Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Vierailija
05.05.2026 |

Kommentit (685)

Vierailija
621/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista uutisista puuttuu aina se asia mikä näitä naisettomaksi jääviä miehiä myös todella ärsyttää. Se että naisella nuo ominaisuudet tai niiden puute ei haittaa yhtään parisuhteen ja perheen saantia, eikä varsinkaan seksiä, joiden takia miehet jätetään yksin. 

Sekin on ihan paskapuhetta että nämä incelit olisi joidenkin nuorten kaunottarien perään, vaikka todellisuudessa useimmilla rima on todella alhaalla tai sitä ei ole ollenkaan.

Miehissä on paljon täysin kevottomia ja arvottomia yksilöitä jotka joutaakin jäädä yksin, mutta yhtälailla on naisissakin. Siltikään naisilla ei haittaa edes vakavat elämänhallinan ja mieleterveyden ongelmat tai puutteet hygieniassa saati mikään negatiivinen piirre ulkonäössä.

Tämä! Elämä on miehelle, ja varsinkin rumalle sellaiselle, paska peli, jossa kaikki todennäköisyydet ovat sinua vastaan. Toisin kuin naiselle, jolle kaikki todennäköisyydet ovat tämän puolella, oli minkä näköinen ja käytöksinen hyvänsä.

No voi elämän kevät. On paljon naisia ilman parisuhdetta. Silti nämä naiset ei uhkaa miehiä väkivallalla. Yrittävät löytää elämäänsä muuta sisältöä. 

No eivät varmasti uhkaa kun se yksin olo on heille paljon ennemmin oma valinta kuin useille miehille. Naiset ymmärtäisi jo edes teoriassa voisivat kokea samaa totaalista kelpaamattomuutta miehille ja siihen päälle vielä valtava läheisyydenkaipuu edes joltakin mieheltä, mutta sekin on liikaa pyydetty, niin kyllä tekin katkeroituisitte.

Tämä! Naisten on helppo syylistää ja haukkua inceleitä, kun eivät ikinä itse joudu kokemaan samanlaista kelpaamattomuutta kuin he itse. Seurasin tuossa netissa jokin aika sitten sinkkunaista, joka valitteli sinkkuuttaan, mutta ei huomannut saavansa päivittäin sadoilta miehiltä kiinnostuneita yhteydenottoja, ilmeisesti kukaan näistä ei siis kelvannut. Miesten sinkkuus on aina pakosta, mutta naisten sinkkuus vapaaehtoista, koska eivät ole vielä löytäneet miestä, jonka kelpuuttaisivat.

Jokaiselle löytyy kyllä ottaja. Miehet eivät myöskään kelpuuta sitä mitä saisivat joten aivan yhtä vapaaehtoista se sinkkuus ja seksittömyys on heillä.

Miehissä on aivan valtavasti enemmän niitä jotka kelpuuttaa ihan kenet vaan naisen, mutta sekin on usein liikaa pyydetty.

Luin että.moninkertainen naistentappaja toivoisi naista. Hän kun saa teoistaan sairasta mielihyvää. Ei se parisuhde ole kaikille. 

Vierailija
622/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tutkimusasiantuntijan julkaisema faktuaalinen kuvaus osuu niin suoraan tosellisuuden ytimeen, että se poistetaan lähes välittömästi. Todellisuutta kun on mahdoton kiistää, joten punavihreä propagandateollisuus tarttuu viimeiseen aseeseensa; sensurointi.

Kas tässä:

Inceliksi nimittely on aivan tyypillinen marksistinen ase. Otetaan epäonnistuneeksi leimattu yksilö, luodaan hänestä karikatyyrinen kuvaus leimakirveellä koristeltuna ja maalataan hänen edustamansa, milloin milläkin sopivalla kriteerillä, ryhmä lavealla penssellillä yhdeksi suureksi olkiukoksi.

Feminismin ei valitettavasti ole mahdollista irrottautua tästä menettelystä, sillä feminismi on erottamaton osa marksismia ja näin ollen menettäisi feminismiytensä. 

Marxismi kirjoitetaan miehen nimen mukaan marxismiksi. Mitä ihmettä on marksismi, kaipuu vanhaan suomenmarkkaan valuuttana, vai?

Koulutus on jäänyt vähän kesken, eikö? Paasauksesta sen huomaa. 

Ei tälläisessä yhteiskunnassa ilmaiseksi opiskella itseään tuottavaksi. Haluan selvää palkkaa siitä että opiskelen yhtään mitään. Olen muuten pettynyt että opiskelin edes lukemaan ja kirjoittamaan. Jokaisen pojan pitäisi tehdä lakko välittömästi, koska palkkataso on niin surkea  että ei kannata opiskella mitään tai tehdä töitäkään yhtään. 

Tästä edespäin se on 3000e kk että menen edes amikseen. Muussa tapauksessa tulette maksamaan mun elämän eläkepäiviin asti. En opiskele mitään ilmaiseksi. 

Veronmaksajat tarjoavat sinulle mahdollisuuden kouluttautua ja sitä kautta parantaa tulevaisuudennäkymiäsi. On sinun oma valintasi käytätkö hyväksesi tätä mahdollisuutta vaiko et. 

Muista, että jos et käytä niin sitten on täysin sinun oma valintasi olla köyhä, ja siitä on turha muille valittaa. 

Opiskelu on suurin ja tärkein tuki jonka elämässäsi yhteiskunnalta saat. Kallistakin se on, yksi lukuvuosi maksaa yhteiskunnalle 10 000 - 17 000€. Jos siinä ei ole riittävästi palkkaa niin sinulla tosiaan on kaikki oikeus tuosta arvokkaasta edusta kieltäytyä. 

opiskelu tarkuittaa köyhyyttä. EI KIITOS SILLE JA OPINYOVELALLE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä jo aikaisemmin sanoin, Savossa ja Karjalassa ei tunneta inceleitä tai muitakaan kummajaisia. Siellä ollaan ihmisiä ja mukavia sellaisia https://www.is.fi/asuminen/art-2000011984266.html

Pohojammaa, sokka irtii 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻

Kippis ja kulaus 🍺🍺🍺🍺

Vierailija
624/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mitään säälittävämpää kuin se että aikuiset jätkät perustaa koko identiteettinsä sille kun eivät saa pillua? Siis tiesin että ukot on säälittäviä mutta tämä veti jo pohjat😂

Tai naiset, jotka ei anna p.illua, sitä säälittävämpää ei olekaan😂😂

Eihän miehetkään avaa ruumiknaukkojaan sellaisille tyypeille joita eivät halua. On normaalia kieltäytyä epähaluttujen ulokkeiden tunkemista kehonsa ontaloihin. 

Vierailija
625/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan näille miehille ja naisille jotka toisiaan näin vihaa jonkun ICD koodin

Vierailija
626/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo incel yhteisön jäsenet täytyy kyllä olla jotain trolleja jotka väittää etteivät kelpaa naisille ulkonäkönsä takia. Minäkin tiedän ettei vika ole ulkonäössäni vaan sosiaalisissa taidoissani, ulosannissani ja siinä etten juuri liiku ihmisten ilmoilla. Lisäksi että olen nirsro naisten suhteen vaikkei minulla luultavasti olisikaan vara olla.

Viimeisin nainen jolle annoin pakit oli työkyvyttömyseläkkeellä mt ongelmien takia ja ihan vararikossa oleva entinen alkoholisti. Ei sellaista miestäkään hyväskyisi yksikään normaalisti töissäkäyvä ja elämänhallinnastaan huolta pitävä nainen. Miksi minunkaan pitäsi? Olin kuulemma kuitenkin ikävä ihminen hänen kaveriensa mielestä kun annoin hänelle siitä syystä pakit ja sain haukut jopa hänen äidiltäänkin? Eipä olisi itselle tullut koskaan mieleenkään laittaa isääni tai äitiäni torumaan naisia siitä kun sain nuorempana pelkkiä pakkeja heiltä?

Ymmärrän ongelmasi. Pakit voi antaa hienovaraisemminkin kuin siten että töksäyttää naiselle suoraan ettei halua köyhää mielenterveyongelmaista naista.

Minäkn olen saanut pakit ihan hyvännäköiseltä mieheltä niin, että suoraan sanoi etsivänsä laihempaa naista, eikä halua kenenkään toisen miehen perhettä koska minulla on lapsia ennestään. Siinä meni itsetunto kyllä romuksi ja piti käydä terapiassa.

Vierailija
627/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mitään säälittävämpää kuin se että aikuiset jätkät perustaa koko identiteettinsä sille kun eivät saa pillua? Siis tiesin että ukot on säälittäviä mutta tämä veti jo pohjat😂

Tai naiset, jotka ei anna p.illua, sitä säälittävämpää ei olekaan😂😂

Eihän miehetkään avaa ruumiknaukkojaan sellaisille tyypeille joita eivät halua. On normaalia kieltäytyä epähaluttujen ulokkeiden tunkemista kehonsa ontaloihin. 

Mutta hyväksytte sen, että saa pilkata niitä ihmisiä, jotka eivät saa p.illua siksi, koska te sitä kieltäydyitte antamasta?

Vierailija
628/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää terapiaan

Vierailija
629/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ukko ollut edes ruma.

Niin kuten yleensäkin ongelmat oli ihan muualla.

Esim. koulukiusaajien vakiorepertuaariin kuuluu uhrin ulkonäön pilkkaaminen, vaikkei siinä ole mitään ns. vikaa. Uhri voi olla jopa yleisten mittapuiden mukaan kiusaajaa paremman näköinen. Kiusaaja pelkää joskus itse voivansa tulla kiusatuksi, ja kääntää huomion muualle hyökkäämällä (sanallisesti tai muuten) uhria vastaan. Tämän voi uhri uskoa ja sisäistää pitkäksi aikaa. Suomalainen sanonta, että jokin on kateellisten panettelua, pitää usein ihan oikeasti paikkansa.

Kauniilla tytöillä ja naisilla yleinen syy miksi toiset saman sukupuolen edustajat kiusaa.

Vierailija
630/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo incel yhteisön jäsenet täytyy kyllä olla jotain trolleja jotka väittää etteivät kelpaa naisille ulkonäkönsä takia. Minäkin tiedän ettei vika ole ulkonäössäni vaan sosiaalisissa taidoissani, ulosannissani ja siinä etten juuri liiku ihmisten ilmoilla. Lisäksi että olen nirsro naisten suhteen vaikkei minulla luultavasti olisikaan vara olla.

Viimeisin nainen jolle annoin pakit oli työkyvyttömyseläkkeellä mt ongelmien takia ja ihan vararikossa oleva entinen alkoholisti. Ei sellaista miestäkään hyväskyisi yksikään normaalisti töissäkäyvä ja elämänhallinnastaan huolta pitävä nainen. Miksi minunkaan pitäsi? Olin kuulemma kuitenkin ikävä ihminen hänen kaveriensa mielestä kun annoin hänelle siitä syystä pakit ja sain haukut jopa hänen äidiltäänkin? Eipä olisi itselle tullut koskaan mieleenkään laittaa isääni tai äitiäni torumaan naisia siitä kun sain nuorempana pelkkiä pakkeja heiltä?

Ymmärrän ongelmasi. Pakit voi antaa hienovaraisemminkin kuin siten että töksäyttää naiselle suoraan ettei halua köyhää mielenterveyongelmaista naista.

Minäkn olen saanut pakit ihan hyvännäköiseltä mieheltä niin, että suoraan sanoi etsivänsä laihempaa naista, eikä halua kenenkään toisen miehen perhettä koska minulla on lapsia ennestään. Siinä meni itsetunto kyllä romuksi ja piti käydä terapiassa.

Oliko tuo terapiassakäynti sarkasmia vai jouduitko oikeasti siihen yhden kommentin takia? Kuinka kenelläkään voi olla noin heikko itsetunto:DD

Vierailija
631/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostavat itsensä oman ulkonäköharhansa kautta toisten yläpuolelle. Kuvitelma siitä, että on poikkeuksellisen ruma johtaa siihen, että lait ei enää koske, saa vaikka tppaa. Oikeasti syynä monenlaiset mt-ongelmat ja sosiaalisen elämän vaikeudet, jotka johtuu ihan muusta kuin ulkonäöstä, kuten neurokirjolla olemisesta. 

uhriutuvat kuin äärivasemmistolaiset ja väittävät olevansa loogisia

Vierailija
632/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitkohan edes lähestynyt vähemmän hyvännäköistä miestä?

Vierailija
633/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä. Aivat sairasta settiä nämä laukomiset. Ihan kuin yrittäisivät tuhota toisen ihmisen. 

Yksi asperger nainen kertoi sanoneensa aiemmin aina suoraan miehille, jos kumppani ehdokkaan ulkonäkö ei miellyttänyt. Varmasti yleinen syy oli, koska ulkonäkö voi olla tärkeää. Kunnes selvisi ettei niin kuulu sanoa. 

Vierailija
634/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ulkonäön vaikutuksen  vähättely..  Jos joku ei nyt ole ruma niin ei sillä että on vähemmän ruma mitään pelasta. Käytöstavat ei lopulta vaikuta jos ei toisen ulkonäkö ole omaan mieleen. Myöntäkää jo. 

Kukaan ei miellytä kaikkia, ei edes Brad Pitt. Useimmat miellyttävät jotakuta. 

Vierailija
635/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo terapiassakäynti sarkasmia vai jouduitko oikeasti siihen yhden kommentin takia? Kuinka kenelläkään voi olla noin heikko itsetunto:DD

Huhhu mikä tollo olet. 

Vierailija
636/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siitoshullu ja hänelle vastaavat trollit perustaa vaikka oman ketjun, johon postaavat ulosteensa? Kiitos.

Yleensäkin toivoisin että nämä incel luuserit eivät saastuttaisi tätä palstaa ja pysyisivät ylilaudalla.

Aha, eli mammoistakin on kiva lyödä perään jo valmiiksi lyötyjä. Pääasia vain, että yhteiskunnan epäkohdat eivät tule jo valmiiksi etuoikeutettujen naisten näköpiiriin, vaan saavat elellä omassa hyvinvoinnin kuplassaan. Kiva, kun suoraan paljastitte oman toksisen luonteenne.

Pitääkö teitä väkivaltaisia luusereita silitellä päästä? Haista edelleenkin pitkä vittu🖕

Väkivaltaa koet vain omassa päässäsi. On tutkimuksin todettu, että incelit ovat kaikkein vähiten väkivaltaisia, ja teidän suosimanne chadit niitä kaikkein väkivaltaisimpia.

Käytännössä jos pyörittelet chadia clubilla tai baarissa ja pyyhit sillä tanssilattiaa, pöytiä,  ja pomputelet sitä tupakkapaikalla kuin korispalloa, niin säälin saa chad. Naiset tulee sylkemään päin naamaa ja jatkaa herjaamistaan. Valkoritareita on sitten vähemmän jonossa, kun johtaja on pistetty kanveesiin.

Joku väitti että siitä tulee mystisesti chadvoimia ja ihailua, niin ei. Putkareissu tulee ja chad saa hoivaseksiä ja huolenpitoa. 

Ei todellakaan tavismies pääse chadin paikalle vaikka voittaisi tämän tappelussa. Been there ja done thäth.

Sä oot sen jälkeen partypooper ja äkäinen 160cm mies, jolla on itsetunto-ongelmia ja ei kuulemma ymmärrä edes huumoria. Elikäs, käytännössä en ymmärrä olla hiljaa kun mua pilkataan ja mulle suoranaisesti vittuillaan. Palkintona putkaa ja sakkoja. En päässyt chadiksi chadin paikalle, mutta näytin kuka on kuningas ja tanssilattioiden Elvis. Tehdään yöelämästä kiusaamisvapaa vyöhyke.

Vierailija
637/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on se että patriarkaatti toitottaa koko ajan että maailma on sinulle joitain velkaa sen takia että olet mies. Jos et niitä saa niin ne joko viedään sinulta tai olet vaan heikko. Omia tunteita ei saa reguloida tai käsitellä millään tavalla eikä varsinkaan puhua niistä ammattilaisen kanssa. Miesten ja naisten masentuneisuus on samalla tasolla mutta miehet päätyvät useammin itsemurhaan koska avun etsiminen/pyytäminen tekee sinut olevinaan heikoksi.

M33

Ainakaan omassa perheessä ei opeteltu minkäänlaisia tunnetaitoja. Vanhemmat syntyneet 50-luvulla.

Vierailija
638/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän, että vika on ulkonäössäni, ja varsinkin nettideiteillä on aina riski, kun edetään kuvienlähettelyvaiheeseen. Yksi nainen kuvani nähtyään otti niin nokkiinsa, että esti minut jokaisessa mahdollisessa sovelluksessa.

Käy parturissa, leikkaa risuparta siistiksi. Osta siistit vaatteet jos ei ole, ei tarvitse olla mitään pukua, mutta 90-luvun kolitsipaita vaihtoon. Laihduta jos on ihan hirveästi ylipainoa. Poistata hammaskivi, pese hampaita. Mitä se haittaa jos on ruma, epäsiisti ja epähygieeninen ei kiinnosta ketään. Hymyile. Älä mene mihinkään deittisovellukseen vaan ihmisten ilmoille. 

Jos et näitä ihmisen minimioletuksia viitsi niin sitten on turha valittaa. 

Vierailija
639/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhu mikä tollo olet. 

Ensinäkään et vastannut kysymykseen, ja toisekseen, jos tuo on totta, niin te naiset olette aika tekopyhiä. Suurin osa miehistä saa jatkuvasti naisilta paskaa niskaa, hitto mäkin olen se jonka hiuksia ja naamaa nainen haukkui paskaksi, eikä olisi tullut mieleenkään ottaa siitä itseeni, pikemminkin ajattelin, että onpa typerä nainen. Erittäin tekopyhää, jos edellytätte miehiltä vaikka mitä, mutta ette itse kestäisi miehen osaa päivääkään:DD

Vierailija
640/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhu mikä tollo olet. 

Ensinäkään et vastannut kysymykseen, ja toisekseen, jos tuo on totta, niin te naiset olette aika tekopyhiä. Suurin osa miehistä saa jatkuvasti naisilta paskaa niskaa, hitto mäkin olen se jonka hiuksia ja naamaa nainen haukkui paskaksi, eikä olisi tullut mieleenkään ottaa siitä itseeni, pikemminkin ajattelin, että onpa typerä nainen. Erittäin tekopyhää, jos edellytätte miehiltä vaikka mitä, mutta ette itse kestäisi miehen osaa päivääkään:DD

Mua on miehet haukkuneet mm ksiaispesäksi että pata kattilaa soimaan, en kuitenkaan ole tarvinnut terapiaa niinkuin tuo toinen, tiedän kyllä että suurin osa teistä miehistä on sovinistisia ja pinnallisia, onneksi pieni osa miehistä tavallisia ja mukavia