Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...

Vierailija
06.05.2026 |

Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....

Kommentit (670)

Vierailija
661/670 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran Scriptoja on tutkittu tarkasti.

Vierailija
662/670 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä järkyttävää siinä on. Jos näet väkivaltaisen urpojengin, kannattaa tehdä jotain muuta kuin mennä aukomaan niille päätään.

Onko joku aidosti yllättynyt siitä että menemällä aukomaan päätään väkivaltaisille kalluille, saa osakseen todennäköisesti väkivaltaa?

Käsi pystyyn jos aidosti odotti jotain toista lopputulosta.

Vastamielenosoittajat pitivät äärioikeistolaisten vieressä kylttiä, he eivät itse sanoneet mitään heille eivätkä aukoneet päätään. Siitä huolimatta vika on ärsyyntyjässä eli äärioikeistolaisissa. Heillehän joku huusikin "ei provosoiduta". "Ei tule provosoitua jos provosoidaan", niinhän sanoi aikoinaan Mauno Koivistokin. Koko tapahtuma oli muutenkin sellainen, että äärioikeisto pyrki saamaan jonkun tekosyyn käyttää väkivaltaa. Ihan vaikka vastamielenosoittajat olisivat osanneet odottaa jotain väkivaltaa, se tee heidän motiiveistaan yhtään sen huonompia.

Tosin he olivat äärivasemmistolaisia ja edustivat äärivasemmistoa. Suomessa kun ei ole äärioikeistoa.

Viis tutkijoiden näkemyksistä, vakiintuneista poliittisista näkemyksistä ja Suojelupoliisin näkemyksistä, tämän tyypin mielestä Suomessa ei ole äärioikeistoa! Jankkaa minusta katsoen vaikka loputtomiin äärivasemmistosta, totuus on että Suomen isoin ongelma ääriliikkeistä on äärioikeisto ja Tampereella mielenosoittajat olivat äärioikeistoa, se on totuus. Jos muuta väittää niin ei ole millään luokkaa uskottava keskustelija ja tietämys politiikasta tulee TikTokista, Ylilaudalta tai Hommafoorumilta. Tällöin kieltää todellisuuden. Muutenkin tuo jankkaaminen äärivasemmistosta ja äärioikeiston olemassaolon kieltäminen on kuin suoraan propagandan laeista: "valhe muuttuu totuudeksi kunhan sitä toistetaan tarpeeksi monta kertaa." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/670 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino." - Jussi Halla-aho 

Vierailija
664/670 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino." - Jussi Halla-aho 

Tämä on ihan totta.

Vierailija
665/670 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran Scriptoja on tutkittu tarkasti.

Riikkuli. Scripta. Lähijuna. Mikä voisikaan mennä pieleen.

Vierailija
666/670 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Sinimustia ei voi mitenkään pitää äärivasemmistolaisena. Tai voit ihan vapaasti selittää miten päädyit tähän näkemykseen.

Väärin. Sinimustat edustavat kollektivismia, etnonationalismia, sosialismia (komentotalous) ja anti-kapitalismia.

Käytännössä vain pieni ideologinen seikka, erottaa heidät mm. Stallareista.

Nasse tietää että potkii taas naisia naamaan tänään niin nyt taas hämärretään käsitteitä. Kuten nasseilun pelikirjaan kuuluu. 

Putinin rahoittama äärioikeiston trolli painaa copypaste valheita taas joka paikkaan. 

Nasset tosin olivat myös äärivasemmistolaisia, rasistisia sosialisteja.

Ota lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
667/670 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoille myös muistutuksena, että Sinimustat edustavat kollektivismia, etnonationalismia, sosialismia (komentotalous) ja anti-Kapitalismia. Käytännössä vain pieni ideologinen seikka (rasismi) erottaa heidät mm. Stallareista.

Vierailija
668/670 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä järkyttävää siinä on. Jos näet väkivaltaisen urpojengin, kannattaa tehdä jotain muuta kuin mennä aukomaan niille päätään.

Onko joku aidosti yllättynyt siitä että menemällä aukomaan päätään väkivaltaisille kalluille, saa osakseen todennäköisesti väkivaltaa?

Käsi pystyyn jos aidosti odotti jotain toista lopputulosta.

Vastamielenosoittajat pitivät äärioikeistolaisten vieressä kylttiä, he eivät itse sanoneet mitään heille eivätkä aukoneet päätään. Siitä huolimatta vika on ärsyyntyjässä eli äärioikeistolaisissa. Heillehän joku huusikin "ei provosoiduta". "Ei tule provosoitua jos provosoidaan", niinhän sanoi aikoinaan Mauno Koivistokin. Koko tapahtuma oli muutenkin sellainen, että äärioikeisto pyrki saamaan jonkun tekosyyn käyttää väkivaltaa. Ihan vaikka vastamielenosoittajat olisivat osanneet odottaa jotain väkivaltaa, se tee heidän motiiveistaan yhtään sen huonompia.

Tosin he olivat äärivasemmistolaisia ja edustivat äärivasemmistoa. Suomessa kun ei ole äärioikeistoa.

Viis tutkijoiden näkemyksistä, vakiintuneista poliittisista näkemyksistä ja Suojelupoliisin näkemyksistä, tämän tyypin mielestä Suomessa ei ole äärioikeistoa! Jankkaa minusta katsoen vaikka loputtomiin äärivasemmistosta, totuus on että Suomen isoin ongelma ääriliikkeistä on äärioikeisto ja Tampereella mielenosoittajat olivat äärioikeistoa, se on totuus. Jos muuta väittää niin ei ole millään luokkaa uskottava keskustelija ja tietämys politiikasta tulee TikTokista, Ylilaudalta tai Hommafoorumilta. Tällöin kieltää todellisuuden. Muutenkin tuo jankkaaminen äärivasemmistosta ja äärioikeiston olemassaolon kieltäminen on kuin suoraan propagandan laeista: "valhe muuttuu totuudeksi kunhan sitä toistetaan tarpeeksi monta kertaa." 

Sosialistit ovat aina siellä vasemmalla, olivatpa sitten proletaareja tai etnonationalisteja.

Totuus on se, että Suomessa ei ole äärioikeistoa. Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma (kuten voi huomata tästä keskustelusta ja palstalta), ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
669/670 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä järkyttävää siinä on. Jos näet väkivaltaisen urpojengin, kannattaa tehdä jotain muuta kuin mennä aukomaan niille päätään.

Onko joku aidosti yllättynyt siitä että menemällä aukomaan päätään väkivaltaisille kalluille, saa osakseen todennäköisesti väkivaltaa?

Käsi pystyyn jos aidosti odotti jotain toista lopputulosta.

Vastamielenosoittajat pitivät äärioikeistolaisten vieressä kylttiä, he eivät itse sanoneet mitään heille eivätkä aukoneet päätään. Siitä huolimatta vika on ärsyyntyjässä eli äärioikeistolaisissa. Heillehän joku huusikin "ei provosoiduta". "Ei tule provosoitua jos provosoidaan", niinhän sanoi aikoinaan Mauno Koivistokin. Koko tapahtuma oli muutenkin sellainen, että äärioikeisto pyrki saamaan jonkun tekosyyn käyttää väkivaltaa. Ihan vaikka vastamielenosoittajat olisivat osanneet odottaa jotain väkivaltaa, se tee heidän motiiveistaan yhtään sen huonompia.

Tosin he olivat äärivasemmistolaisia ja edustivat äärivasemmistoa. Suomessa kun ei ole äärioikeistoa.

Viis tutkijoiden näkemyksistä, vakiintuneista poliittisista näkemyksistä ja Suojelupoliisin näkemyksistä, tämän tyypin mielestä Suomessa ei ole äärioikeistoa! Jankkaa minusta katsoen vaikka loputtomiin äärivasemmistosta, totuus on että Suomen isoin ongelma ääriliikkeistä on äärioikeisto ja Tampereella mielenosoittajat olivat äärioikeistoa, se on totuus. Jos muuta väittää niin ei ole millään luokkaa uskottava keskustelija ja tietämys politiikasta tulee TikTokista, Ylilaudalta tai Hommafoorumilta. Tällöin kieltää todellisuuden. Muutenkin tuo jankkaaminen äärivasemmistosta ja äärioikeiston olemassaolon kieltäminen on kuin suoraan propagandan laeista: "valhe muuttuu totuudeksi kunhan sitä toistetaan tarpeeksi monta kertaa." 

Sosialistit ovat aina siellä vasemmalla, olivatpa sitten proletaareja tai etnonationalisteja.

Totuus on se, että Suomessa ei ole äärioikeistoa. Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma (kuten voi huomata tästä keskustelusta ja palstalta), ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Vaihda jo levyä! Valhees on paljastettu joka sivulla. 😂 

Vierailija
670/670 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin saman videon.

Nainen tunki itsensä vastapuolen joukkoihin tyhmän banderollinsa kanssa. Lopputulos oli siis odotettavissa.

Ei käy sääliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi