Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7323)

Vierailija
221/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka on tunnustanut murhanneensa itseään pienemmän ihmisen ja ovat hävittäneet jäljet niin lopulta ne on löydettävissä jotakin aina jää kuten ne tavarat ja monen osia säilyy. Vaikka elukan luut on erilaisia niin kyllä ihmisen luut erottaa. Kannattaa uskoa Jeesukseen niin pääsee jahvenvihasta . 

Vierailija
222/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oudoin on tuo loppulause, että kaveri ei muista, että olisi puhuttu MISTÄÄN seurahuoneesta. 
Siis mitä v*ttua nyt? 
Kai ne nyt jotain puhuivat, että mihin tässä ollaan menossa, kun kyytiinkään ei mahdu? "

 

Valehtelun ongelma on se, ettei enää muista mitä tulee kusetettua kenellekin. Ihmisen aivot muistavat sepitettyjä tarinoita huonosti, jopa omia sepitettyjä tarinoita. Sitenhän valehtelijatkin jäävät lopulta kiinni, kun sitten jossain kohtaa möläytetäänkin se totuus, sillä totuus tallentuu aivoihin eri tavalla kuin päästä keksitty tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka on tunnustanut murhanneensa itseään pienemmän ihmisen ja ovat hävittäneet jäljet niin lopulta ne on löydettävissä jotakin aina jää kuten ne tavarat ja monen osia säilyy. Vaikka elukan luut on erilaisia niin kyllä ihmisen luut erottaa. Kannattaa uskoa Jeesukseen niin pääsee jahvenvihasta . 

Raisan Nokian 2110i puhelin on varmasti aivan teräskunnossa yhä. 

Vierailija
224/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Multisilta-vihje uskottavin, Raisa mennyt pizzeriaan lämmittelemään. Sitten lähtenyt taksilla Multisiltaan ulkomaalaismiehen kanssa. Tilanne ajautunut raiskaukseenm ja tappoon.

Muistan lukeneeni, että tuo taksikuski joka yöllä oli vienyt ulkomaalaisen miehen ja nuoren naisen Multisilltaan, kuulustelussa mainitsi naisen sanoneen matkan aikana "Kuinkahan minun käy?"

Minäkin muistan tuon. En usko, että oli Raisa.

Vierailija
225/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Multisilta-vihje uskottavin, Raisa mennyt pizzeriaan lämmittelemään. Sitten lähtenyt taksilla Multisiltaan ulkomaalaismiehen kanssa. Tilanne ajautunut raiskaukseenm ja tappoon.

Muistan lukeneeni, että tuo taksikuski joka yöllä oli vienyt ulkomaalaisen miehen ja nuoren naisen Multisilltaan, kuulustelussa mainitsi naisen sanoneen matkan aikana "Kuinkahan minun käy?"

Peltolammi multisilta asuu siellä muitakin ja on talokamerat parkkipaikalla kuin ovilla . Ollut jo silloin. Kai se taksi nyt jonkun talon kameraan on jäänyt vaikka ostarin tai omakotitalon. Raholassa niitä kaheleita asuu myös ja takahuhdissa. 

Vierailija
226/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot ja talot ovat yhä mahdollista tutkia ruumiskoirien kanssa. Koirat haistavat, onko ollut ruumista niissä. Televalvontatietohan jo kerättiin silloin tuoreeltaan, samoin valvontakameranauhoja. Kaveriporukkaa uudestaan kuulusteluihin. Kavereiden teletiedot syyniin jne.

 

Jos kaikki muut tutkintalinjat johtivat umpikujaan, niin nyt sitten tutkitaan tämä kaveriporukka perin pohjin. 

 

Jos Raisasta ei ole mitään havaintoa, kun kaveriporukka ei ottanut häntä autoon, niin eikö nyt järkikin sano, että Raisa sitten nousikin sen kaveriporukan autoon.

Eikö järki sano, että se auto on ollut romuttamolle jo vuosikausia, ehkä jopa vuosikymmeniä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mikä slummi Suomesta on tullut .  Aina käydään jonkun kimppuun . 

228/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Oudoin on tuo loppulause, että kaveri ei muista, että olisi puhuttu MISTÄÄN seurahuoneesta. 
Siis mitä v*ttua nyt? 
Kai ne nyt jotain puhuivat, että mihin tässä ollaan menossa, kun kyytiinkään ei mahdu? "

 

Valehtelun ongelma on se, ettei enää muista mitä tulee kusetettua kenellekin. Ihmisen aivot muistavat sepitettyjä tarinoita huonosti, jopa omia sepitettyjä tarinoita. Sitenhän valehtelijatkin jäävät lopulta kiinni, kun sitten jossain kohtaa möläytetäänkin se totuus, sillä totuus tallentuu aivoihin eri tavalla kuin päästä keksitty tarina.

Juuri näin. Tässä on nyt valehdeltu jotain, joko Raisalle, kun hänestä on haluttu päästä eroon tai poliisille. Tai jätetty aika paljon kertomatta.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa piti mennä Pirkkalaan kotibileisiin jossa poikaystävänsä? Loogista olisi ollut, että tyttö, jonka kanssa viettänyt illan veisi hänet sinne poikaystävänsä kanssa. Raisalla ei siis ollut mitään kyytiä Pirkkalaan? Vai oli ja jotain tapahtui? Kuka tämä tyttökaverinsa oli, hieman outo, lisäksi antoi väärää tietoa olinpaikoistaan. .

Vierailija
230/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan autoja on myynnissä ja museoita kuin kunnostettuja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan noilla vanhoilla Amerikan raidoilla oli kokoontumustapahtumia . Mekin on niitä nähty ihan keskellä päivää ajamassa.  Vanhoja letukoita. 

Vierailija
232/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan yksi tutkintalinja Jämsän suunnilla.  En tiedä mutta eräs vaihtoehto, joka kannattaisi ainakin tarkistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raisa piti mennä Pirkkalaan kotibileisiin jossa poikaystävänsä? Loogista olisi ollut, että tyttö, jonka kanssa viettänyt illan veisi hänet sinne poikaystävänsä kanssa. Raisalla ei siis ollut mitään kyytiä Pirkkalaan? Vai oli ja jotain tapahtui? Kuka tämä tyttökaverinsa oli, hieman outo, lisäksi antoi väärää tietoa olinpaikoistaan. .

Niin kyllä se poikaystävä suunta voisi olla oikea . 

Vierailija
234/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi syntyä jonkun jalkovälistä noitia ?  Väkivaltaisia ?   Siittiöissä joku laatuvirhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi netti ja puhelinhakkeri myös myös muokkaa valokuvia kännyköissä . Jos tuntuu et oma outoja kuvia ne on hakkeroitu. 

Vierailija
236/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru maksu tapahtuu SIRULLA.   SIRU TIETÄÄ KAIKEN. SIRUSSA ON KAIKKI TIETO. 

Vierailija
237/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenaario:

 

Raisa ja tyttöystävä ovat Casablancassa. Tyttöystävän poikakaveri ilmoittaa tyttöystävän kännykkään, että tulevat Hämeenkadulle hakemaan heidät. Raisa poistuu myös Casablancasta, sillä hän tietää pääsevänsä mukaan. Hän nousee auton kyytiin ystävänsä kanssa. Ehkä auto tulee ylitäyteen tai sitten ei. Emmehän me tiedä, kuinka monta ihmistä autossa oli. Varmuudella autossa oli kuski ja tyttöystävän poikakaveri.

Ollaan ajettu jonnekin ihan muualle, kuin mitä poliisille ja julkisuuteen kerrottiin. Ollaanko menty jonkun perheen mökille viettämään aikaa, juomaan kaapeista ilmaista alkoholia? Ja tämä mökki sijaitsisi jossain Tampereen ja Huittisten välillä?

Raisa on saanut vahingossa tai tahalleen surmansa ja porukka on yhteistuumin päättänyt olla kertomatta asiasta ja ovat päättäneet piilottaa ruumiin. Jonnekkin maastoon. Todellisuudessa ollaan vietetty mökillä koko yö, Raisakin ehkä ollut vielä elossa tai sitten ei. Hänhän ei enää vastannut puolenyön aikaan puheluihin. Onko Raisan puhelin tipahtanut autoon kaikkien ollessa mökissä? Puhelimilla ei niin paljoa roikuttu vielä ysärillä, että puhelimen perään olisi heti kaivattu. Sitten Raisa on siis saanut surmansa, ruumis on viety jonnekin kauas autolla tai ehkä jopa haudattu mökin maastoon, jonne ei varmuudella tule ikinä ulkopuolisia. Koko projekti on vierähtänyt aamuyön tunneille saakka ihan aamuun asti. Jossain siinä kohtaa on tarkoituksellisesti suljettu Raisan kännykkä, kun on tajuttu, että se on yhä päällä.

Äidin soittaessa aamulla kännykkään, se on jo suljettu. Akut kestivät tuohon aikaan pitkään, on epätodennäköistä, että akku olisi loppunut tuolloin.

 

Poliisille sepitettiin tarina Seurahuoneesta. Poliisi oletti sen olevan Tampereen Seurahuone ja sehän sopi porukalle. Joo, oltiin siellä.

10 vuotta myöhemmin tutkitaan tarinaa tarkemmin, ehkä televalvontatietoja, jotka vievät Huittisiin. Huittisissakin on hirveällä tuurilla Seurahuone. Joo, oltiinkin siellä, mutta ei oikein sitten oltukaan, käännyttiin takaisin. Oli pakko sanoa noin, sillä todellisuudessa he eivät olleet siellä, vaan jossain lähettyvillä ja kännykät linkittyivät johonkin Huittisten mastoon. Linkittyikö Raisankin puhelin Huittisten mastoon?

Vierailija
238/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö että kun maksat kännykällä GOOGLE TIETÄÄ . Annat tiedot tilillesi . Googlelle keitä siellä on työssä . Sun rahasi . Elämäsi. Liikkumiset.  Myös sen taksi oletetun liikkeet ja asiakkaiden kortin kuin raidan pankkikortin et käy pankissa ne tiedot on siellä edelleen . 

Vierailija
239/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skenaario:

 

Raisa ja tyttöystävä ovat Casablancassa. Tyttöystävän poikakaveri ilmoittaa tyttöystävän kännykkään, että tulevat Hämeenkadulle hakemaan heidät. Raisa poistuu myös Casablancasta, sillä hän tietää pääsevänsä mukaan. Hän nousee auton kyytiin ystävänsä kanssa. Ehkä auto tulee ylitäyteen tai sitten ei. Emmehän me tiedä, kuinka monta ihmistä autossa oli. Varmuudella autossa oli kuski ja tyttöystävän poikakaveri.

Ollaan ajettu jonnekin ihan muualle, kuin mitä poliisille ja julkisuuteen kerrottiin. Ollaanko menty jonkun perheen mökille viettämään aikaa, juomaan kaapeista ilmaista alkoholia? Ja tämä mökki sijaitsisi jossain Tampereen ja Huittisten välillä?

Raisa on saanut vahingossa tai tahalleen surmansa ja porukka on yhteistuumin päättänyt olla kertomatta asiasta ja ovat päättäneet piilottaa ruumiin. Jonnekkin maastoon. Todellisuudessa ollaan vietetty mökillä koko yö, Raisakin ehkä ollut vielä elossa tai sitten ei. Hänhän ei enää vastannut puolenyön aikaan puheluihin. Onko Raisan puhelin tipahtanut autoon kaikkien ollessa mökissä? Puhelimilla ei niin paljoa roikuttu vielä ysärillä, että puhelimen perään olisi heti kaivattu. Sitten Raisa on siis saanut surmansa, ruumis on viety jonnekin kauas autolla tai ehkä jopa haudattu mökin maastoon, jonne ei varmuudella tule ikinä ulkopuolisia. Koko projekti on vierähtänyt aamuyön tunneille saakka ihan aamuun asti. Jossain siinä kohtaa on tarkoituksellisesti suljettu Raisan kännykkä, kun on tajuttu, että se on yhä päällä.

Äidin soittaessa aamulla kännykkään, se on jo suljettu. Akut kestivät tuohon aikaan pitkään, on epätodennäköistä, että akku olisi loppunut tuolloin.

 

Poliisille sepitettiin tarina Seurahuoneesta. Poliisi oletti sen olevan Tampereen Seurahuone ja sehän sopi porukalle. Joo, oltiin siellä.

10 vuotta myöhemmin tutkitaan tarinaa tarkemmin, ehkä televalvontatietoja, jotka vievät Huittisiin. Huittisissakin on hirveällä tuurilla Seurahuone. Joo, oltiinkin siellä, mutta ei oikein sitten oltukaan, käännyttiin takaisin. Oli pakko sanoa noin, sillä todellisuudessa he eivät olleet siellä, vaan jossain lähettyvillä ja kännykät linkittyivät johonkin Huittisten mastoon. Linkittyikö Raisankin puhelin Huittisten mastoon?

Siihen aikaan ei maksettu mobiilisti mutta käytettiin SIRUJA PANKKIKORTEISSA .  JA KUN AVAAT PANKKITILIN VOIT SEURATA IHMISTÄ MIHIN VAAN TAKAPERIN MYÖS SAAT PANKISTA TIEDOT NE ON SIELLÄ . EDELLEEN LÖYTYY VAIKKA KADONNUT. KUOLLUT. SELLAISELLA NIMELLÄ KUIN ARKISTOINTI . 

Vierailija
240/7323 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin kannattaa lukea tää lanka. Hyviä spekulaatioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan