköinen mies ja voin sanoa että ei koskaan nainen tullut kotoa minua hakemaan, mutta tuolla ulkoilmassa on monta suhdetta syntynyt. Varmasti välillä turhauttaa kun sitä sopivaa ei löydy, mutta niin se on monella muullakin, pitää vain jaksaa tehdä töitä sen eteen.

Vierailija
180/539 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet kenellä on paljon naisvaihtoehtoja eli ne 20% miehistä mitä kaikki naiset tavoittelee ei halua asettua aloilleen. 80% miehistä haluaisi perheen ja parisuhteen mutta ne ei kelpaa naisille kun ne ei täytä niitä naisten vaatimuksia jotka on niin some aikakautena nousee aivan älyttömän korkealle. Ja kuten tästäkin ketjusta voi lukea naisten itse sanomana että naisten kuuluu vaatia vain parasta eikä naisen kuulu tyytyä tavalliseen mieheen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme