Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet yhtäkään liikalihavaa mieslääkäriä

Vierailija
05.05.2026 |

Naisia kyllä olen, mutta nyt kun mietin, niin en yhtäkään miestä

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia, ihan siinä missä naisiakin. Työterveys lääkärinä on ollut pian 14 vuotta ukko, joka valehtelematta on aivan yhtä leveä kuin pitkäkin. Montaa yhtä lihavaa ihmistä en ole eläessäni tavannut. On sitä luokkaa kuin niissä läski ohjelmissa, missä kovasti puhisten ja vaikeasti lyllertäen pääsevät hädin tuskin eteenpäin. Olen tässä sen 14 vuotta odotellut että koska heittää veivinsä sen painonsa takia, mutta sitkeästi tämä talipallo jatkaa elontiellä. 

Vierailija
82/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, mm. silmälääkärini ja usko tai älä, urheilulääkärin.

Lisäksi enoni, joka on eläkkeellä oleva kirurgi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tunnen. Mies ei meinaa päästä istumaan, kun on niin iso maha. Kuulemma kova ottamaan alkoholia ja itse kertoi, että sikareita on mukavaa polttaa aina rentoutuakseen. 

Mitä muuta se tekee ?????

Vierailija
84/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki, mm. silmälääkärini ja usko tai älä, urheilulääkärin.

Lisäksi enoni, joka on eläkkeellä oleva kirurgi.

No jopas jotakin???        🤭🤭🤭🤭

Vierailija
85/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä pari tupakoivaakin lääkäriä

Sinähäntietävä olet sillä jossain.

Vierailija
86/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ja yksi heistä on huomattavan iso. Varmasti painaa lähemmäs 200kg. On aivan jäätävän kokoinen.

Jouko Leppänen? Kaiken lisäksi hyvä lääkäriksi ja on paikkakuntansa urheiluseurojen lääkäri. 

Vierailija
87/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista sillä itse olen törmännyt enemmäkseen juuri ylipainoisiin mies lääkäreihin. Ylipainoisia nais lääkäreitä on oman otannan mukaan tullut vastaan paljon vähemmän. Tuossa oman kunnan terkkarilla on vakkarina neljä lääkäriä joista kolme on miehiä. Yksi heistä lievästi ylipainoinen (nuorin) ja kaksi vanhempaa reilusti keskivartalo lihavia (ns. Kalja mahaista) kun taas ainoa normaali painoinen on se nainen. 

Vierailija
88/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella olen. En nuoria, mutta vanhemmilla masuja näkyy ja jopa ihan kunnon ylipainoa.

Urheilulääkäri Pekka Peltokallio menneiltä vuosilta oli yksi julkinen esimerkki.

Vierailija
89/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä pari tupakoivaakin lääkäriä

Sinähäntietävä olet sillä jossain.

Itsekkin tiedän. Vaikea sitä on olla tietämättäkään kun kun kessuttelevat kylässä käydessä ja iltaa istuessa. Vaan mitäpä ihmeellistä siinä on? Ihmisiähän ne lekuritkin on, riippuvuksineen kaikkineen. Ei ne mitään kansan kynttilöitä ja parempia ihmisiä ole. Ihn siinä heillä on epäterveellisiä elintapoja, ongelmia, riippuvuuksia, mielenterveyden haasteita ja sairauksia kuin kaikilla muillakin ihmisillä. En tiedä mistä porukka on saanut päähänsä että lekurit automaattisesti eläisivät kaikki jotain malli kansalaisen elämää ja olisivat muita kuolevisia kummempia. 

Vierailija
90/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta. Alkaen urheilulääkäri Pekka Peltokalliosta. Yhtään lihavaa naislääkäriä en muista tavanneeni.

Vierailija
91/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin yksi terveyskeskuslääkäri ja hammaslääkäri osunut kohdalle. Todennäköisesti enemmänkin.

Vierailija
92/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Olen nähnyt myös lääkäreitä tupakalla nurkan takana.

Olen myös sattunut toisella paikkakunnalla Alkossa samaan kassajonoon, vaikka paikkakunnalla on myös Alko.

En edes aloita kaikista ihmissuhdedraamoista, jotka ovat tulleet tietooni.

Vierailija
93/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oli erikoislääkäri. Puuskutti kävellessään.

Vierailija
94/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työpaikan ruokasalissa niitä näkee jatkuvasti. Niin miehiä kuin naisiakin. Ihan nuoret lääkärit ovat monesti hoikkia, mutta kyllä siinä keski-iän ruuhkavuosissa viimeistään alkaa monelle masua kertyä ihan kuin muissakin ammattiryhmissä.

T. normaalipainoinen sairaanhoitaja

Vierailija
95/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan Sairaanhoitaja ei käytä alkoholia eikä polta.

Syövät terveellisesti ja ovat hoikkia. Tietävät niiden vaarat...

Vierailija
96/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskesksuksen johtava lääkäri, kuoli sitten kohta eläkkeelle jäätyään. En tiedä, mikä vaivasi, oli kova kävelemään, aina kuulokkeet korvilla.

Vierailija
97/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän määrä itselleen viimeistään viiskymppisenä testokorvaushoidon, mikä auttaa todella hyvin painonhallinnassa. Lisäksi cyrpä seisoo kun rautakanki, niin voi sitten vokotella itseään 15 - 25 vuotta nuorempia paksulla lompakollaan.

Vierailija
98/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useamman. Yksi heistä haisi vahvasti tupakalle.

Vierailija
99/117 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Liikalihavuus ei paljoa kuule vaadi.

Vierailija
100/117 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tyyppi oli hellyttävän huolissaan mun painostani (olen siis mallia "pitkä ja luontaisesti laiha", sukuvika..) ja tavallaan ymmärrän, että osteoporoosiriski naisella jne, mutta kun tätä selittää sellainen 150-kiloinen minua nuorempi mies, jolla hiki puskee tuolilla istuessa, niin kyllä siitä painokeskustelusta vähän menee pohja. 

Lääkärit tietävät ylipainon ja alipainon riskit riippumatta siitä mikä heidän oma painonsa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi