Lue keskustelun säännöt.
Raskaaksi..
29.09.2008 |
Onko kenelläkään kokemusta siitä ettei ole tullut raskaaksi helposti..mitä apukeinoja ja minkä hintaisia nuo hoidot ovat? :)... Kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla