Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7290)

Vierailija
201/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, ettei Mariannea ole kuultu asiassa.

Vierailija
202/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa aina mietin, että olipa kaverit. Jos puhuivat totta, niin eipä hirveän reiluja olleet. Jos taas eivät puhuneet, niin vielä pahempi.

Tuskinpa Raisa tunsi autossa olleista ketään. Vai tunsiko?

Autossa oli siis joku mies kuskina ja sitten tämä Raisan tyttökaverin poikakaveri. Näiden lisäksi oli 2 muuta (ilmeisesti poikaa?). Raisan ystävä vei viimeisen paikan autosta. Teineillä on laajat kaveriporukat, eikä ole mitenkään tavatonta, että hyvänkin kaverin poikakaverin kaveripiiri on täysin eri kuin itsellä. Ei siihen tarvita kuin eri koulu tai jopa eri luokalla oleminen, niin se lähin kaveripiiri koostuu ihan eri ihmisistä.

Itse asiassa kaikki tyttöystävät, jotka mulla oli teininä, niin heidän kundikavereitaan saatika heidän kavereitaan en tuntenut. Korkeintaan harvakseltaan sitten nähtiin samassa illanvietossa. 

 

Kuka tämä kuski oli? Hän oli täysi-ikäinen. Kenen autoa hän ajoi? Mikä on motiivi ajaa Huittisiin, jos sinne edes ajettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetäänkö varmuudella missä Halla-aho oli tuona yönä?

Helsingissä opiskelemassa venäjää.

;D
 

Jos ylisen nimi on venäläinen RAISA niin kyllä hän puhuu venäjää . 

Ihmisen nimi Raisa.  Venäläinen. Tai muut vastaavat . Venäjän kielisiä kuuluu moniin eri uskontoihin eikä kaikki ole kristittyjä. 

Vierailija
204/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että TAMOEREELLA ON MOS KEIJA EMME TIENNEET TÄTÄ . 

Vierailija
205/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos keskusteltaisiin siitä että Raisa ei ollutkaan nykyisten tietojen mukaan ihan mikään puhdas pulmunen. Yle-Areenassa on hyvä jakso koko aiheesta. =)

Toki siitäkin voidaan keskustella, mutta ei kukaan ansaitse päästä hengestään. 16-vuotiaat ovat kuitenkin melko sinisilmäisiä ja lapsellisia. Lisäksi 90-luvulla oli yleistä pyrkiä ravintoloihin sisään alaikäisenä joko ilman papereita tai sitten kaverilta lainatuilla papereilla. Ei se Raisasta sen huonompaa tee. Hänellä kävi nyt vain äärettömän huono tuuri.

Vaikka Raisa juhli rajustikin niin hän kuitenkin aina hoiti muut asiansa eikä jättänyt esimerkiksi koripallopelejä väliin. Siksi äiti huolestuikin heti kun Raisa ei ollut tullut kotiin eikä myöskään ilmaantunut myöhemmin päivällä toimitsijaksi peliin. Äiti oli ainakin jollain tasolla tietoinen Raisan juhlimisesta ja siitä että kävi baareissakin. Isä ei ilmeisesti tiennyt näistä mitään. Raisahan asui äitinsä luona. 

206/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveriporukka olisikin mennyt Seurahuoneelle Huittisissa sisään ja viettänyt siellä todistetusti aamuun asti aikaa, niin tarina saisi eri sävyn. Nyt tämä on todella epäilyttävää koko Huittisiin ajo. En usko.

Vai sanottiinko vain Raisalle, että mennään Huittisiin, jotta päästiin hänestä eroon? Ehkä Raisa oli rasittava ja kännissä, ja häntä ei siksi haluttu mukaan. Todellisuudessa porukka ehkä meni jonnekin lähemmäs jatkamaan iltaa.

No miksi tämä sama valhe piti sitten kertoa poliisillekin?

Ehkä heitä hävetti, että olivat toimineet näin? Päättivät sitten pysyä tarinassa. Tämä nyt on tosin ihan vaan spekulointia.

Minusta on outoa, että poliisi oli pitkään luullut, että porukka oli mennyt Tampereen Seurahuoneelle, ja vasta myöhemmin kävi ilmi, että kyse olikin Huittisten seurahuoneesta! 

Ei tuo anna kovin hyvää kuvaa siitä, miten tarkasti poliisi on ollut kartalla illan tapahtumista. 
Jos ovat luulleet porukan suunnanneen Tampereen Seurahuoneelle, ei ollut syytä jututtaa Huittisten portsaria tai tarkistaa, onko porukka tosiaan ollut siellä ja millä kokoonpanolla. Eli ei tätä ole kunnolla tutkittu.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kadonnut treen keskustassa olisi löytynyt kun joka paikassa asutusta. 

Ja olisi silminnäkijähavaintoja. Nythän kaikki tyssäsi kuin seinään siitä hetkestä lähtien, kun Raisa muka jäi seisomaan kadulle, kun kaverit eivät ottaneet häntä autoon.

Olihan hänestä havaintoja, paleli jossain ravintolassa myöhemmin?

Tämä ei ole mitään varmaa. Havainnon tekijä ei tuntenut Raisaa entuudestaan. Saattoi olla joku ihan muu tyttö. 

Vierailija
208/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella asuu venäläisiä onko tämäkin uutta jollekin ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voinut kysellä myös Huittisten tarjoilijoilta?  Tampere on täynnä hulluja kehitysvammaisia joka laitoksessa joka perheessä. 

Vierailija
210/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveriporukka olisikin mennyt Seurahuoneelle Huittisissa sisään ja viettänyt siellä todistetusti aamuun asti aikaa, niin tarina saisi eri sävyn. Nyt tämä on todella epäilyttävää koko Huittisiin ajo. En usko.

Vai sanottiinko vain Raisalle, että mennään Huittisiin, jotta päästiin hänestä eroon? Ehkä Raisa oli rasittava ja kännissä, ja häntä ei siksi haluttu mukaan. Todellisuudessa porukka ehkä meni jonnekin lähemmäs jatkamaan iltaa.

No miksi tämä sama valhe piti sitten kertoa poliisillekin?

Ehkä heitä hävetti, että olivat toimineet näin? Päättivät sitten pysyä tarinassa. Tämä nyt on tosin ihan vaan spekulointia.

Minusta on outoa, että poliisi oli pitkään luullut, että porukka oli mennyt Tampereen Seurahuoneelle, ja vasta myöhemmin kävi ilmi, että kyse olikin Huittisten seurahuoneesta! 

Ei tuo anna kovin hyvää kuvaa siitä, miten tarkasti poliisi on ollut kartalla illan tapahtumista. 
Jos ovat luulleet porukan suunnanneen Tampereen Seurahuoneelle, ei ollut syytä jututtaa Huittisten portsaria tai tarkistaa, onko porukka tosiaan ollut siellä ja millä kokoonpanolla. Eli ei tätä ole kunnolla tutkittu.

Vai olisiko niin, että julkisuuteen on kerrottu väärä Seurahuone? Oliko tämä tarkoituksellista yleisön sumuttamista? Miksi ihmeessä näin olisi tehty? Vai onko 10 vuoden ajan poliisi luullut väärin, mihin porukka sanoi menneensä? Ja sitten joku on sanonut, että se olikin Huittisten Seurahuone. Miksi tuo kaveriporukka jätti poliisin väärään luuloon, että he menivät Tampereen Seurahuoneelle? Miksi porukka myöhemmin korjasi, että menivätkin Huittisiin? Onko siinä 10 vuoden kohdalla tutkittu enemmän porukan liikkeitä, katsottu televalvontatietoja, katsottu valvontakameroita ja todettu, ettei tämä porukka ikinä missään Tampereen Seurahuoneella ollutkaan? Viekö televalvontatiedot sittenkin Huittisiin? Tästä heitä tentattiin ja tarinaa muutettiin siten, että se sopii televalvontatietoihin?

Onko Raisa ollutkin mukana? Matkalla on tapahtunut jotain ja ruumis on kätketty Tampereen ja Huittisten välille?

 

 

 

" Vuoteen 2009 asti julkisuudessa liikkui väärää tietoa Seurahuoneen sijainnista, sillä määränpääksi ilmoitettiin Tampereen Seurahuone, joka sijaitsi Hämeenpuisto 17:ssä, 600 metrin päässä Sokoksesta. On pidetty mahdollisena, että Räisänen olisi ymmärtänyt autoseurueen menevän Huittisten Seurahuoneen sijaan sinne. Räisäsen ystävä ei muista puhuneensa hänen kanssaan lainkaan Seurahuoneelle menemisestä. Poliisi kuitenkin pitää tällaista keskustelua mahdollisena.[12]

Räisäsen ystävä ei viipynyt Huittisissa pitkään, vaan palasi seurueineen Tampereelle aamuyöllä. Hän soitti Räisäselle matkalta puolenyön jälkeen ja antoi puhelimen soida pitkään, mutta siihen ei vastattu. Ystävä soitti uudelleen noin viisi minuuttia myöhemmin ja antoi puhelimen hälyttää hetken. Lopetettuaan puhelun hän ajatteli Räisäsen soittavan takaisin. Ystävä oletti Räisäsen menneen yöbussilla kotiin.[6] Myös poikaystävä yritti soittaa hänelle puolen yön aikaan.[13] Aamulla Räisäsen äiti yritti soittaa tyttärelleen, mutta puhelin ei enää hälyttänyt, vaan puhelu meni suoraan vastaajaan.[6] Räisänen oli myös lupautunut toimitsijaksi sunnuntaiseen miesten koripallopeliin, muttei saapunut paikalle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella asuu venäläisiä onko tämäkin uutta jollekin ? 

Alapeukku on venäläinen . 

Vierailija
212/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella asuu venäläisiä onko tämäkin uutta jollekin ? 

Ja mitäs sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveriporukka olisikin mennyt Seurahuoneelle Huittisissa sisään ja viettänyt siellä todistetusti aamuun asti aikaa, niin tarina saisi eri sävyn. Nyt tämä on todella epäilyttävää koko Huittisiin ajo. En usko.

Vai sanottiinko vain Raisalle, että mennään Huittisiin, jotta päästiin hänestä eroon? Ehkä Raisa oli rasittava ja kännissä, ja häntä ei siksi haluttu mukaan. Todellisuudessa porukka ehkä meni jonnekin lähemmäs jatkamaan iltaa.

No miksi tämä sama valhe piti sitten kertoa poliisillekin?

Ehkä heitä hävetti, että olivat toimineet näin? Päättivät sitten pysyä tarinassa. Tämä nyt on tosin ihan vaan spekulointia.

Minusta on outoa, että poliisi oli pitkään luullut, että porukka oli mennyt Tampereen Seurahuoneelle, ja vasta myöhemmin kävi ilmi, että kyse olikin Huittisten seurahuoneesta! 

Ei tuo anna kovin hyvää kuvaa siitä, miten tarkasti poliisi on ollut kartalla illan tapahtumista. 
Jos ovat luulleet porukan suunnanneen Tampereen Seurahuoneelle, ei ollut syytä jututtaa Huittisten portsaria tai tarkistaa, onko porukka tosiaan ollut siellä ja millä kokoonpanolla. Eli ei tätä ole kunnolla tutkittu.

Vai olisiko niin, että julkisuuteen on kerrottu väärä Seurahuone? Oliko tämä tarkoituksellista yleisön sumuttamista? Miksi ihmeessä näin olisi tehty? Vai onko 10 vuoden ajan poliisi luullut väärin, mihin porukka sanoi menneensä? Ja sitten joku on sanonut, että se olikin Huittisten Seurahuone. Miksi tuo kaveriporukka jätti poliisin väärään luuloon, että he menivät Tampereen Seurahuoneelle? Miksi porukka myöhemmin korjasi, että menivätkin Huittisiin? Onko siinä 10 vuoden kohdalla tutkittu enemmän porukan liikkeitä, katsottu televalvontatietoja, katsottu valvontakameroita ja todettu, ettei tämä porukka ikinä missään Tampereen Seurahuoneella ollutkaan? Viekö televalvontatiedot sittenkin Huittisiin? Tästä heitä tentattiin ja tarinaa muutettiin siten, että se sopii televalvontatietoihin?

Onko Raisa ollutkin mukana? Matkalla on tapahtunut jotain ja ruumis on kätketty Tampereen ja Huittisten välille?

 

 

 

" Vuoteen 2009 asti julkisuudessa liikkui väärää tietoa Seurahuoneen sijainnista, sillä määränpääksi ilmoitettiin Tampereen Seurahuone, joka sijaitsi Hämeenpuisto 17:ssä, 600 metrin päässä Sokoksesta. On pidetty mahdollisena, että Räisänen olisi ymmärtänyt autoseurueen menevän Huittisten Seurahuoneen sijaan sinne. Räisäsen ystävä ei muista puhuneensa hänen kanssaan lainkaan Seurahuoneelle menemisestä. Poliisi kuitenkin pitää tällaista keskustelua mahdollisena.[12]

Räisäsen ystävä ei viipynyt Huittisissa pitkään, vaan palasi seurueineen Tampereelle aamuyöllä. Hän soitti Räisäselle matkalta puolenyön jälkeen ja antoi puhelimen soida pitkään, mutta siihen ei vastattu. Ystävä soitti uudelleen noin viisi minuuttia myöhemmin ja antoi puhelimen hälyttää hetken. Lopetettuaan puhelun hän ajatteli Räisäsen soittavan takaisin. Ystävä oletti Räisäsen menneen yöbussilla kotiin.[6] Myös poikaystävä yritti soittaa hänelle puolen yön aikaan.[13] Aamulla Räisäsen äiti yritti soittaa tyttärelleen, mutta puhelin ei enää hälyttänyt, vaan puhelu meni suoraan vastaajaan.[6] Räisänen oli myös lupautunut toimitsijaksi sunnuntaiseen miesten koripallopeliin, muttei saapunut paikalle"

Otetaan Jeesus tähän.  Se lampeen hukkunut tyttö ei olisi ikinä löytynyt ELLEI KRISTITYT OLISI RUKOILLUT ETTÄ JEESUS AUTTAA JA AUTTOI . NE EI TUNNISTANUT SEN TENNARIA EDES KUN SE OLI MUUTTANUT VÄRIÄ VEDESSÄ ETEVÄT ETSIJÄT.  SE OLI JEESUKSEN TEKO ETTÄ RUUMIS NOUSI PINTAAN AMEN . Sekin juttu on niin että joku sitäkin takaa on ajanut. 

Vierailija
214/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin asia tökkii tai muuttuu, siihen tulee kiinnittää huomiota. Miksi 10 vuotta luultiin, että tämä kaveriporukka jätti Raisan kadulle ja ajoi vain 600 metrin päähän Tampereen Seurahuoneelle? Miksi 10 vuoden jälkeen korjattiin julkisuuteen, että itse asiassa tämä kaveriporukka ajoi liki 100 km päähän Huittisten Seurahuoneelle, josta he kääntyivät saman tien takaisin ja ajoivat Tampereelle? Miten porukan illanvietto siitä eteenpäin sitten jatkui?

 

Onko Tampereen ja Huittisten välillä mitään mökkiä, joka olisi ollut seurueeseen kuuluneiden nuorten vanhempien tai tuttavien mökki?

Mitäs jos porukka onkin ajellut Raisa mukanaan mökille? Mihinkään Seurahuoneelle (oli se sitten Tampere tai Huittinen) ei ikinä ollutkaan tarkoitus mennä. Mitä jos onkin keksitty joku ihan täysi emävale ja todellisuudessa ollaan oltu jossain ihan muualla Raisa mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli löytänyt vedestä hiuslisäkkeen raisajutun aikaan eikä sekään nyt mitenkään miehille kelvannut KUN NAISET KÄYTTÄÄ JULISSA IRTOHIUKSIA . 

216/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveriporukka olisikin mennyt Seurahuoneelle Huittisissa sisään ja viettänyt siellä todistetusti aamuun asti aikaa, niin tarina saisi eri sävyn. Nyt tämä on todella epäilyttävää koko Huittisiin ajo. En usko.

Vai sanottiinko vain Raisalle, että mennään Huittisiin, jotta päästiin hänestä eroon? Ehkä Raisa oli rasittava ja kännissä, ja häntä ei siksi haluttu mukaan. Todellisuudessa porukka ehkä meni jonnekin lähemmäs jatkamaan iltaa.

No miksi tämä sama valhe piti sitten kertoa poliisillekin?

Ehkä heitä hävetti, että olivat toimineet näin? Päättivät sitten pysyä tarinassa. Tämä nyt on tosin ihan vaan spekulointia.

Minusta on outoa, että poliisi oli pitkään luullut, että porukka oli mennyt Tampereen Seurahuoneelle, ja vasta myöhemmin kävi ilmi, että kyse olikin Huittisten seurahuoneesta! 

Ei tuo anna kovin hyvää kuvaa siitä, miten tarkasti poliisi on ollut kartalla illan tapahtumista. 
Jos ovat luulleet porukan suunnanneen Tampereen Seurahuoneelle, ei ollut syytä jututtaa Huittisten portsaria tai tarkistaa, onko porukka tosiaan ollut siellä ja millä kokoonpanolla. Eli ei tätä ole kunnolla tutkittu.

Vai olisiko niin, että julkisuuteen on kerrottu väärä Seurahuone? Oliko tämä tarkoituksellista yleisön sumuttamista? Miksi ihmeessä näin olisi tehty? Vai onko 10 vuoden ajan poliisi luullut väärin, mihin porukka sanoi menneensä? Ja sitten joku on sanonut, että se olikin Huittisten Seurahuone. Miksi tuo kaveriporukka jätti poliisin väärään luuloon, että he menivät Tampereen Seurahuoneelle? Miksi porukka myöhemmin korjasi, että menivätkin Huittisiin? Onko siinä 10 vuoden kohdalla tutkittu enemmän porukan liikkeitä, katsottu televalvontatietoja, katsottu valvontakameroita ja todettu, ettei tämä porukka ikinä missään Tampereen Seurahuoneella ollutkaan? Viekö televalvontatiedot sittenkin Huittisiin? Tästä heitä tentattiin ja tarinaa muutettiin siten, että se sopii televalvontatietoihin?

Onko Raisa ollutkin mukana? Matkalla on tapahtunut jotain ja ruumis on kätketty Tampereen ja Huittisten välille?

 

 

 

" Vuoteen 2009 asti julkisuudessa liikkui väärää tietoa Seurahuoneen sijainnista, sillä määränpääksi ilmoitettiin Tampereen Seurahuone, joka sijaitsi Hämeenpuisto 17:ssä, 600 metrin päässä Sokoksesta. On pidetty mahdollisena, että Räisänen olisi ymmärtänyt autoseurueen menevän Huittisten Seurahuoneen sijaan sinne. Räisäsen ystävä ei muista puhuneensa hänen kanssaan lainkaan Seurahuoneelle menemisestä. Poliisi kuitenkin pitää tällaista keskustelua mahdollisena.[12]

Räisäsen ystävä ei viipynyt Huittisissa pitkään, vaan palasi seurueineen Tampereelle aamuyöllä. Hän soitti Räisäselle matkalta puolenyön jälkeen ja antoi puhelimen soida pitkään, mutta siihen ei vastattu. Ystävä soitti uudelleen noin viisi minuuttia myöhemmin ja antoi puhelimen hälyttää hetken. Lopetettuaan puhelun hän ajatteli Räisäsen soittavan takaisin. Ystävä oletti Räisäsen menneen yöbussilla kotiin.[6] Myös poikaystävä yritti soittaa hänelle puolen yön aikaan.[13] Aamulla Räisäsen äiti yritti soittaa tyttärelleen, mutta puhelin ei enää hälyttänyt, vaan puhelu meni suoraan vastaajaan.[6] Räisänen oli myös lupautunut toimitsijaksi sunnuntaiseen miesten koripallopeliin, muttei saapunut paikalle"

No tämä just tässä häiritsee. 

Onko poliisi ollut siinä luulossa, että puhuttiin Tampereen seurahuoneesta, vaikka puhuttiin Huittisista? Miksi asiasta on kyselty niin huolimattomasti?

Oudoin on tuo loppulause, että kaveri ei muista, että olisi puhuttu MISTÄÄN seurahuoneesta. 
Siis mitä v*ttua nyt? 
Kai ne nyt jotain puhuivat, että mihin tässä ollaan menossa, kun kyytiinkään ei mahdu? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
217/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan ruumista jostain Hervanta Teisko Iidesjärvi jne löytyy jos ne tyhjentää ? 

Vierailija
218/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Seurahuone oli suosittu iltamyöhä paikka joskus aikojen alussa ja ympärillä kaahasi autopoikia. 

Vierailija
219/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räisäsen ystävä ei viipynyt Huittisissa pitkään, vaan palasi seurueineen Tampereelle aamuyöllä. Hän soitti Räisäselle matkalta puolenyön jälkeen ja antoi puhelimen soida pitkään, mutta siihen ei vastattu. Ystävä soitti uudelleen noin viisi minuuttia myöhemmin ja antoi puhelimen hälyttää hetken. Lopetettuaan puhelun hän ajatteli Räisäsen soittavan takaisin. Ystävä oletti Räisäsen menneen yöbussilla kotiin."

 

Eli he lähtivät kertomansa mukaan ajamaan Huittisiin noin klo 23.

Huittisissa he ovat olleet aika tarkalleen puolelta öin, mikäli tarina on totta.

He eivät ole olleet paikalla montaa minuuttia? Ovatko ikinä menneet sisään Seurahuoneelle? Onko ystävä soittanut Raisan kännykkään puolenyön jälkeen jo takaisintulomatkallako? Mikä sai seurueen kääntymään heti takaisin? Miksi he lähtivät Huittisiin? Miksi he antoivat yleisön ja ilmeisesti poliisinkin luulla, että he olivat Tampereen Seurahuoneella? Miksi he kertoivat tarinan Huittisista 10 vuotta myöhemmin (olettaen, että poliisiakin oltiin sumutettu 10 vuoden ajan Tampereen Seurahuoneesta)?

 

Eikö yleensä kuseteta olinpaikka, jos et halua jonkun tietävän, missä oikeasti olit?

 

Missä he ovat oikeasti olleet, jos he eivät olleet Tampereen eivätkä Huittisten Seurahuoneella? Koko porukka on ollut autossa tuntikausia jossakin. Missä?

 

Miksi Raisan kännykkä sulkeutui tai suljettiin vasta aamulla? Mihin kellonaikaan Raisa sai surmansa?

Vierailija
220/7290 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Multisilta-vihje uskottavin, Raisa mennyt pizzeriaan lämmittelemään. Sitten lähtenyt taksilla Multisiltaan ulkomaalaismiehen kanssa. Tilanne ajautunut raiskaukseenm ja tappoon.

Muistan lukeneeni, että tuo taksikuski joka yöllä oli vienyt ulkomaalaisen miehen ja nuoren naisen Multisilltaan, kuulustelussa mainitsi naisen sanoneen matkan aikana "Kuinkahan minun käy?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän