Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7122)

Vierailija
7081/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citroen Visaan ei myöskään mahdu 7 miestä, jenkkiin helposti.

No miksi pitäisikään mahtua?

Vierailija
7082/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Miten pahaa, että täällä joku väittää että lapsi joutu intohimon uhriksi, seksuaalirikoksen uhri ,  tekijöiksi väittää kavereita. ILMANTODISTETTUALÄHDETTÄ.   Näitä koko Suomi lukee. ONKO TÄMÄ OIKEIN .????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7083/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.

Vierailija
7084/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.

MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI  RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ.  OLET HYVIN TUNTEETON  LAPSI VAINAJAA  KOHTAAN . MYÖS OMASIA  JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
7085/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Tämä on hyvin häpeällistä siksinin kun täällä syytellään nimettömänä  ja  kasvottomana.  Raukkamaista.    Ammattilaiset arvioivat  Omilla  nimillään. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
7086/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin pitäisi tehdä Raisasta ja näistä kaikista miehistä sellainen taulu seinälle.

Kuka oli missäkin, mistä yhteydestä Raisa heidät tunsi, kenellä oli auto, missä asuivat jne. jne. Ja keskustan kartta pohjalle. Sellainen taulu, mitä rikossarjoissakin on.

Aivan varmasti ovat tehneet.

Ei ole mitään näytteitä millä rikos nopeasti ratkeaisi. Ei paikasta, tekijästä, välineestä Tarkoitan DNA. 

Jos katoamiseen liittyi auto, niin se on saattanut olla niin vanha, että on ollut romutettuna ja paalattuna jo aikaa sitten. 

Jotenkin tuntuu, että tekijän on täytynyt olla tietoinen hyvästä kätkemispaikasta jo etukäteen. Ja aivan mihinkään keskustan puistikkoon ei ole lähdetty ruumista kaivamaan, että tavalla taikka toisella tapaukseen liittyy auto. Vesistö on myös riski, että pullahtaisi pintaan tai ajelehtisi aivan rantaan. Kyseeseen tulee siis metsä ja niin vaikeakulkuinen tai korpi, että siellä ei kukaan juurikaan liiku tai omistusmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7087/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se juttu on, että jonkun tytön nähtiin menevän jenkkiautoon? Nyt alkoi tuo uudelleen mietityttämään, kun joku kertoi, että jollakin kundilla siitä 7 hengen porukasta oli jenkkiauto. Nyt vasta ymmärrän poliisin kiinnostuksen tämän linjaan. Ja oliko siis niin, että välikäsimies tunsi nuo 7 miestä myös? Ja että Raisan ihastus oli yksi noista seitsemästä kundista?

Vierailija
7088/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisin pitäisi tehdä Raisasta ja näistä kaikista miehistä sellainen taulu seinälle.

Kuka oli missäkin, mistä yhteydestä Raisa heidät tunsi, kenellä oli auto, missä asuivat jne. jne. Ja keskustan kartta pohjalle. Sellainen taulu, mitä rikossarjoissakin on.

Aivan varmasti ovat tehneet.

Ei ole mitään näytteitä millä rikos nopeasti ratkeaisi. Ei paikasta, tekijästä, välineestä Tarkoitan DNA. 

Jos katoamiseen liittyi auto, niin se on saattanut olla niin vanha, että on ollut romutettuna ja paalattuna jo aikaa sitten. 

Jotenkin tuntuu, että tekijän on täytynyt olla tietoinen hyvästä kätkemispaikasta jo etukäteen. Ja aivan mihinkään keskustan puistikkoon ei ole lähdetty ruumista kaivamaan, että tavalla taikka toisella tapaukseen liittyy auto. Vesistö on myös riski, että pullahtaisi pintaan tai ajelehtisi aivan rantaan. Kyseeseen tulee siis metsä ja niin vaikeakulkuinen tai korpi, että siellä ei kukaan juurikaan liiku tai omistusmaa.

Uskon myös maastoon kätkemiseen. Vesistöissä riskinä pintaan nousu ja sitä paitsi vesistöjä on tutkittu jo hyvin laajasti, eikä mitään ole löytynyt. Myös auto liittyy täysin varmasti juttuun, vain sillä on saatu kuljetettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7089/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Miten pahaa, että täällä joku väittää että lapsi joutu intohimon uhriksi, seksuaalirikoksen uhri ,  tekijöiksi väittää kavereita. ILMANTODISTETTUALÄHDETTÄ.   Näitä koko Suomi lukee. ONKO TÄMÄ OIKEIN .????????????

Höpö höpö nyt taas. Kukaan ei väitä yhtään mitään. Täällähän on SPEKULAATIOITA illan mahdollisesta kulusta. Tässähän on luupin alla KAIKKI.

Nimettömänä sinä väität että esim lapsi joutui intohimon uhriksi..   Mene tämä poliisille kasvoillasi ja nimelläsi ketomaan ja TODISTA SE VÄITTEESI HEILLE. !!!

Vierailija
7090/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jotenkin tuntuu, että tekijän on täytynyt olla tietoinen hyvästä kätkemispaikasta jo etukäteen. "

Silloin tulee kyseeseen oma, vanhempien, kaverien tai sukulaisten kesämökki tai isot kiinteistöt, tilukset jne. Tai matkan varrella näihin tietää jonkun mestan, jossa kukaan ei käy. Joku ryteikkö. Haudattu maahan. Kännykän ja korun kanssa. Tekijä tietää paikan, varmaan aina ohi ajaessaan ajattelee, että tuolla se Raisa on ja vain hän siitä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7091/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärätkö, ettei  sinun tarvitse olla lukemassa tätä ketjua? Jos ahdistaa, ole hyvä ja mene lukemaan jotain kuuta ketjua, tai keksi ihan jotain muuta tekemistä. KESKUSTELUPALSTOJEN idea on jutella itseä kiinnostavista asioista, ja skipata ne joista ei pidä.

Kukaan ei sinua pakota olemaan täällä, eikä kukaan noiden viestiesi takia lopeta tämän mysteerin miettimistä. Useimmilla ihmisillä on halu, että tämä joskus selviää, jos sinua asia ei kiinmosta, poistu ketjusta, turha sinun on täällä roikkua 'mieltäsi pahoittamassa'. Perusta vqikka om, erillinenen ketju, noille mölinöillesi, ja jätä tämä rauhaan, kiitos!🙏"

 

Niin just. Tätä keissiä spekuloidaan maailman tappiin asti, vaikka joku itkeekin, ettei tätä saa penkoa.

Vierailija
7092/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Höpö höpö nyt taas. Etkö halua, että tapaus ratkeaa tai että poliisi saa uusia näkökulmia, kuten se, että mitä luultavimmin Raisa on saanut joltakin mieheltä takin päälleen? Kyseessä on avoin murhatutkimus, johon poliisi kaipaa vihjeitä ja havaintoja, jopa hyvin mitättömän oloisia. Lehdet ja televisio on revitellyt tätä juttua jo 27 vuoden ajan.

MIKSI ET HALUA NOUDATTAA TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ...... MENE MUUALLE MISSÄ SAAT NÄITÄ HULLUUKZIASI  RAUHASSA MESOSO JA REVITELLÄ.  OLET HYVIN TUNTEETON  LAPSI VAINAJAA  KOHTAAN . MYÖS OMASIA  JA NIITÄ KOHTAAN JOIT JALKISESTI NIMETTÖMÄNÄ JA KASVOTTOMANA HÄPEÄT ILKEÄSTI SYYTELLÄ.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Mietitkö nimettömänä  piilosassi miten pahalta niistä ihmisistä tun joita syyllistä ja vihjailet vuosienkin päästä?   He eivät ansaitse sinun vauvapalstalla  haukkumistasi.   Meneppä heille kasvotusten puhumaan nimelläsi ja poliiseile.... miks et menisi ??????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7093/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa meille minkälainen on ihmisen joka täällä kirjoittelee 16v tyttö lapsesta  nimellä  joka on kuolleeksi jistuuttu ja  murhattu.    Aikaa kulununut 27 v.   Syvenytykää jos kyseessä olisi oma lapsi.  Täällä keksittän juttuja minkä luonteinen oli ym lapsen elämästä oletuksia.   Tämmölle Suomen räkäisimmälle palstalle  reviteltäväksi ilman vanhempien ja omaisten lupaa. Mitä tuntuu  kavereista ilkeät oletukset ja syyttely ilman todistettua lähdettä nimillä.  Saako teitä näin tehdä????   Tän ketjun kaikki viestit RIKKOVAT TÄMÄN PALSTAN SÄÄNTÖJÄ , JA SIITÄ HUOLIMATTA ON NIIN JULMIA JA  AJATTELEMATTOMIA ETTÄ EDELLEEN  TÄÄLLÄ  OMIN LUVIN. SYYLLISTÄÄ SYYTTÖMIÄ.   TOIVON ETÄÄ VASTASTAATTE  LAPSIVAINAJAN. OMAISTEN,  JA KAVERIDEN PUOLETA ETTÄ TÄÄLLÄ HEIDÄN ELÄMÄÄ PILATAAN JA HÄPÄISTÄÄN.  ONKO OIKEIN????   ENNEN KUN VASTAAT LUE TÄMÄN PALSTAN  SÄÄNNÖT.   🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🍃🌱🍃🌱🍃🍃🍃🌱🌱🌱🌱      Teette tällä syyttelyllä omilla epäiyille tosi ikävän ja tuman kesän.   Täällä ei ratkea muu kuin oman  ilkeyden ja sairaan luonteen esiin tuominen. 

Miten pahaa, että täällä joku väittää että lapsi joutu intohimon uhriksi, seksuaalirikoksen uhri ,  tekijöiksi väittää kavereita. ILMANTODISTETTUALÄHDETTÄ.   Näitä koko Suomi lukee. ONKO TÄMÄ OIKEIN .????????????

Höpö höpö nyt taas. Kukaan ei väitä yhtään mitään. Täällähän on SPEKULAATIOITA illan mahdollisesta kulusta. Tässähän on luupin alla KAIKKI.

Nimettömänä sinä väität että esim lapsi joutui intohimon uhriksi..   Mene tämä poliisille kasvoillasi ja nimelläsi ketomaan ja TODISTA SE VÄITTEESI HEILLE. !!!

Mene sinä kertomaan poliislle, miksi olet niin varma ettei noin käynyt..! Jopa kadonneen sukulainen on esittänyt julkisesti oman arvionsa, että hän epäileen joutuneen seksuaalirikoksen uhriksi. Mutta jos tiedä paremmin, älä täällä keuhkoa, vaan jaa fakta(!)tietosi poliisille, vihjenumero on: 0295 417 931.

Vierailija
7094/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, onpas epäilyttävää, että joku vinkuu täällä, että tapauksesta ei saa spekuloida.....pitää olla hiljaa vain hys, hys....hmmm..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7095/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keittiöpsykologisointia ja kotisohva etsivää saa leikkiä, niin profiloisin tekijää, millainen hän on tänä päivänä näin:

- Asuu aika lailla siellä seuduin tai lähellä missä 1999.

- Eli tekijä olisi vajaa 50-vuotias nyt, ehkä 46-47. 

-on saattanut olla naimisissakin, perhettäkin, mutta eronnut.

-mahdollisesti lähestymiskieltoa, ilmoituksia väkivaltaisesta käytöksestä, jopa useampien naisten taholta, ei vain vaimon.

-lukuisia suhteita, joista naiset lähteneet. 

- tykkää ajalla itsekseen vailla päämäärää.

- kenties töissä, mutta ei pidetty henkilö työpaikallaan, hieman irrallinen ellei erakkomainen. Tyyppi, jota kukaan ei tunne vaikka näkee päivittäin. 

- Vähän sukua tai suhteet sukulaisiin katkenneet. Tyyliin ei sisaruksia ja ei tekemisissä juurikaan ihmisten kanssa. 

- Ei käytä alkoholia. 

Vierailija
7096/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välikäsimiehen käyttämisessä yhteydenotto välineenä kännykättömään poikaystävään pidän hyvin outona. Jos pojalla ei ollut kännyä niin, sitten olisivat varmaan muuten voineet sopia tavan miten viestittelevät, ilman välikäsiä. Harva hoitaa seurustelusuhteitaan toisten kautta."

Välikäsimies sanoi, että hänen kaverinsa ei ollut Raisasta kiinnostunut. Raisa oli näköjään yksipuolisen ihastunut ja käytti välikäsimiestä, noh, pelkkänä välikätenä. Udellakseen lisätietoja ja kundin menemisiä ja sijainteja.

Vierailija
7097/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonneen 16-vuotiaan oikeus tulla löydetyksi ja tapaus selvitetyksi vs. vauva-palstalla riehuvan henkilön oikeus vaientaa keskustelu, joka voi johtaa tapauksen selviämiseen. Ja tuttavapiirin oikeus siihen, että maailma vaikenee yön tapahtumista. 

Joillain täällä on sangen erikoinen oikeudentaju. Ilmeisesti heistä on hyväksyttävää, että yhdeltä nuorelta viedään elämä ja joidenkin muiden mielipahan vuoksi tiettyjä skenaarioita ei pitäisi tutkia. 

Mietipä omalle kohdallesi, osaatko asettua todennäköisesti maastoon bilehepeneissäsi piilotetun teinitytön asemaan? Älä puhu hänestä äläkä varsinkaan yritä löytää häntä, hän on vasta 16-vuotias lapsi!!! Olkaa hiljaa, hän on lapsi!!!! Älkää vihjailko että joku teki hänelle jotain, hän on lapsi!!11!!

Vierailija
7098/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ajatusta tuli mieleen, mm. noista spekuloinneista että olisi viety tekijälle tuttuun paikkaan:

Ajatellaan että kyseessä olisi vaikka perheen mökki tai vastaava, ei noihinkaan varmaan pystyisi kätkemään niin, ettei kukaan asiaa huomaisi? Joku epämääräinen myllätty kuoppa jossain mökkitontin kupeessa, kai sukulaiset tai muut kysyisivät MIKSI maata on myllätty? Teoriassa joku projekti voisi olla kesken, mutta kuinka moni tekee tuollaisia juttuja pihoilla lokakuussa? Enemmän ns. keväthommia maan muokkaukset tai uuden liiterin rakentamiset sun muut.

Lisäksi se, että ruumiin siirtely tuskin on kovin helppoa yhdelle ihmiselle? Ellei kyseessä ole hyvin raavas ja voimakas henkilö. Näkisin siis niin, että todennäköisesti tapauksesta tietää ainakin pari henkilöä, toinen avustavassa roolissa? Mieleen tulee profiloinnin pohjalta esim. n. omanikäinen tekijä, ja häntä auttanut, majdollisesti tekijän vanhempi? Tuossa olisi se, että olisi saanut luotetavaa apua tilanteessa, harva kaveri lienee olisi pysynyt vaiti vuosien ajan? Vielä jos tekijä on ainoa lapsi, kukaan muukaan tuskin on huomannut mitään "outoa" käytöksessä, siksi asia pysynyt pimennossa näin pitkään.

Vierailija
7099/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miksi ja miksi? Hän on saattanut unohtaa tai sekoittaa illan. Ei tietoa milloin häneltä asiaa kysytty. Toinen syy voi olla, että muistikin, mutta ei halunnut tulla enää enempää tutkinnan kohteeksi kuin jo oli. Saattoi johtua siitä, että oli syytön ja siksi uskalsi toimia noin tai oli osallinen / syyllinen ja päätyi valehtelemaan. "

 

Käsittääkseni poliisi otti välikäsimieheen hyvin tuoreeltaan yhteyttä, sillä poliisi tutki nopeasti Raisan puhelutiedot ja näki, että Raisa oli soitellut tälle miehelle useastikin. Poliisi väitti, että Raisa oli soittanut ennen katoamistaan välikäsimiehelle. Välikäsimies väitti podcastissa, että soitto tapahtui katoamista edeltävänä iltana. Joka tapauksessa, oli se soitto ollut kumpana iltana hyvänsä, välikäsimies ei tunnustanut olleensa tuona lauantai-iltana keskustassa samalla kadulla tuoreeltaan. Hyvinpä tuntui muistavan kuitenkin sen tuoreeltaan, poliisin puhuttelussa, että Raisa ei nimenomaan soittanut hänelle lauantaina, katoamispäivänään, vaan perjantaina :D

Vierailija
7100/7122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajatellaan että kyseessä olisi vaikka perheen mökki tai vastaava, ei noihinkaan varmaan pystyisi kätkemään niin, ettei kukaan asiaa huomaisi? Joku epämääräinen myllätty kuoppa jossain mökkitontin kupeessa, kai sukulaiset tai muut kysyisivät MIKSI maata on myllätty? Teoriassa joku projekti voisi olla kesken, mutta kuinka moni tekee tuollaisia juttuja pihoilla lokakuussa? Enemmän ns. keväthommia maan muokkaukset tai uuden liiterin rakentamiset sun muut."

 

Jos mökkitontti on iso ja Raisa haudattu metsään tai suohon. Sellaiseen paikkaan, risukkoon tai savottaan, johon kukaan mökillä olija ei ikinä mene pällistelemään.

Aika pian satoi myös ensilumi, eikä kukaan ole mennyt mökille kuin vasta seuraavana keväänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi