Miten on mahdollista että miehelle ero tuli ihan puskista?
Mä olen VUODEN puhunut siitä. Hän ei ole koko vuoden aikana yhtään edes yrittänyt ymmärtää mitä sanon. Hänen mukaansa meillä ei olisi mitään ongelmia jos vaan lopettaisin nalkuttamisen. Ja nyt kun ero olisi edessä niin hän täysin pois tolaltaan kun se tuli aivan yllätyksenä.
Kommentit (159)
Ei tuollaisella miehellä tee mitään. Tai sitten olette toisillenne täysin sopimaton pari. Kyllä normaali mies kuuntelee ja haluaa keskustella ja on valmis kompromisseihin jos välittää vaimostaan. Ja sama pätee toisinpäin.
Niin että olet siis neuroottinen eli tunnet voimakkaampia negatiivisia tunteita kuin mies. Siksi lesbosuhteetkin on lyhyitä.
Miehet pitävät naisen puhetta taustakohinana. He ymmärtävät vain tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin että olet siis neuroottinen eli tunnet voimakkaampia negatiivisia tunteita kuin mies. Siksi lesbosuhteetkin on lyhyitä.
Tämä on siis hyvin tyypillinen tapaus itse asiassa ja syykin tiedossa.
Joidenkin mielestä jos on itse onnellinen, suhde on terve ja ehjä. Ei mitään väliä toisen tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet puhunut sen vuoden?
Eihän se muuta tee kuin nalkuta.
Taitaa olla yleinen tapaus. Tässä on sekä naisille että miehille itsetutkiskelun paikka, että miksi menee näin. Vinkkinä on kommunikaatio. Itse ajattelen, että kaikkien on syytä oppia käyttämään vain painavia sanoja ja lisäksi kuuntelemaan, mitä toisella on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät naisen puhetta taustakohinana. He ymmärtävät vain tekoja.
Johtuu usein jatkuvasta nalkuttamisesta. Silloin on vaikeaa kuulla sitä itse asiaa ja kaikesta tulee nimenomaan taustakohinaa.
Vähän enemmän nyt auki tätä. Mistä on kiikastanut, mistä olet puhunut vuoden.
Se että on puhunut vuoden voi olla ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet puhunut sen vuoden?
Eihän se muuta tee kuin nalkuta.
Kyllä. Jatkuva keski-ikäisen naisen jäkätys, joka saakelin päivä.
naiset ovat hirveän huonoja kommunikoimaan.
ap:kin on vuoden vihjaillut ja nalkuttanut, muttei ole suoraan kertonut eroaikeistaan.
mikähän siinä on, että nainen kykenee pälpättämään tyhjänpäiväisyyksiä, mutta jos olisi oikeaa asiaa, niin silloiin miehen pitäisi lukea ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
nainen ei koskaan puhu suoraan. aina jotain ihme vihjailua, jota miehet eivät ymmärrä.
Se on vähä samaku naisille tulee ihan huomaamatta,mitään elintapoja muuttamatta +20kg parissa vuodessa.
Minäkin annoin exälle 6kk aikaa korjata käytöstä tai lähden, eikä se tehnyt mitään muuta kuin piileskeli pois kotoa sen ajan, ei edes kysynyt että mitä ja miten voisi koittaa korjata. Silti oli valtava yllätys, kun 6kk:n päästä sanoin, että aika loppui ja se on nyt moro :D
eikös erot tule aina yllätyksenä miehille?
naiset eivät osaa puhua tärkeistä asioista. naiset ajattelevat asioita ja kuvittelevat, että miehet osaavat lukea naisten ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon ja aloituksen ekan lauseen lukemalla se selviää sinullekin.
Tää on ihana tää miesten hokema "nalkuttaminen". Itse aikanaan järjestin kaikki perheen juhlat, eli siivoukset, tuoanlaitot, lahjat, kutsut yms. Jos pyysin kaiken kiireen keskellä miestä viemään roskiksen, niin se oli nalkuttamista.
Täysin klassikko tapaus, jos yhtään tätä palstaa olet enemmän selaillut.