Mikä suomalaisiin ateisteihin on mennyt kun nyt huudetaan free palestiinaa ja alas siinonismia toreilla!??
hamasin v e r i t y ö t on taas unohdettu yliopiston kampuksillakin j a yllätys i sr ael onkin syypää kaikkeen sortoon ja Hamas vain puolustaa sorrettuja palestiinalaisia
ja suomalaiset ateistinaiset on huutamassa torilla a l l a h u a k b a r i a , free palestiina ja alas siionismi
hävetkää homot ja paskapäät
tv andy
https://www.tiktok.com/@yakupyilmazofficial/video/7309182508841569569?_…
Kommentit (17)
suomalaiset nuoret naiset ja miehet ovat sekaisin päästään, onko tämän saanut aikaan humanistinen koulutus vai videopelit tai ateismi, emme tiedä, asiaa tutkitaan
tv lääkäri Atte
Olen ateisti enkä todellakaan kuulu tuohon hullujen siis oikeasti sekopäiden joukkoon. Nuo eivät ole mitään ateisteja vaan ääliöitä, joille mikä tahansa aihe antaa oikeuden huutaa kovaa asioista mistä eivät tiedä mitään.
Kuka onkaan historian oikealla puolella?
https://twitter.com/CitizenFreePres/status/1726376635740373167
Kyllä pitäis hakata perussuomalaisuus näihin kommunismin r a i s k a a m i i n yksilöihin. Ei auta kuin kunnon turpaan veto ja jos se ei auta niin sinne vaan Palestiinaan koko porukka niin päästäänpä näistäkin.
Eurooppa on ylpeänä ajanut aina muslimit, afrikkalaiset ja muut miekkojen kalistelijat ulos palavista kaupungeistaan, mutta nyt vassareiden mielestä niitä pitäisi ottaa vastaan rikkautena, koska kansainväliset sopimukset.
Ateistina olen sitä mieltä että koko Lähi-Itä pitäisi pommittaa asuinkelvottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ateistina olen sitä mieltä että koko Lähi-Itä pitäisi pommittaa asuinkelvottomaksi.
Koko lähi-itä pitäisi demilitarisoida alkaen Israelista.
Jumala antoi Israelin Abbrahamille ja hänen jälkeläisilleen eli juutalaisille, ei muslimeille eikä ishmaelille vaan Iisakin perillisille. palestiinalaisilla ei ole mitään oikeutta asua Israelissa, elleivät käänny kristityksi tai juutalaiseksi koska islam on saatana
Ateistina en kykene tuntemaan mitään yhteyttä noihin mellakoiviin hörhöihin
Menköön jumalauta toiseen maahan. Mieluiten sinne lähi-itään huutamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lähi-itä pitäisi demilitarisoida alkaen Israelista.
Se pitäisi pommittaa niin asuinkelvottomaksi ettei siellä asu kukaan ainakaan muutamaan sataan vuoteen.
kaikki nämä freee palestiina nuoret typyt ovat humanistisen tiedekunnan opiskelijoita , jotenkin pää menee sekaisin heti kun lukee vapautus ja feministifilosofiaa ehkä naisilta pitäisi kieltää yliopistossa opiskelu ainakin ennen ikävuotta 30
ateismi ja humanismi sekä feminismi on sama kuin islam
onneksi Jeesus on Israelin puolella islamia vastaan
kuolkoon kaikki palestiinan t e r o t