Oletteko tavanneet yhtäkään liikalihavaa mieslääkäriä
Naisia kyllä olen, mutta nyt kun mietin, niin en yhtäkään miestä
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Tiedä pari tupakoivaakin lääkäriä
Niin? Minä olen nähnyt monenkin lääkärin tupakalla, mutta lihavaa lääkäriä en ole itse omakohtaisesti koskaan tainnut tavata.
Itseasiassa en ole kuin yhden ja hän kyllä olikin ihan tosi lihava. Eipäs koskaan ole tullut tätä aiemmin ajateltua, mutta hoikkia ja normaalipainoisia on muistini mukaan ollut kaikki lääkärit sukupuolesta riippumatta. Tosin oma otantani on pieni (onneksi) eli voin olla ihan väärässäkin.
Sen sijaan hoitajissa ja labrahenkilökunnassa on melkoisen paksuakin porukkaa. Mistä lie tämäkin jakolinja kertoo, mutta monessa asiassa kansa on jaettu kahtia.
En muista lihavia lääkäreitä, mutta muistan monta hoikkaa ja urheilullista ihmistä, jotka ovat kuolleet paljon ennen aikojaan, kun heidän lihavammat puolisonsa ovat jääneet leskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli myös päihdeongelma hänellä. Sittemmin alkoholidementia ja joutui laitokseen.
Mitä hyödyt kun tämän tänne kerroit 😂😂😂😂
Ehkä halusi herätellä sinua, tuon samaisen tautisi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ja vieläpä piti minulle puhuttelun painonhallinnasta, niin jäi mieleen.
No, aloitko laihduttaa?
En ole tavannut, mutta nähnyt olen
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tavannut oikein viisasta miestä?
🥱🥱🥱
Lääkäreillä on varmaan usein aika paljon stressiä.
En ole ja olen 60-vuotias. Lääkärit on yleensä hoikkia. Lihavia näkee harvoin lääkäreinä.
Kyllä olen tavannut lihavia mieslääkäreitä niin sairaalassa kuin yksityiselläkin.
Olen, miehellä piti olla silkkikangas autossa mahan ja ratin välissä, jotta rattia pystyisi kääntelemään.
Kyllä olen. Yksi asuu naapurissa, on lihava juoppo.
Olen. Itse asiassa iso osa lääkäreistä ja hoitajista, mitä olen tavannut, on ollut vähintään ylipainoisia. Kai se johtuu istumatyöstä.
Montakin. Viimeksi silmälääkärin. Oli sen kokoinen, että hyvä, kun ovesta mahtui kulkemaan.
Uuraisten edesmennyt kunnanlääkäri oli pulska poika.
Kampin terveystalossa oli sellainen naisellinen mieslääkäri jolla oli kultaiset balleriinat.
Oletko koskaan tavannut oikein viisasta miestä?