Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (7137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.
MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ. OLET HYVIN TUNTEETON LAPSI VAINAJAA KOHTAAN . MYÖS OMASIA JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mietitkö nimettömänä piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä? He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla haukkumistasi. Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????
Se olisi reilua ja oikeudenmukaista kun että vauvpalstaa lukenut heitä inhoaa ja epäilee ilman todistettua lähdettä. Heille tosi ikävää eää. Miltäpä itsestäsi tuntiuisi jos vuosikymmeniä aina joku nostaa syyttömänä häpeän taakan . Se in helvettiä syyttömille. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
"Välikäsimiehen käyttämisessä yhteydenotto välineenä kännykättömään poikaystävään pidän hyvin outona. Jos pojalla ei ollut kännyä niin, sitten olisivat varmaan muuten voineet sopia tavan miten viestittelevät, ilman välikäsiä. Harva hoitaa seurustelusuhteitaan toisten kautta."
Välikäsimies sanoi, että hänen kaverinsa ei ollut Raisasta kiinnostunut. Raisa oli näköjään yksipuolisen ihastunut ja käytti välikäsimiestä, noh, pelkkänä välikätenä. Udellakseen lisätietoja ja kundin menemisiä ja sijainteja.
Kaikki tämä välikäsimiehen kertomana. Ei ole kuultu Raisan tai ”ihastuksen” näkemystä. Jopa se, oliko tällaista ihastusmiestä oikeasti olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos keittiöpsykologisointia ja kotisohva etsivää saa leikkiä, niin profiloisin tekijää, millainen hän on tänä päivänä näin:
- Asuu aika lailla siellä seuduin tai lähellä missä 1999.
- Eli tekijä olisi vajaa 50-vuotias nyt, ehkä 46-47.
-on saattanut olla naimisissakin, perhettäkin, mutta eronnut.
-mahdollisesti lähestymiskieltoa, ilmoituksia väkivaltaisesta käytöksestä, jopa useampien naisten taholta, ei vain vaimon.
-lukuisia suhteita, joista naiset lähteneet.
- tykkää ajalla itsekseen vailla päämäärää.
- kenties töissä, mutta ei pidetty henkilö työpaikallaan, hieman irrallinen ellei erakkomainen. Tyyppi, jota kukaan ei tunne vaikka näkee päivittäin.
- Vähän sukua tai suhteet sukulaisiin katkenneet. Tyyliin ei sisaruksia ja ei tekemisissä juurikaan ihmisten kanssa.
- Ei käytä alkoholia.
Hyviä huomioita. Jos on jo parikymppisenä syyllistynyt pikaistuksissa tehtyyn tappoon ja sen jälkeen on onnistuneesti piilottanut ruumiin ja ollut 27 vuotta siitä hiljaa, kyseessä ei ole mikään normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen. Mitä luultavimmin tällainen antisosiaalinen käytös, empatian puute, parisuhdeväkivalta ja mustasukkaisuus on värittänyt herran suhteita koko tämän 27 vuoden ajan. Mitä luultavimmin viimeistään keski-iän kriisissä hänen vaimonsa on hänet jättänyt, jos on sinne asti häntä sietänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Välikäsimiehen käyttämisessä yhteydenotto välineenä kännykättömään poikaystävään pidän hyvin outona. Jos pojalla ei ollut kännyä niin, sitten olisivat varmaan muuten voineet sopia tavan miten viestittelevät, ilman välikäsiä. Harva hoitaa seurustelusuhteitaan toisten kautta."
Välikäsimies sanoi, että hänen kaverinsa ei ollut Raisasta kiinnostunut. Raisa oli näköjään yksipuolisen ihastunut ja käytti välikäsimiestä, noh, pelkkänä välikätenä. Udellakseen lisätietoja ja kundin menemisiä ja sijainteja.
Kaikki tämä välikäsimiehen kertomana. Ei ole kuultu Raisan tai ”ihastuksen” näkemystä. Jopa se, oliko tällaista ihastusmiestä oikeasti olemassakaan.
Poliisi otti 17 vuoden jälkeen Raisan katoamisesta viimeinkin välikäsimieheltä tämän ihastusmiehen yhteystiedot. Eli luultavimmin tämmöinen ihastusmies on ihan oikeasti ollut olemassa. Ja sekös on nähtävästi välikättä ärsyttänyt, ainakin podcastissa puhuu niin halveksuvasti ja ärsyyntyneesti Raisasta ylipäänsä ihmisenä, että ihmetellä sopii, millaiset heidän kaikkien välinsä ovat olleet ja onko välikäsimies joutunut kerta toisensa jälkeen torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin pitäisi tehdä Raisasta ja näistä kaikista miehistä sellainen taulu seinälle.
Kuka oli missäkin, mistä yhteydestä Raisa heidät tunsi, kenellä oli auto, missä asuivat jne. jne. Ja keskustan kartta pohjalle. Sellainen taulu, mitä rikossarjoissakin on.
Aivan varmasti ovat tehneet.
Ei ole mitään näytteitä millä rikos nopeasti ratkeaisi. Ei paikasta, tekijästä, välineestä Tarkoitan DNA.
Jos katoamiseen liittyi auto, niin se on saattanut olla niin vanha, että on ollut romutettuna ja paalattuna jo aikaa sitten.
Jotenkin tuntuu, että tekijän on täytynyt olla tietoinen hyvästä kätkemispaikasta jo etukäteen. Ja aivan mihinkään keskustan puistikkoon ei ole lähdetty ruumista kaivamaan, että tavalla taikka toisella tapaukseen liittyy auto. Vesistö on myös riski, että pullahtaisi pintaan tai ajelehtisi aivan rantaan. Kyseeseen tulee siis metsä ja niin vaikeakulkuinen tai korpi, että siellä ei kukaan juurikaan liiku tai omistusmaa.
Uskon myös maastoon kätkemiseen. Vesistöissä riskinä pintaan nousu ja sitä paitsi vesistöjä on tutkittu jo hyvin laajasti, eikä mitään ole löytynyt. Myös auto liittyy täysin varmasti juttuun, vain sillä on saatu kuljetettua.
Vetinen ja syrjäinen suo ratkaisee molemmat ongelmat: hautaamisen vaikeudet ja järvestä löytymisen. Niitä sattuu näköjään olemaan Tampereen lähiseudulla ihan runsaasti, esim. länsilounaaseen päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.
MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ. OLET HYVIN TUNTEETON LAPSI VAINAJAA KOHTAAN . MYÖS OMASIA JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mietitkö nimettömänä piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä? He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla haukkumistasi. Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????
Se olisi reilua ja oikeudenmukaista kun että vauvpalstaa lukenut heitä inhoaa ja epäilee ilman todistettua lähdettä. Heille tosi ikävää eää. Miltäpä itsestäsi tuntiuisi jos vuosikymmeniä aina joku nostaa syyttömänä häpeän taakan . Se in helvettiä syyttömille. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Senpä tähden, poliisin on kaikkien oikeusturvan kannalta syynättävä kaikki läpi tiheällä kammalla. Sehän on vain hyvä asia syyttömien kannalta. Toki ei sen syyllisen kannalta, joka ei halua tapauksen selviävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin pitäisi tehdä Raisasta ja näistä kaikista miehistä sellainen taulu seinälle.
Kuka oli missäkin, mistä yhteydestä Raisa heidät tunsi, kenellä oli auto, missä asuivat jne. jne. Ja keskustan kartta pohjalle. Sellainen taulu, mitä rikossarjoissakin on.
Aivan varmasti ovat tehneet.
Ei ole mitään näytteitä millä rikos nopeasti ratkeaisi. Ei paikasta, tekijästä, välineestä Tarkoitan DNA.
Jos katoamiseen liittyi auto, niin se on saattanut olla niin vanha, että on ollut romutettuna ja paalattuna jo aikaa sitten.
Jotenkin tuntuu, että tekijän on täytynyt olla tietoinen hyvästä kätkemispaikasta jo etukäteen. Ja aivan mihinkään keskustan puistikkoon ei ole lähdetty ruumista kaivamaan, että tavalla taikka toisella tapaukseen liittyy auto. Vesistö on myös riski, että pullahtaisi pintaan tai ajelehtisi aivan rantaan. Kyseeseen tulee siis metsä ja niin vaikeakulkuinen tai korpi, että siellä ei kukaan juurikaan liiku tai omistusmaa.
Uskon myös maastoon kätkemiseen. Vesistöissä riskinä pintaan nousu ja sitä paitsi vesistöjä on tutkittu jo hyvin laajasti, eikä mitään ole löytynyt. Myös auto liittyy täysin varmasti juttuun, vain sillä on saatu kuljetettua.
Vetinen ja syrjäinen suo ratkaisee molemmat ongelmat: hautaamisen vaikeudet ja järvestä löytymisen. Niitä sattuu näköjään olemaan Tampereen lähiseudulla ihan runsaasti, esim. länsilounaaseen päin.
Huittisissakin on iso suoalue....
Vierailija kirjoitti:
Jos keittiöpsykologisointia ja kotisohva etsivää saa leikkiä, niin profiloisin tekijää, millainen hän on tänä päivänä näin:
- Asuu aika lailla siellä seuduin tai lähellä missä 1999.
- Eli tekijä olisi vajaa 50-vuotias nyt, ehkä 46-47.
-on saattanut olla naimisissakin, perhettäkin, mutta eronnut.
-mahdollisesti lähestymiskieltoa, ilmoituksia väkivaltaisesta käytöksestä, jopa useampien naisten taholta, ei vain vaimon.
-lukuisia suhteita, joista naiset lähteneet.
- tykkää ajalla itsekseen vailla päämäärää.
- kenties töissä, mutta ei pidetty henkilö työpaikallaan, hieman irrallinen ellei erakkomainen. Tyyppi, jota kukaan ei tunne vaikka näkee päivittäin.
- Vähän sukua tai suhteet sukulaisiin katkenneet. Tyyliin ei sisaruksia ja ei tekemisissä juurikaan ihmisten kanssa.
- Ei käytä alkoholia.
Ihan hyvä analyysi, mutta Häkkäsen aineiston perusteella tyypillisesti alkoholismi ja mt-ongelmat kuuluvat asiaan tämäntyyppisten tekojen tekijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Jospa löytyisi mieltä ajatella miltä nyt just tuntuu niistä miehistä jaita täällä isolevikkeisellä palstalla te suutömiä syllistätte ja vihjailette ?? Onko tämä oikeuden mukaista täällä noin tehdä NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keittiöpsykologisointia ja kotisohva etsivää saa leikkiä, niin profiloisin tekijää, millainen hän on tänä päivänä näin:
- Asuu aika lailla siellä seuduin tai lähellä missä 1999.
- Eli tekijä olisi vajaa 50-vuotias nyt, ehkä 46-47.
-on saattanut olla naimisissakin, perhettäkin, mutta eronnut.
-mahdollisesti lähestymiskieltoa, ilmoituksia väkivaltaisesta käytöksestä, jopa useampien naisten taholta, ei vain vaimon.
-lukuisia suhteita, joista naiset lähteneet.
- tykkää ajalla itsekseen vailla päämäärää.
- kenties töissä, mutta ei pidetty henkilö työpaikallaan, hieman irrallinen ellei erakkomainen. Tyyppi, jota kukaan ei tunne vaikka näkee päivittäin.
- Vähän sukua tai suhteet sukulaisiin katkenneet. Tyyliin ei sisaruksia ja ei tekemisissä juurikaan ihmisten kanssa.
- Ei käytä alkoholia.
Ihan hyvä analyysi, mutta Häkkäsen aineiston perusteella tyypillisesti alkoholismi ja mt-ongelmat kuuluvat asiaan tämäntyyppisten tekojen tekijöillä.
No eiköhän tämmöisellä nimenomaan ole mt-ongelma, jos on kyennyt tappamaan Raisan ja tämän jälkeen piilottamaan ruumiin ja kyennyt vielä olemaan hiljaa kaikki nämä vuodet. Ei kaikilla tämmöiseen kykenevillä ole automaattisesti mitään alkoholiongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.
MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ. OLET HYVIN TUNTEETON LAPSI VAINAJAA KOHTAAN . MYÖS OMASIA JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mietitkö nimettömänä piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä? He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla haukkumistasi. Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????
Se olisi reilua ja oikeudenmukaista kun että vauvpalstaa lukenut heitä inhoaa ja epäilee ilman todistettua lähdettä. Heille tosi ikävää eää. Miltäpä itsestäsi tuntiuisi jos vuosikymmeniä aina joku nostaa syyttömänä häpeän taakan . Se in helvettiä syyttömille. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Tän takia tällä palsta ei kysymättä lupaa ei saa käyttää ihmiten nimiä..ei panetella ikä vihjailla ym.. nämä olat seikkoja esim. Miksi viestit poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Jospa löytyisi mieltä ajatella miltä nyt just tuntuu niistä miehistä jaita täällä isolevikkeisellä palstalla te suutömiä syllistätte ja vihjailette ?? Onko tämä oikeuden mukaista täällä noin tehdä NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA???
No ovathan nämä miehetkin nimettömiä ja kasvottomia...Sitä paitsi heidän oikeusturvansa kannalta poliisin pitää perusteellisesti ja todistetusti sulkea heidät pois epäiltyjen joukosta. Niin kauan, kun keissi on avoin, ihmiset totta hemmetissä spekuloi. Eiköhän Raisan löytyminen ole tärkein asia, kuin joidenkin, jotka nyt vähän mielensä pahoittavat, kun yritetään saada ratkaisu tähän.
Miten ruumiskoirat (tai muut koirat) reagoisvat jos on esim. suossa, pystyykö ne haistamaan myös tuollaisessa ympäristössä vs. asunto/auto? Entä jos on kääritty muoveihin, vaikuttaako asiaan, tai kiten lähellä pitää ns. k8hdetta olla?
Mietin, että eikö tuollaisten koirien kanssa kannattaisi kierrellä ihan 'muuten vaan' metsissä, JOS voivat ottaa vainun tuollaisessa ympäristössä? Toki eri asia jos on pakko olla ihan kohdalla, etteivät saa vainua ns. matkan päästä... Mutta jos ajatellaan muitakin, kadonnutta nunnaa jne. miksei noita koiria käytetä aktiivisesti etsintöihin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.
MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ. OLET HYVIN TUNTEETON LAPSI VAINAJAA KOHTAAN . MYÖS OMASIA JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mietitkö nimettömänä piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä? He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla haukkumistasi. Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????
Se olisi reilua ja oikeudenmukaista kun että vauvpalstaa lukenut heitä inhoaa ja epäilee ilman todistettua lähdettä. Heille tosi ikävää eää. Miltäpä itsestäsi tuntiuisi jos vuosikymmeniä aina joku nostaa syyttömänä häpeän taakan . Se in helvettiä syyttömille. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Tuntuisi hyvältä, jos poliisi todistaisi syyttömät syyttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ruumiskoirat (tai muut koirat) reagoisvat jos on esim. suossa, pystyykö ne haistamaan myös tuollaisessa ympäristössä vs. asunto/auto? Entä jos on kääritty muoveihin, vaikuttaako asiaan, tai kiten lähellä pitää ns. k8hdetta olla?
Mietin, että eikö tuollaisten koirien kanssa kannattaisi kierrellä ihan 'muuten vaan' metsissä, JOS voivat ottaa vainun tuollaisessa ympäristössä? Toki eri asia jos on pakko olla ihan kohdalla, etteivät saa vainua ns. matkan päästä... Mutta jos ajatellaan muitakin, kadonnutta nunnaa jne. miksei noita koiria käytetä aktiivisesti etsintöihin?!
Koirilla on hyvä hajuaisti. En usko, että muovi pidättelee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.
MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ. OLET HYVIN TUNTEETON LAPSI VAINAJAA KOHTAAN . MYÖS OMASIA JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mietitkö nimettömänä piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä? He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla haukkumistasi. Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????
Se olisi reilua ja oikeudenmukaista kun että vauvpalstaa lukenut heitä inhoaa ja epäilee ilman todistettua lähdettä. Heille tosi ikävää eää. Miltäpä itsestäsi tuntiuisi jos vuosikymmeniä aina joku nostaa syyttömänä häpeän taakan . Se in helvettiä syyttömille. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
No jokuhan on Raisan tappanut ja piilottanut. Eikö olisi kaikille hyvä, että tekijä saadaan selvitettyä ja ruumis löydettyä. Sen jälkeen kaikki syyttömät ovat yhä syyttömiä. Jos tapausta ei saada ratkaistua, kaikki ovat epäilyksen alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka alaikäinen oli anniskeluravintolassa?
Ysärillä helpostikin. Oli aivan yleistä yrittää ravintolaan alaikäisenä ja usein sinne pääsikin. Jos portsari ei kysynyt papereita, sisään pääsi. Ja usein ei kysytty. Jotkut myös lainailivat kavereidensa henkilöllisyystodistuksia ja pääsivät niillä sisään. Tämä oli täysin yleistä toimintaa ysärillä.
Tampereella oli kyllä ysärillä tiukkaa. Mä en meinannut päästä omillakaan papereillani sisään.
Ehkä ysärillä oli, mutta vuosituhannen vaihteessa, niihin aikoihin kun Raisa katosi, ei todellakaan ollut turhan tiukkaa. Itse kävin baareissa 15-vuotiaasta lähes joka viikonloppu, ja olen mies. Tytöille oli vielä helpompaa, koska kehittyvät aikaisemmin ja baareihin mielellään halutaan naisia asiakkaiksi. Olen itsekin ollut tuolla Casablancassa alaikäisenä, missä Raisakin oli käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Jospa löytyisi mieltä ajatella miltä nyt just tuntuu niistä miehistä jaita täällä isolevikkeisellä palstalla te suutömiä syllistätte ja vihjailette ?? Onko tämä oikeuden mukaista täällä noin tehdä NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA???
No ovathan nämä miehetkin nimettömiä ja kasvottomia...Sitä paitsi heidän oikeusturvansa kannalta poliisin pitää perusteellisesti ja todistetusti sulkea heidät pois epäiltyjen joukosta. Niin kauan, kun keissi on avoin, ihmiset totta hemmetissä spekuloi. Eiköhän Raisan löytyminen ole tärkein asia, kuin joidenkin, jotka nyt vähän mielensä pahoittavat, kun yritetään saada ratkaisu tähän.
Tuo yksi huutelija ei edes sen vertaa ymmärrä, että juuri asiaan LIITTYVIEN kannattaisi TOIVOA että asia ratkeaa!
Esimerkkinä: jos poliisi tutkimuksissa kertoo, että Matti, Mikko, ja Seppo olivat viimeisiä jotka soitti tai näki Laurin ennen kun tämä katosi --> varmaan eniten maailmassa Matti, Mikko ja Seppo tahtoisivat että Lauri ja mahdollinen SYYLLINEN LÖYTYY, koska se ns. puhdistaisi heidän nimensä. Tuntuisi oudolta, jos olisvat sitä vastaan, että tapausta koitetaan selvittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta nimellä joka on kuolleeksi jistuuttu ja murhattu. Aikaa kulununut 27 v. Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi. Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia. Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä. Saako teitä näin tehdä???? Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN TÄÄLLÄ OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ. TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN, JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN. ONKO OIKEIN???? ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱 Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän. Täällä ei ratkea muu kuin oman ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen.
Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.
MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ. OLET HYVIN TUNTEETON LAPSI VAINAJAA KOHTAAN . MYÖS OMASIA JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mietitkö nimettömänä piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä? He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla haukkumistasi. Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????
Se olisi reilua ja oikeudenmukaista kun että vauvpalstaa lukenut heitä inhoaa ja epäilee ilman todistettua lähdettä. Heille tosi ikävää eää. Miltäpä itsestäsi tuntiuisi jos vuosikymmeniä aina joku nostaa syyttömänä häpeän taakan . Se in helvettiä syyttömille. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
No jokuhan on Raisan tappanut ja piilottanut. Eikö olisi kaikille hyvä, että tekijä saadaan selvitettyä ja ruumis löydettyä. Sen jälkeen kaikki syyttömät ovat yhä syyttömiä. Jos tapausta ei saada ratkaistua, kaikki ovat epäilyksen alaisena.
Ja sinä kiihkeästi ruoskit täällä syyttömiä aamusta iltaan. Oletko ylpä itsestäsi ja luoteestasi , että tuotat tosi raakaa pahaamieltä. Kun menet tänämään nukkumaan laita kätesi ristiin ja pyydä heiltä anteeksi syyttelysi.
Tämä. Lisäksi poliisihan haluaa vihjeitä, vinkkejä, uusia näkökulmia. Sellainen voi esim. olla tämä huomio, että mitä luultavimmin joku mies on antanut takkinsa Raisan päälle.