Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7247)

Vierailija
7161/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen yöllä Frii-kanavalta dokumentin. Siinä 1983 syntynyt nainen löydettiin aamulla varhain tapettuna ja maalaistien katuojaan piilotettuna miltei tuoreeltaan, kuolemasta oli kulunut vain muutama tunti. Tämä oli uudenvuodenpäivä 2003.

Nopeasti selvisi, kuka nainen on. Tämän jälkeen selvitettiin, missä nainen oli ollut.

Hän oli ollut isoissa 20-30 hengen kotibileissä. Bileistä oli paljon videokuvaa. Poliisi pisti joka ikisen bileissä olleen epäilyksen alaiseksi. Kaikki syynättiin. Nuoret olivat ihmeissään, että miten heitä voidaan epäillä, että tämän on pakko ollut olla joku ulkopuolinen. Tutkinnassa selvisi, että nainen oli menossa tapaamaan on-off kundikaveriaan autolla. Hänen tyttökaveri halusi kyydin matkan varrella olevaan kotiinsa. Hän talutti erittäin kännissä olevan ja huonovointisen kaverinsa autoon. Siihen pihalle tuli myös saman koulun kundi, 17-vuotias jalkapallon pelaaja, isokokoinen ja erittäin pidetty sekä suosittu. Lempeä jättiläinen, valittu jopa jalkapallon homecoming kingiksi. Hän kysyi, saisko hänkin kyydin kotiinsa. Kello oli noin 2 yöllä. No, tämä kolmikko sitten lähti. 

Poliisille tämä tyttö sanoi, että ensin hänet jätettiin kotiin, sitten tämä tyttö meni heittämään sen homecoming kundin kotiinsa. Homecoming kundi sanoi, että tyttö jätti hänet kotiinsa ja lähti eikä ole nähnyt häntä sen jälkeen.

Sitten katseet kohdistu on off kundikaveriin, joka väitti, ettei se tänne ikinä tullut.

Auto löytyi pysäköitynä hyvin lähelle on off kundikaverin kotoa.

Sitten tutkittiin televalvontatiedot sun muut. Uhrin löytöpaikka tutkittiin jne. Auton ulkopuolinen alue tutkittiin. Syyllisiksi rajautuivat nämä kaksi kundia ja kaikki olivat ihmeissään, ettei todellakaan voi olla kumpikaan heistä. He ovat niin kivoja ja mukavia, samasta koulusta jne. Heitä kuulusteltiin ja kuulusteltiin, tutkittiin kaikki.

Sitten tämä homecoming kundi myönsi, että joo ne pussas autossa ja harrasti seksiäkin ennenkuin tyttö vei hänet kotiinsa.

No, sitten selvisi jäljistä, että tyttö on juossut parkkipaikalla häntä karkuun, mutaisia jalanjälkiä molemmilta, sellaista takaa-ajoa, raahattu autoon takaisin, homecoming kundi oli ihastunut uhriinsa. Hän oli tehnyt aloitteen, tullut torjutuksi, suuttui siitä silmittömästi, tyttö pakeni siis, raahattiin autoon, kuristettiin. Sitten ajoi maalaistien varteen ja dumppasi ojaan, jalanjälki mudassa uhrin löytöpaikalla mätsäsi hänen kengänpohjiinsa, hänen takista löytyi uhrin verta jne. Hän sai elinkautisen tuomion, ei ikinä pääse vapaaksi. Oli tekohetkellä siis 17 v ja ihastunut uhriinsa ja tappoi tämän tultuaan torjutuksi. Dokkarissa haastateltiin näitä kavereita nyt 20 v myöhemmin ja kaikki sanoivat sitä, että tekijä oli ylläri. Olivat loppuun asti luulleet sen olevan joku tuntematon.

Vierailija
7162/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Olet nainen, joka tuntee Raisan, kukaan muu ei noin kiivaasti takerru tähän ketjuun vetoamalla kyseisen henkilön ikään ym. kuin nainen, jolla itsellään on lapsia. 

Saatat olla myös aikalailla epävakaa persoona ainakin näiden sinun kommenttejien perusteella.

Hyvin epävakaa persoona on ollut myös hän, joka on Rsisan kohdannut 16.9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7163/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

Mä oon sitä mieltä, että summan pitää olla huomattava. 20 000 euroa ei ole mitään.

Jos tarjottaisiin 50 000 euroa, voisi joku alkaakin laulamaan.

Jos minulla on jonain päivänä huomattavasti varallisuutta, tulen yksityishenkilönä tarjoamaan Raisan löytämisestä minimissään 50 000 € palkkion.

Vierailija
7164/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat kännykkäskenaariot on jätetty, mutta tällainen poistettiin:


Raisa kohtasi kohtalonsa keskustassa tai sen liepeillä, jonkun kotona. Tekijä ehkä jätti puhelimen sinne ja vei Raisan pois, ja vasta aamulla tajusi sulkea puhelimen. 

Tai piilotti myös Raisan vasta esim. seuraavana yönä, johon syynä promillet tai auton lainaaminen. Ja sama juttu: puhelimen hoksasi vasta aamulla. 

Vierailija
7165/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen yöllä Frii-kanavalta dokumentin. Siinä 1983 syntynyt nainen löydettiin aamulla varhain tapettuna ja maalaistien katuojaan piilotettuna miltei tuoreeltaan, kuolemasta oli kulunut vain muutama tunti. Tämä oli uudenvuodenpäivä 2003.

Nopeasti selvisi, kuka nainen on. Tämän jälkeen selvitettiin, missä nainen oli ollut.

Hän oli ollut isoissa 20-30 hengen kotibileissä. Bileistä oli paljon videokuvaa. Poliisi pisti joka ikisen bileissä olleen epäilyksen alaiseksi. Kaikki syynättiin. Nuoret olivat ihmeissään, että miten heitä voidaan epäillä, että tämän on pakko ollut olla joku ulkopuolinen. Tutkinnassa selvisi, että nainen oli menossa tapaamaan on-off kundikaveriaan autolla. Hänen tyttökaveri halusi kyydin matkan varrella olevaan kotiinsa. Hän talutti erittäin kännissä olevan ja huonovointisen kaverinsa autoon. Siihen pihalle tuli myös saman koulun kundi, 17-vuotias jalkapallon pelaaja, isokokoinen ja erittäin pidetty sekä suosittu. Lempeä jättiläinen, valittu jopa jalkapallon homecoming kingiksi. Hän kysyi, saisko hänkin kyydin kotiinsa. Kello oli noin 2 yöllä. No, tämä kolmikko sitten lähti. 

Poliisille tämä tyttö sanoi, että ensin hänet jätettiin kotiin, sitten tämä tyttö meni heittämään sen homecoming kundin kotiinsa. Homecoming kundi sanoi, että tyttö jätti hänet kotiinsa ja lähti eikä ole nähnyt häntä sen jälkeen.

Sitten katseet kohdistu on off kundikaveriin, joka väitti, ettei se tänne ikinä tullut.

Auto löytyi pysäköitynä hyvin lähelle on off kundikaverin kotoa.

Sitten tutkittiin televalvontatiedot sun muut. Uhrin löytöpaikka tutkittiin jne. Auton ulkopuolinen alue tutkittiin. Syyllisiksi rajautuivat nämä kaksi kundia ja kaikki olivat ihmeissään, ettei todellakaan voi olla kumpikaan heistä. He ovat niin kivoja ja mukavia, samasta koulusta jne. Heitä kuulusteltiin ja kuulusteltiin, tutkittiin kaikki.

Sitten tämä homecoming kundi myönsi, että joo ne pussas autossa ja harrasti seksiäkin ennenkuin tyttö vei hänet kotiinsa.

No, sitten selvisi jäljistä, että tyttö on juossut parkkipaikalla häntä karkuun, mutaisia jalanjälkiä molemmilta, sellaista takaa-ajoa, raahattu autoon takaisin, homecoming kundi oli ihastunut uhriinsa. Hän oli tehnyt aloitteen, tullut torjutuksi, suuttui siitä silmittömästi, tyttö pakeni siis, raahattiin autoon, kuristettiin. Sitten ajoi maalaistien varteen ja dumppasi ojaan, jalanjälki mudassa uhrin löytöpaikalla mätsäsi hänen kengänpohjiinsa, hänen takista löytyi uhrin verta jne. Hän sai elinkautisen tuomion, ei ikinä pääse vapaaksi. Oli tekohetkellä siis 17 v ja ihastunut uhriinsa ja tappoi tämän tultuaan torjutuksi. Dokkarissa haastateltiin näitä kavereita nyt 20 v myöhemmin ja kaikki sanoivat sitä, että tekijä oli ylläri. Olivat loppuun asti luulleet sen olevan joku tuntematon.

Jenkeissä poliisit kohdistivat heti epäilyksensä niissä kotibileissä olleisiin nuoriin ja tutkivat perinpohjin.

Eivät lähteneet ensin "tekijä on joku täysin ulkopuolinen ja tuntematon".

Vierailija
7166/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo skenario hyvin todennäköinen, siksi poistettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7167/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötin tekoälylle huvikseni tuolta illalta julkaistut valvontakamerakuvat. Se antoi aika mielenkiintoisia tarkennusversioita niistä.

Tähän kohtaan vahva muistutus myös tekoälyltä, ettei se voi varmuudella tarkentaa vanhoja pikselimössökuvia, ja kuvissa saattaa hyvinkin olla kuitenkin arvauksia ja omia täydennyksiä. En syötä saamiani uusia versioita tähän, sillä aina löytyy henkilöitä, jotka ei ymmärrä niitä tekoälyn spekuloinneiksi vanhoista kuvista, ja saadaan vaan uutta kohkaamista turhasta aikaan. Jokainen voi halutessaan itse kokeilla. Tuli vain mieleen testata. Onneksi krp omistaa nykytekniikalla varmaankin huomattavasti tehokkaammat välineet, toivottavasti niistä olisi apua jutussa. 

Kerro nyt jotain lisää!

Vierailija
7168/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo skenario hyvin todennäköinen, siksi poistettu!

Mikä skenaario? Mitä on nyt taas poistettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7169/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen yöllä Frii-kanavalta dokumentin. Siinä 1983 syntynyt nainen löydettiin aamulla varhain tapettuna ja maalaistien katuojaan piilotettuna miltei tuoreeltaan, kuolemasta oli kulunut vain muutama tunti. Tämä oli uudenvuodenpäivä 2003.

Nopeasti selvisi, kuka nainen on. Tämän jälkeen selvitettiin, missä nainen oli ollut.

Hän oli ollut isoissa 20-30 hengen kotibileissä. Bileistä oli paljon videokuvaa. Poliisi pisti joka ikisen bileissä olleen epäilyksen alaiseksi. Kaikki syynättiin. Nuoret olivat ihmeissään, että miten heitä voidaan epäillä, että tämän on pakko ollut olla joku ulkopuolinen. Tutkinnassa selvisi, että nainen oli menossa tapaamaan on-off kundikaveriaan autolla. Hänen tyttökaveri halusi kyydin matkan varrella olevaan kotiinsa. Hän talutti erittäin kännissä olevan ja huonovointisen kaverinsa autoon. Siihen pihalle tuli myös saman koulun kundi, 17-vuotias jalkapallon pelaaja, isokokoinen ja erittäin pidetty sekä suosittu. Lempeä jättiläinen, valittu jopa jalkapallon homecoming kingiksi. Hän kysyi, saisko hänkin kyydin kotiinsa. Kello oli noin 2 yöllä. No, tämä kolmikko sitten lähti. 

Poliisille tämä tyttö sanoi, että ensin hänet jätettiin kotiin, sitten tämä tyttö meni heittämään sen homecoming kundin kotiinsa. Homecoming kundi sanoi, että tyttö jätti hänet kotiinsa ja lähti eikä ole nähnyt häntä sen jälkeen.

Sitten katseet kohdistu on off kundikaveriin, joka väitti, ettei se tänne ikinä tullut.

Auto löytyi pysäköitynä hyvin lähelle on off kundikaverin kotoa.

Sitten tutkittiin televalvontatiedot sun muut. Uhrin löytöpaikka tutkittiin jne. Auton ulkopuolinen alue tutkittiin. Syyllisiksi rajautuivat nämä kaksi kundia ja kaikki olivat ihmeissään, ettei todellakaan voi olla kumpikaan heistä. He ovat niin kivoja ja mukavia, samasta koulusta jne. Heitä kuulusteltiin ja kuulusteltiin, tutkittiin kaikki.

Sitten tämä homecoming kundi myönsi, että joo ne pussas autossa ja harrasti seksiäkin ennenkuin tyttö vei hänet kotiinsa.

No, sitten selvisi jäljistä, että tyttö on juossut parkkipaikalla häntä karkuun, mutaisia jalanjälkiä molemmilta, sellaista takaa-ajoa, raahattu autoon takaisin, homecoming kundi oli ihastunut uhriinsa. Hän oli tehnyt aloitteen, tullut torjutuksi, suuttui siitä silmittömästi, tyttö pakeni siis, raahattiin autoon, kuristettiin. Sitten ajoi maalaistien varteen ja dumppasi ojaan, jalanjälki mudassa uhrin löytöpaikalla mätsäsi hänen kengänpohjiinsa, hänen takista löytyi uhrin verta jne. Hän sai elinkautisen tuomion, ei ikinä pääse vapaaksi. Oli tekohetkellä siis 17 v ja ihastunut uhriinsa ja tappoi tämän tultuaan torjutuksi. Dokkarissa haastateltiin näitä kavereita nyt 20 v myöhemmin ja kaikki sanoivat sitä, että tekijä oli ylläri. Olivat loppuun asti luulleet sen olevan joku tuntematon.

Siis tuo ei siis ollut totta, että olisivat harrastaneet seksiä, vaan kundi mitä ilmeisimmin raiskasi tai yritti, se jäi hieman epäselväksi tuossa ohjelmassa. Poika siis oli ihastunut ja tämä uhri hänet torjui suorilta käsin ja sai sen takia surmansa.

Sitä kaikki kaverit jaksoivat 20 vuoden jälkeenkin tuossa dokumentissa hokea, että eivät millään voineet uskoa, että poliisilla oli nämä kaksi pääepäiltyä eli se on off kundikaveri, joka ei ollut bileissä ja jota uhri oli menossa tapaamaan ja sitten tämä 17-vuotias kundi, joka oli kotibileissä ja pyysi kyydin kotiin uhrilta. Molemmat olivat suosittuja ja mukavan kundin maineessa. 

 

Nämä kaverit eli 16-21 vuotiaat teinit olivat olleet koko ajan sitä mieltä, että tekijä on joku täysin ulkopuolinen mies, joka on vaaninut uhria ja ihmettelivät, miksi poliisit olivat niin varmoja, että tekijä löytyy lähipiiristä tai bileistä. Mietin sitä, että jos uhria ei olisi löydetty, olisiko jäänyt kiinni? Nythän uhrista saatiin dna:t otettua, oli tekijän kengänjälki löytöpaikalla, puhelintiedot sun muut. Tekijä myös ajoi uhrin auton toisaalle dumpattuaan ruumiin, olisiko autosta löytynyt tarpeeksi todistusaineistoa, jos uhri olisi jäänyt kadoksiin?

Vierailija
7170/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on poistettu nyt jo noin neljä kertaa, viimeksi tältä aamulta. Miksi?

--

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollinen seksuaalirikos, tappo, ruumiin kätkeminen ja rikoksen tekijän suojeleminen ja avustaminen  jo tekoina vanhentuneita? Pääsisivätkö tekijä ja avustajat ilman rangaistusta? Eikö kannattaisi kertoa tietonsa vaikka nimettömänä? Tietty jos ruumis on haudattu omille tiluksille, nimettömyys vaarantuu.

-

Murha ei vanhene koskaan ja niin kauan kun ruumis on löytymättä, niin tuskin kukaan haluaa nimettömänäkään kertoa mistä se löytyy. Vaara paljastumiselle silloin kasvaa todella paljon. Mutta jos tekijällä on jo ikääkin, niin mitä väliä enää jos tuomitaan? SIitähän voisi tulla jopa julkkis, kun on onnistunut näin kauan piilottamaan.

-

Niinpä. Tietoja ei kerrota jos se olikin murha tai ruumis on piilotettu omille maille. Muussa tapauksessa tietojen kertominen poistaisi valtavan taakan. Joku kyllä tietää asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7171/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on poistettu, miksi?

--

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun myötä vahvin veikkaukseni on, että kyseessä on ollut mustasukkaisuuteen tai johonkin triviaaliin ”ärsyttävään käytökseen” liittynyt riita, jossa isokokoinen poika on ”antanut Raisalle ansionsa mukaan”, jonka seurauksena Raisa kuoli ja sen jälkeen kipannut yksin tai yhdessä ruumiin syrjäiseen suolampeen itselleen tutulle alueelle. Voi olla että kaverille on annettu apua ja syyttelyllä saatu kollektiivinen vaikeneminen ja pelko. Tai sitten tekijä on toiminut yksin. 

Ennen keskustelua tapaus on aina tuntunut täydeltä mysteeriltä, nyt tuntuu, että poliisi on toiminut kuin Poirot-tarinoissa ikään olemalla sokea olennaiselle. 

-

Ajattelen samoin. Ja jos tämä viestiosuus poistetaan, veikkaus osui oikeaan...

Vierailija
7172/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu tämäkin, osuiko oikeaan?

--

Vierailija kirjoitti:

Tekijä voisi olla noin 44-64-vuotias vähän kouluttautunut mies, jolla (ei välttämättä diagnosoitu) lievä älyllinen kehitysvamma, vahvoja narsistisia piirteitä, taipumus rikollisuuteen ja väkivaltaan. Rassaa autoja. Asuu vanhan äidin tai avovaimon kanssa Tampereen läheisyydessä kotitilallaan (tilatoiminta lopetettu). Auto ja ruumis piilotettu tilalle. Puoliso tai äiti tietää asiasta ja suojelee tätä miestä salaamalla tietonsa.

 

Ja jos tämäkin poistetaan, profilointi osui oikeaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7173/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhri tuntee miltei aina tekijän.

Vierailija
7174/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuotiin taannoin esiin skenaario, että paloitteluun kykenevä jo edesmennyt gladiaattori (Timantti tjsp) olisi esitellyt muovikassissa ollutta päätä jossain baarissa Raisan kuoleman aikoihin. Sikäli, mitä Gladiaattorinaisen persoonallisuudesta on kerrottu mediassa, tuo kuulosti mielestäni todennäköisimmältä tekijäepäillyltä. Tutkinta ei vaan ole enää mielekästä, kun tekijä on kuollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7175/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän tuotiin taannoin esiin skenaario, että paloitteluun kykenevä jo edesmennyt gladiaattori (Timantti tjsp) olisi esitellyt muovikassissa ollutta päätä jossain baarissa Raisan kuoleman aikoihin. Sikäli, mitä Gladiaattorinaisen persoonallisuudesta on kerrottu mediassa, tuo kuulosti mielestäni todennäköisimmältä tekijäepäillyltä. Tutkinta ei vaan ole enää mielekästä, kun tekijä on kuollut. 

Ei se noin mennyt. Katusoittaja muisteli, että Butt näytti jotain päätä jonakin vuonna hänelle kadulla. Muisti asian vasta sitten, kun Butt nousi uutisotsikoihin sen paloittelumurhan jälkeen. Katusoittaja on voinut puhua puuta heinää, ei ainakaan tuoreeltaan kertonut tästä poliisille.

Vierailija
7176/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän tuotiin taannoin esiin skenaario, että paloitteluun kykenevä jo edesmennyt gladiaattori (Timantti tjsp) olisi esitellyt muovikassissa ollutta päätä jossain baarissa Raisan kuoleman aikoihin. Sikäli, mitä Gladiaattorinaisen persoonallisuudesta on kerrottu mediassa, tuo kuulosti mielestäni todennäköisimmältä tekijäepäillyltä. Tutkinta ei vaan ole enää mielekästä, kun tekijä on kuollut. 

Ei se noin mennyt. Katusoittaja muisteli, että Butt näytti jotain päätä jonakin vuonna hänelle kadulla. Muisti asian vasta sitten, kun Butt nousi uutisotsikoihin sen paloittelumurhan jälkeen. Katusoittaja on voinut puhua puuta heinää, ei ainakaan tuoreeltaan kertonut tästä poliisille.

"Katusoittaja on voinut puhua puuta heinää, ei ainakaan tuoreeltaan kertonut tästä poliisille."

 

Katusoittaja luuli sitä nuken pääksi eli ei uskonut, että olisi oikea.

Vierailija
7177/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen keskustelua tapaus on aina tuntunut täydeltä mysteeriltä, nyt tuntuu, että poliisi on toiminut kuin Poirot-tarinoissa ikään olemalla sokea olennaiselle. 

Vierailija
7178/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti ottaen... Mietin jos tekijä ollut kuitenkin melko nuori, mahdollisesti 18-20. Mistä saisi apua tälläisessä tilanteessa? Yksin melko hankalaa, oli sitten ruumis asunnossa tai autossa, ruumiin hävittäminen yksin. Ja mikäli on tullut itsekin nautittua alkoholia illan/yön mittaan. Kuka olisi voinut auttaa? Kenelle nuori aikuinen soittaisi? Vanhemmilleen? Veljelle? Kaverille? 

Vierailija
7179/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies raiskasi 17-vuotiaan Tampereella – myöhemmin tyttö kuoli"

"Raiskaajamies joutuu vankilaan, oikeus linjasi."

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012096755.html

 

Voitko olla sama mies vuodelta 1999, 16.9.

Vierailija
7180/7247 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies raiskasi 17-vuotiaan Tampereella – myöhemmin tyttö kuoli"

"Raiskaajamies joutuu vankilaan, oikeus linjasi."

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012096755.html

 

Voitko olla sama mies vuodelta 1999, 16.9.

Sis "voitko"=voisiko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan