Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...
Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....
Kommentit (600)
Kelaelätit vetäneet myssyt ja liimat päähän ja lähteneet potkimaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaheli muija, joka kävi ittensä potkituttamassa toisilla kaheleilla! En ymmärrä, onneksi ei ole mun lapsi.
Itsekkyyden taakse on aina niin turvallista käpertyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä naamiomarssijat ajavat ja kannattavat? Onko kellään tietoa?
Eikö tuo teko nyt näyttänyt jo mitä kannattavat? Pienen pientä.............
Vierailija kirjoitti:
Kelaelätit vetäneet myssyt ja liimat päähän ja lähteneet potkimaan ihmisiä.
Ja PersuPojat näitä suuresti ihailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaheli muija, joka kävi ittensä potkituttamassa toisilla kaheleilla! En ymmärrä, onneksi ei ole mun lapsi.
Minkä itsekkyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itsekkyyden?
M y ö t ä t u n n o n v a s t a k o h d a n.
Vierailija kirjoitti:
Menetkö sinä naapuriin örveltämään jos sinua ei ole kutsuttu?
Maalitolpat. Naapurin kämppä on yksityisalue, miekkari sit taas ei ihan sitä ole. Tässä tapauksessa tytöllä oli se banderolli, joka häneltä repäistiin pois ja kun hän yritti saada banderollin takaisin, alkoi väkivalta. Tyttö oli polvillaan maassa kun häntä potkaistiin päähän. Vaikea kuvitella miten tuossa tekijä perustelisi asian niin että tuo menisi lain mukaan.
Melko ironista, että n atsit käyttäytyivät kuin A frikan ******t :D
Pitääpä kokeilla joskus jossain a ntifa kulkueessa vastaavaa banderollitemppua, ja katsoa miten käy.
Muistakaa että tälläistä suomea nykyhallitus haluaa. Natsiverenimijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itsekkyyden?
Aika vaikee on sitä myötätuntoo heruttaa kaikenlaisille öykkäreille! Toikin tyttö olisi voinut tehdä jotain hyödyllistä esim. käydä ulkoiluttamassa laitosvanhusta, mutta ymmärrän, että se on tylsää. Paljon kivempi on riekkua muitten hullujen kanssa kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itsekkyyden?
Aika vaikee on sitä myötätuntoo heruttaa kaikenlaisille öykkäreille! Toikin tyttö olisi voinut tehdä jotain hyödyllistä esim. käydä ulkoiluttamassa laitosvanhusta, mutta ymmärrän, että se on tylsää. Paljon kivempi on riekkua muitten hullujen kanssa kadulla.
Sori, mut niin ne kunditkin vois jotain hyödyllistä tehdä sen väkivallan sijaan. Vanhustyössä ois esimerkiksi terveille miehille tarvetta.
Jännästi niiden potkijoiden pukeutumistyyli muistuttaa niiden vastamielenosoittajien pukeutumistyyliä...
Samoin se potku näytti harjoitellulta, millä se yksi kaatoi sen tytön.
Tulee väkisinkin mieleen oliko tämä kenties ennakkoon harjoiteltu ja sovittu mustamaalausyritys eikä pelkästään sen silmän osalta, vaan koko potkijaporukan? Olivatko kaikki samalla puolella? Yrittävät saada kansalaiset vihaamaan persuja ja vedettyä puolueen lokaan hinnalla millä hyvänsä.
Naamioituminen todellakin voitaisiin kieltää, niin vaikeutuisi tällaiset lokaamisrikokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itsekkyyden?
Liimanhaistelijapotkijat eivät tule koskaan työllistymään. Ei vaikka Bombom lupaisi miljoona uutta työpaikkaa seuraavien vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itsekkyyden?
Sori, mut niin ne kunditkin vois jotain hyödyllistä tehdä sen väkivallan sijaan. Vanhustyössä ois esimerkiksi terveille miehille tarvetta.
Miehet ei hakeudu aloille, joihin on palkattu halpistyöntekijät kehitysmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itsekkyyden?
Miehet ei hakeudu aloille, joihin on palkattu halpistyöntekijät kehitysmaista.
No tosimies kävisi duunissa ja huolehtisi heikommista mutta nää nyt olikin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vihervasemmistolainen kommunistilehmä sai kunnon käsittelyn.
Olen käynyt tämän ketjun tarkkaan läpi ja ottanut kuvakaappaukset yllä olevan kaltaisista uhkaavista ja lainvastaisista viesteistä. Yhden koosteen olen jo laittanut eteenpäin viranomaisille. Haluan vain toivottaa kaikille oikein mukavaa odotuksen aikaa.
Siinäpähän laittelet.
Poliisi muuten saa kaiken maailman hurahtaneista aivan
tarpeekseen jo ilman sinuakin.
Ensi vuonna saatte toisenlaista katsottavaa.
Meitä on kymmenkunta vanhaa ukkoa, entisiä tai vielä aktiivisia kamppailu-urheilijoita kaikki. Mulla sen verran ikää, että tämä vuosi kilpatasolla on viimeinen. Ensi vuonna ei tarvitse miettiä, lentääkö seurasta pihalle jos vähän painii vapaa-ajalla.
Kun poliisit suojelee ennemmin nasseja, niin me suojellaan sitten muita. Hauska nähdä, miten nuo kuvista päätellen enimmäkseen teini-ikäiset tuulenpanemat vinkuheinät tuumaa siinä vaiheessa, kun vastassa on kahden naisen sijaan kymmenen 90-110kg vanhaa ukkoa, jotka on koko ikänsä ottaneet ja antaneet kehässä turpaan.
Tiedä vaikka provosoidutaan nasseista samalla tavalla kun nasset provosoituivat naisten julisteesta. Eihän sille mitään mahtaisi siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekava kadulle kompuroinut narkki autettiin pystyyn ja ohjattiin katsomoon. Hienostihan se meni.
Ilmiannettu kunnianloukkauksesta.
Ja vielä mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö sinä naapuriin örveltämään jos sinua ei ole kutsuttu?
Maalitolpat. Naapurin kämppä on yksityisalue, miekkari sit taas ei ihan sitä ole. Tässä tapauksessa tytöllä oli se banderolli, joka häneltä repäistiin pois ja kun hän yritti saada banderollin takaisin, alkoi väkivalta. Tyttö oli polvillaan maassa kun häntä potkaistiin päähän. Vaikea kuvitella miten tuossa tekijä perustelisi asian niin että tuo menisi lain mukaan.
Kyseinen banderolli-parivaljakko sinällään jo itse syyllistyi laillisen mielenosoituksen häirintään, joka sekin voi olla parhaimmillaan sakon arvoinen teko. Ja häirintä voi olla muutakin kuin fyysinen teko; siinä vaiheessa kun mennään porukkaan ja viedään mukana vastamielenosoituksellinen banderolli, niin häirinnän kriteeri aivan varmasti täyttyy.
Se, että kyseinen mimmi sai kengästä kuulaan, se on toinen juttu. Se taas on lainvastainen teko ja varmasti luokitellaan pahoinpitelyksi, mahdollisesti törkeäksi sellaiseksi. Siltä osin toivonkin, että kyseinen tekijä saadaan kiinni. Mutta ja se iso mutta, mahdollisessa oikeuskäsittelyssä tuo pahoinpitelykin voi, mahdollisesti, lieventyä sillä provosointi katsotaan suomalaisessa oikeuskäytännössä lieventäväksi tekijäksi, oli se sinun tai kenen tahansa mielestä oikein tai ei.