Oletteko tavanneet yhtäkään liikalihavaa mieslääkäriä
Naisia kyllä olen, mutta nyt kun mietin, niin en yhtäkään miestä
Kommentit (117)
Ei lääkärin ylipaino tai muu sairaus vähennä hänen ammatillista asiantuntemustaan. Ylipainoinen lääkäri tietää, että potilaan olisi hyvä laihtua. Miten lääkärin oma ylipaino on ristiriidassa sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Oli yksi kauan sitten.
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Aapeee. Montako olen ja en ole vastausta tuntemattomilta haluat ???? Minä vin joutessani niitä kirjoittaa sulle. 🤭🤭🤭🤭
Vielä 68 kpl. Kirjoitetaan äidin kanssa näitä ylös ruutuvihkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä pari tupakoivaakin lääkäriä
Kiitos tiedostasi sinä siellä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkärin ylipaino tai muu sairaus vähennä hänen ammatillista asiantuntemustaan. Ylipainoinen lääkäri tietää, että potilaan olisi hyvä laihtua. Miten lääkärin oma ylipaino on ristiriidassa sen kanssa?
Meinaat, että tuota tietoa varten piti käydä ihan monen vuoden tutkinto, jotta saa ammattitaidon sen kertomiseen😂😂
Olen. Miespuolinen terveyskeskuslääkäri Helsingissä, niin lihava että liian kireän valkoisen lääkärintakin napit huusivat hoosiannaa. Oli kaikin puolin elämäänsä kyllästyneen oloinen.
Aika monta. Ei ne kaikki mitäån pippalaukkoja tai annivuohijokia ole 😂
Paremmin palkattuja duunareita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Miespuolinen terveyskeskuslääkäri Helsingissä, niin lihava että liian kireän valkoisen lääkärintakin napit huusivat hoosiannaa. Oli kaikin puolin elämäänsä kyllästyneen oloinen.
Mä en ymmärrä miten tolla palkalla voi kyllästyä elämäänsä😳😳
Kyllä olen ja yksi heistä on huomattavan iso. Varmasti painaa lähemmäs 200kg. On aivan jäätävän kokoinen.
Olen, aivan valtavan ylipainoisen terveyskeskuslääkärinä. Kiinnitti kyllä huomion, ettei ainakaan pidä huolta omasta terveydestä.
Olen, teekoossa Hgissä.
Punkero valkotakki puhisi alapaineet kaakossa. 😖 Herra mun véreni.
En ollut potilaana, mutta näin tämän
viilettävän labrahallin ohi näytevuoroa
odottaessani.. Hämmästelin todella
mielessäni. Toivottavasti ukkò on vielä hengissä! E
Olen kyllä. Kuolikin työpaikalleen yllättäen ennen eläkeikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että tuota tietoa varten piti käydä ihan monen vuoden tutkinto, jotta saa ammattitaidon sen kertomiseen😂😂
En ymmärrä, mikä on vastauksesi ajatus.
*Punainen sydän ei näy softassa.
Samoin käy useille muille hymiöille.
Tekstistäni puuttuu 1 valittu emoji.
Hyvää yötä. Pysykää terveinä. E
Olen, useita.
Mikä ihmeen kysymys tämäkin oikein on?
En henkilökotaisesti, mutta lehtijutuissa ja tv-ohjelmissa olen nähnyt useitakin.
Kauheee taaa ja kamlaaaaa..