Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen hyväilyä ihanampaa ei ole! N50

Vierailija
06.05.2026 |

Olen todella ihmeissäni kuultuani, etteivät kaikki naiset pidä rintojen hyväilystä. Itselläni on melko pienet rinnat (johtuuko siitä?), jotka ovat TODELLA herkät kosketukselle. En mitään ihanampaa tiedä kun antautua miehelle, joka keskittää kaiken huomionsa ja kiinnostuksensa rintoihini. Voisin olla siinä käsittelyssä vaikka kokonaisen yön. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tänä yönä? Asun Espoossa, mies 52v, 90kg, 187cm

Vierailija
2/46 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isohko jorma, unohdin mainita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat ja rakastan niiden hyväilyä. Nykyistä miestäni rintani ällöttävät niin tätä ihanaa käsittelyä on saanut viimeksi vuosia sitten. Mutta voin siis saada orgasmin nännien hyväilyn tai imemisen kautta ja myös pelkästään rintojen hellä hyväily tuntuu aivan taivaalliselta. Mistään kovakouraisesta puristelusta en välitä. 

N35

Vierailija
4/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot rinnat ja rakastan niiden hyväilyä. Nykyistä miestäni rintani ällöttävät niin tätä ihanaa käsittelyä on saanut viimeksi vuosia sitten. Mutta voin siis saada orgasmin nännien hyväilyn tai imemisen kautta ja myös pelkästään rintojen hellä hyväily tuntuu aivan taivaalliselta. Mistään kovakouraisesta puristelusta en välitä. 

N35

Tämä on harmi, kun toiveet ei kohtaa. Itse taas tykkään naisen rinnoista ja mikäs sen parempaa kun antaa niille huomiota. Oma puoliso ei taas saa siitä mitään kicksejä.

haluaisitkos, että tissejäsi hyväiltäisiin ja imettäisiin päivittäin? Vai olikos se liikaa?

Vierailija
5/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintoja saa päivittäin hyväillä ja imeä. On niin ihanaa. Olis ihanaa, kun joku tekis. 

Vierailija
6/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rintoja saa päivittäin hyväillä ja imeä. On niin ihanaa. Olis ihanaa, kun joku tekis. 

Tämähän kuulostaa lupaukselta:) se olisikin huippua, että joka päivä löydettäisiin aikaa, että hyväilisin ja imisin tissejäsi.. minkälaiset rinnat sinulla on ja minkälaiset rintsikat sinulta saisi esim. tänään riisua?

Vierailija
7/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP minkälaisesta hyväilystä rinnoillesi pidät eniten? Oma puolisoni pitää eniten selän/niskan, erityisesti kylkien hyväilystä ja tietysti rintojen. Tarkemmin sanottuna kuljetan sormiani noissa paikoissa hyvin hellästi niin että sormeni juuri ja juuri koskettavat paljasta ihoa. Vaihtelen paikkoja ja hivelyn voimakuutta. Ei hän siitä orgasmia saa mutta sanoo että tää on parempaa kuin seksi.

Vierailija
8/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isohko jorma, unohdin mainita 

Mihin sitä isoa mulkkua tarvitaan, kun rintoja hiplataan?

Vierailija
9/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35

Vaihda hyvä nainen sellaiseen nieheen joka osaa arvostaa rintoja.Jätä se kaappih..o

Vierailija
10/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei rintojeni imeminen kiihota lainkaan. Mutta puristelu - aika kovakourainenkin - saa jalkovälin kostumaan ja kiihkeät huokaukset puristumaan kurkustani. Tykkään siitä otetuksi tulemisen tunteesta, en hellästä imuttelusta. Onneksi meitä on moneen junaan ;)

N50

Vierailija
11/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko nyt lähestyä.. jos puristaisin hellästi

Vierailija
12/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minäkin.  Olenkin miehille treffeillä aina sanonut sängyssä "näpelöitse nännöttimii, mut kusottimeen et koske.

Vierailija
13/46 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät tajua, että kaikki eivät ole samanlaisia?

Ex-vaimoa ei kiinnostanut pätkääkään rintojensa hyväily. Nykyinen naisystävä on erittäin kiihottunut pienestäkin hyväilystä. Välillä vaikuttaa, että olisi jo lähellä orgasmia, mutta sanoo ettei usko saavan pelkästään ristojen hyväilyllä.

Vierailija
14/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanampaa.

Neljäkättä hyväilee alastonta vartaloani. Aaah...

Vierailija
15/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mukava puristella ja nuolla vaimon isoja H-kupin rintoja kun ratsastaa päällä tai takaapäin pannessa. Lentää aika nopeasti lasti sisään vaimon saadessa ensin orkun.

Vierailija
16/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pienet rinnat ja en olisi ikinä uskonut miten hyvältä niiden hyväily voi tuntua. En tiedä johtuuko koosta mutta voi olla. Rasvakudostahan ne on ja jos sitä on enemmän niin luulisi että se blokkia tuntumaa? 🤔 n34

Vierailija
17/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näillä isoimmillakin hyvältä tuntuu! 

Vierailija
18/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun olohuoneen sohvalla ja vaimo istahtaa syliin selkä minuun päin. Kiva asento kun vaimo asettaa kaluni sisäänsä ja hyväilen hänen rintojaan ja klitoristaan.

Vierailija
19/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesti herkimmät on sattunut olemaan pieniä. Turha kuitenkaan yleistää. Vaimolla g piste on herkempi kuin klitoris. Tuskin sekään kovin yleistä.

Vierailija
20/46 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania naisia olette. Voisitte antaa vähän vinkkiä, jos mukava mies osuu kohdalle. T-paita, jossa lukee "Saa leipoa."  No ettehän te tietenkään se päällä liiku, mutta miten olisi kesätakin alla. Sitten vähän avaatte vetoketjua lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän