Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Kommentit (685)

Vierailija
661/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme jos miehet ja naiset ei enää pariudu kun tätä ketjua ja näitä termejä lukee 😅

Mutta, ne, joiden sohvalla kuorsaa jo kolmatta vuosikymmentä sama nallekarhu, ovat yhtäkkiä hyvin tyytyväisiä. Ja ikisinkkukin keittää varmaan kahvit ja ajattelee, ettei elämä ole sittenkään hullumpaa.

Vierailija
662/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on munateline 🤔

Nainen. Muna laitetaan sinne telineeseen sisään.

Ei, vaan se surkea vätys josta ne oksettavat genitaalit roikkuvat.

Sellaiset löytyvät omista housuistasikin, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo incel yhteisön jäsenet täytyy kyllä olla jotain trolleja jotka väittää etteivät kelpaa naisille ulkonäkönsä takia. Minäkin tiedän ettei vika ole ulkonäössäni vaan sosiaalisissa taidoissani, ulosannissani ja siinä etten juuri liiku ihmisten ilmoilla. Lisäksi että olen nirsro naisten suhteen vaikkei minulla luultavasti olisikaan vara olla.

Viimeisin nainen jolle annoin pakit oli työkyvyttömyseläkkeellä mt ongelmien takia ja ihan vararikossa oleva entinen alkoholisti. Ei sellaista miestäkään hyväskyisi yksikään normaalisti töissäkäyvä ja elämänhallinnastaan huolta pitävä nainen. Miksi minunkaan pitäsi? Olin kuulemma kuitenkin ikävä ihminen hänen kaveriensa mielestä kun annoin hänelle siitä syystä pakit ja sain haukut jopa hänen äidiltäänkin? Eipä olisi itselle tullut koskaan mieleenkään laittaa isääni tai äitiäni torumaan naisia siitä kun sain nuorempana pelkkiä pakkeja heiltä?

Minä taas tiedän, että vika on ulkonäössäni, ja varsinkin nettideiteillä on aina riski, kun edetään kuvienlähettelyvaiheeseen. Yksi nainen kuvani nähtyään otti niin nokkiinsa, että esti minut jokaisessa mahdollisessa sovelluksessa.

Käy parturissa, leikkaa risuparta siistiksi. Osta siistit vaatteet jos ei ole, ei tarvitse olla mitään pukua, mutta 90-luvun kolitsipaita vaihtoon. Laihduta jos on ihan hirveästi ylipainoa. Poistata hammaskivi, pese hampaita. Mitä se haittaa jos on ruma, epäsiisti ja epähygieeninen ei kiinnosta ketään. Hymyile. Älä mene mihinkään deittisovellukseen vaan ihmisten ilmoille. 

Jos et näitä ihmisen minimioletuksia viitsi niin sitten on turha valittaa. 

Puhutkohan nyt isästäsi, veljestäsi taikka valitsemistäsi miehistä, kun noin yksityiskohtainen luettelo tuli. Teen noita kaikkia jo ihan terveyden vuoksi, ja urheilullinen olen ollut aina. Ääliönainen!

Kiitos kun paljastat miksi sinua vältellään.

Vierailija
664/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokea ja väkivaltainen viha naisia kohtaan ei ole kenenkään etu. Mutta jos vähän käyttää päätänsä niin ei ole vaikea nähdä miten naiset itse ruokkii sitä ilmiötä. Tähän on kuitenkin aika vaikea saada muutosta koska se on usein sellaista automaattista laumakäytöstä mitä on vaikea kitkeä pois ja toisaalta ideologisesti on paljon tabuja mitä ei saa mainita. Yleensä ei saisi ikinä edes vihjata että naiset voisi syyllistyä mihinkään. 

Millä ihmeen tavalla naiset muka ruokkivat mitään tässä? Ei naisilla ole mitään intressiä tehdä yhtään mitään incelien suhteen. Tietysti lähinnä yhteiskunnallisena ilmiönä huolestuttaa se, että mieleltään sairaat ruokkivat toistensa väkivaltaisia impulsseja, jotka johtavat vakaviin seurauksiin. 

Ja todellisuudessa ikinä en ole nähnyt niin rumaa miestä, että ulkonäkö olisi este parisuhteelle. Ulkonäkökeskeisyys on osa tuota harhaisuutta. Suurin osa meistä on taviksia suhteissa tavisten kanssa. 

Saattaa ollakin taviksia, mutta koska tavisnaisetkin saavat netissä ja sovelluksissa niin paljon huomiota, tuottaa tämä valinnanvinoumaharhan, jolloin tavisnaisillekin kelpaa vain se top 10% miehistä. Ja silloin mielummin kierrätetään niitä huippumiehiä, kun tyydytään toiseen tavikseen.

Mutta kun ne tavismiehetkin on oikeassa elämässä parisuhteissa. 

Neljän-viidenkympin ikäluokassa ehkä, mutta pari-kolmekymppisistä yli 60% on sinkkuja. Tämä johtuu täysin nykynaisten nirsoudesta ja hypergamiasta.

Ei ole vaan 25-30% on sinkkuja tuon ikäisistä. Miksi valehtelet? 

Vierailija
665/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin ihmettelemään, mistä se silmitön viha nousee?

Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?

Ilmeisesti taipumus kaunan ja katkeruuden hautomiseen on osalla ihmisistä synnynnäistä. Pätee sukupuolesta riippumatta. Temperamenttikysymys ehkä. 

Itse sairastan erästä sairautta, joka tekee usein työkyvyttömäksi, mutta vakuutuslääkärit toimivat ihmeparantajina.  Vertaisryhmissä on todella paljon niitä, jotka jäävät vellomaan kielteisten päätösten aiheuttamaan kaunaan varsin lopullisen tuntuisesti. He tekevät sairauden lisäksi siitä kärsimästään vääryydestä identiteettinsä. 

Ja sen jälkeen, kun tuollaisesta tulee identiteetti, siitä ei voi päästääkään irti, koska kuka olisit jos vaan antaisit sen väärinkohtelun valua kuin vesi hanhen selästä? Kuka olisit ilman sitä uhristatusta ja sairautta? 

Sairaudestani on myös mahdollista parantua, tai ainakin saavuttaa melko hyvä remissio. Arvatkaa ketkä saavuttavat sen, ne jotka jäävät kaunaan vellomaan vai ne, jotka päästävät siitä irti? 

Itsekin lipsahdin tuohon kaunaan vähäksi aikaa, mutta onneksi näin mihin se tulee johtamaan ja päättäväisesti suuntasin ajatukseni toisaalle. Tunnistan itsessäni tuon taipumuksen muutenkin, että katkeruutta olisi niin kiva elätellä. Tällaisia luonnevikoja vastaan täytyy vaan sitkeästi kilvoitella, muuten pilaa ihan itse oman elämänsä. Onneksi se muuttuu koko ajan helpommaksi ja huumori auttaa paljon. Itse näen kaunani sellaisena mörkönä, ja kun bongaan sen, oikein lietson tyytyväisyttä itseeni, että hähhähää tyhmä mörkö, mäpä olin fiksumpi ja huomasin sut, lällällää. Okei, näin kirjoitettuna ei vaikuta kauhean terveeltä korvata kaunaa sillä että tuntee vahingoniloa sitä kaunaa kohtaan? 

Minä huomasin tuollaista kaunaantumista ja vihan tunteita kilpirauhasleikkauksen jälkeen kun hormonitasoni romahtivat. 

Uskoisin, että siihen miten asiat jäävät päähän pyörimään ja mitä tunteita ne ajatukset aiheuttavat, voi hyvinkin paljon vaikuttaa hormonit. 

Kun hormonitasoni saatiin takaisin normaalitasolle, ja hieman ylikin, niin kaunat katosivat, ja tunnen itseni taas tasapainoiseksi. 

Mielenkiintoinen havainto. 

Vierailija
666/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokea ja väkivaltainen viha naisia kohtaan ei ole kenenkään etu. Mutta jos vähän käyttää päätänsä niin ei ole vaikea nähdä miten naiset itse ruokkii sitä ilmiötä. Tähän on kuitenkin aika vaikea saada muutosta koska se on usein sellaista automaattista laumakäytöstä mitä on vaikea kitkeä pois ja toisaalta ideologisesti on paljon tabuja mitä ei saa mainita. Yleensä ei saisi ikinä edes vihjata että naiset voisi syyllistyä mihinkään. 

Millä ihmeen tavalla naiset muka ruokkivat mitään tässä? Ei naisilla ole mitään intressiä tehdä yhtään mitään incelien suhteen. Tietysti lähinnä yhteiskunnallisena ilmiönä huolestuttaa se, että mieleltään sairaat ruokkivat toistensa väkivaltaisia impulsseja, jotka johtavat vakaviin seurauksiin. 

Ja todellisuudessa ikinä en ole nähnyt niin rumaa miestä, että ulkonäkö olisi este parisuhteelle. Ulkonäkökeskeisyys on osa tuota harhaisuutta. Suurin osa meistä on taviksia suhteissa tavisten kanssa. 

Saattaa ollakin taviksia, mutta koska tavisnaisetkin saavat netissä ja sovelluksissa niin paljon huomiota, tuottaa tämä valinnanvinoumaharhan, jolloin tavisnaisillekin kelpaa vain se top 10% miehistä. Ja silloin mielummin kierrätetään niitä huippumiehiä, kun tyydytään toiseen tavikseen.

Uskokaa nyt, ei se nettideittailu toimi kaikille. Lähtekää ihmisten ilmoille.

Vierailija
667/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

N25

Vierailija
668/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet suhtautuvat syrjäytyneisiin naisiin lähinnä välinpitämättömästi, ovat ilmaa heille. "

Huutista :D

Olen syrjäytynyt nainen ja miehet kylläkin monesti kohtelevat seksiobjektina ja oikein vielä raivostuvat kun en anna rahasta vaikka olen köyhä kuin kirkonrotta. Joskus mies on itse varattu tai muuten ei ole minusta kiinnostunut ja mäkättää silti, että miksi minulla ei ole miestä tai lapsia että pitäisi olla ja olisi sekin ukko tältä kylältä jolla olisi firma ja tykkäisi minunlaisesta... Hyh. 

En tosin inhoa itseäni ENKÄ miehiä ENKÄ naisia. Yleisesti en pidä ihmisistä, mutta he eivät ole minulle mitään velkaa, enkä mitään oikein tahdokaan paitsi että jätetään rauhaan. 

Niin ja olen lapsena saanut osakseni mm. seksuaalista väkivaltaa. Miesten taholta. En silti vihaa kaikkia miehiä. Niin sitä vasten on kyllä vähän jännä, että joku roihuaa pyhää raivoa naisssukupuolta kohtaan koska.. ei saanut tyty-ydeä?? Joku roti. 

Vierailija
669/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella incelillä on sosiaalisten tilanteiden pelko tai muu tunne-elämän rajoite. Useimmiten ulkonäkö on ihan tavallinen. 

Useat heistä on ulkoisesti tosiaan ihan tavallisia, saman näköisiä kuin tavalliset parisuhteessa olevat normaalit miehet. Siinä on aina jotain mielenterveyden, sosiaalisuuden ja persoonallisuuden häiriötä taustalla, mikä estää pariutumisen.

Vierailija
670/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siitoshullu ja hänelle vastaavat trollit perustaa vaikka oman ketjun, johon postaavat ulosteensa? Kiitos.

Yleensäkin toivoisin että nämä incel luuserit eivät saastuttaisi tätä palstaa ja pysyisivät ylilaudalla.

Aha, eli mammoistakin on kiva lyödä perään jo valmiiksi lyötyjä. Pääasia vain, että yhteiskunnan epäkohdat eivät tule jo valmiiksi etuoikeutettujen naisten näköpiiriin, vaan saavat elellä omassa hyvinvoinnin kuplassaan. Kiva, kun suoraan paljastitte oman toksisen luonteenne.

Pitääkö teitä väkivaltaisia luusereita silitellä päästä? Haista edelleenkin pitkä vittu🖕

Väkivaltaa koet vain omassa päässäsi. On tutkimuksin todettu, että incelit ovat kaikkein vähiten väkivaltaisia, ja teidän suosimanne chadit niitä kaikkein väkivaltaisimpia.

Käytännössä jos pyörittelet chadia clubilla tai baarissa ja pyyhit sillä tanssilattiaa, pöytiä,  ja pomputelet sitä tupakkapaikalla kuin korispalloa, niin säälin saa chad. Naiset tulee sylkemään päin naamaa ja jatkaa herjaamistaan. Valkoritareita on sitten vähemmän jonossa, kun johtaja on pistetty kanveesiin.

Joku väitti että siitä tulee mystisesti chadvoimia ja ihailua, niin ei. Putkareissu tulee ja chad saa hoivaseksiä ja huolenpitoa. 

Ei todellakaan tavismies pääse chadin paikalle vaikka voittaisi tämän tappelussa. Been there ja done thäth.

Sä oot sen jälkeen partypooper ja äkäinen 160cm mies, jolla on itsetunto-ongelmia ja ei kuulemma ymmärrä edes huumoria. Elikäs, käytännössä en ymmärrä olla hiljaa kun mua pilkataan ja mulle suoranaisesti vittuillaan. Palkintona putkaa ja sakkoja. En päässyt chadiksi chadin paikalle, mutta näytin kuka on kuningas ja tanssilattioiden Elvis. Tehdään yöelämästä kiusaamisvapaa vyöhyke.

Näistä Chadiksi Chadin paukalle -fantasioista tulee mieleen elokuvan Back to the Future juoni. Siinä päähenkilön isää avitetaan nousemaan nössöstä menestyjäksi antamalla kylän öykkäri-kingille opetuksen.

Vierailija
671/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikyjen omat kommentit kiinnostavat niin löytyy hakusanoilla: ylilauta hikikomero heidän oma palstansa.

Eristäytyjät eivät tietenkään halua olla meidän "normojen" kanssa missään tekemisissä joten tässä av:lla äänessä oli pääasiassa hikkyä näytteleviä trolleja.

Vierailija
672/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo incel yhteisön jäsenet täytyy kyllä olla jotain trolleja jotka väittää etteivät kelpaa naisille ulkonäkönsä takia. Minäkin tiedän ettei vika ole ulkonäössäni vaan sosiaalisissa taidoissani, ulosannissani ja siinä etten juuri liiku ihmisten ilmoilla. Lisäksi että olen nirsro naisten suhteen vaikkei minulla luultavasti olisikaan vara olla.

Viimeisin nainen jolle annoin pakit oli työkyvyttömyseläkkeellä mt ongelmien takia ja ihan vararikossa oleva entinen alkoholisti. Ei sellaista miestäkään hyväskyisi yksikään normaalisti töissäkäyvä ja elämänhallinnastaan huolta pitävä nainen. Miksi minunkaan pitäsi? Olin kuulemma kuitenkin ikävä ihminen hänen kaveriensa mielestä kun annoin hänelle siitä syystä pakit ja sain haukut jopa hänen äidiltäänkin? Eipä olisi itselle tullut koskaan mieleenkään laittaa isääni tai äitiäni torumaan naisia siitä kun sain nuorempana pelkkiä pakkeja heiltä?

Minä taas tiedän, että vika on ulkonäössäni, ja varsinkin nettideiteillä on aina riski, kun edetään kuvienlähettelyvaiheeseen. Yksi nainen kuvani nähtyään otti niin nokkiinsa, että esti minut jokaisessa mahdollisessa sovelluksessa.

Käy parturissa, leikkaa risuparta siistiksi. Osta siistit vaatteet jos ei ole, ei tarvitse olla mitään pukua, mutta 90-luvun kolitsipaita vaihtoon. Laihduta jos on ihan hirveästi ylipainoa. Poistata hammaskivi, pese hampaita. Mitä se haittaa jos on ruma, epäsiisti ja epähygieeninen ei kiinnosta ketään. Hymyile. Älä mene mihinkään deittisovellukseen vaan ihmisten ilmoille. 

Jos et näitä ihmisen minimioletuksia viitsi niin sitten on turha valittaa. 

Puhutkohan nyt isästäsi, veljestäsi taikka valitsemistäsi miehistä, kun noin yksityiskohtainen luettelo tuli. Teen noita kaikkia jo ihan terveyden vuoksi, ja urheilullinen olen ollut aina. Ääliönainen!

En ollenkaan puhu. Tässä taas puhuttiin siitä

että incelit pitävät itseään rumana. Heitä pelottaa että siksi eivät saa koskaan naista, ja koska on pelottavaa myöntää että pelkää tai on epävarma ja surullinen, on helpompaa olla vihainen. 
Minä yritän antaa hyvin simppeleitä neuvoja asioista, jotka ikävä kyllä monesti näyttävät suomalaisilla syrjäytyneillä nuorilla miehillä olevan retuperällä. Yritän auttaa siis siinä, että oma habitus voisi olla miellyttävämpi. Ja sitten voisi saada sen naisen. Pääsitkö kärryille?

Tajuatkohan yhtään, että yritit niputtaa ihmisiä mielesi mukaisiin kategorioihin, ja stereotypisoida mistä syystä kenenkin ongelmat johtuvat. Kommenttisi oli pelkkää mutuilua, kun taas asiasta on uutisoitu, että nuoret miehet pitävät hygieniastaan, terveydestään ja ulkonäöstään parempaa huolta, kun vanhemmat ikäpolvet.

Tässä keskustelussa puhutaan siitä HS:n jutusta, että incelit mieltävät että heidän rumuutensa oikeuttaa väkivaltaan naisia kohtaan. Minä puhun nyt heistä.

Sinä et puhu yhtään mistään muusta kuin pääsi sisäisistä stereotypioista, ja yrität selittää mutuiluasi faktoina.

No jos on tyytyväinen siihen, miten asiat on tähän asti menneet, niin ei varmaan kannata muuttaa mitään. Naiset vain tietävät, että pikku uudistus ja siistiytys ulkonäköön voi kummasti piristää sekä mieltä että visuaalisesti. Miestenkin on mahdollista tehdä yhtä ja toista menemättä mihinkään keinotekoiseen. Mutta hyvä, jos juuri sinulla on kaikki kunnossa. (Eri)

Vierailija
673/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hikyjen omat kommentit kiinnostavat niin löytyy hakusanoilla: ylilauta hikikomero heidän oma palstansa.

Eristäytyjät eivät tietenkään halua olla meidän "normojen" kanssa missään tekemisissä joten tässä av:lla äänessä oli pääasiassa hikkyä näytteleviä trolleja.

Mikä on hikky?

Vierailija
674/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hikky?

https://urbaanisanakirja.com/word/hikky/

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hikikomori

Hikikomori, eristäytyjä. Inceleistä osa näitä.

Vierailija
675/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä jo aikaisemmin sanoin, Savossa ja Karjalassa ei tunneta inceleitä tai muitakaan kummajaisia. Siellä ollaan ihmisiä ja mukavia sellaisia https://www.is.fi/asuminen/art-2000011984266.html

Kiva artikkeli. Ja miten pienillä arkisilla jutuilla kuten silmiin katsomisella, juttelemisella ja tervehtimisellä elämästä tulee kaikille mukavampaa. Yksinäisyys on sitä karumpaa, jos oman kumppanin tai hyvien ystävien puuttuessa on hyvin vähän mitään muutakaan sosiaalista kohtaamista. Tässä voimme kaikki tehdä jotakin: käyttäydytään julkisessa tilassa yhteisöllisemmin ja avuliaammin, niin tuttuja kuin tuntemattomia kohtaan.

Vierailija
676/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljän-viidenkympin ikäluokassa ehkä, mutta pari-kolmekymppisistä yli 60% on sinkkuja. Tämä johtuu täysin nykynaisten nirsoudesta ja hypergamiasta.

Ei ole vaan 25-30% on sinkkuja tuon ikäisistä. Miksi valehtelet? 

Haluaa harhaanjohtaa lukijoitaan tässäkin ketjussa. Oikeat luvut löytää täältä:

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Samaa valehtelua se harrasti täsdä toisessakin ketjussa ainakin kolmeen kertaan vaikka sen väitteet korjattiinkin. Eli on harkiten ja tarkoituksellisesti valehtelemassa:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6495685/ilmio-miehet-vetaytyvat-nyt-yht…

Vierailija
677/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on 'dead bedroom' suhteessa. Mitä vanhempi pariskunta, sitä useammin nainen on lopettanut seksin vuosia sitten. 

Ja niissä parisuhteissa, joissa on seksiä, kehut saattavat mennä naiselle. Hyvin harva mies uskaltaa kysyä naiselta, että "olenko komea?" saati olettaa, että nainen haluaisi nähdä hänet alasti. 

Itse olen pitkässä parisuhteessa. Meillä on säännöllistä seksiä, johon suurimpia syitä on se, että mieheni huolehtii siitä, että saan aina orgasmin. Minkäänlaiseen muunlaiseen seksiin minusta kenenkään naisen ei pitäisi suostua. 

Ja taas tuo ulkonäöstä jauhaminen. Harva meistä keski-ikäisistä palleroista on erityisen upea. Mutta voi olla erityisen rakas, tärkeä, hauska ja älykäs. 

Sama täällä. 14 vuoden aikana minulla on jäänyt orgasmi saamatta kaksi kertaa, mieheni syytä nämä eivät olleet vaan stressin. Molemmat kerrat laukaisivat melko lyhytkestoisen haluttomuuden. 

Meillä on seksiä pari kertaa viikossa ja mieheni pitää hyvää huolta siitä että minäkin saan, eikä seksi minun puoleltani tule loppumaan niin kauan kuin se on hyvää ja nautinnollista. 

Vierailija
678/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta voi sanoa, että juttu on muunneltua totuutta ja tekemällä tehty, sillä Englannissa ei ole internet sanan vapautta, vaan nettiin, tarvitsee  tehdä aina kasvo tunnistuksen. Varmaan vanhoja tekstejä jostain pikkuisen kuntosali porukan postauksista, tai suoraa AI pörinää kautta, alustan pitäjien omia juttua, kuin maailmalla Reditissä ja suomella ylilaudalla, se kun tehdään sivuston moderointi liian kovaksi niin sananvapaudesta tulee sanelevaa eli ihmiset karkaa ja pitää laittaa AI päälle.

Mutta muuten teen kiltti mieshän on naisesta, paha. Koska Kiltillä miehellä ei aina kavereita kun hän sanoo ei pahalla, pahoille teille, mutta nainen ajattelee tunteella ei moraalisilla pohdinnoilla, ja tunteet sanoo ei kavereita on heikko ja heikko on paha. Ne myös sanoo että, kun jännä mies hakkaa kotona, niin nettin kiltti mies jolle hän antoi nuorena pakin hakkaisi vielä kovemmin niin ne tunteet sanoo naiselle. Että tällainen moraali.

Vierailija
679/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siitoshullu ja hänelle vastaavat trollit perustaa vaikka oman ketjun, johon postaavat ulosteensa? Kiitos.

Yleensäkin toivoisin että nämä incel luuserit eivät saastuttaisi tätä palstaa ja pysyisivät ylilaudalla.

Aha, eli mammoistakin on kiva lyödä perään jo valmiiksi lyötyjä. Pääasia vain, että yhteiskunnan epäkohdat eivät tule jo valmiiksi etuoikeutettujen naisten näköpiiriin, vaan saavat elellä omassa hyvinvoinnin kuplassaan. Kiva, kun suoraan paljastitte oman toksisen luonteenne.

Pitääkö teitä väkivaltaisia luusereita silitellä päästä? Haista edelleenkin pitkä vittu🖕

Väkivaltaa koet vain omassa päässäsi. On tutkimuksin todettu, että incelit ovat kaikkein vähiten väkivaltaisia, ja teidän suosimanne chadit niitä kaikkein väkivaltaisimpia.

Mutta kun ei ole totta. Näitä massatekoja on ollut maailmalla useita. Ja sillä väkivallalla hekumoidaan noilla palstoilla. 

Ei kiltit ja kunnolliset yksinäiset miehet naisissa herätä mitään negatiivisia tunteita. Mutta ne, jotka suoltavat netissä saastaa, kyllä, täysin itseaiheutetusti. 

Luitko tuota Hesarin juttua? Siellä puhutaan nimenomaan naisten tæppamisen oikeuttamista. 

Öööhh, onkohan nettikirjoittelit vähän eri asia, kun suhteessa olevat miehet, jotka oikeasti toteuttavat tekonsa😅😅 Mutta ettepä te tietenkään siinä huomaa mitään eroa, kun sellaisia miehiä valitsette😂😂

Yhyy, onko paha mieli kun ei kukaan sinua valinnut?

Naiset nykyään saavat itse valita kumppaninsa, ei tarvitse tuollaiseen naisvihaaja-luuseriin tyytyä.

Hyvä, että kerrankin naiset myöntävät, että valitsevat vain niitä a.lfoja.

Edelleenkin, tuliko paha mieli? Itse jauhatte ja haukutte naisia mennen tullen ja palatessa. Oksettava kuspäitä olette. Ihan turha nyt uhriutua.

Oletko ikinä ajatellut, että se on voinut saada alkunsa naisten jatkuvasta huonosta käytöksestä? Vai pitäisikö mielestäsi miesten olla lapatossuja, jotka eivät saa asettaa rajoja tai tuntea epäreiluutta toisen huonosta käytöksestä?

Mistä ihmeen naisten? Naisia on erilaisia. Jos joku on joskus käyttäytynyt huonosti sinua kohtaan, millä logiikalla se on minun vikani? Minua on kourittu ja ahdisteltu 12-vuotiaasta asti. Onko se sinun vikasi, koska olet mies?

Olen ruma nainen joka on saanut paskaa miehiltä koko elämän. Isä oli narkkari, isäpuoli juoppo joka kosketteli 5 v alkaen, minut on raiskattu 2 krt teininä kun join joka viikonloppu, kaksi parisuhdetta ollut joista toinen päättyi kun kies löysi kauniimmaan ja jätti yhtäkkiä toinen suhde päättyi kun mies hakkasi. 

Kaikki ovat olleet minun vikani. Siksi en enää ole tekemissä miesten kanssa. 

Olen niin ruma että minulle on huudeltu 13 v lähtien että "laita pussi päähän niin sua voidaan panna".

En ole ikinä kelvannut kunnolliselle miehelle kuin yhdeksi illaksi. He ovat halunneet kauniimman.

Mutta kelpaat silti miehille? Samaa ei voi sanoa vastaavista miehistä. Ja vaikka tasosi huomioitaisiin, niin siltikään tuskin hyväksyisit rumaa miestä.

Oli kiva kelvata isäpuolelle 5 v alkaen tai baarissa varatuille miehille. 

Jos kelpaa noin monelle, niin kuinka voi edes sanoa itseään rumaksi? Samassa tilanteessa oleva mies ei kelpaa kenellekään.

Tuo ei ole kelpaamista vaan hyväksikäyttöä. 

Vierailija
680/685 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa huomaa sen, että mies ei kykene rakkauteen. Jos tulee edes pieni tauko seksiin, niin ukoilla loppuu uskollisuus. V*ttu mitä elukoita.

Älä yleistä kaikkiin miehiin kuitenkaan!

Muka kaikkiin miehiin. Vitut ne pervot on kaikki samanlaisia

Hahaha, ensin naiset syylistävät ketjussa miehiä naisten yleistämisestä, ja sitten, kun nainen yleistää, se onkin täysin oikein ja hyväksyttyä🤣🤣

Aika samanlaisia ne miesten vastaukset täällä on. Naisia syyllistetään vaikka meillä rumilla naisilla on samat kokemukset.

Olisitko itse ruman ja lihavan naisen kanssa? 

Kyllä, mutta en kelvannut. Tälle taas kelpasi kahdesti jännempi mies, jolta sai pataansa. Sanoi vielä tämän minulle, että olin liian kiltti ja rauhallinen, joten jännitys puuttui.

Olet kelvannut kuitenkin kaveriksi. Minä en siihenkään. 

Seksiä en uskalla harrastaa. 

Heh, luuletko, että halusin enää olla tuollaisen naisen kaveri, kun hänen todellinen luonteensa paljastui:DD

Jaa, ei kelpaa. Oletpa nirso.