Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (7473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ilmari Nurmiseen kytkeytyvä teoria oli paras.
Ja tähän voi liittää Hallaahon salapano naisen ja päivämäärän milloi syrjähyppylapsi syntyi. 😂
Halla-ahon liikkeet selvitettiin jo eilen. Oli Helsingissä opiskelemassa venäjää tuona iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on aina vaarana se, että mielikuvitus lähtee laukalle. Poliisin ainakin kuvittelisi tutkineen noiden nuorten liikkumiset, puhelintiedot yms. heti tuoreeltaan. Ja kaikkia taktisia tietojaanhaan ei poliisi välttämättä ole tähän mennessä kertonut ulos.
Joo jos uskottiin sinisilmäisesti puhuvan totta
Ilmeisesti näin on ollutkin. Mikä kyllä vaikuttaa t o d e l l a omituiselta... Toki Jari Pesosenkin tapaus meinasi jäädä täysin vaille ratkaisua. 13 vuotta siinä meni, Raisan tapauksessa nyt jo kulunut 27 vuotta.
Ja se Lapin erämaahan kaveriporukan hylkäämä kundi, oliko Antti nimeltään...
Vittuako se tähän kuuluu vai haluatko että sulle tulee piiiitkä ketju hupsu. 🐖🐖🐖
Selvisikö jo, oliko suomen markkaa vai deemarkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Tampereen lentokentältähä lähti hämäriä lentoja ei huippukokouksen mainingeissa, joiden tietoja finavia ei suostunut antamaan Ylelle...
Itse olet hämärä juttuinesi. Eikö yhtään hävetä oma tyhmyys.????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ilmari Nurmiseen kytkeytyvä teoria oli paras.
Ja tähän voi liittää Hallaahon salapano naisen ja päivämäärän milloi syrjähyppylapsi syntyi. 😂
Halla-ahon liikkeet selvitettiin jo eilen. Oli Helsingissä opiskelemassa venäjää tuona iltana.
Nytpä kysellään että käviköse Halla-aho 8 vai 9 vuotta putkeen vieraissa ennen kun kärähti. 🤔🤔🤔
Olet ymmärtänyt väärin. Tämä ketju käsittelee Raisaa. P.a.n.o.ketju on muualla. Löytyy varmaan haulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ilmari Nurmiseen kytkeytyvä teoria oli paras.
Ja tähän voi liittää Hallaahon salapano naisen ja päivämäärän milloi syrjähyppylapsi syntyi. 😂
Halla-ahon liikkeet selvitettiin jo eilen. Oli Helsingissä opiskelemassa venäjää tuona iltana.
:D
Vierailija kirjoitti:
Oliko AP tuossa autossa?
Olin silloin katkaisuhoidossa tai hullujenhuoneelle muistaakseni.
Joku oli sitä mieltä, että Suomen poliisi on tehokas. No ei kyllä ole, mutta se voi osittain johtua siitä, ettei sillä ole käytössään kaikkia keinoja riittävän tehokkaasti esim. kotietsintää jne. vaan niiden käyttöön on tiukat rajat. Poliisin pitäisi kyllä saada tehokas sisäinen tekoäly käyttöönsä, joka voisi tehdä taustatyötä ja tutkia ristiin tapauksia taustalla.
Ei tämä enää selviä. Tai itse en usko siihen
Jääkö televalvontatiedot ikuisesti johonkin bittiavaruuteen talteen? Onko puhelinten sijainnit ja puheluloki ikuisesti jossain tallessa ja vielä kaivettavissa? Löytyykö tiedot vuodelta 1999?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ilmari Nurmiseen kytkeytyvä teoria oli paras.
Ja tähän voi liittää Hallaahon salapano naisen ja päivämäärän milloi syrjähyppylapsi syntyi. 😂
Halla-ahon liikkeet selvitettiin jo eilen. Oli Helsingissä opiskelemassa venäjää tuona iltana.
:D
Onko Hallaahon venäjänopiskelut kestäneet yhtä pitkään kun vieraissakäynti , eikkä 8 vuotta putkeen. Graduksi teki syrjähyppylapsen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Jääkö televalvontatiedot ikuisesti johonkin bittiavaruuteen talteen? Onko puhelinten sijainnit ja puheluloki ikuisesti jossain tallessa ja vielä kaivettavissa? Löytyykö tiedot vuodelta 1999?
Kysy rikospoliisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä enää selviä. Tai itse en usko siihen
Miksei selviäisi?
Poliisi tutkii yhä. Tämä on avoin murhatapaus, joka ei vanhene ikinä. Tietoja plärätään uudelleen läpi, uusin silmin. Joku puhuu...tai jopa ruumis löytyy. Jenkeissä ratkeaa vähän väliä tätäkin vanhempia juttuja. Osa ratkeaa myös - yllätys, yllätys - harrastelijanettietsivien ansiosta. Youtubessa on paljon True Crime videoita näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko AP tuossa autossa?
Olin silloin katkaisuhoidossa tai hullujenhuoneelle muistaakseni.
Jotenkin uskon sinua
Jos puhelinten sijainnit ja puhelutiedot on yhä kaivettavissa vuodelta 1999, tämä pitäisi tehdä. Kaikkien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ilmari Nurmiseen kytkeytyvä teoria oli paras.
Ja tähän voi liittää Hallaahon salapano naisen ja päivämäärän milloi syrjähyppylapsi syntyi. 😂
Halla-ahon liikkeet selvitettiin jo eilen. Oli Helsingissä opiskelemassa venäjää tuona iltana.
Nytpä kysellään että käviköse Halla-aho 8 vai 9 vuotta putkeen vieraissa ennen kun kärähti. 🤔🤔🤔
Olet ymmärtänyt väärin. Tämä ketju käsittelee Raisaa. P.a.n.o.ketju on muualla. Löytyy varmaan haulla.
No juteltiinhan tuolla Andrevin alaikäisiin sekoilusta, lasten kidutuksesta, maansa petoksesta ym, on parasta aikaa syytettynä rikoksistaan hylkiönä. Ellun kultapoika. 😅😆
Vierailija kirjoitti:
Jääkö televalvontatiedot ikuisesti johonkin bittiavaruuteen talteen? Onko puhelinten sijainnit ja puheluloki ikuisesti jossain tallessa ja vielä kaivettavissa? Löytyykö tiedot vuodelta 1999?
Ei niitä ainakaan nykysäännösten perusteella säilytetä kauan, korkeintaan joitakin vuosia. Voi olla, ettei niitä kaikkia olennaisia tietoja ole enää edes saatavilla, jos niitä ei ole ajoissa ymmärretty tiedustella. Jos poliisi on ajoissa tiedustellut niitä niin silloinhan ne on osana tutkintamateriaalia ja niihin voidaan aina tarvittaessa palata.
Profiloija Helinä Häkkäsen arvion mukaan Raisan tappaja on nuori mies, Raisalle todennäköisesti tuntematon. Jossain maastossa todennäköisesti on kätkettynä.
Siispä Älä itke jos vaan joku viitsii niitä poistella yyyy yyy 🐖🐖🐖🐖