Miksi puolet avioliitoista EI pääty eroon
Kommentit (65)
Meillä on ihana yhteinen elämä ja äärettömän rakkaat lapset. Viihdytään edelleen hyvin yhdessä. Ja vaikka molemmat ovat ulkoisesti muuttuneet niin halut on silti tallella. Mieheni on myös paras ystäväni. En voisi kuvitella elämääni ilman häntä.
"Olen 58v
37v liitto. Olen kaunis ja hoikka.
Ap"
Ihmettelet alapeukkuja. Annoit sen verran pinnalliset vaihtoehdot kysymykseesi, että ne on pakko kyseenalaistaa. Avioliiton kestävyys ei perustu kauneuteen ja hoikkuuteen. Olet väärillä jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Vätykset on tottuneet sietämään toisiaan ja tyytymään paskaan elämään koska sen muuttaminen vaatisi
1. aloitekykyä ja
2. rohkeutta
Ja huoripukin elämäkö sitten on parempaa?
Sen se teettää kun ei nai sitä ensimmäistä ihan ok ihqpoikkistyttistä vaan on vähän kranttu parinvalinnan suhteen.
Petä vain niitä puolisoja, joita et tahdo pitää. Vaadi toiselta vain sen, minkä vaadit itseltäsi. Kohtele muita niin kuin tahdot tulla itse kohdelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vätykset on tottuneet sietämään toisiaan ja tyytymään paskaan elämään koska sen muuttaminen vaatisi
1. aloitekykyä ja
2. rohkeutta
Ei kaikkien tarvitse "sietää" toisiaan, jotkut ihan aidosti viihtyvät keskenään.
"Ovat ehkä menneet impeinä yhteen ja vasta häiden jälkeen ekaa kertaa ryhtynneet harjoittelemaan alastonta yhteiselämää"
Monet pariskunnat ovat sanoneet, että se, että he harrastivat seksiä vasta papin siunauksen jälkeen on tuonut yhteenkuuluvuuden tunnetta, lisännyt varmuutta siitä, että molemmat ovat toisilleen uskollisia. Se on hitsannut heidät toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Raha pitää monet naiset hirvittävän huonossa parisuhteessa, ja toisena uskonto. Näin on minulle moni keski- ikäinen nainen sanonut. Ja usko tai älä mutta se tosiasia että mies hoitaa koneet (auto, ruohonleikkuri, lämmityslaite, sähkösopimus jne) niin nainen sanoo että ei osaisi itse jotn pakko sietää huono miestä. Mikä on tietysti ihan pötypuhetta ellei ole jotenkin yksinkertainen ihminen. Kun puoliso kuolee niin sitten tarvitaan poikalasta hätiin tai naapurinisäntää, huoltomiehiä ym. Turha väittää että keksin nämä, ihan aitoja tapahtumia keski- ikäisten naisten elämästä.
Ja toiset käyttää koko ainutlaatuisen elämänsä täydellisen ihmisen etsimiseen ja exien ja draaman lukumäärä vain kasvaa ja kasvaa vuodesta toiseen ja vuosikymmenestä toiseen. Täydellistä ihmistä kun ei ole. Lopuksi on sitten huomattavasti onnettomampi kuin nämä ikänsä tavallista harmaata arkea eläneet ja kumppaninsa oikkuja sietäneet.
tärkeintä on valita puoliso, joka on kasvanut oikeassa perheessä.
yh-mammojen lapset eivät kykene aikuisena pysyviin parisuhteisiin.
Ei olla pätkääkään uskonnollisia ihmisiä eikä edes kuuluta kirkkoon, mutta avioliitto vaan merkitsee meille tosi paljon. Suhteessa on ollut ongelmia, vakaviakin, mutta eron kynnys on todella korkealla.
Eropaperit on kertaalleen lähetetty ja pariin kertaan kirjoitettu, mutta ei koskaan olla menty eroon saakka. Ennemmin on haettu ulkopuolista apua, että saadaan asiat paremmaksi.
Se kertoo jo paljon, jos seurustelukumppanin kanssa haluaa avioitua koko loppuelämän ajaksi. Ei sellaiseen niin suureen elämänmittaiseen suhteeseen halua ihan ketä tahansa. Pitää olla se oikea.
"Minä sanon teille: se, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden ja menee naimisiin toisen kanssa, tekee aviorikoksen."
Tuohon aikaan oli ihan sallittua pistää muija luiskaan, jos ei ollut vaikka tyytyväinen ruuanlaittoon. Eli aikalailla sama meno kuin näin 2000 vuoden kuluttuakin.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo jo paljon, jos seurustelukumppanin kanssa haluaa avioitua koko loppuelämän ajaksi. Ei sellaiseen niin suureen elämänmittaiseen suhteeseen halua ihan ketä tahansa. Pitää olla se oikea.
"Se Oikea" on vain Hollywoodin luomaa fantasiaa. Sellaista ei ole, jonka kanssa elämä olisi aina pelkkää juhlaa. Arki kun koittaa viimeistään 10 vuoden kuluttua. Suhteen ylläpitäminen vaatii sitoutumista, eli suomeksi sanottuna työtä osapuolilta.
Vierailija kirjoitti:
1. aloitekykyä ja
2. rohkeutta
Tai sitten rakastavat toisiaan. Yksinkertaista.
Suhteissa jotka kestävät on perinteinen feminiini nainen joka ei pihtaa.
"Minä sanon teille: se, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden ja menee naimisiin toisen kanssa, tekee aviorikoksen."
"Tuohon aikaan oli ihan sallittua pistää muija luiskaan, jos ei ollut vaikka tyytyväinen ruuanlaittoon. Eli aikalailla sama meno kuin näin 2000 vuoden kuluttuakin."
Malakia 2: 13-16 "Herra ei katso enää suopeasti uhrilahjaanne eikä halua ottaa sitä vastaan... Te kysytte 'miksi?' Siksi, että olet hylännyt vaimosi, vaikka hän on sinun kumppanisi ja kuuluu liiton kansaan sinun kanssasi. Herra on todistaja teidän välillänne, sinun ja vaimosi, jonka otit jo nuoruudessasi. Ei Jumala luonut vain miestä eikä antanut elämää ja henkeä vain hänelle. Miten mies yksin voisi pyytää jälkeläisiä Jumalalta? Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan! - Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala."
Avioliitto on Jumalan silmissä pyhä.
Vierailija kirjoitti:
"Olen 58v
37v liitto. Olen kaunis ja hoikka.
Ap"
Ihmettelet alapeukkuja. Annoit sen verran pinnalliset vaihtoehdot kysymykseesi, että ne on pakko kyseenalaistaa. Avioliiton kestävyys ei perustu kauneuteen ja hoikkuuteen. Olet väärillä jäljillä.
Voihan se perustua aloittajalla, jos puolisonsa on hakenut pelkkää kauneutta ja hoikkuutta ja se joko riittänyt aloittajalle tai ollut ainoa asia minkä hän voi tuoda suhteeseen.
Se johtuu siittä että jotkut miehet jaksaa sitkeästi yrittää ja panostaa vaikka naiset olisi kuinka hirveitä. Naisilla kun ei ole minkäänlaista kynnystä eroamiseen niin se että jotkut ei eroa johtuu ainoastaan miehistä
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole mitään syytä. Puoliso tuli aikoinaan valittua huolella.
Juuri näin. Ei kannata ottaa huonoa vaihtoehtoa. Aviossa 50 vuotta.
Monella on tällaisia syitä ja se on hirveän surullista. Monet taas ovat yhdessä rakkaudesta.