Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...

Vierailija
06.05.2026 |

Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....

Kommentit (670)

Vierailija
321/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen ylipäätään potkaisee ihmistä päähän?

Videolla näkyy selvästi myös se, että hän ehti jopa harkita henkensä ennen potkua.

Kuula kalloon. Tuollainen mentaliteetti ei turvallisena pidettyyn suomeen kuulu.

Vierailija
322/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen ylipäätään potkaisee ihmistä päähän?

Videolla näkyy selvästi myös se, että hän ehti jopa harkita henkensä ennen potkua.

Kuula kalloon. Tuollainen mentaliteetti ei turvallisena pidettyyn suomeen kuulu.

Kaasuttaja-potkijoille myöskin, vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolme henkilöä suihkutti kaasua mielenosoituskulkueessa kulkeneen miehen päälle ja pahoinpiteli häntä. Uhri sai vammoja kasvoihin.

Odotan seuraavia reaktioita: 

Sinimusta: Itepä provosoi! 

Punamusta: Vässykät hakkasivat!

Vierailija
324/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kolme henkilöä suihkutti kaasua mielenosoituskulkueessa kulkeneen miehen päälle ja pahoinpiteli häntä. Uhri sai vammoja kasvoihin.

Odotan seuraavia reaktioita: 

Sinimusta: Itepä provosoi! 

Punamusta: Vässykät hakkasivat!

Ei taideta nähdä A-studiota tämän asian tiimoilta.

Vierailija
325/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi bandidosin kerhoklubille käskemään nahkahousumopopoikia painumaan vuittuun. En myöskään pohjanmaalla baarin jälkeen nakkikioskijonossa huutelisi että paini ja pesäpallo on homojen hommaa. MUTTA meitä on moneen junaan ja aina sitä on helppo jälkikäteen itkeä.

Vierailija
326/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi oli käskyttänyt vastamielenosoittajat omalle tontilleen, muttei Tytti totellut. Ikävää, että sai nokilleen, mutta ehkä oppii tottelemaan virkavaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että jos poliisi olisi marssinut kulkueen rinnalla, netissä jaettaisiin ihan tärinäkiihkokliimakseissa kuvia ja huudettaisiin, että näin ne natsipoliisit suojelevat nattseja.

Vierailija
328/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoaktivisti änkesi kulkueeseen provosoidakseen väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillinen neuvo on, että ei kannata väkisin tunkea provosoimaan nattsit vuittuun -banderollin kanssa kansallissosialistien kulkueeseen, koska sielläkin puolella on näitä sekopäitä, jotka lähtevät mielellään tanssiin mukaan. Ei sieltä kulkueesta ketkään hyökännyt yleisön kimppuun.

Vierailija
330/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolusta väkivallan tekijöitä. Mutta likkojen kantama haistatus lakana ja kulkueen keskelle tunkeminen sekä hurja ulkonäkö + huutelu tähän väkivaltaan johti. Natsiliikettä ei kannata " pienen ihmisen" lähteä uhoamaan. Poliisit tehköön sen työn. Pikaista toipumista tytöille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että punikkityttö sai vähän sakin hivutusta. Ruotuun nuo on laitettava, vaikka nyrkillä.

Ei ole vaikea kuvitella, miten sinä kohtelet tyttöystävääsi. Onneksi sinulla ei sellaista ole.

Vierailija
332/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etukäteen tietää riskit, niin kuinka tyhmä voi ihminen olla kun siitä huolimatta ensin haastaa tappelun, sit saa pataan, ja vielä senkin jälkeen rutisee asiasta julkisuudessa tyyliin "en mä mitään tehnyt, vaan nuo muut"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein että tämä pahoinpidelty soluttautui tähän marssiin, mistä sitten tuli käkättimeen?

Vierailija
334/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole poliisin virhe, että vastamielenosoittaja tahallaan soluttautuu vastapuolen kulkueeseen provosoimaan heitä. Poliisi olisi kyllä estänyt liittymisen, jos eivät olisi avanneet banderolliaan vasta kulkueessa. Mutta tarkoituskin oli poliisin hämääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on nyt se juttu Suomessa johon mediat haluavat paneutua? Ei siis raiskaukset jotka ovat lisääntyneet huimaa vauhtia ja aiheuttavat uhrille lopun iän traumat. Yksi musta silmä joka tuli omasta käyttäytymisestä ja se on siinä. Ennen näille pelleille naurettiin.

Vierailija
336/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere vuonna 2015: naamioitunut äärivasemmistojoukko pahoinpitelee rajat kiinni-mielenosoittajan osittain työkyvyttömäksi. Pahoinpidelty ei provosoinut tapahtumaa. Ei ollut viikon kestävää mediakampanjaa. Pitäisikö äärivasemmiston tapahtumat kieltää lailla?

Vierailija
337/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päivänselvää, että vastamielenosoitus oli menossa hakemaan konfliktia, koska ilmoitus vastamiekkarista olisi aiheuttanut joko täyskiellon tai enemmän poliiseja kahden ryhmän välille.

Vierailija
338/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On päivänselvää, että vastamielenosoitus oli menossa hakemaan konfliktia, koska ilmoitus vastamiekkarista olisi aiheuttanut joko täyskiellon tai enemmän poliiseja kahden ryhmän välille.

Vasemmistolaiset haukkuvat poliisia, ettei poliisi auttanut tai heitä ei ollut tarpeeksi. Poliisien määrään voi vaikuttaa, jos tekee ilmoituksen vastamielenosoituksesta. Jälkeenpäin valittaminen tuntuu epäreilulta.

Vierailija
339/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitossa on kova kuhina päällä miten päästä asettamaan naamiointikielto oikeistolaisille mielenosoituksille, mutta ei vasemmistolaisille, "parempien ihmisten" asioille eikä uskonnollisille kaavuille. Esimerkiksi Anna Kontulan kuvaus veteen piirrettävästä viivasta "active clubin kohdalla minusta näytti siltä että naamioiden tarkoituksena oli luoda pelkoa" on osa tätä keskustelua.

 Siinä gimp-maskit ja turrifurryt luokitellaan hyviksi naamioiksi, Antifan maskit järjestelmää vastaan kohdistuviksi ja siten erilaiseksi ja paremmaksi, kun taas oikeistolaisen fasismiksi ja rasismiksi. 

2025 TE-SAT-selvityksessä käydään läpi EU:ssa ilmenevää terrorismin lähteitä: jihadistisia terrori-iskut (24), vasemmistolaista (21) ja oikeistolaista (1).

Vierailija
340/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että punikkityttö sai vähän sakin hivutusta. Ruotuun nuo on laitettava, vaikka nyrkillä.

Ei ole vaikea kuvitella, miten sinä kohtelet tyttöystävääsi. Onneksi sinulla ei sellaista ole.

Mikäs herkkäesinahkainen soijapoju siellä vikisee?