Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet yhtäkään liikalihavaa mieslääkäriä

Vierailija
05.05.2026 |

Naisia kyllä olen, mutta nyt kun mietin, niin en yhtäkään miestä

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut ultrannut lääkäri oli hyvin pyöreä mieslääkäri, iso pyöreä maha, ja hän oli vähän närkästynyt, kun minut oli lähetetty ultrattavaksi rasvamaksaepäilyn takia, vaikka en ole lihava. Maksa-arvot olleet pitkään koholla ja ovat edelleen, johtuu lääkityksestä. Tuossa vaiheessa arvot olleet koholla lievästi jo kymmenkunta vuotta, mutta kukaan lääkäri ole asiaan kiinnittänyt mitään huomiota, joten olin kyllä itse tyytyväinen, kun asia tutkittiin. Rasvamaksahan voi olla hoikallakin. 

Maksa-arvojen nousu voi johtua myös alkoholin käytöstä eli taidat olla juoppo tai sitten vedä tuoremehua litran päivässä. 

En juo alkoholia lainkaan enkä todellakaan tuoremehua. 

Vastasit mulle osoitettuun viestiin :)  No ei se mitään, ihan hyvä vastaus, en minäkään juo tuoremehua ikinä, alkoholia kyllä juon jonkun verran. Maksa-arvojen nousu johtuu kuitenkin lääkityksestä. Varmaan olisi viisainta olla juomatta alkoholia kokonaan, vatsavaivojenkin takia, samoin kahvia, mutta kun nuo kaksi ovat ainoita paheitani, niin tyydyn rajoittamaan. Johonkinhan sitä kuolee joka tapauksessa, jos en tähän perussairauteeni, johon jo kerran olen melkein kuollutkin.

Vierailija
62/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Monta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanat

Vierailija
64/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Monta. 

Missä olet heitä nähnyt? Mä olen nähnyt vain yhden ja tunnen paljon lääkäreitä. Aika harvinaista on nähdä lihava lääkäri. 

Vierailija
65/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tyyppi oli hellyttävän huolissaan mun painostani (olen siis mallia "pitkä ja luontaisesti laiha", sukuvika..) ja tavallaan ymmärrän, että osteoporoosiriski naisella jne, mutta kun tätä selittää sellainen 150-kiloinen minua nuorempi mies, jolla hiki puskee tuolilla istuessa, niin kyllä siitä painokeskustelusta vähän menee pohja. 

Tätä minä en koskaan ole ymmärtänyt. Siis sitä, että miksi painokeskustelusta menee pohja, jos sitä käy liian lihava/laiha?

Eihän se faktoja miksikään muuta?

Onneksi ammattiurheilijoilla ei ole samaa asennevammaa: "menee vähän pohja keskustelusta, jos joku vanha vaivainen gubbe selittää mulle jotain treenistä ja suorituskyvystä..."

Vierailija
66/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💀

Vierailija
67/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Mm. 2 käyttämääni sydänlääkäriä.

Vierailija
68/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yksityiseltä tarvi hakea todistus että olen riittävän terve tekemään työtä. Lääkäri oli huomattavan lihava mies. 

Vierailija
69/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Yksi nelikymppinen ylilääkäri. Tehtiin töitä yhdessä. Kävi myös tupakalla vähän väliä. Tästä on nyt pari vuotta, en tiedä missä nyt menee.

Vierailija
70/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkonen Isosta sairaalasta.

Vierailija
71/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siitä vastaanottotapaamisesta on nyt kulunut muutama kuukausi. Mieslääkäri oli reippaasti ylipainoinen, ihan reippaasti, varmaan 20 kg, sanoi vaan meikäläiselle, että liikunta on oiva apu moneen vaivaan, niinpä niin, lääkärisetä, koskas on tullut reippailtua viimeksi. Hyvä jos tuoliin mahtui, minä sentään mahduin vielä!

Vierailija
72/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Mutta naisia olen muutaman 

Vierailija
73/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, montakin. Ja tupakoivia ja viinalasin ääressä viihtyviä

Vierailija
74/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Monta. 

Missä olet heitä nähnyt? Mä olen nähnyt vain yhden ja tunnen paljon lääkäreitä. Aika harvinaista on nähdä lihava lääkäri. 

Kyllä noita sairaalamaailmassa vastaan tulee.

Eri

Vierailija
75/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkonen Isosta sairaalasta.

😂 Bepanthen.

Vierailija
76/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli myös päihdeongelma hänellä. Sittemmin alkoholidementia ja joutui laitokseen. 

Vierailija
77/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli myös päihdeongelma hänellä. Sittemmin alkoholidementia ja joutui laitokseen. 

Mitä hyödyt kun tämän tänne kerroit 😂😂😂😂

Vierailija
78/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, montakin. Ja tupakoivia ja viinalasin ääressä viihtyviä

No niiinköööö...... kamalaaaa. 😂😂

Vierailija
79/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Monta. 

Kiitos tiedosta sinä siellä jossain.        😁

Vierailija
80/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeee. Montako olen ja en ole vastausta tuntemattomilta haluat ???? Minä vin joutessani niitä kirjoittaa sulle.   🤭🤭🤭🤭

Äiti haluaa näitä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän