Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen hyväilyä ihanampaa ei ole! N50

Vierailija
06.05.2026 |

Olen todella ihmeissäni kuultuani, etteivät kaikki naiset pidä rintojen hyväilystä. Itselläni on melko pienet rinnat (johtuuko siitä?), jotka ovat TODELLA herkät kosketukselle. En mitään ihanampaa tiedä kun antautua miehelle, joka keskittää kaiken huomionsa ja kiinnostuksensa rintoihini. Voisin olla siinä käsittelyssä vaikka kokonaisen yön. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rintoja saa päivittäin hyväillä ja imeä. On niin ihanaa. Olis ihanaa, kun joku tekis. 

Tämähän kuulostaa lupaukselta:) se olisikin huippua, että joka päivä löydettäisiin aikaa, että hyväilisin ja imisin tissejäsi.. minkälaiset rinnat sinulla on ja minkälaiset rintsikat sinulta saisi esim. tänään riisua?

Todellakin olis. Pienet rinnat (B-kuppi). Nyt ei oo rintsikoita ollenkaan. 

Vierailija
22/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rintoja saa päivittäin hyväillä ja imeä. On niin ihanaa. Olis ihanaa, kun joku tekis. 

Tämähän kuulostaa lupaukselta:) se olisikin huippua, että joka päivä löydettäisiin aikaa, että hyväilisin ja imisin tissejäsi.. minkälaiset rinnat sinulla on ja minkälaiset rintsikat sinulta saisi esim. tänään riisua?

Onko nännit jo nöpöttämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Vierailija
24/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Kaipaisi Johan suukkoja ja kielellä nuolentaa täällä jotain sellaista mielessä ?

Vierailija
25/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan yli kaiken sitä, että rintojani hierotaan, puristellaan, imetään, nuollaan, näykitään... tissit on kiinteät ja runsaat D-kupit, laskeutuneet sopivasti, nännit ylöspäin, täyttä tavaraa. Paino hivenen noussut, n. 5-7 kg niin tissit entistä mehukkaammat nyt. En saa kuulemma laihduttaa, vaan olla kotona mieluiten alasti tai ainakin ilman rintaliivejä. Rintojen keinahtelu kävellessä tuntuu itsestäkin kiihottavalta. On ihanaa olla muodokas nainen.

N54

Vierailija
26/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan yli kaiken sitä, että rintojani hierotaan, puristellaan, imetään, nuollaan, näykitään... tissit on kiinteät ja runsaat D-kupit, laskeutuneet sopivasti, nännit ylöspäin, täyttä tavaraa. Paino hivenen noussut, n. 5-7 kg niin tissit entistä mehukkaammat nyt. En saa kuulemma laihduttaa, vaan olla kotona mieluiten alasti tai ainakin ilman rintaliivejä. Rintojen keinahtelu kävellessä tuntuu itsestäkin kiihottavalta. On ihanaa olla muodokas nainen.

N54

Saaneet jo tänään hyväilyä vai ainakin kaipaat kosketuksia.

Vierailija
27/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän :)

Vierailija
28/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enköhän :)

Pitääkö kosteutta alapäässä

Vierailija
29/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö tänä yönä? Asun Espoossa, mies 52v, 90kg, 187cm

Isohko jorma, unohdin mainita 

Jorma, 187cm 90kg on tosiaan aika isohko 

Vierailija
30/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma, 187cm 90kg on tosiaan aika isohko 

Uuuuu

Vierailija
31/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Kaipaisi Johan suukkoja ja kielellä nuolentaa täällä jotain sellaista mielessä ?

Todella kaipaisi suutelua, hyväilyä, näykkimistä. 

Vierailija
32/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni (67) pitää rintojensa hyväilystä ja nänneille annetusta kielihoidosta. Istuu syliin ja työntää vuorotellaan kumpaakin rintaa suuhuni eikä kestä kauan ennen kun saa orgasmin. Luonnollisesti asiaan vaikuttaa kun bokserini ovat samaan aikaan jo turvoksissa ja painavat hänen vulvaansa.

Vierailija
33/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot rinnat ja rakastan niiden hyväilyä. Nykyistä miestäni rintani ällöttävät niin tätä ihanaa käsittelyä on saanut viimeksi vuosia sitten. Mutta voin siis saada orgasmin nännien hyväilyn tai imemisen kautta ja myös pelkästään rintojen hellä hyväily tuntuu aivan taivaalliselta. Mistään kovakouraisesta puristelusta en välitä. 

N35

Siis miten niin ällöttää? Miten rinnat voi ällöttää? Ja miten voit olla miehen kanssa, jota ällöttää sun tissit? En tajua.

Oma miesystäväni tykkää imeskellä ja puristella rintojani, ja minulle se sopii. En mitenkään ihmeemmin saa siitä kicksejä kuten ap, mutta se on ihan kivaa kuitenkin. Tykkään enemmän sellaisesta hellästä nännien näperöimisestä, mutta sitä hän ei tee kovin usein, vaan joko lutkuttaa niitä tissejä tai puristelee (ei kovasti). 

N33

Vierailija
34/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Oletko saanut orgasmia kun rintojasi hyvillään nuollen ja imien ?

Vierailija
35/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Oletko saanut orgasmia kun rintojasi hyvillään nuollen ja imien ?

Oon

Vierailija
36/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös pidän ja kiihotun, kun puolisoni hyväilee rintojani. Tosin nyt raskaana ollessa rinnat ovat kipeät, joten niiden hyväily on vähäistä 😐

Vierailija
37/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot rinnat ja rakastan niiden hyväilyä. Nykyistä miestäni rintani ällöttävät niin tätä ihanaa käsittelyä on saanut viimeksi vuosia sitten. Mutta voin siis saada orgasmin nännien hyväilyn tai imemisen kautta ja myös pelkästään rintojen hellä hyväily tuntuu aivan taivaalliselta. Mistään kovakouraisesta puristelusta en välitä. 

N35

Vaihda miestä.

Isot daisarit ovat iihhaannaatt!

Kenraali Kikkeli

54 v

Vierailija
38/46 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hyväillä, mutta en saa vastakaikua. Joskus ei johda siis mihinkään. Tykkään pienemmistä rinnoista ja nauttisin itsekin jos toinen nauttisi enemmän.

Vierailija
39/46 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ois pienist rinnoista pitävä mies, m59 tku

Vierailija
40/46 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä isoa mulkkua tarvitaan, kun rintoja hiplataan?

No ne jotka asiasta mainitsevat tarvitsevat sitä lähes joka asiassa. Näillä itsetunto perustuu elimen kokoon. Ilman sitä eivät olisi mitään edes omasta mielestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän