Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Kommentit (685)

Vierailija
681/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tälle incel-ilmiölle pitäisi tehdä, nyt kun se on havaittu?

Ei sille mitään kukaan maallikko voi tehdä, sehän on mielen sairaus. Tarvitaan valtavat resurssit lääketieteeseen ja sairaanhoitoon parantamaan ne lääkkeillä ja terapialla. 

Eiköhän kyseessä ole tietoisesti netin kautta pahennettu ongelma. Joko rahastusmielessä tai yhteiskunnan horjuttamistarkoituksessa. Vähän kuin huumekauppa. Samalla tavalla pitää uhreja valistaa ja auttaa.

Tämähän se on. Kun muutaman kerran erehtyy klikkaamaan typeriä linkkejä niin koko feedi täytyy saman kaltaisista jutuista, ja koko maailma alkaa näyttää niin ankealta. 

Minä syyttäisinkin tästä nykyisestä trendistä somen algoritmeja. Hölmöt ihmiset päätyvät todella negatiiviseen kaninkoloon netissä ja sitten kuvittelevat että tällainen maailma on. 

Tuolta kaninkolosta nouseminen on hankalaa, vaatii paljon tietoista työtä internetin käytössä, ja myös reaalimaailmassa panostusta. Minä ihan mielenkiinnosta muutaman kerran lueskelin näitä inceleiden saitteja, ja hyvin nopeasti koko internetini tuntui olevan ainoastaan sitä samaa täynnä. Meni liki vuosi tietoista työskentelyä ennen kuin näitä linkkejä lakkasi eteeni tulemasta, ja internetin maailma taas alkoi näyttää positiivisemmalta. 

Vierailija
682/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa huomaa sen, että mies ei kykene rakkauteen. Jos tulee edes pieni tauko seksiin, niin ukoilla loppuu uskollisuus. V*ttu mitä elukoita.

Älä yleistä kaikkiin miehiin kuitenkaan!

Muka kaikkiin miehiin. Vitut ne pervot on kaikki samanlaisia

Hahaha, ensin naiset syylistävät ketjussa miehiä naisten yleistämisestä, ja sitten, kun nainen yleistää, se onkin täysin oikein ja hyväksyttyä🤣🤣

Aika samanlaisia ne miesten vastaukset täällä on. Naisia syyllistetään vaikka meillä rumilla naisilla on samat kokemukset.

Olisitko itse ruman ja lihavan naisen kanssa? 

Kyllä, mutta en kelvannut. Tälle taas kelpasi kahdesti jännempi mies, jolta sai pataansa. Sanoi vielä tämän minulle, että olin liian kiltti ja rauhallinen, joten jännitys puuttui.

Olet kelvannut kuitenkin kaveriksi. Minä en siihenkään. 

Seksiä en uskalla harrastaa. 

Heh, luuletko, että halusin enää olla tuollaisen naisen kaveri, kun hänen todellinen luonteensa paljastui:DD

Mutta olisit saanut. Eli olet ihan samassa tilanteessa kuin monet naiset. Saisit sitä, mitä et halunnut, mutta et sitä, mitä haluaisit. Eli kukaan ei tässä ole etuoikeutetumpi. 

Saisit sinäkin varmasti antaa suikkareita muille miehille, mutta kun et halua. Saisit kuitenkin jotain seksiä. 

Aivan sama juttu se on naiselle, kun jotain ihmistä ei halua niin ei halua. Naiset eivät yleensä halua kaikkia vastaan tulevia miehiä, eikä niille muille ole mitään syytä tai velvollisuutta seksiä tarjota. Jos ei halua niin ei halua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille mitään kukaan maallikko voi tehdä, sehän on mielen sairaus. Tarvitaan valtavat resurssit lääketieteeseen ja sairaanhoitoon parantamaan ne lääkkeillä ja terapialla. 

Eiköhän kyseessä ole tietoisesti netin kautta pahennettu ongelma. Joko rahastusmielessä tai yhteiskunnan horjuttamistarkoituksessa. Vähän kuin huumekauppa. Samalla tavalla pitää uhreja valistaa ja auttaa.

Tämähän se on. Kun muutaman kerran erehtyy klikkaamaan typeriä linkkejä niin koko feedi täytyy saman kaltaisista jutuista, ja koko maailma alkaa näyttää niin ankealta. 

Minä syyttäisinkin tästä nykyisestä trendistä somen algoritmeja. Hölmöt ihmiset päätyvät todella negatiiviseen kaninkoloon netissä ja sitten kuvittelevat että tällainen maailma on. 

Tuolta kaninkolosta nouseminen on hankalaa, vaatii paljon tietoista työtä internetin käytössä, ja myös reaalimaailmassa panostusta. Minä ihan mielenkiinnosta muutaman kerran lueskelin näitä inceleiden saitteja, ja hyvin nopeasti koko internetini tuntui olevan ainoastaan sitä samaa täynnä. Meni liki vuosi tietoista työskentelyä ennen kuin näitä linkkejä lakkasi eteeni tulemasta, ja internetin maailma taas alkoi näyttää positiivisemmalta. 

Olen huomannut saman tyylistä, kuin joku b0tti olisi lähtenyt seuraamaan.

Vierailija
684/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä saisi media kirjoittaa enemmän. Maailma näyttäytyy erilaisena eri ihmisten näytöillä. Ja mitkä ovat ne tavat neutraloida tarjottu sisältö takaisin, kun on kerran joutunut algoritmin mankeliin?

Vierailija
685/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki avaimet parempaan elämään ovat itsellä. Kaikki lähtee omien ajatusten, tunteiden, toimintatapojen ja uskomusten tarkastelulla. Kaikilla on tämä avain, ja sen oivaltaminen on jo kohti elämänmuutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi