Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...

Vierailija
06.05.2026 |

Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....

Kommentit (670)

Vierailija
261/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maine meni noilta pojilta lopullisesti. Ei ollut tervettä touhua.

Paskahousuja ne on kaikki. Naamiot päällä ja appelsiinit kainaloissa. Homoja ne on.

Vierailija
262/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka provosoi tahallaan ett  saa turpaansa ja voi sitten uhriutua medioissa 😄

Aika heikkoa tekoa jos noin pienestä provosoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsihallitus voisi jo kantaa vastuuta aikaansaannoksistaan.

Vierailija
264/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

Ei, mutta on sellaistakin väkivaltaa johon ei ole mitään ulkoista motiivia, joka onkin kaikista pelottavinta.

Tuon motiivin pystyy kyllä ymmärtämään.

Aha, eli mielestäsi on ihan tervettä ja oikeutettua hakata joku huutelija? En kyllä itse ymmärrä motiivia muuta kuin että on tehty ennenkin, tämä mikään ensimmäinen kerta ole. Maskit vielä suojeli näitä ainakin heidän omassa päässään.

Aikuinen ihminen käsittää, että teoilla on seuraukset ja provokaatiolla vastareaktio. Aatetoverien olisi kannattanut suojella tätä syyntakeetonta itseltään.

Eivätkö vassut opeta nuorisolle kuinka mielenosoituksessa toimitaan riskittömästi? Vai työnsikö joku leveälanteinen soijapoju tämän untuvikon etulinjaan ottamaan osumaa ja keräämään sympatiat? Liimaa haistelevan soijapojun kovistelu ei varmasti olisi herättänyt kohua.

Vierailija
265/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akka provosoi tahallaan ett  saa turpaansa ja voi sitten uhriutua medioissa 😄

Aika heikkoa tekoa jos noin pienestä provosoituu.

Väkivalta ei ole ongelma, vaan ratkaisu. 

Vierailija
266/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuukka kuru. Sinimustien johtaja sanoi että naamioiden takia ei tunnistanut naiseksi.. lmao. Kyllä tunnistaa ihan helposti. Tuolla blondilla ei edes ole naamiota.

 

Yhtä paljon antavat naisille arvoa kuin arvostelemassa äärifundalismi muslimit. Siinä on pata ja kattila.

Entä sitten vaikka hakkaamisen uhri olisi ollut mies, ei se sitä asiaa tee yhtään sen enempää oikeaksi. Tässä yritetään kierrellä asian vääryyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsihallitus voisi jo kantaa vastuuta aikaansaannoksistaan.

Mutta vasemmiston ei edelleenkään tarvitse kantaa vastuuta mistään?

Vierailija
268/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akka provosoi tahallaan ett  saa turpaansa ja voi sitten uhriutua medioissa 😄

Aika heikkoa tekoa jos noin pienestä provosoituu.

Väkivalta ei ole ongelma, vaan ratkaisu. 

No mutta itse puhemieskö täällä palstailee ihan kesken työpäivän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuukka kuru. Sinimustien johtaja sanoi että naamioiden takia ei tunnistanut naiseksi.. lmao. Kyllä tunnistaa ihan helposti. Tuolla blondilla ei edes ole naamiota.

 

Yhtä paljon antavat naisille arvoa kuin arvostelemassa äärifundalismi muslimit. Siinä on pata ja kattila.

Entä sitten vaikka hakkaamisen uhri olisi ollut mies, ei se sitä asiaa tee yhtään sen enempää oikeaksi. Tässä yritetään kierrellä asian vääryyttää. 

Kyllähän te yritätte spinnata ekstraempatiaa tällä syyntakeettomalla pikkutylleröllä.

Vierailija
270/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

No mitä helvettiä. Onhan siinä iso ero psykologisestikin potkiiko random tyyppiä joka ei oo tehny mitään vai semmosta joka tulee ärsyttämään.

Mitä sä selität :D Toisella on vain vielä lyhyempi pinna kuin toisella. Eivät silti ole sen parempia, ihan sama vaikka seisoisi päällään niin joku idiootti tekee väkivaltaa. Jos tarttuu toiseen niin silloin itsesuojelu tulee kyseeseen. En nähnyt videolta että nainen kävi kenenkään päälle.

Mitä sä selität :D 

On psykologisesti ymmärrettävämpää et ne monotti tuota ärsyttävää naista naamaan joka tuli niien lähelle ku et ois hyökänny jonkun tyypin kimppuun joka seisoo 4-5 metrin päästä kulkeesta eikä ärsytä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akka provosoi tahallaan ett  saa turpaansa ja voi sitten uhriutua medioissa 😄

Aika heikkoa tekoa jos noin pienestä provosoituu.

Väkivalta ei ole ongelma, vaan ratkaisu. 

No mutta itse puhemieskö täällä palstailee ihan kesken työpäivän?

Suomen Sisun kunniajäsen.

Vierailija
272/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuukka kuru. Sinimustien johtaja sanoi että naamioiden takia ei tunnistanut naiseksi.. lmao. Kyllä tunnistaa ihan helposti. Tuolla blondilla ei edes ole naamiota.

 

Yhtä paljon antavat naisille arvoa kuin arvostelemassa äärifundalismi muslimit. Siinä on pata ja kattila.

Entä sitten vaikka hakkaamisen uhri olisi ollut mies, ei se sitä asiaa tee yhtään sen enempää oikeaksi. Tässä yritetään kierrellä asian vääryyttää. 

Kyllähän te yritätte spinnata ekstraempatiaa tällä syyntakeettomalla pikkutylleröllä.

Naiset haluaa samat oikeudet mut eri velvollisuudet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

Ei, mutta on sellaistakin väkivaltaa johon ei ole mitään ulkoista motiivia, joka onkin kaikista pelottavinta.

Tuon motiivin pystyy kyllä ymmärtämään.

Aha, eli mielestäsi on ihan tervettä ja oikeutettua hakata joku huutelija? En kyllä itse ymmärrä motiivia muuta kuin että on tehty ennenkin, tämä mikään ensimmäinen kerta ole. Maskit vielä suojeli näitä ainakin heidän omassa päässään.

Aikuinen ihminen käsittää, että teoilla on seuraukset ja provokaatiolla vastareaktio. Aatetoverien olisi kannattanut suojella tätä syyntakeetonta itseltään.

Eivätkö vassut opeta nuorisolle kuinka mielenosoituksessa toimitaan riskittömästi? Vai työnsikö joku leveälanteinen soijapoju tämän untuvikon etulinjaan ottamaan osumaa ja keräämään sympatiat? Liimaa haistelevan soijapojun kovistelu ei varmasti olisi herättänyt kohua.

Ei tämä ole untuvikko kun tämä on ollut ennekin näissä vasemmiston järjestämissä vastamielenosoituksissa ja on tämä ollut myös elokapinan kanssa ilmaisemassa mieltään

Vierailija
274/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö sinä naapuriin örveltämään jos sinua ei ole kutsuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natsihallitus voisi jo kantaa vastuuta aikaansaannoksistaan.

Millä tavoin hallitus on vastuussa siitä, että naaraspuolinen vassutollo työntää naamansa saappaan eteen? Tapahtuma olisi ollut vältettävissä, jos vastamielenosoittajat olisivat noudattaneet poliisin ohjeita.

Millä tavoin nämä potkijat noudattivat lakia?

Vierailija
276/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö sinä naapuriin örveltämään jos sinua ei ole kutsuttu?

On tultu örveltään monen kertaa elämän aikana naamalle asti, mutta eivät ole lähteneet mustan silmän kanssa koska en ole niin sokerista tehty nössö.

Vierailija
277/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätäänkö jo säälikolehtia tälle kovia kokeneelle hirvittävää vääryyttä kärsineelle tyttöparalle?

Vierailija
278/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä naamiomarssijat ajavat ja kannattavat? Onko kellään tietoa?

Vierailija
279/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maine meni noilta pojilta lopullisesti. Ei ollut tervettä touhua.

Oliko niillä joku maine? Nössöt naistenhakkaajat, kunnon pelkurit. 

Kun eivät miehille pärjää.

Hei äijä, tässä ei ole tuosta kysymys, kuka pärjäisi kenellekin. Miehiäkään ei saa hakata, eivät edes naiset. Meillä on vihreää elokapinaa, vasureiden "luokkaretkiä" ja vastamielenosoittajia, äärioikeiston liikkeitä jne. Onko se nyt niin vaikeaa sietää vähän vähän erilaisuutta...?    

Vierailija
280/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaheli muija, joka kävi ittensä potkituttamassa toisilla kaheleilla! En ymmärrä, onneksi ei ole mun lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän