Inceleistä hyvä juttu Hesarissa
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
"Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse."
Jos olet ääliä, sinun pitää olla todella hyvännäköinen että kelpaat. Jos olet mukava ja sosiaalinen, vähempikin ulkonäkö riittä varsin pitkälle.
Sinun ongelmasi on se että käsittelet pariutumista puhtaasti ulkonäköasiana. Ja siksi varmaan itsekin lähestyt naisia vain ulkonäkö edellä ja sitä ajatellen. Ja siinä jo se menee pahasti pieleen.
Ääliölle löytyy ääliönaisia. Esimerkiksi tatuoinnit sytyttävät monet naiset. Älykäs ja mukava mies jää siinä kisassa toiselle sijalle, ellei sitten myy itseään ja ota tatuointeja itsekin. Ja se vasta säälittävää on.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hutkijalla on feministeille tunnusomainen pirullinen virne. Avaa kuva väärällä hiirinapilla sivulta https://gnet-research.org/2024/04/25/imagining-the-past-justifications-…
Mitään incelilinkkejä kannata avata.
"Kyllä naisetkin tykkää drinkeistä kunhan ne on makeita"
Stereotypiat ovat muuten toinen asia jota kannattaa naisten kanssa välttää. Jokainen nainen on yksilö ja tykkää vähän eri asioista.
Ihmiset muutenkin yleensä tykkäävät kun olet kiinnostunut siitä millaisia juuri he ovat, ei siitä että kuvittelet heidän olevan samanlainen kuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ei-niin-menestyneitä ja ei-niin-kauneusihanteen mukaisia naisiakin, joille ei kuulema meinaa löytyä miestä, kuin miehet vonkaa missejä ja malleja. Olisko tässä parisuhde/seksisuhde kilvassa ulkopuolelle jääneiden miesten mahdollista pariutua näiden ei-missimittaisten naisten kanssa, jotka puolestaan ovat jääneet häntäpäähän kun on jaettu paikkoja alfaurosten kainaloon. Sisäinen kauneushan se lopulta onnen tuo.
Miksi helvetissä pitäis vaan tyytyä jos ei oikeata kiinnostusta ole?
Jos sinun resurssisi eivät riitä muuhun kuin ”tyytymiseen”. Se on sitten kohdallasi ”tyytyminen” tai oltava kokonaan ilman. Se on luonnon laki, kauniita ei riitä kaikille. Vaikuttaa siltä, että tässä incelien ininässä olekaan siitä kyse, että halutaan tavallisen naisen kanssa suhteeseen vaan siitä, että kriteerit naisen suhteen on miehellä korkeat ja viha syntyy siitä, että incel-mies ei kelpaa naiselle joka nämä vaativat ulkonäkö ja mahdollisesti varallisuus ym. kriteerit täyttää.
Miks oletetaan että nainen tykkää aina vain miehistä. En mä varmaan ees tykkää miehistä. Tai en tiedä. Tämä yhteiskunta vain pakottaa tyytymään.. Mitä väliä lopulta sillä mitä itse tykkää
"Ääliölle löytyy ääliönaisia. Esimerkiksi tatuoinnit sytyttävät monet naiset. Älykäs ja mukava mies jää siinä kisassa toiselle sijalle"
Miksi mukava ja älykäs mies haluaisi ääliönaisen?
Edelleen puhut kuin sinulle olisi pääasia vain "saada nainen". Ihan sama millainen se nainen on ja sopiiko hän vaikka luonteeltaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ei-niin-menestyneitä ja ei-niin-kauneusihanteen mukaisia naisiakin, joille ei kuulema meinaa löytyä miestä, kuin miehet vonkaa missejä ja malleja. Olisko tässä parisuhde/seksisuhde kilvassa ulkopuolelle jääneiden miesten mahdollista pariutua näiden ei-missimittaisten naisten kanssa, jotka puolestaan ovat jääneet häntäpäähän kun on jaettu paikkoja alfaurosten kainaloon. Sisäinen kauneushan se lopulta onnen tuo.
Jos sinun resurssisi eivät riitä muuhun kuin ”tyytymiseen”. Se on sitten kohdallasi ”tyytyminen” tai oltava kokonaan ilman. Se on luonnon laki, kauniita ei riitä kaikille. Vaikuttaa siltä, että tässä incelien ininässä olekaan siitä kyse, että halutaan tavallisen naisen kanssa suhteeseen vaan siitä, että kriteerit naisen suhteen on miehellä korkeat ja viha syntyy siitä, että incel-mies ei kelpaa naiselle joka nämä vaativat ulkonäkö ja mahdollisesti varallisuus ym. kriteerit täyttää.
Niin no mieluusti olen rumana naisena ilman kuin ottaisin kuvottavan ruman miehen
Yksi pahin on mitä kouluissa opettajat ja vanhemmat voi tehdä on puuttua kahden pojan välien selvittelyyn. Pitäisi olla oikeus antaa poikien painia ja selvittää välit tervehenkisesti. Se että heti puututaan ja kielletään heidän luontainen käytös on mun mielestä pahinta mitä voi lapselle tehdä.
Kyseessä saattoi olla pojan menestyksen alku ja henkisen sekä fyysisen kasvun pyrähdyksen pyörre, mutta eii, opettaja tuli ja repi erilleen ja kertoi että teette väärin. Koskaan tuhansien vuosien, korjaan kymmenten tuhnasien vuosien aikana ole kukaan tullut väliin kertomaan että teette väärin.
No, pojasta ei tullut koskaan mitään, vaikka hänestä olisi voinut tulla uusi johtaja. Hän oli selvästi voitoll, mutta ei koskaan saanut näyttää kuka voitti.
Tätä samaa muuten näkee työpaikoilla, jossa keinotekoinen auktoriteetti käskee nuorta ja voimakasta urosta. Tässä vaiheessa on ihan oikein että henkilö irtisanoutuu ja hyppää moottoripyörän selkään ja ajaa auringonlaskun taakse takin pitkät liepeet lepattaen uusiin seikkailuihin.
"Se on luonnon laki, kauniita ei riitä kaikille"
Se on itse asiassa puhdasta tilastomatematiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hutkijalla on feministeille tunnusomainen pirullinen virne. Avaa kuva väärällä hiirinapilla sivulta https://gnet-research.org/2024/04/25/imagining-the-past-justifications-…
Myös toimittelijatar on feministi, sama virne - https://seura.fi/ilmiot/tarinat/kirjailija-satu-vasantolan-romaani-kaik…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään yhtä hyvä syy katk.eroitua kuin köyhillä siitä, että joku yrityspomo tienaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäisintä on tuo ulkonäkökeskeisyys. Jos puuttuu taju kaikesta muusta ihmiselämään ja yhteyden kokemiseen kuulumisesta, niin ei ihme, että naisrintamalla sakkaa. Jotain on jäänyt sosiaalisuudessa kehittymättä. Liikaa nettiä, liian vähän normaaleja ihmiskohtakteja. Kiusaamiseen ja syrjintään pitäisi puuttua ajoissa, jotta tuollainen sosiaalinen vajaus ei pääsisi kehittymään.
"pitäisi puuttua" eli siis yhteiskunnan ja naisten.
Miksi miehet itse eivät koskaan tee mitään omien ongelmiensa ratkaisemiseksi? Naisten on aina pitänyt toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään, mistä se silmitön viha nousee?
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?Luulen että tarkastelet asiaa oman kuplasi kautta. Incelit vihaavat naisia, tämä on tiedossa. Naiset puolestaan vihaavat inceleita, ja sen lisäksi myös valtakunnallinen media tekee sitä päivästä toiseen artikkeleineen. Joskus se kohdistuu inceleihin, joskus miehiin ylipäätään.
Asetu sellaisen omaan asuntoonsa lukittuneen erakon asemaan, jota koko maailma vihaa ihan päivittäisistä uutisista lähtien. Jos ajatellaan reaktio/vastareaktio-dynamiikkaa, viha ainoastaan kasvaa. Eikä sille ole ulospääsytietä, koska epäsosiaalisuudesta johtuen inceleillä ei ole ketään kenelle puhua.
Tuhannen taalan kysymys minusta on se, että mistä incelöityminen ylipäätään johtuu? Miksi ihminen päätyy tälläiseen syrjäytyneeseen asemaan - onko taustalla lapsuuden alkoholistikoti, koulukiusaaminen, vai mitä? Tämä keskustelu ei kuitenkaan onnistu, koska silloin pitäisi tunnustaa että nuori mies ei välttämättä olekaan pelkästään sulupuolensa perusteella etuoikeutetussa asemassa, kuten feministit ovat vuosia toitottaneet totuutena. Etuoikeutettu asema on sosioekonominen asema, voit olla sitä aivan yhtä hyvin naisena kuin miehenäkin.
Ei ole. Kyllä sosioekonomisen hierarkian huipulla on aina keski- ikäinen, valkoinen, heteromies.
Vierailija kirjoitti:
"Ääliölle löytyy ääliönaisia. Esimerkiksi tatuoinnit sytyttävät monet naiset. Älykäs ja mukava mies jää siinä kisassa toiselle sijalle"
Miksi mukava ja älykäs mies haluaisi ääliönaisen?
Edelleen puhut kuin sinulle olisi pääasia vain "saada nainen". Ihan sama millainen se nainen on ja sopiiko hän vaikka luonteeltaan sinulle.
No ei kai miksikään, mutta väite kuitenkin oli, että ääliö ei saisi naista. Eihän se niin mene, kaikenlaiset kusipäät ja idiootit saavat. Psykopaatit itse asiassa saavat enemmän naisia kuin ei-psykopaatit.
On naisten usein esittämä valhe, että kiltit miehet saavat naista palkinnoksi. Oikeasti kiltteys on jopa haitallinen piirre miehelle. Noin keskimäärin, onhan sitten niitä juoksunsa juosseita, jotka eivät enää halua mustia silmiä, eivätkä edes kelpaa enää psykopaateille. He voivat tyytyä kilttiin ja turvalliseen loppuelämän kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee yksinäisistä rumista naisista henkisesti niin paljon vahvempia etteivät he luule onnettomuutensa johtuvan miesten nirsoilusta?
Koska naisten on sina ollut pakko jaksaa. Ja koska naisille se mies ei ole elinehto, kuten miehille nainen.
Vierailija kirjoitti:
"Etsä oo katellu Avaraa luontoa ja pidätkö ihmisiä erilaisempina kuin muita eläimiä? "
Eläimiä on laidasta laitaan ja eri eläinlajit käyttäytyvät aina eri tavoin. Vaikka ihminen on eläin, siitä ei seuraa että ihmisiin pätisi sama kuin vaikka leijoniin. Joutsen, myyrä ja kastemato ovat kaikki eläimiä mutta elävät ihan eri tavoin.
Jos me keskusteltais tästä painimolskilla niin olisit samaa mieltä mun kanssa aika pian ja taputtelisit olalle. Tämä on selvä. Meidän on turha jankata tästä koska minä olen tässä keskustelussa kuningaskortti. Minä määrään. vanhempani kasvattivat minut sanomaan totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään, mistä se silmitön viha nousee?
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?Luulen että tarkastelet asiaa oman kuplasi kautta. Incelit vihaavat naisia, tämä on tiedossa. Naiset puolestaan vihaavat inceleita, ja sen lisäksi myös valtakunnallinen media tekee sitä päivästä toiseen artikkeleineen. Joskus se kohdistuu inceleihin, joskus miehiin ylipäätään.
Asetu sellaisen omaan asuntoonsa lukittuneen erakon asemaan, jota koko maailma vihaa ihan päivittäisistä uutisista lähtien. Jos ajatellaan reaktio/vastareaktio-dynamiikkaa, viha ainoastaan kasvaa. Eikä sille ole ulospääsytietä, koska epäsosiaalisuudesta johtuen inceleillä ei ole ketään kenelle puhua.
Tuhannen taalan kysymys minusta on se, että mistä incelöityminen ylipäätään johtuu? Miksi ihminen päätyy tälläiseen syrjäytyneeseen asemaan - onko taustalla lapsuuden alkoholistikoti, koulukiusaaminen, vai mitä? Tämä keskustelu ei kuitenkaan onnistu, koska silloin pitäisi tunnustaa että nuori mies ei välttämättä olekaan pelkästään sulupuolensa perusteella etuoikeutetussa asemassa, kuten feministit ovat vuosia toitottaneet totuutena. Etuoikeutettu asema on sosioekonominen asema, voit olla sitä aivan yhtä hyvin naisena kuin miehenäkin.
Ei ole. Kyllä sosioekonomisen hierarkian huipulla on aina keski- ikäinen, valkoinen, heteromies.
No niinhän sen pittää ollakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että naisia kiinnostaa just ne incelit. Tälläkin palstalla tuntuu akoilla pyörivän mielessä vain incelit ja persut, niin onko se sama ilmiö, että naiset katkeroituu inceleille, kun eivät saa edes heiltä huomiota.
Eiköhän enemmän kyse ole voimantuneesta. Ajatus, että kaiki pyörii heidän p*llun ympärillä.
Ei, vaan sinun ja kaikkien miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekopäisintä on tuo ulkonäkökeskeisyys. Jos puuttuu taju kaikesta muusta ihmiselämään ja yhteyden kokemiseen kuulumisesta, niin ei ihme, että naisrintamalla sakkaa. Jotain on jäänyt sosiaalisuudessa kehittymättä. Liikaa nettiä, liian vähän normaaleja ihmiskohtakteja. Kiusaamiseen ja syrjintään pitäisi puuttua ajoissa, jotta tuollainen sosiaalinen vajaus ei pääsisi kehittymään.
"pitäisi puuttua" eli siis yhteiskunnan ja naisten.
Miksi miehet itse eivät koskaan tee mitään omien ongelmiensa ratkaisemiseksi? Naisten on aina pitänyt toimia näin.
Luullakseni naisten ongelmiin on yritetty puuttua yhteiskunnan toimesta.
En tiedä. Ja mitä väliä koska yksikään mies josta minä olisin viehättynyt ei ole viehättynyt musta.