Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (539)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten että hänenkin vanhemmat on aikanaan löytäneet parin. Ihan samantyyppisellä naamalla. Voihan olla että painoa on ennen ollut vähemmän, mutta ylipäätään ns. rumien vanhemmat ovat kuitenkin saaneet lapsen aikaan.
Oliko se ennen vaan sitten simppelimpää ja ihmiset eivät etsineet kokoajan jotain ihmeellisyyksiä.
No hän ei kyllä ole ruma eikä lihava.
Ei Aino mikään ruma ole, mutta ei hän mikään hoikkakaan ole. Lopeta se valehtelu.
Mitäs minä nyt valehtelin? Liekö aina saman henkilön näppäimistöstä, mutta ennenkin olen ihmetellyt näitä "lopeta valehtelu" -kommentteja, jotka ei sovi asiayhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten että hänenkin vanhemmat on aikanaan löytäneet parin. Ihan samantyyppisellä naamalla. Voihan olla että painoa on ennen ollut vähemmän, mutta ylipäätään ns. rumien vanhemmat ovat kuitenkin saaneet lapsen aikaan.
Oliko se ennen vaan sitten simppelimpää ja ihmiset eivät etsineet kokoajan jotain ihmeellisyyksiä.
No hän ei kyllä ole ruma eikä lihava.
Ei Aino mikään ruma ole, mutta ei hän mikään hoikkakaan ole. Lopeta se valehtelu.
Hoikan ja lihavan välille mahtuu monenlaista kehoa 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on todella ylipainoinen eli en todellakaan harkitsisi häntä sekuntiakaan.
Miksei hän laihduta?
Siis mä en pysty käsittämään tätä, että mieluummin mennään lehteen itkemään sinkkuuttaan kun voisi vaan vähentää syömistä ja juomista.
Jokainen nainen, joka on laihduttanut kertoo, että miehet haluavat sen jälkeen sitoutua vakavasti paljon useammin.
Tuo nainen ei TODELLAKAAN ole "todella ylipainoinen". Kannattaisi palata takaisin tähän oikeaan maailmaan sieltä filtteri,feikki-kuivunutorava-instaeukkojen maailmasta. Järkyttävää miten tavismiesten käsitys "normaalista" on muuttunut. Kaikki NATURELLIT naiselliset muodot tekevät naisen muka ylipainoiseksi. Kaiken pitäisi olla vain ohutta nahkaa jonka alla kireät tekolisäkkeet pullottavat luiden päällä.
No kyllä se on!
Se että suurin osa muistakin verrokkiryhmän naisista on ylipainoisia ei tee niistä hoikkia vaan se ketoo, että keski-ikäisen naisen normaalipaino on ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä alkaa jo olemaan perheen osalta. Hän joko nopeasti heittäytyy johonkin suhteeseen ja saa lapsen tai jää lapsettomaksi. Enää ei kannata arpoa ja liikaa nirsoilla jos meinaa olla joskus äiti.
Hänhän pohtii itsellistä vanhemmuutta. Ei ole pakko ripustautua ensimmäiseen ukkoon.
Tosin olen itsekin sitä mieltä, että noin kova vauvakuume vaikeuttaa kovin deittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on todella ylipainoinen eli en todellakaan harkitsisi häntä sekuntiakaan.
Miksei hän laihduta?
Siis mä en pysty käsittämään tätä, että mieluummin mennään lehteen itkemään sinkkuuttaan kun voisi vaan vähentää syömistä ja juomista.
Jokainen nainen, joka on laihduttanut kertoo, että miehet haluavat sen jälkeen sitoutua vakavasti paljon useammin.
Tuo nainen ei TODELLAKAAN ole "todella ylipainoinen". Kannattaisi palata takaisin tähän oikeaan maailmaan sieltä filtteri,feikki-kuivunutorava-instaeukkojen maailmasta. Järkyttävää miten tavismiesten käsitys "normaalista" on muuttunut. Kaikki NATURELLIT naiselliset muodot tekevät naisen muka ylipainoiseksi. Kaiken pitäisi olla vain ohutta nahkaa jonka alla kireät tekolisäkkeet pullottavat luiden päällä.
No kyllä se on!
Se että suurin osa muistakin verrokkiryhmän naisista on ylipainoisia ei tee niistä hoikkia vaan se ketoo, että keski-ikäisen naisen normaalipaino on ylipaino.
Aha, nytkö 33 vuotias nainen on keski-ikäinen. Ja keski-ikäinen ei tietenkään kelpaa, pitäisi olla nuori.
Jokainen tekee kuinka haluaa mutta en ymmärrä näiden palstamiesten järjenjuoksua. Tuntuu että ainoa kriteeri naiselle näillä on joku laihuus. Siis mitä ihmettä? Ei siellä pääkopassa paljoa kilise jos tuo on se pääkriteeri parisuhteen muodostamiselle. Mitä ihmettä nämä luulevat hyötyvänsä siitä naisen laihuudesta, yritän ymmärtää mikä se juttu tässä on.
Nämä kun aina toitottavat että voi olla susi"rumakin" tai todella bit ch-luonne kunhan on laiha. Tuo alkaa jo täyttää fetissin piirteet..
Minulle naisena on yhdentekevää miehen paino, oli laiha tai lihava eikä todellakaan tarvitse olla mikään salirotta. Muut asiat merkitsevät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä alkaa jo olemaan perheen osalta. Hän joko nopeasti heittäytyy johonkin suhteeseen ja saa lapsen tai jää lapsettomaksi. Enää ei kannata arpoa ja liikaa nirsoilla jos meinaa olla joskus äiti.
Hänhän pohtii itsellistä vanhemmuutta. Ei ole pakko ripustautua ensimmäiseen ukkoon.
Tosin olen itsekin sitä mieltä, että noin kova vauvakuume vaikeuttaa kovin deittailua.
Siten jää kuitenkin elarit saamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei hän laihduta?
No kyllä se on!
Aha, nytkö 33 vuotias nainen on keski-ikäinen. Ja keski-ikäinen ei tietenkään kelpaa, pitäisi olla nuori.
Se että et ole saavuttanut keski-ikään yhdistettyä elintasoa ja elämäntapaa keski-ikään mennessä ei kumoa keski-ikäisyyttäsi.
Vanha, paksu ja haluaa lapsia. Todellinen unelmalöytö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin törkeitä kommentteja koko ketju täynnä että kyllä jättäisin tuona naisena suomalaiset miehet tähän. Menkää katsomaan Prisma-pariskuntia, täällä selitetään suu vaahdossa että ihan kuin HE olisivat sitä ihmiskunnan kirkkainta porukkaa joiden kelpaa lisääntyä ja muiden ei.
Prismassa 4/10 nainen on yleensä 4/10 miehen kanssa.
Suurin osa ihmisistä taitaa pariutua lähes oman tasoisen kanssa. Harvemmin tulee vastaan paria jossa toinen on selvästi paremman näköinen
Oma huomio kaupungilla on yleensä sama, mutta paljon näkee silti pareja joissa nainen on ihan kauheassa kunnossa ja mies on normaalivartaloinen ja peruskomea. Juuri koskaan taas ei nää hoikkaa naista todella paljon lihavamman miehen kanssa.
Se on miesten oma asia millaisen naisen kelpuuttavat? Naisten taas ei tarvitse koskaan tyytyä ihan mihin sattuu miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun katsoo niin ei kannata ripustautua minkäänlaiseen ukkoon. Itsellistä äitiyttä kohti vain!
En yhtään ihmettele jos nuoret naiset nykyään pitävät niitä laatikko-mallisia vaatteita.
Outoa on myöskin että miehet heti leimaavat ylipainoiseksi jos on löysät vaatteet. Miksi aina pitäisi pukeutua makkarankuoriin?
Vierailija kirjoitti:
Vanha, paksu ja haluaa lapsia. Todellinen unelmalöytö.
Keropas meille minkäkainen unelmalöytö itse olet..pera 55 v ;)
En tiedä, miksi edes alan ruotia jonkun vieraan ihmisen vartaloa, mutta en näe kyllä tässä naisessa mitään merkkejä todella lihavasta ihmisestä! Ihan tavalliset normaalipainoisen ihmisen reidet, sääret, nilkat, ranteet, kämmenselät, sormet, olkapäät, dekoltee... Minä painan 58 kg ja mulle muodostuu tismalleen samanlainen poimu leuan alle nauraessa ja sit tuossa vielä tuollainen alaviisto kuvakulma! Mulla on reippaasti ylipainoisia tuttuja ja heidät edellämainitut ruumiinosat ei tod näytä tuolta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei hän laihduta?
No kyllä se on!
Vaihdevuosivaivat tekee naisesta 40-49 vuoden iässä, tai jo aikaisemmin, mummelin.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele jos nuoret naiset nykyään pitävät niitä laatikko-mallisia vaatteita.
Outoa on myöskin että miehet heti leimaavat ylipainoiseksi jos on löysät vaatteet. Miksi aina pitäisi pukeutua makkarankuoriin?
Ei ole aina pakko pukeutua makkarankuoriin. Mutta jos haluaa miestä niin kannattaa välillä pukeutua makkarankuoriin.
Laatikkohamekissaleidilook ei ole kuuminta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee kuinka haluaa mutta en ymmärrä näiden palstamiesten järjenjuoksua. Tuntuu että ainoa kriteeri naiselle näillä on joku laihuus. Siis mitä ihmettä? Ei siellä pääkopassa paljoa kilise jos tuo on se pääkriteeri parisuhteen muodostamiselle. Mitä ihmettä nämä luulevat hyötyvänsä siitä naisen laihuudesta, yritän ymmärtää mikä se juttu tässä on.
Nämä kun aina toitottavat että voi olla susi"rumakin" tai todella bit ch-luonne kunhan on laiha. Tuo alkaa jo täyttää fetissin piirteet..
Minulle naisena on yhdentekevää miehen paino, oli laiha tai lihava eikä todellakaan tarvitse olla mikään salirotta. Muut asiat merkitsevät enemmän.
Ihan vastaavat kommentit on ollut pallomahojen laihdutuksista jne. vastaavanlaisten sinkuuttaan valittavien iltapäivälehtien miehiä koskevissa ketjuissa. Taitaa siis ainoa kriteeri olla naisillakin laihuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Mitä tarkoitat?
Sitä että hän on LIHAVA
Entä sitten luuseri? Hän kelpaisi mulle.
No tämä oli mukava kommentti!
T: 175 cm, 78 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on väittänyt että kauneus on ainoa kriteeri.
Se on yksi kriteereistä.
Jos ei toinen miellytä silmää niin aika kehno siinä on perhettä suunnitella.
Miesten mielestä taitaa kuitenkin olla. Ozempicit kehiin, niin tuostakin ongelmasta pääsisi helposti ja nopeasti.