Oletteko tavanneet yhtäkään liikalihavaa mieslääkäriä
Naisia kyllä olen, mutta nyt kun mietin, niin en yhtäkään miestä
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Monta.
Missä olet heitä nähnyt? Mä olen nähnyt vain yhden ja tunnen paljon lääkäreitä. Aika harvinaista on nähdä lihava lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Tyyppi oli hellyttävän huolissaan mun painostani (olen siis mallia "pitkä ja luontaisesti laiha", sukuvika..) ja tavallaan ymmärrän, että osteoporoosiriski naisella jne, mutta kun tätä selittää sellainen 150-kiloinen minua nuorempi mies, jolla hiki puskee tuolilla istuessa, niin kyllä siitä painokeskustelusta vähän menee pohja.
Tätä minä en koskaan ole ymmärtänyt. Siis sitä, että miksi painokeskustelusta menee pohja, jos sitä käy liian lihava/laiha?
Eihän se faktoja miksikään muuta?
Onneksi ammattiurheilijoilla ei ole samaa asennevammaa: "menee vähän pohja keskustelusta, jos joku vanha vaivainen gubbe selittää mulle jotain treenistä ja suorituskyvystä..."
Voi kyllä! Mm. 2 käyttämääni sydänlääkäriä.
Olen. Yksityiseltä tarvi hakea todistus että olen riittävän terve tekemään työtä. Lääkäri oli huomattavan lihava mies.
Juu. Yksi nelikymppinen ylilääkäri. Tehtiin töitä yhdessä. Kävi myös tupakalla vähän väliä. Tästä on nyt pari vuotta, en tiedä missä nyt menee.
Olen. Siitä vastaanottotapaamisesta on nyt kulunut muutama kuukausi. Mieslääkäri oli reippaasti ylipainoinen, ihan reippaasti, varmaan 20 kg, sanoi vaan meikäläiselle, että liikunta on oiva apu moneen vaivaan, niinpä niin, lääkärisetä, koskas on tullut reippailtua viimeksi. Hyvä jos tuoliin mahtui, minä sentään mahduin vielä!
En ikinä. Mutta naisia olen muutaman
Olen, montakin. Ja tupakoivia ja viinalasin ääressä viihtyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Monta.
Missä olet heitä nähnyt? Mä olen nähnyt vain yhden ja tunnen paljon lääkäreitä. Aika harvinaista on nähdä lihava lääkäri.
Kyllä noita sairaalamaailmassa vastaan tulee.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen Isosta sairaalasta.
😂 Bepanthen.
Joo, oli myös päihdeongelma hänellä. Sittemmin alkoholidementia ja joutui laitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli myös päihdeongelma hänellä. Sittemmin alkoholidementia ja joutui laitokseen.
Mitä hyödyt kun tämän tänne kerroit 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olen, montakin. Ja tupakoivia ja viinalasin ääressä viihtyviä
No niiinköööö...... kamalaaaa. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olen. Monta.
Kiitos tiedosta sinä siellä jossain. 😁
Vierailija kirjoitti:
Aapeee. Montako olen ja en ole vastausta tuntemattomilta haluat ???? Minä vin joutessani niitä kirjoittaa sulle. 🤭🤭🤭🤭
Äiti haluaa näitä lisää.
Vastasit mulle osoitettuun viestiin :) No ei se mitään, ihan hyvä vastaus, en minäkään juo tuoremehua ikinä, alkoholia kyllä juon jonkun verran. Maksa-arvojen nousu johtuu kuitenkin lääkityksestä. Varmaan olisi viisainta olla juomatta alkoholia kokonaan, vatsavaivojenkin takia, samoin kahvia, mutta kun nuo kaksi ovat ainoita paheitani, niin tyydyn rajoittamaan. Johonkinhan sitä kuolee joka tapauksessa, jos en tähän perussairauteeni, johon jo kerran olen melkein kuollutkin.