Oletteko tavanneet yhtäkään liikalihavaa mieslääkäriä
Naisia kyllä olen, mutta nyt kun mietin, niin en yhtäkään miestä
Kommentit (117)
Olen, tuki-ja liikuntaelin alalla. Tieto ei aina tuo viisaita elämäntapoja, syitä voi olla monia.
Olen. Tyyppi oli hellyttävän huolissaan mun painostani (olen siis mallia "pitkä ja luontaisesti laiha", sukuvika..) ja tavallaan ymmärrän, että osteoporoosiriski naisella jne, mutta kun tätä selittää sellainen 150-kiloinen minua nuorempi mies, jolla hiki puskee tuolilla istuessa, niin kyllä siitä painokeskustelusta vähän menee pohja.
Olen, useita. Nykyinen työterveyslääkärinikin on teilusti ylipainoinen mies.
Olen kaksi. Terveyskeskuksessa ja yksityisellä. Tk lääkäri kävi oluensa ostamassa naapuri kylältä.
Kyllä, yöpäivystyksessä. Hyvä ettei napit räjähtänyt paidasta irti.
Olen, moniakin. Yksi hammaslääkäri oli niin lihava, että työasennot tekivät tiukkaa.
Olen. Tai mitä liikalihava tarkoittaa tässä? Selkeästi ylipainoisia olen, mutta en mitään 150-kiloisia.
Aloittaja käy päivittäin naislääkäreillä vaivojaan valittamassa ja vaaka sekä mittanauha matkassa.
Olen. Työlääkärinä oli Hyvinkäällä monta kymmentä vuotta. Hän oli kunnolla lihava, ei mikään pullukka.
Olin työhöntulotarkastuksessa. Hän teki testejä ja höpöteltiin.. Sitten hän hiljeni ja hymähti ja sano: "nyt on se hetki, kun minun pitäisi tuosta lievästä ylipainosta varotella, mutta annetaan olla. Eihän tämä ole itselläkään hallinnassa".
Aapeee. Montako olen ja en ole vastausta tuntemattomilta haluat ???? Minä vin joutessani niitä kirjoittaa sulle. 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja käy päivittäin naislääkäreillä vaivojaan valittamassa ja vaaka sekä mittanauha matkassa.
On palstan vakio eunukki joka ei uskalla naisiin vilkaistakkaan.
En ole paljon lääkärissä käynyt, mutta puolet on ollut lihavia. Olen myös todennut, että analyyttinen ihminen googlaa sairautensa syyn helpommin kuin kiireinen lääkäri.
Kyllä olen. Työssä 40 vuotta. Ehti nähdä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ja vieläpä piti minulle puhuttelun painonhallinnasta, niin jäi mieleen.
Kiitos kun kerroit . 😂
Tiedä pari tupakoivaakin lääkäriä
Olen. Ja vieläpä piti minulle puhuttelun painonhallinnasta, niin jäi mieleen.