Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Kommentit (685)

Vierailija
281/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten ihmeessä se olis kultainen jos hän ei ollenkaan ole mun mielestä myös ulkoisesti viehättävä. "

Kuinka moni on? Eli kuinka valikoiva oikein olet?

Tottakai pitää olla kultainen ei hopea kelpaa

Vierailija
282/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tavallaan väärin kun tämän ilmiön juuristitå tutkitaan kun aina löytyy taustalta se kuinka huonosti naiset omasta äidistä lähtien on näitä miehiä on kohdellut koko miehen elämän ajan. Naisten kannalta olisi huomattavasti parempi kun keskityttäisiin vain lopputulokseen millä pääsee miehiä syyllistämään ja haukkumaan eikä naisten vastuu tähän ongelmaan tulisi esille. Miesten putöisi kasvattaa vain paksumpi nahka että kestäisi sen kritiikin ja haukkumiset että muuttuisi paremmaksi naisille. Niiltä miehiltä oitöiai estää keinot ja mahdollisuuden sulkeutuu netti- ja pelimaailmaan kun eihän nämä miehet koskaan muuten muutu paremmaksi naisille mikä on miesten tärkein tehtävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleiksi leimaaminen on taas sitä samaa feminismiä. Hankkikaa naiset elämä.

Ei tässä ketään leimata vaan keskustellaan aiheesta. Vai väitätkö ettei inceleitä ole olemassa?

On vaan yksinäisiä miehiä. Haukkumalla ei asia parane vaan on merkki häijyydestä. Siinä kaikki.

Ei ne kaikki ole vaan yksinäisiä miehiä vaan joukossa on osa, joka kylvää naisvihaa ja yrittää saada muita syrjäytyneitä mukaan 

Se on aivan jo nykyäänkin rikoslaissa tuomittavaa kiihoittamista jos lietsoo väkivaltaista toimintaa, henkistä tai fyysistä.

Se taas ei ole vihaa jos esittää todellisuudessa verifioitavia yleisiä käyttäytymismalleja. Sekään ei ole vihaa jos esittää miehelle, joka turhautuu tullessaan jatkuvasti torjutuksi, että kohdistaa energiansa parantaakseen itseään ja omaa elämänlaatuaan todeten sen yksinkertaisen tosiasian ettei mies voi perustaa elämäänsä kokonaisuutena naisen ja/tai naisten varaan. Elämä on elettävä ensisijaisesti itselle, myös miehen.

Onko sinulla yleensäkin tapana alkaa jaarittelemaan asian vierestä ikävän faktan edessä? Ei ihme jos on vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eikö incel ole inceleiden oma termi jolla he kutsuvat itseään? Vastentahtoisesti selibaatissa.

Sen ensiksi kehitti nainen (syytä en muista miksi) mutta jossain 2000-luvun alkuvaiheessa hän luopui tuosta sanasta ja sen jälkeen tämä pieni ryhmä miehiä ottivat sen omaan käyttöönsä ja tulos on tämä.

Chad pitää voittaa. Siinä on se ratkaisu. Chad voitti joskus jonkun. Hän on varastanut miesvoimat joltain voittamalla. Chadin ympärillä on porukkaa, joka luovuttaa tälle oksitosinin tyylistä hormonia ja voimistaa Chadia, etenkin kasvuiässä nämä tyypit on muita isompia ja miehekkäämpiä. Jos voitat Chadin, niin voit tulla Chadiksi Chadin paikalle tai ainakin saat osan hänelle kuuluvasta voimasta. 

Tämä on luonnon laki. 

Naiset ei ole ratkaisu tai feministien morkkaus, tanssikurssit tai mitkään temput. Sun pitää voittaa Chad, sitten saat kaiken elämässä tarjoilulautasella. Sen jälkeen haiset voittajalta. Trump tietää tämän myös. Chadi pitää voittaa, muuten olet ikuisesti Chadin alainen. Naiset tai feministit ei ole sun vihollisia vaan vihollinen on sun metsästäjäporukan johtaja. Voita hänet, niin saat kaiken.

Tuo on totta 100%. Incelin vihollinen ei ole nainen, vaan hierarkiassa ylemmällä oleva mies, joka tulee voittaa naisia itse saadakseen.

Ja nuo chadit ovat inceleiden omien mielikuvitusten tuotosta. 

Ei ole. Näet koulujen ja päiväkotienkn pihoissa ryhmiä, jotka muodostuu pojista. Pojissa on aina johtaja. Huono kirja ja yliarvostettu kirja: kärpästen herra kertoo tästä vähän sarkastisesti ja poikien maailmaa halveksivasti. Siinä oikeastaan niinku pilkataan ja tehdään pojista petoja. Siinä mielessä kirja kuitenkin ottaa myös kantaa nykytilanteeseen, jossa lopussa aikuinen tulee pelastajana paikalle pilaamaan kaiken sen järjestyksen missä todellinen chad olisi kruunattu valtaan.

Todellisessa terveessä yhteiskunnassa pojat pääsee ottamaan selvää toisistaan. Meillä on siivottu paljon ja kouluissa tehdään selväksi että väkivalta on väärin. Kuitenkin pojille se on ainoa keino selvittää välit ja saada biologinen kasvu käyntiin haastamalla muita uroksia. Se ei toteudu vertailemalla kertotaulukokeen numeroita kesken ja ylentämällä niiden perusteella. Todellinen älykkyys on voimaa. Meillä on paljon ei chadejä johtajina. Esimerkkinä vaikka ylivanhat johtajat presidentteinä. 

Nämä patut ei ole oikeita johtajia. Todellisen johtajan ikä noin noin 30v. Korkeintan se nelkyt, ei kauheesti yli. 

Vierailija
284/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö sisäinen kauneus ole se, joka merkitsee? Muinoin puhuttiin moisesta. Miten lienee nykyään?

Totta kai merkitsee. Itse en olisi edes ystävä kenenkään kanssa joka on sisäisesti ruma. Sisäinen kauneus on must kumppanissa. Ulkoinen kauneus ei niinkään säväytä, mutta olen joskus jopa liikuttunut kyyneliin kun olen kohdannut ihmisen jolla on niin kaunis sydän.

Inceleiltä tuntuu puuttuvan se jokin, joka sitten estää heitä näkemästä muuta kuin sen ulkokuoren itsessään ja muissa. Karmivaa.

Kirjoitin jo aiemmassa kommentissa, että mulle sanoi nainen suoraan, että "paska naama ja hiukset". Ehkä viisikymppisten ja vanhempien naisten joukossa keskitytään "sisäiseen kauneuteen", koska omakin ulkonäkö on jo rapistunut, mutta parikymppisten ikäluokassa, jota itsekin edustan, ainoastaan ulkonäkö ratkaisee. En halua odottaa 30+ vuotta saadakseni jonkun ryppyisen mummon joka höpöttää jostain sisäisestä kauneudesta, koska ei ulkonäkönsä puolesta enää saa niitä parhaimpia miehiä.

Ei ole totta. Sinä vain lähestyt sellaisia yksilöitä joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Miksi? Jos et kerran arvosta sellaista ajattelutapaa. Onko niin että naisen täytyy olla super kaunis, mutta sinua kohtaan ei saa olla ulkoisia vaatimuksia? Se sisäisen kauneuden vaatimus menee molempiin suuntiin. Jos vaatii sitä vain toiselta, ei ole itse sisäisesti kaunis.

On 100% totta. Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse. Te kommentoijat katsotte asiaa 40/50-vuotiaan naisen näkökulmasta, mutta parikymppisillä naisilla on ihan eri kriteerit.

Vierailija
285/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella incelillä on sosiaalisten tilanteiden pelko tai muu tunne-elämän rajoite. Useimmiten ulkonäkö on ihan tavallinen. 

Ja usein se on jokin persoonallisuushäiriö tms.

Aina on paljastunut sellainen tai muuten vähälahjainen mieli kun näitä on nähnyt.

Vierailija
286/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% miehistä on hyödyttömiä ja kelvottomia parisuhteeseen niin eikö nämä miehet vain voisi hyväksyä kohtalonsa ja roolinsa olla vain työläinen ja osa koneistoa vailla ihmisarvoa

Vierailija
287/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Selvä. Meidän kaveriporukan Chad on sitten kaljamahainen 167cm pälvikalju mies. Eri"

Pelkästään se, että et tiedä pälvikaljun olevan autoimmuunisairaus, ja alopecian tarkoittavan kaljuuntumista, paljastaa sinut trolliksi, ja kommenttisi vaikutusyritykseksi.

Olipa surkeaa kiemurtelua ikävän faktan edessä😅. Sillä ei ole mitään merkitystä mistä pälvikalju johtuu vaan sillä että sitä ei pidetä yleisesti viehättävänä. Kannattaa harjoitella trollaamista vielä.

Myöskään älykkyyden ja oikeinkirjoituksen puute ei ole millään tapaa viehättävää, joten mun kaikki kiinnostus sua ja sun kaveriporukkaa kohtaan lopahti, vaikka mies olenkin.

Vierailija
288/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö sisäinen kauneus ole se, joka merkitsee? Muinoin puhuttiin moisesta. Miten lienee nykyään?

Totta kai merkitsee. Itse en olisi edes ystävä kenenkään kanssa joka on sisäisesti ruma. Sisäinen kauneus on must kumppanissa. Ulkoinen kauneus ei niinkään säväytä, mutta olen joskus jopa liikuttunut kyyneliin kun olen kohdannut ihmisen jolla on niin kaunis sydän.

Inceleiltä tuntuu puuttuvan se jokin, joka sitten estää heitä näkemästä muuta kuin sen ulkokuoren itsessään ja muissa. Karmivaa.

Kirjoitin jo aiemmassa kommentissa, että mulle sanoi nainen suoraan, että "paska naama ja hiukset". Ehkä viisikymppisten ja vanhempien naisten joukossa keskitytään "sisäiseen kauneuteen", koska omakin ulkonäkö on jo rapistunut, mutta parikymppisten ikäluokassa, jota itsekin edustan, ainoastaan ulkonäkö ratkaisee. En halua odottaa 30+ vuotta saadakseni jonkun ryppyisen mummon joka höpöttää jostain sisäisestä kauneudesta, koska ei ulkonäkönsä puolesta enää saa niitä parhaimpia miehiä.

Ei ole totta. Sinä vain lähestyt sellaisia yksilöitä joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Miksi? Jos et kerran arvosta sellaista ajattelutapaa. Onko niin että naisen täytyy olla super kaunis, mutta sinua kohtaan ei saa olla ulkoisia vaatimuksia? Se sisäisen kauneuden vaatimus menee molempiin suuntiin. Jos vaatii sitä vain toiselta, ei ole itse sisäisesti kaunis.

On 100% totta. Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse. Te kommentoijat katsotte asiaa 40/50-vuotiaan naisen näkökulmasta, mutta parikymppisillä naisilla on ihan eri kriteerit.

Tässä on tämä idiotian ydin. 20v "miss suomi" ei innostu 48v  miehestä. Ongelma ratkeaisi oman ikäistä hakemalla mutta ei. Pakko saada 20v supermalli tai miss suomi.

Vierailija
289/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on se että patriarkaatti toitottaa koko ajan että maailma on sinulle joitain velkaa sen takia että olet mies. Jos et niitä saa niin ne joko viedään sinulta tai olet vaan heikko. Omia tunteita ei saa reguloida tai käsitellä millään tavalla eikä varsinkaan puhua niistä ammattilaisen kanssa. Miesten ja naisten masentuneisuus on samalla tasolla mutta miehet päätyvät useammin itsemurhaan koska avun etsiminen/pyytäminen tekee sinut olevinaan heikoksi.

M33

Vierailija
290/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Selvä. Meidän kaveriporukan Chad on sitten kaljamahainen 167cm pälvikalju mies. Eri"

Pelkästään se, että et tiedä pälvikaljun olevan autoimmuunisairaus, ja alopecian tarkoittavan kaljuuntumista, paljastaa sinut trolliksi, ja kommenttisi vaikutusyritykseksi.

Olipa surkeaa kiemurtelua ikävän faktan edessä😅. Sillä ei ole mitään merkitystä mistä pälvikalju johtuu vaan sillä että sitä ei pidetä yleisesti viehättävänä. Kannattaa harjoitella trollaamista vielä.

Myöskään älykkyyden ja oikeinkirjoituksen puute ei ole millään tapaa viehättävää, joten mun kaikki kiinnostus sua ja sun kaveriporukkaa kohtaan lopahti, vaikka mies olenkin.

Kuka kiemurtelee? Osaako se myös pyörittää

Hulaa ja Limbota

Vierailija
291/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lanteet liikkuu hula hula…

Vierailija
292/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tavallaan väärin kun tämän ilmiön juuristitå tutkitaan kun aina löytyy taustalta se kuinka huonosti naiset omasta äidistä lähtien on näitä miehiä on kohdellut koko miehen elämän ajan. Naisten kannalta olisi huomattavasti parempi kun keskityttäisiin vain lopputulokseen millä pääsee miehiä syyllistämään ja haukkumaan eikä naisten vastuu tähän ongelmaan tulisi esille. Miesten putöisi kasvattaa vain paksumpi nahka että kestäisi sen kritiikin ja haukkumiset että muuttuisi paremmaksi naisille. Niiltä miehiltä oitöiai estää keinot ja mahdollisuuden sulkeutuu netti- ja pelimaailmaan kun eihän nämä miehet koskaan muuten muutu paremmaksi naisille mikä on miesten tärkein tehtävä

Kerrotko vielä kaiken sen mitä miehet ovat näiden poikien eteen tehneet?

Vierailija
293/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tämä idiotian ydin. 20v "miss suomi" ei innostu 48v  miehestä. Ongelma ratkeaisi oman ikäistä hakemalla mutta ei. Pakko saada 20v supermalli tai miss suomi.

Luetunymmärryksessä puutteita? Kirjoitin aiemmassa kommentissa, että edustan parikymppisten ikäluokkaa itsekin, t.onttu:DD

Vierailija
294/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleiksi leimaaminen on taas sitä samaa feminismiä. Hankkikaa naiset elämä.

Ei tässä ketään leimata vaan keskustellaan aiheesta. Vai väitätkö ettei inceleitä ole olemassa?

On vaan yksinäisiä miehiä. Haukkumalla ei asia parane vaan on merkki häijyydestä. Siinä kaikki.

Ei ne kaikki ole vaan yksinäisiä miehiä vaan joukossa on osa, joka kylvää naisvihaa ja yrittää saada muita syrjäytyneitä mukaan 

Se on aivan jo nykyäänkin rikoslaissa tuomittavaa kiihoittamista jos lietsoo väkivaltaista toimintaa, henkistä tai fyysistä.

Se taas ei ole vihaa jos esittää todellisuudessa verifioitavia yleisiä käyttäytymismalleja. Sekään ei ole vihaa jos esittää miehelle, joka turhautuu tullessaan jatkuvasti torjutuksi, että kohdistaa energiansa parantaakseen itseään ja omaa elämänlaatuaan todeten sen yksinkertaisen tosiasian ettei mies voi perustaa elämäänsä kokonaisuutena naisen ja/tai naisten varaan. Elämä on elettävä ensisijaisesti itselle, myös miehen.

Onko sinulla yleensäkin tapana alkaa jaarittelemaan asian vierestä ikävän faktan edessä? Ei ihme jos on vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eikö incel ole inceleiden oma termi jolla he kutsuvat itseään? Vastentahtoisesti selibaatissa.

Sen ensiksi kehitti nainen (syytä en muista miksi) mutta jossain 2000-luvun alkuvaiheessa hän luopui tuosta sanasta ja sen jälkeen tämä pieni ryhmä miehiä ottivat sen omaan käyttöönsä ja tulos on tämä.

Chad pitää voittaa. Siinä on se ratkaisu. Chad voitti joskus jonkun. Hän on varastanut miesvoimat joltain voittamalla. Chadin ympärillä on porukkaa, joka luovuttaa tälle oksitosinin tyylistä hormonia ja voimistaa Chadia, etenkin kasvuiässä nämä tyypit on muita isompia ja miehekkäämpiä. Jos voitat Chadin, niin voit tulla Chadiksi Chadin paikalle tai ainakin saat osan hänelle kuuluvasta voimasta. 

Tämä on luonnon laki. 

Naiset ei ole ratkaisu tai feministien morkkaus, tanssikurssit tai mitkään temput. Sun pitää voittaa Chad, sitten saat kaiken elämässä tarjoilulautasella. Sen jälkeen haiset voittajalta. Trump tietää tämän myös. Chadi pitää voittaa, muuten olet ikuisesti Chadin alainen. Naiset tai feministit ei ole sun vihollisia vaan vihollinen on sun metsästäjäporukan johtaja. Voita hänet, niin saat kaiken.

Kun kaksi maata sotii keskenään ja johtajat on mitä on, niin kaikki tietää todellisen johtaajan jos ne ottaisi yhteen. Nuorempi pyörittäisi pappaa mennen tullen ja sota ei enää jatkuisi. Nyt sotaa käydään keinotekoisesti ja maailma on epätasapainossa, kun papparaiset pitää kuninkaan kruunua hallussaan. 

Vierailija
295/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai pitää olla kultainen ei hopea kelpaa"

50% naisista? 25% naisista? 10% naisista? Vai miten moni noin keskimäärin vastaa standardejasi?

Vierailija
296/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kultainen pas kakokk are etsii unelmanaista pätemällä vauva palstalla 😂😂😂😂😂

Vierailija
297/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun kaksi maata sotii keskenään ja johtajat on mitä on, niin kaikki tietää todellisen johtaajan jos ne ottaisi yhteen. Nuorempi pyörittäisi pappaa mennen tullen ja sota ei enää jatkuisi."

Tiedätkö mitä? Vaikutat hieman lapselliselta noine tappelufantasioinesi.

Vierailija
298/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tottakai pitää olla kultainen ei hopea kelpaa"

50% naisista? 25% naisista? 10% naisista? Vai miten moni noin keskimäärin vastaa standardejasi?

Missä on noin vahvaa juotavaa tarjolla?

Vierailija
299/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mistään enää pirtua?

Vierailija
300/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten ihmeessä se olis kultainen jos hän ei ollenkaan ole mun mielestä myös ulkoisesti viehättävä. "

Kuinka moni on? Eli kuinka valikoiva oikein olet?

No en mä voi itselle valehdellakaan jos en nää jotain toista viehättävänä niin se on sitten siinä.. Niin se menee munkin suuntaan. Ei ne mua lähesty jos näkee mut rumana. Ja miksi sellasta haluisinkaan.. Sellasta sääliä