Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Kommentit (685)

Vierailija
601/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista uutisista puuttuu aina se asia mikä näitä naisettomaksi jääviä miehiä myös todella ärsyttää. Se että naisella nuo ominaisuudet tai niiden puute ei haittaa yhtään parisuhteen ja perheen saantia, eikä varsinkaan seksiä, joiden takia miehet jätetään yksin. 

Sekin on ihan paskapuhetta että nämä incelit olisi joidenkin nuorten kaunottarien perään, vaikka todellisuudessa useimmilla rima on todella alhaalla tai sitä ei ole ollenkaan.

Miehissä on paljon täysin kevottomia ja arvottomia yksilöitä jotka joutaakin jäädä yksin, mutta yhtälailla on naisissakin. Siltikään naisilla ei haittaa edes vakavat elämänhallinan ja mieleterveyden ongelmat tai puutteet hygieniassa saati mikään negatiivinen piirre ulkonäössä.

Tämä! Elämä on miehelle, ja varsinkin rumalle sellaiselle, paska peli, jossa kaikki todennäköisyydet ovat sinua vastaan. Toisin kuin naiselle, jolle kaikki todennäköisyydet ovat tämän puolella, oli minkä näköinen ja käytöksinen hyvänsä.

No voi elämän kevät. On paljon naisia ilman parisuhdetta. Silti nämä naiset ei uhkaa miehiä väkivallalla. Yrittävät löytää elämäänsä muuta sisältöä. 

No eivät varmasti uhkaa kun se yksin olo on heille paljon ennemmin oma valinta kuin useille miehille. Naiset ymmärtäisi jo edes teoriassa voisivat kokea samaa totaalista kelpaamattomuutta miehille ja siihen päälle vielä valtava läheisyydenkaipuu edes joltakin mieheltä, mutta sekin on liikaa pyydetty, niin kyllä tekin katkeroituisitte.

Kyllä täytyy sanoa, että katkeroituneen läheisyydenkaipuu lähinnä iljettää. 

Vai pitkäaikaisesta läheisyyden kaipuusta katkeroitunut? Naiset aina haluaa kääntää asiat niin päin että miehen katkeruus on syynä naisettomuuten, vaikka se voi olla myös niin että naisettomuus on syy siihen katkeruuteen.

Tämä! Naiset tykkäävät nähdä vain sen oireen eivätkä itse tautia.

Vierailija
602/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista uutisista puuttuu aina se asia mikä näitä naisettomaksi jääviä miehiä myös todella ärsyttää. Se että naisella nuo ominaisuudet tai niiden puute ei haittaa yhtään parisuhteen ja perheen saantia, eikä varsinkaan seksiä, joiden takia miehet jätetään yksin. 

Sekin on ihan paskapuhetta että nämä incelit olisi joidenkin nuorten kaunottarien perään, vaikka todellisuudessa useimmilla rima on todella alhaalla tai sitä ei ole ollenkaan.

Miehissä on paljon täysin kevottomia ja arvottomia yksilöitä jotka joutaakin jäädä yksin, mutta yhtälailla on naisissakin. Siltikään naisilla ei haittaa edes vakavat elämänhallinan ja mieleterveyden ongelmat tai puutteet hygieniassa saati mikään negatiivinen piirre ulkonäössä.

Tämä! Elämä on miehelle, ja varsinkin rumalle sellaiselle, paska peli, jossa kaikki todennäköisyydet ovat sinua vastaan. Toisin kuin naiselle, jolle kaikki todennäköisyydet ovat tämän puolella, oli minkä näköinen ja käytöksinen hyvänsä.

No voi elämän kevät. On paljon naisia ilman parisuhdetta. Silti nämä naiset ei uhkaa miehiä väkivallalla. Yrittävät löytää elämäänsä muuta sisältöä. 

No eivät varmasti uhkaa kun se yksin olo on heille paljon ennemmin oma valinta kuin useille miehille. Naiset ymmärtäisi jo edes teoriassa voisivat kokea samaa totaalista kelpaamattomuutta miehille ja siihen päälle vielä valtava läheisyydenkaipuu edes joltakin mieheltä, mutta sekin on liikaa pyydetty, niin kyllä tekin katkeroituisitte.

Tämä! Naisten on helppo syylistää ja haukkua inceleitä, kun eivät ikinä itse joudu kokemaan samanlaista kelpaamattomuutta kuin he itse. Seurasin tuossa netissa jokin aika sitten sinkkunaista, joka valitteli sinkkuuttaan, mutta ei huomannut saavansa päivittäin sadoilta miehiltä kiinnostuneita yhteydenottoja, ilmeisesti kukaan näistä ei siis kelvannut. Miesten sinkkuus on aina pakosta, mutta naisten sinkkuus vapaaehtoista, koska eivät ole vielä löytäneet miestä, jonka kelpuuttaisivat.

Tämä on kyllä huvittavaa. Naiset tulee täälläkin vähättelemään miesten totaalista yksin jäämistä ja samomaan että kyllä me naisetkin. Että ei me naisetkaan kelvata miehille ja itsekkin on kuulemaa ollut jo kymmen vuotta sinkkuna keski-ikäisenä kun erosi lastensa isästä......  Ei ihan puhuta silloin samoista asioista? Niitä kommetteja on tässäkin ketjussa paljon.

Tuohan on ihan tyypillistä naisille. Tullaan kertomaan tyyliin varvaskivusta ihmiselle, jolla ei ole jalkoja.

Ennen tuo naisten asenne suututti, mutta nykyään noita kommentteja katsoo vain hyväntahtoisesti hymähtäen. Täytyy kumminkin ymmärtää, että naiset eivät ole ymmärryksen taikka havainnointikyvyn suhteen miesten tasolla, eivätkä kykene tai halua ymmärtää muiden kokemusmaailmaa. Olen varma, että moni teistä palstan naisten haukkumista miehistä olisi naisille erinomainen puoliso, te miehet rokkaatte👊👊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa huomaa sen, että mies ei kykene rakkauteen. Jos tulee edes pieni tauko seksiin, niin ukoilla loppuu uskollisuus. V*ttu mitä elukoita.

Älä yleistä kaikkiin miehiin kuitenkaan!

98% hakee naisista pelkkää seksiä. Fakta.

Mies on  noin  muuten  aika itseriittoinen  kaikessa.  Muiden  itseriittoisten  kaveriensa kanssa.  Nainen  tuntuu  olevan  se tarvitseva osapuoli.  Tunnetta, arvostusta, turvaa, mitä  milloinkin.  Pettymys  saa aikaan  kritiikkiä. 

"Tunnetta, arvostusta, turvaa".  Nauran ääneen. Mitään noista ei mies tarjoa. :DDDDDDDDDDDDD

Olipa tunteellinen reaktio. Mutta nainen  siis kaipaa noita?  Ja haukkuu  jos ei  saa.   Ei hyväksy  tilannetta.   Enkä  nyt  sinällään puolustele tai  ihaile miesten  vähäisempiä tunnetaitoja, niin vain  on. 

Vierailija
604/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisyys todellisuutta ei voi mikään asia kompensoida siksi terapia on vain manipulaatio

9/10 ihmisestä ei ole hyvännäköisiä. Miksi sen pitäisi aiheuttaa terapian tarvetta? Pitäisikö kaikkien ketkä ei ole miljonäärejä käydä myös terapiassa? Entä kaikkien alle 2m pitkien? Jos on AB- veriryhmä niin on eniten terapian tarpeessa?

Itse asiassa puolet ihmisistä on keskimääräistä paremman näköisiä. Emmeköhän me sijoitu Gaussin käyrälle ulkonäköasioissakin.  

Minusta jos ihminen aidosti ajattelee olevansa niin ruma, ettei saa ketään sen takia, terapialle on kyllä tilausta. Koska silloin ihmisellä on vakavia puutteita itsetunnon ja terveen itsensä rakastamisen saroilla. Terve ihminen kokee olevansa riittävän hyvä. Ja perinteisestihän miehet on olleet hädin tuskin tietoisia siitä, että niillä on ulkonäkö ja että joku voi olla siitä jotain mieltä. Testosteroni kun tekee vähän yksioikoiseksi tuontapaisissa asioissa. Tämä kaikella rakkaudella, mutta tunnetteko oikeasti IRL ketään miestä joka ajattelisi miltä näyttää? 

Anyway jokaisen luulisi huomaavan että kyllä ne rumatkin pariutuu. Miettikää vaikka Hjallis Harkimoa, toinen toistaan upeampia naisia käsipuolessa. Rumuus ei ole ollut este. Yhtä rumia miehiä näkee pariutuneena vaikka eivät olisi rikkaitakaan. 

Harhaisuus on aina hyvä syy terapiaan. 

-eri

Olet tyhmä!!! Vertaatko hjallista tavikseen 😂 et oo tosissas.. En minä edes halua pariutua. Minua pidettiin rumana normipainossa.. Kuka oikeasti haluaa jonkun vaan jolle kelpaa kun muutakaan ei ole.. Toivottavasti ei kukaan.. Kyse on siitä että jos toista ei pidä viehättävänä ei se mikään terve parisuhde ole vaan tyytyminen joka lisää katkeruutta

Suurin osa ihmisistä kuuluu tavallisen näköiseen massaan. Voivat näyttää rumilta murjottaessaan tai kivoilta, kun ovat hyvällä tuulella ja edukseen pukeutuneita. Viehättyminen syntyy sanoista ja teoista, jotka saavat ilmeen kaunistumaan ja  ihmisetn näyttämään subjektiivisesti kauniimmalta. Monet ihmiset eivät ole oikein edukseen valokuvissa, joten Tinderkeskeinen parin etsintä on varmaan aika toivotonta.

Vierailija
605/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä jo aikaisemmin sanoin, Savossa ja Karjalassa ei tunneta inceleitä tai muitakaan kummajaisia. Siellä ollaan ihmisiä ja mukavia sellaisia https://www.is.fi/asuminen/art-2000011984266.html

Vierailija
606/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miesten ja naisten vihaajat olette omituista stadilaista sakkia, ihme ongelmia ihmisillä nykypäivänä. Ennen vanhaan oli ihan normaalit pariutumiskuviot

Vierailija
607/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihapuhe ihmisryhmää kohtaan, mitä mieltä modet?

Ollaanko kaksoisstandardeilla TAAS?

Ovatko incelit vaikkapa jokin etninen vähemmistöryhmä, joiden suojelua varten vihapuhelait on tehty? Huvittavaa takapenkkimoderointia.

Vierailija
608/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on incelit ja kuka niitä vihaa? Ja miksi?

Vierailija
609/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel kusipää jankuttaa tänään oikeen kunnolla.

Vierailija
610/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vtu on inkeli

Vierailija
611/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisyys todellisuutta ei voi mikään asia kompensoida siksi terapia on vain manipulaatio

Terapia voi auttaa ihmistä hyväksymään itsensä ja rakastamaan itseään huolimatta siitä, mitä kuvittelee peilissä näkevänsä. Ihmisillä ei ole koskaan realistista käsitystä omasta ulkonäöstään, joten ei ole mitään manipulointia myöskään muuttaa sitä ajatusta omasta peilikuvasta myönteisemmäksi. Voi oppia kiinnittämään huomiota eri asioihin. Kas kun eivät muut ihmiset katso toista etsien virheitä, vaan kokonaisuutena. 

Edelleen, siihen miten muut suhtautuvat sinuun vaikuttaa sen "passikuvaulkonäön" lisäksi liike, puheääni, ominaistuoksu, ilmeily (jota et koskaan itse näe), ylipäänsä se tapa, millä olet olemassa. Kaikki tämä muuttuu huomattavasti puoleensavetävämmäksi kun ihminen on sinut itsensä kanssa. Ja siihen muut reagoi, ei siihen onko liian pienet silmät lähellä toisiaan tai kaksoisleuka. 

Se, että ihmiset valitsevat tietynnäköisiä ihmisiä valokuvista kun annetaan valokuvia katsottavaksi ja käsketään valita parhaan näköinen, ei kerro MITÄÄN siitä, miten vuorovaikutus tapahtuu IRL. Se kertoo vaan siitä, minkänäköisiä ihmisiä ihmiset pitävät hyvännäköisenä kun annetaan valokuvia ja käsketään valita niistä. Se EI kerro, kuka viehättää todellisessa kanssakäymisessä. 

Ja sitä oman mielialan vaikutusta viehättävyyteen ei voi liioitella. Minä tiedän. Olen sairastanut masennusta, voi, miten rumaksi tunsin itseni, aivan ällöttäväksi ja kyllä ei miesten päät kääntyneet. No, paranin, ja arvatkaa mitä? Ovet aukeaa edessäni ja miehet hymyilee. Mikään muu ei ole muuttunut kuin se, että olen nykyään onnellinen ja hyväntuulinen. Koska olen onnellinen, kävelen kevyesti ja joustavasti ja epäilemättä keikutan takapuoltani, enkä vain löntystele raskaasti kuten masentuneena. Katselen maailmaa kirkkain iloisin silmin enkä roikota päätäni alakuloisena. Lähetän hyviä feromoneja tai mitä nyt lähetänkään. 

Terapia ei muuttanut hirmuista kaksoisleikaani, pystynenääni tai legendaarisen rumia polviani. Mutta se auttoi minut taas terveeksi ja onnelliseksi, ja "muotovirheet", jotka eivät vaivaa minua, eivät vaivaa muitakaan. 

Hear hear! Aivan sosiaalisessa kanssakäymisessäkin huomaa tämän. Kun vaikkapa alkaa keskustelun jonkun suhteellisen tuntemattoman henkilön kanssa, jossa aluksi ollaan vähän muodollisia ja naamat peruslukemilla. Sitten tuleekin hieman huumoria kehiin ja toisen kasvot rentoutuvat ja välähtää hymy. Keskustelukumppanin kasvot näyttävät ihan oikeasti paljon kauniimmilta kuin viisi minuuttia aiemmin.

Vierailija
612/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia voi auttaa ihmistä hyväksymään itsensä ja rakastamaan itseään huolimatta siitä, mitä kuvittelee peilissä näkevänsä. Ihmisillä ei ole koskaan realistista käsitystä omasta ulkonäöstään, joten ei ole mitään manipulointia myöskään muuttaa sitä ajatusta omasta peilikuvasta myönteisemmäksi. Voi oppia kiinnittämään huomiota eri asioihin. Kas kun eivät muut ihmiset katso toista etsien virheitä, vaan kokonaisuutena. 

Edelleen, siihen miten muut suhtautuvat sinuun vaikuttaa sen "passikuvaulkonäön" lisäksi liike, puheääni, ominaistuoksu, ilmeily (jota et koskaan itse näe), ylipäänsä se tapa, millä olet olemassa. Kaikki tämä muuttuu huomattavasti puoleensavetävämmäksi kun ihminen on sinut itsensä kanssa. Ja siihen muut reagoi, ei siihen onko liian pienet silmät lähellä toisiaan tai kaksoisleuka. 

Se, että ihmiset valitsevat tietynnäköisiä ihmisiä valokuvista kun annetaan valokuvia katsottavaksi ja käsketään valita parhaan näköinen, ei kerro MITÄÄN siitä, miten vuorovaikutus tapahtuu IRL. Se kertoo vaan siitä, minkänäköisiä ihmisiä ihmiset pitävät hyvännäköisenä kun annetaan valokuvia ja käsketään valita niistä. Se EI kerro, kuka viehättää todellisessa kanssakäymisessä. 

Ja sitä oman mielialan vaikutusta viehättävyyteen ei voi liioitella. Minä tiedän. Olen sairastanut masennusta, voi, miten rumaksi tunsin itseni, aivan ällöttäväksi ja kyllä ei miesten päät kääntyneet. No, paranin, ja arvatkaa mitä? Ovet aukeaa edessäni ja miehet hymyilee. Mikään muu ei ole muuttunut kuin se, että olen nykyään onnellinen ja hyväntuulinen. Koska olen onnellinen, kävelen kevyesti ja joustavasti ja epäilemättä keikutan takapuoltani, enkä vain löntystele raskaasti kuten masentuneena. Katselen maailmaa kirkkain iloisin silmin enkä roikota päätäni alakuloisena. Lähetän hyviä feromoneja tai mitä nyt lähetänkään. 

Terapia ei muuttanut hirmuista kaksoisleikaani, pystynenääni tai legendaarisen rumia polviani. Mutta se auttoi minut taas terveeksi ja onnelliseksi, ja "muotovirheet", jotka eivät vaivaa minua, eivät vaivaa muitakaan. 

Valehtelua valehtelua.. Valehtelua. Eli mun on pakko laihduttaa että ihmiset näkee mut edes ihmisenä.. Minä vihaan liikuntaa.. Hyi.. Helvetti. Se on nöyryyttävää.. Pahempaa en tiedä. 

Olisi varmaan parempi löytää liikunta, joka piristää mieltä, kuin itsevihan kautta liikkua vain laihduttaakseen. (Eri)

Vierailija
613/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo incel yhteisön jäsenet täytyy kyllä olla jotain trolleja jotka väittää etteivät kelpaa naisille ulkonäkönsä takia. Minäkin tiedän ettei vika ole ulkonäössäni vaan sosiaalisissa taidoissani, ulosannissani ja siinä etten juuri liiku ihmisten ilmoilla. Lisäksi että olen nirsro naisten suhteen vaikkei minulla luultavasti olisikaan vara olla.

Viimeisin nainen jolle annoin pakit oli työkyvyttömyseläkkeellä mt ongelmien takia ja ihan vararikossa oleva entinen alkoholisti. Ei sellaista miestäkään hyväskyisi yksikään normaalisti töissäkäyvä ja elämänhallinnastaan huolta pitävä nainen. Miksi minunkaan pitäsi? Olin kuulemma kuitenkin ikävä ihminen hänen kaveriensa mielestä kun annoin hänelle siitä syystä pakit ja sain haukut jopa hänen äidiltäänkin? Eipä olisi itselle tullut koskaan mieleenkään laittaa isääni tai äitiäni torumaan naisia siitä kun sain nuorempana pelkkiä pakkeja heiltä?

Vierailija
614/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta huomaa että Ideologinen myrkky on tehnyt tehtävänsä. Hesari on tietysti itse yksi pahimmista riidankylväjistä. 

Huvittavaa projektiota. Incelien ideologia on juuri sitä naisvihamielistä myrkkyä, joka luo aivan käsittämättömällä tavalla vääristyneen maailmankuvan. Kun tätä ideologiaa tutkitaan, käsitellään kriittisestä näkökulmasta mediassa ja paljastetaan siihen sisältvyä vihamielisyys, on median toiminta mukamas "riidankylvämistä". 

Vierailija
615/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glug glug glug. Ei ole liian vähän naisia, vaan tarvitsette lisää päihteitä ja miehiä. Sokka irtiii 🍺

Vierailija
616/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti teillä on ongelmia, tulee ihan TLDR

Vierailija
617/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glug glug glug. Ei ole liian vähän naisia, vaan tarvitsette lisää päihteitä ja miehiä. Sokka irtiii 🍺

vähän olutta, hyvää musaa ja kiva baari 🍹

Vierailija
618/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä jo aikaisemmin sanoin, Savossa ja Karjalassa ei tunneta inceleitä tai muitakaan kummajaisia. Siellä ollaan ihmisiä ja mukavia sellaisia https://www.is.fi/asuminen/art-2000011984266.html

Pohojammaa, sokka irtii 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻

Vierailija
619/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo incel yhteisön jäsenet täytyy kyllä olla jotain trolleja jotka väittää etteivät kelpaa naisille ulkonäkönsä takia. Minäkin tiedän ettei vika ole ulkonäössäni vaan sosiaalisissa taidoissani, ulosannissani ja siinä etten juuri liiku ihmisten ilmoilla. Lisäksi että olen nirsro naisten suhteen vaikkei minulla luultavasti olisikaan vara olla.

Viimeisin nainen jolle annoin pakit oli työkyvyttömyseläkkeellä mt ongelmien takia ja ihan vararikossa oleva entinen alkoholisti. Ei sellaista miestäkään hyväskyisi yksikään normaalisti töissäkäyvä ja elämänhallinnastaan huolta pitävä nainen. Miksi minunkaan pitäsi? Olin kuulemma kuitenkin ikävä ihminen hänen kaveriensa mielestä kun annoin hänelle siitä syystä pakit ja sain haukut jopa hänen äidiltäänkin? Eipä olisi itselle tullut koskaan mieleenkään laittaa isääni tai äitiäni torumaan naisia siitä kun sain nuorempana pelkkiä pakkeja heiltä?

Minä taas tiedän, että vika on ulkonäössäni, ja varsinkin nettideiteillä on aina riski, kun edetään kuvienlähettelyvaiheeseen. Yksi nainen kuvani nähtyään otti niin nokkiinsa, että esti minut jokaisessa mahdollisessa sovelluksessa.

Vierailija
620/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ukko ollut edes ruma.

Niin kuten yleensäkin ongelmat oli ihan muualla.

Esim. koulukiusaajien vakiorepertuaariin kuuluu uhrin ulkonäön pilkkaaminen, vaikkei siinä ole mitään ns. vikaa. Uhri voi olla jopa yleisten mittapuiden mukaan kiusaajaa paremman näköinen. Kiusaaja pelkää joskus itse voivansa tulla kiusatuksi, ja kääntää huomion muualle hyökkäämällä (sanallisesti tai muuten) uhria vastaan. Tämän voi uhri uskoa ja sisäistää pitkäksi aikaa. Suomalainen sanonta, että jokin on kateellisten panettelua, pitää usein ihan oikeasti paikkansa.