Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7493)

Vierailija
1401/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusrikospoliisiin kun suoraan esittää spekulaationsa, ei kukaan pääse välistä sensuroimaan viestejä :D
 

Vierailija
1402/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko aloittaja, että tätä kaveriporukkaa ei ole puhutettu ja faktoja tarkistettu? Melko erikoinen oletus.

Onhan heitä: kuusi vuotta Raisan katoamisen jälkeen. 

Ja kuinka tarkkaan tämäkään tehtiin? Vähän kysäistiin jotain ja uskottiin taas sen enempiä tutkimatta vai?

Näin uskon. Onhan tuo lähtökohtaisesti omituista. Sitä luulisi poliisin kuulustelleen sen kaveriporukan jäsenet ensimmäisinä kaikista, kun Raisan liikkeet kerran päättyvät nimenomaan heihin!  T. Sama

Nimenomaan. Eihän tämä nyt mitään rakettitiedettä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä vai tekijätkö täällä hätäpäissään poistelevat viestejä?

Siltä se on vaikuttanut jo vuorokauden ajan. 

Vierailija
1404/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko aloittaja, että tätä kaveriporukkaa ei ole puhutettu ja faktoja tarkistettu? Melko erikoinen oletus.

Onhan heitä: kuusi vuotta Raisan katoamisen jälkeen. 

Ei jumakauta.

Vierailija
1405/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä vai tekijätkö täällä hätäpäissään poistelevat viestejä?

Siltä se on vaikuttanut jo vuorokauden ajan. 

Vinkatkaa tää ketju keskusrikospoliisille.

Vierailija
1406/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiloija Helinä Häkkäsen arvion mukaan Raisan tappaja on nuori mies, Raisalle todennäköisesti tuntematon. Jossain maastossa todennäköisesti on kätkettynä.

Ottiko profiloija huomioon sitä tapahtumaketjua, jossa Raisa nousee kaveriporukan autoon? Tuskinpa vain. Kaikki ovat sulkeneet silmänsä tuolta mahdollisuudelta.

EI KUKAAN OLE SUKENUT TUOLTA SILMIÄÄN. JO AJAT SITTEN SE TUTKITTIIN.  KAIKKEA TUTKIMUKSA El KERFOTA JULKISUUTEEN TUTKINNAN TAKIA  EI SULLE EIKÄ MULLE.   MISTÄ SAIT PÄÄHÄSI ETTÄ OLET AINOA 27 VUOTEEN JOKA KEKSI TÄMÄN.   ÄLÄ OLE HÖPSÖ  

Miksi menee noin tunteisiin? Miksi tästä asiasta ei saisi keskustella? Alkaako syyllisyys painaa? Alkaako totuus olemaan liian lähellä? 

Meinaan todellakin vasta nyt, meidän vauvapalstan nettietsivien ansiosta on otettu tämä tutkintalinja huomioon, että mahdollisesti Raisa lähtikin kaverien kyytiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1407/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vinkuu myös että pitää unohtaa ja ri saa ja ei voi tutkia 

Siinähän vinkukoon. Todellakin vatvotaan ja todellakin tutkitaan.

Vierailija
1408/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä vai tekijätkö täällä hätäpäissään poistelevat viestejä?

Siinähän poistelevat. Keskusrikospoliisiin pystyy antamaan suoraan vinkit ja spekulaatiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1409/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä vai tekijätkö täällä hätäpäissään poistelevat viestejä?

Siltä vaikuttaa hyvin vahvasti, joten kopsaan tästä lähtien kaikki omat viestit, selailen keskustelua muutaman sivun taaksepäin ja jos viestit on kadonneet, laitan uusiks.

Vierailija
1410/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä vai tekijätkö täällä hätäpäissään poistelevat viestejä?

Siltä se on vaikuttanut jo vuorokauden ajan. 

Vinkatkaa tää ketju keskusrikospoliisille.

Ehkä joku aktiivinen toimittaja tekee sen meidän kaikkien puolesta. Täällä AV :lla pyörii paljon toimittajia. Oletettavasti ylläpidon porukallakin on toimittajatausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1411/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä vai tekijätkö täällä hätäpäissään poistelevat viestejä?

Siltä vaikuttaa hyvin vahvasti, joten kopsaan tästä lähtien kaikki omat viestit, selailen keskustelua muutaman sivun taaksepäin ja jos viestit on kadonneet, laitan uusiks.

Minä olen kopsannut jopa ketjun avausviestin otsikoineen päivineen siltä varalta, että koko tämä ketju häviää yhtä mystisesti kuin Raisa-parka, jonka viimeisiä hetkiä me täällä spekuloimme. 

Vierailija
1412/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Raisa eikä kundikaveri olleet enää yhteydessä toisiinsa koko illan aikana sen klo 22:18 tapahtuneen puhelun jälkeen, jossa Raisa sanoi tulevansa kundikaverinsa luo kotibileisiin, jos saa autokyydin? Kumpikaan ei soittele toisilleen koko yönä. Silloinhan ei soitella, jos ollaan vierekkäin samassa tilassa. Eli pääsikö Raisa niihin kotibileisiin?

Olisiko ollut vain yksi pano muiden joukossa. Joku kommentoi, ettei ollut vakituisesti ko. miehen kanssa, vaan miehellä muitakin, kuten tällä R:llä itselläänkin. Ja eikö siskokin jotakin todennut, ettei mitään poikaystävää tai ainakaan vakavaa meininkiä ollut.

Mutta silti juostiin korkeissa koroissa ja vähissä vaatteissa sen seksin perässä...

Jo se minarissa lokakuun kylmillä liikkuminen on varmasti pistänyt silmään. Pikkujoulukausi eri asia, mutta ei yleensä pillupaljaana kuljeta enää tuossa vaiheessa, paitsi "ammattinaiset."

Höpö höpö nyt taas. 1999 oli muotia lyhyet hameet. Raisan vaatteet olivat just sitä, mitä monella muullakin. Eikä se hame nyt niin lyhyt edes ollut. 

Raisan piti myös näyttää aikuiselta. Eli ei voinut mennä farkuissa ja hupparissa baariin. 

Pitikö kuitenkin lähteä pornovaatteissa kylmään yöhönn esittelemään itseään?

Jakkupuku ja paitapusero ja toppi

Ihan kuin äidiltä lainatut vaatteet 

Jos hame näytti minilyä koska Raisa oli pitkä ja hoikka? 160 cm pitkälle normaalipituinen hame 

Kengät oli ja tajuttomuus. Oli outo valinta 

Tuollainen lyhyt minihame ja pitkä jakku oli tosiaan tuolloin yli 25 vuotta sitten muotia. Minullakin oli sellainen pitkä jakku, lyhyt hame tyylinen juhla-asu, enkä todellakaan pitänyt sitä pornoasuna. Kenkämuoti oli tolppakorkoa. Jakkuasuun yhdisteltiin erilaisia toppeja yläosaksi. Ihan asiallinen kokonaisuus tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1413/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen geissi. Onko saatananpalvonta tutkintalinja, veriuhreineen käsitelty loppuun?

Vierailija
1414/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi viihteelläoleva nuorisoporukka lähtisi Tampereelta - joka on ja oli täynnä baareja ja yökerhoja - jonnekin hemmetin Huittisiin bilettämään? Siinä ei ole bähäisintäkään järkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1415/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, nyt poistui sekin viesti missä sanoin, et jännästi tässä ketjussa poistuu viestejä.

Vierailija
1416/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Raisa eikä kundikaveri olleet enää yhteydessä toisiinsa koko illan aikana sen klo 22:18 tapahtuneen puhelun jälkeen, jossa Raisa sanoi tulevansa kundikaverinsa luo kotibileisiin, jos saa autokyydin? Kumpikaan ei soittele toisilleen koko yönä. Silloinhan ei soitella, jos ollaan vierekkäin samassa tilassa. Eli pääsikö Raisa niihin kotibileisiin?

Olisiko ollut vain yksi pano muiden joukossa. Joku kommentoi, ettei ollut vakituisesti ko. miehen kanssa, vaan miehellä muitakin, kuten tällä R:llä itselläänkin. Ja eikö siskokin jotakin todennut, ettei mitään poikaystävää tai ainakaan vakavaa meininkiä ollut.

Mutta silti juostiin korkeissa koroissa ja vähissä vaatteissa sen seksin perässä...

Jo se minarissa lokakuun kylmillä liikkuminen on varmasti pistänyt silmään. Pikkujoulukausi eri asia, mutta ei yleensä pillupaljaana kuljeta enää tuossa vaiheessa, paitsi "ammattinaiset."

Höpö höpö nyt taas. 1999 oli muotia lyhyet hameet. Raisan vaatteet olivat just sitä, mitä monella muullakin. Eikä se hame nyt niin lyhyt edes ollut. 

Raisan piti myös näyttää aikuiselta. Eli ei voinut mennä farkuissa ja hupparissa baariin. 

Pitikö kuitenkin lähteä pornovaatteissa kylmään yöhönn esittelemään itseään?

Jakkupuku ja paitapusero ja toppi

Ihan kuin äidiltä lainatut vaatteet 

Jos hame näytti minilyä koska Raisa oli pitkä ja hoikka? 160 cm pitkälle normaalipituinen hame 

Kengät oli ja tajuttomuus. Oli outo valinta 

Tuollainen lyhyt minihame ja pitkä jakku oli tosiaan tuolloin yli 25 vuotta sitten muotia. Minullakin oli sellainen pitkä jakku, lyhyt hame tyylinen juhla-asu, enkä todellakaan pitänyt sitä pornoasuna. Kenkämuoti oli tolppakorkoa. Jakkuasuun yhdisteltiin erilaisia toppeja yläosaksi. Ihan asiallinen kokonaisuus tuolloin.

Niinpä niin. Tolppakoroilla on hankala juosta karkuun metsässä kun avulias auttaja ajaa takaa muna pystyssä.

Vierailija
1417/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kaikki nettietsivä-kollegat, kuvakaappauksia ihan jokaisesta viestistä, koska niitä poistuu hämmästyttävän nopeaan tahtiin!

Vierailija
1418/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkeä jos kaikilla ikä ei riitä baareihin niin ajellaan ja heitetään läppää

Käydään jostain pimeä pullo ostamassa jne 

Eli Huittinen on vaan tekosyy ajelulle 


Tai vietiin itse jotain jonnekin kaverille 


Käkeä ei tarvitse aina olla touhuilulle 

Vierailija
1419/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oli sieltä kotoisin 

Vierailija
1420/7493 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Raisa eikä kundikaveri olleet enää yhteydessä toisiinsa koko illan aikana sen klo 22:18 tapahtuneen puhelun jälkeen, jossa Raisa sanoi tulevansa kundikaverinsa luo kotibileisiin, jos saa autokyydin? Kumpikaan ei soittele toisilleen koko yönä. Silloinhan ei soitella, jos ollaan vierekkäin samassa tilassa. Eli pääsikö Raisa niihin kotibileisiin?

Olisiko ollut vain yksi pano muiden joukossa. Joku kommentoi, ettei ollut vakituisesti ko. miehen kanssa, vaan miehellä muitakin, kuten tällä R:llä itselläänkin. Ja eikö siskokin jotakin todennut, ettei mitään poikaystävää tai ainakaan vakavaa meininkiä ollut.

Mutta silti juostiin korkeissa koroissa ja vähissä vaatteissa sen seksin perässä...

Jo se minarissa lokakuun kylmillä liikkuminen on varmasti pistänyt silmään. Pikkujoulukausi eri asia, mutta ei yleensä pillupaljaana kuljeta enää tuossa vaiheessa, paitsi "ammattinaiset."

Höpö höpö nyt taas. 1999 oli muotia lyhyet hameet. Raisan vaatteet olivat just sitä, mitä monella muullakin. Eikä se hame nyt niin lyhyt edes ollut. 

Raisan piti myös näyttää aikuiselta. Eli ei voinut mennä farkuissa ja hupparissa baariin. 

Pitikö kuitenkin lähteä pornovaatteissa kylmään yöhönn esittelemään itseään?

Jakkupuku ja paitapusero ja toppi

Ihan kuin äidiltä lainatut vaatteet 

Jos hame näytti minilyä koska Raisa oli pitkä ja hoikka? 160 cm pitkälle normaalipituinen hame 

Kengät oli ja tajuttomuus. Oli outo valinta 

Tuollainen lyhyt minihame ja pitkä jakku oli tosiaan tuolloin yli 25 vuotta sitten muotia. Minullakin oli sellainen pitkä jakku, lyhyt hame tyylinen juhla-asu, enkä todellakaan pitänyt sitä pornoasuna. Kenkämuoti oli tolppakorkoa. Jakkuasuun yhdisteltiin erilaisia toppeja yläosaksi. Ihan asiallinen kokonaisuus tuolloin.

Niinpä niin. Tolppakoroilla on hankala juosta karkuun metsässä kun avulias auttaja ajaa takaa muna pystyssä.

Eli ehdotat että naisten pitäisi pukeutua niin että eivät herätä miehissä mielenkiintoa ja pystyvät juoksemaan karkuun jos nyt kuitenkin herättävät jotenkin mielenkiintoa?

Ja ei siinä, kyllä mä olen samaa mieltä että lenkkareissa juoksee karkuun nopeammin. Mutta ehkä me ei nyt ruveta syyllistämään uhria siitä, että tuli murhatuksi?