Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (539)
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Minäkin vähän ihmettelin, että mistä ap päätteli, ettei tämä nainen kelpaa miehille? En nyt silti nirsoksi nimittelisi. Jos etsii kumppania, jonka kanssa haluaa perheen, niin kyllähän siinä on syytäkin olla kriteerit korkealla. Ennemmin sen lapsen tekee sitten yksin, kuin jonkun sellaisen miehen kanssa, joka ei sovellu isäksi, eikä osallistumaan yhteisen elämän ylläpitoon (kotityöt, lapsen hoito...).
Minä myös olen ollut sinkkuna jo 9 vuotta. Ei löydy miestä ei. Tosin minulla syynä on varmasti ikä +50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Niin, no eikö kumppania valittaessa kuulukin olla nirso?
Joillekin tuntuu olevan vaikeuksia tajuta, että parisuhteen tarkoitus ei ole se, että otetaan ensimmäinen vastaantulija, vaan halutaan nimenomaan löytää yhteensopiva kumppani, eikä joku random-äijä. Parisuhteessa haetaan nimenomaan sellaista, joka jakaa arvomaailman, kemiaa, kiinnostuksen kohteet ja elämäntavan, eikä vain jotakuta satunnaista tyyppiä. Vaikka parisuhdetta kaipaakin, sinkkuna oleminen on joka tapauksessa parempi vaihtoehto kuin huono suhde.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen ollut sinkkuna jo 9 vuotta. Ei löydy miestä ei. Tosin minulla syynä on varmasti ikä +50v.
Tuu mun kanssa panemaan, ei oo ikä este.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Jos normaalim kokoinen nainen herättää sussa tollaisia tunteita, niim olisi kiva tietää minkä kokoinen hobitti sä itse olet?
Normaalikokoista ei ole nähnytkään, arvon puusilmä. XXL otetaan vaaterekistä vähintään ja sekin tekee tiukkaa.
Niin minkä kokoimen hobitti sä itse olet? Oletko sä se 165cm narukäsi, joka täällä aina haukkuu naisia?
185/85 kiitos kysymästä. Aino selvästikin painaa minua enemmän.
LMAO, oot kukkakeppi😅😅 Ainot laittais sut kerralla nippuun😂😂
Jännää tämä nykyaika, kun normaalipainoinen, sopusuhtainen mies on "kukkakeppi" ja huomattavan ylipainoinen nainen "normaalivartaloinen".
Mun mies on samanpituinen kuin lainaamasi, mutta 10 kiloa painavampi. Hyvin voisi sen kympin tiputtaa ja olisi silti vielä massaa, millä jyrätä. Itsellä on laskennalista ylipainoa pari kiloa, mutta kymmenen pitäisi laihtua, että kroppa näyttäisi hyvältä.
Ulkonäkö ei merkitse kaikkea, mutta valitettavasti se tuossa suhteenmuodostusvaiheessa on aika olennainen asia. Fetissit erikseen, mutta harva haluaa reilusti ylipainoista kumppania, koska ne liikakilot viestivät elämänhallintaongelmista ja siitä, ettei oma terveys liiemmin kiinnosta.
Jos on Diandran vartalo pitäisi olla myös Diandran kasvot.
Aino ei vaan ole puitava nallukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no eikö kumppania valittaessa kuulukin olla nirso?
Joillekin tuntuu olevan vaikeuksia tajuta, että parisuhteen tarkoitus ei ole se, että otetaan ensimmäinen vastaantulija, vaan halutaan nimenomaan löytää yhteensopiva kumppani, eikä joku random-äijä. Parisuhteessa haetaan nimenomaan sellaista, joka jakaa arvomaailman, kemiaa, kiinnostuksen kohteet ja elämäntavan, eikä vain jotakuta satunnaista tyyppiä. Vaikka parisuhdetta kaipaakin, sinkkuna oleminen on joka tapauksessa parempi vaihtoehto kuin huono suhde.
Parisuhteen tarkoitus on säännöllinen seksi ilman vaivannäköä
Ihan nätti hieman ylipainoinen tavisnainen, jolle sopisi se hieman ylipainoinen tavismies. Ja kyllähän näitä pareja on vaikka kuinka eli mikä mättää...
Vierailija kirjoitti:
4/10 nainen hakee taas 9/10 miestä ja pettyy kerta toisensa jälkeen.
Eli tavallinen nainen luokitellaan tasoon 4. Ja naiset on mukamas niitä nirsoja 🤭 Mies haluaa aina kauniin naisen, ei riitä tavisnainen nykymiehille
Jokaisella on mieltymyksensä ulkonäön suhteen. Mutta meitä on monta eri mieltymyksillä tämän takia sillä ulkonäöllä ei ole väliä. Myös ihmisen muu olemus voi paikata sitä ulkonäköä Ja tämäkin vaihtelee ihmisestä mimmoinen se olemus on mikä heitä miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni lapsentekovuodet ohitse, kun miestä ei vaan löytynyt. Olen nyt siis 46v nainen ja viimeiset 20 vuotta olen yrittänyt kumppania löytää.
En ole muuta pyytänyt kuin savutonta, liikunnallista, työssä käyvää miestä, jonka kanssa voisi jakaa kodin, harrastaa tavallista arkiliikuntaa yhdessä ja mahdollisesti sitten tehdä niitä lapsiakin. Vaan ei - tarjokkaina on ollut vain joko pahasti päihderiippuvaisia laitapuolenkulkijoita tai sitten niin iäkkäitä, ettei olla edes samoissa maailmoissa enää.
Eli juna meni jo lapsiperheen suhteen. Edelleen haluaisin miehen, jonka kanssa voisin elää yhteistä arkea ja elää vanhoiksi rinnakkain, mutta tarjokkaita ei tämänikäiselle naiselle ole enää lainkaan.
Mutta niillä muilla miehillä on ollut sellaisia kriteereitä joita sinä et ole läpäissyt. Kannattaa miettiä tuota asiaa myös muiden näkökulmasta
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti hieman ylipainoinen tavisnainen, jolle sopisi se hieman ylipainoinen tavismies. Ja kyllähän näitä pareja on vaikka kuinka eli mikä mättää...
Vähintään bmi 35+ vaikea lihavuus.
Kuvista päätellen painaa 75-80 kiloa. Että ei nyt mikään superlihava.
Ja hyvähän se on jos karkottaa kilokyttääjät. Ovat semmoisia ankeita ja raskaita tyyppejä usein miten.
Muuten on sellaisen ihan söpön tavisnaaman omaava.
Luonteesta on vaikea sanoa mitään kun ei tunne tyyppiä.
Ystävänäkin voi olla tosi mukava, mutta parisuhde on sitten eri asia.
Varmaan ennen vanhaan olisi helposti nuorena mennyt naimisiin naapuritalon pojan kanssa, mutta nykyaikana varmasti vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tavallinen nainen luokitellaan tasoon 4. Ja naiset on mukamas niitä nirsoja 🤭 Mies haluaa aina kauniin naisen, ei riitä tavisnainen nykymiehille
Mihin muualle tavalliset pitäisi luokitella kuin asteikon keskivaiheille???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 5/10 sitten niin tasan keskellä asteikkoa eli tavisten tavis
Vierailija kirjoitti:
Ongelma juuri se, että tuon kokoinen/näköinen on tavallinen suomalainen nainen. Joku kysyi mitä väliä ulkonäöllä on, sitten taas jos juttu olisi miehestä niin täällä ruodittaisiin ekana sen ulkonäköä ja painoa ihan satavarmasti ja käskettäisiin alentamaan rimaa 😂
Itseasiassa täällähän oli muutama kuukausi sitten siitä tavismiehestä juttu ja mies oli ihan ok:n näkönen mutta pieni pömppömaha ja heti naiset oli kilpaa huutamassa että tuo kaljamaha pitäisi saada ensin pois, eikä edes ollut mikään iso maha. Joten olet aivan oikeassa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 5/10 sitten niin tasan keskellä asteikkoa eli tavisten tavis
4/10 on ihan armollinen pisteytys koska massaa on aikalailla eikä kasvot pahemmin kompensoi. Siihen vielä kolmivuorotyö ja pride-sateenvarjo, uffff...
Itse muistin yhden tapauksen varhais teininä 12v jotain. Tykkäsin yhdestä tytöstä paljon. Mutta jätin sitten sanomatta hänelle kun muut kutsui häntä rumaksi jne. Pöljänä heiluin "porukan" mukana. Mutta aina se tuntui pahalta kuiten kun sitä pilkattiin koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AVmamman ajattelua parhaimmillaan. Tavallinen nainen pitäisi luokitella sinne 8+/10 X-D
Ei haittaa.
-ei niin tavallinen mies