Rintojen hyväilyä ihanampaa ei ole! N50
Olen todella ihmeissäni kuultuani, etteivät kaikki naiset pidä rintojen hyväilystä. Itselläni on melko pienet rinnat (johtuuko siitä?), jotka ovat TODELLA herkät kosketukselle. En mitään ihanampaa tiedä kun antautua miehelle, joka keskittää kaiken huomionsa ja kiinnostuksensa rintoihini. Voisin olla siinä käsittelyssä vaikka kokonaisen yön.
Kommentit (46)
Mä en tänä aamuna pystynyt tekemään yhtään mitään. Mies on jatkuvasti ollut/on kiinni rinnoissani ja vähän muuallakin. Mistäköhän johtunee? 12 kuluneen tunnin sisällä hän on saanut kahdesti pimppiäkin.
Itseäni kiihottavat hirveästi pehmeät ja riippuvat rinnat. Jos on riippuvat rinnat, niin tuntuuko niiden nosteleminen naisesta hyvältä? Mun mahtava haaveeni olisi sellainen, että naisen upeat rinnat riippuisivat vapaina edessäni, ja hän antaisi minun nostaa niitä, hyväillä ja tuntea niiden painon. Välillä yksi kerrallaan ja välillä voisin kokeilla nostaa molemmat painavat rinnat samaan aikaan.
Vaimolla on ihanat isot rinnat isoilla nänneillä jotka saavat kyllä paljon huomiotani. Harmikseni hän ei pidä minkäänlaisesta koskettelusta erityisemmin. Vain harvoin kun on seksiä ( silloin kun hän sattuu sille tuulelle muutaman kerran vuodessa) saan imeskellä ja suukotella tissejä. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä ois pienist rinnoista pitävä mies, m59 tku
Olis ihanaa, kun koskisit rintojani.
Senkun tulet tänne ;), m59_tku
Mieheni myös oli tänään niin kiinni rinnoissani, F-kuppi, että pakko hänet oli päästää tissille. Ihanasti imeskeli ja nuoleskeli, silitteli ja helli. Kiehnäsi kuin kiimainen kolli.
Pilluni valuu melkein heti hunajaa, kun hän alkaa käsitellä isoja nännejäni. Kohtahan olin jo imemässä tuota komeaa kulliaan. En voinut edes päästää nuolemaan kun en halunnut tulla.
Pantiin sitten samantien ja huolella, kun niin halutti kumpaakin. Saan orgasmin aina helposti. Hänellä on riittävän paksu ja pitkä kulli, joka pystyy venyttämään ja painamaan kunnolla pohjaan.
Pillun pohja minulla on orgasmivarma alue, vaikka monet sanovat että sattuu. Joku piste siellä on, ihan kuin klitoristakin herkempi ja sekin on hurjan tunnokas.
Aina haluaisin lisääkin munaa kun pääsen makuun, mutta mies ei jaksa toista kertaa perään. Jos olisimme tavanneet nuorina, olisimme varmaan nussineet paikkamme puhki 😊
Olis ihanaa, kun koskisit rintojani.