Inceleistä hyvä juttu Hesarissa
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö sisäinen kauneus ole se, joka merkitsee? Muinoin puhuttiin moisesta. Miten lienee nykyään?
Totta kai merkitsee. Itse en olisi edes ystävä kenenkään kanssa joka on sisäisesti ruma. Sisäinen kauneus on must kumppanissa. Ulkoinen kauneus ei niinkään säväytä, mutta olen joskus jopa liikuttunut kyyneliin kun olen kohdannut ihmisen jolla on niin kaunis sydän.
Inceleiltä tuntuu puuttuvan se jokin, joka sitten estää heitä näkemästä muuta kuin sen ulkokuoren itsessään ja muissa. Karmivaa.
Kirjoitin jo aiemmassa kommentissa, että mulle sanoi nainen suoraan, että "paska naama ja hiukset". Ehkä viisikymppisten ja vanhempien naisten joukossa keskitytään "sisäiseen kauneuteen", koska omakin ulkonäkö on jo rapistunut, mutta parikymppisten ikäluokassa, jota itsekin edustan, ainoastaan ulkonäkö ratkaisee. En halua odottaa 30+ vuotta saadakseni jonkun ryppyisen mummon joka höpöttää jostain sisäisestä kauneudesta, koska ei ulkonäkönsä puolesta enää saa niitä parhaimpia miehiä.
Ei ole totta. Sinä vain lähestyt sellaisia yksilöitä joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Miksi? Jos et kerran arvosta sellaista ajattelutapaa. Onko niin että naisen täytyy olla super kaunis, mutta sinua kohtaan ei saa olla ulkoisia vaatimuksia? Se sisäisen kauneuden vaatimus menee molempiin suuntiin. Jos vaatii sitä vain toiselta, ei ole itse sisäisesti kaunis.
On 100% totta. Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse. Te kommentoijat katsotte asiaa 40/50-vuotiaan naisen näkökulmasta, mutta parikymppisillä naisilla on ihan eri kriteerit.
Tässä on tämä idiotian ydin. 20v "miss suomi" ei innostu 48v miehestä. Ongelma ratkeaisi oman ikäistä hakemalla mutta ei. Pakko saada 20v supermalli tai miss suomi.
Luetunymmärryksessä puutteita? Kirjoitin aiemmassa kommentissa, että edustan parikymppisten ikäluokkaa itsekin, t.onttu:DD
Sehän ei mitään todista todeksi että kirjoittelee vauvalle.
"Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse."
Jos olet ääliä, sinun pitää olla todella hyvännäköinen että kelpaat. Jos olet mukava ja sosiaalinen, vähempikin ulkonäkö riittä varsin pitkälle.
Sinun ongelmasi on se että käsittelet pariutumista puhtaasti ulkonäköasiana. Ja siksi varmaan itsekin lähestyt naisia vain ulkonäkö edellä ja sitä ajatellen. Ja siinä jo se menee pahasti pieleen.
Vierailija kirjoitti:
"Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse."
Jos olet ääliä, sinun pitää olla todella hyvännäköinen että kelpaat. Jos olet mukava ja sosiaalinen, vähempikin ulkonäkö riittä varsin pitkälle.
Sinun ongelmasi on se että käsittelet pariutumista puhtaasti ulkonäköasiana. Ja siksi varmaan itsekin lähestyt naisia vain ulkonäkö edellä ja sitä ajatellen. Ja siinä jo se menee pahasti pieleen.
Minä lähestyn aina kaikkia, olen puhelias karjalasta
"No en mä voi itselle valehdellakaan jos en nää jotain toista viehättävänä niin se on sitten siinä."
Vastaa nyt vain suoraan että kuinka iso osuus naisista täyttää sinun viehättävyyskriteerisi niin voidaan vähän paremmin analysoida asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tavallaan väärin kun tämän ilmiön juuristitå tutkitaan kun aina löytyy taustalta se kuinka huonosti naiset omasta äidistä lähtien on näitä miehiä on kohdellut koko miehen elämän ajan. Naisten kannalta olisi huomattavasti parempi kun keskityttäisiin vain lopputulokseen millä pääsee miehiä syyllistämään ja haukkumaan eikä naisten vastuu tähän ongelmaan tulisi esille. Miesten putöisi kasvattaa vain paksumpi nahka että kestäisi sen kritiikin ja haukkumiset että muuttuisi paremmaksi naisille. Niiltä miehiltä oitöiai estää keinot ja mahdollisuuden sulkeutuu netti- ja pelimaailmaan kun eihän nämä miehet koskaan muuten muutu paremmaksi naisille mikä on miesten tärkein tehtävä
Kerrotko vielä kaiken sen mitä miehet ovat näiden poikien eteen tehneet?
Miten miehet voisi mitäön tehdä. Äiti on potkinut isän pois kuvioista jo silloin kun lapsi on ollut pieni ja äiti on estänyt isän ja lapsen suhteen muodostumisen vierottamalla isän ja lapsen vain sen takia äiti vihaa lapsen isää. Tämän takia näillä miehillä ei koskaan ole ollut minkäänlaista miehistä roolimallia ja on koko elämänsä kuullut naisilta että sinun pitää unohtaa itsesi, muuttua paremmaksi naisille ja sinä et saa olla semmoinen mitä itse haluat koska naiset on ainoita ihmisiä kenellä on jotain merkitystä
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö sisäinen kauneus ole se, joka merkitsee? Muinoin puhuttiin moisesta. Miten lienee nykyään?
Totta kai merkitsee. Itse en olisi edes ystävä kenenkään kanssa joka on sisäisesti ruma. Sisäinen kauneus on must kumppanissa. Ulkoinen kauneus ei niinkään säväytä, mutta olen joskus jopa liikuttunut kyyneliin kun olen kohdannut ihmisen jolla on niin kaunis sydän.
Inceleiltä tuntuu puuttuvan se jokin, joka sitten estää heitä näkemästä muuta kuin sen ulkokuoren itsessään ja muissa. Karmivaa.
Kirjoitin jo aiemmassa kommentissa, että mulle sanoi nainen suoraan, että "paska naama ja hiukset". Ehkä viisikymppisten ja vanhempien naisten joukossa keskitytään "sisäiseen kauneuteen", koska omakin ulkonäkö on jo rapistunut, mutta parikymppisten ikäluokassa, jota itsekin edustan, ainoastaan ulkonäkö ratkaisee. En halua odottaa 30+ vuotta saadakseni jonkun ryppyisen mummon joka höpöttää jostain sisäisestä kauneudesta, koska ei ulkonäkönsä puolesta enää saa niitä parhaimpia miehiä.
Ei ole totta. Sinä vain lähestyt sellaisia yksilöitä joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Miksi? Jos et kerran arvosta sellaista ajattelutapaa. Onko niin että naisen täytyy olla super kaunis, mutta sinua kohtaan ei saa olla ulkoisia vaatimuksia? Se sisäisen kauneuden vaatimus menee molempiin suuntiin. Jos vaatii sitä vain toiselta, ei ole itse sisäisesti kaunis.
On 100% totta. Olen lähestynyt sekä niitä viehättäviä sekä vähemmän viehättäviä naisia, ja kaikkien kohdalla lopputulos on sama - jos ulkonäkö ei riitä, niin jatkoon ei pääse. Te kommentoijat katsotte asiaa 40/50-vuotiaan naisen näkökulmasta, mutta parikymppisillä naisilla on ihan eri kriteerit.
Tässä on tämä idiotian ydin. 20v "miss suomi" ei innostu 48v miehestä. Ongelma ratkeaisi oman ikäistä hakemalla mutta ei. Pakko saada 20v supermalli tai miss suomi.
Luetunymmärryksessä puutteita? Kirjoitin aiemmassa kommentissa, että edustan parikymppisten ikäluokkaa itsekin, t.onttu:DD
Sehän ei mitään todista todeksi että kirjoittelee vauvalle.
Jollain on jouluvalmistelut jo ajoissa tulilla, meillä tontut tulee vasta lokakuussa
"Minä lähestyn aina kaikkia, olen puhelias karjalasta"
Ja kaikki silti aina torjuvat sinut? Nyt en kyllä usko.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ikinä kukaan torju, kaikki tykkää
Ilman kumppania eläviä miehiä on vähemmän kuin ilman kumppania eläviä naisia. Lisäksi, seksiä on kaupan miehille, ei juurikaan naisille.
Vierailija kirjoitti:
"Kun kaksi maata sotii keskenään ja johtajat on mitä on, niin kaikki tietää todellisen johtaajan jos ne ottaisi yhteen. Nuorempi pyörittäisi pappaa mennen tullen ja sota ei enää jatkuisi."
Tiedätkö mitä? Vaikutat hieman lapselliselta noine tappelufantasioinesi.
Etsä oo katellu Avaraa luontoa ja pidätkö ihmisiä erilaisempina kuin muita eläimiä?
Urosten maailmassa vallitsee ihan samat säännöt, mutta kaikkea suojellaan keinotekoisesti. Ei ole tervettä, jos johtajina toimii yli 70v papparaiset. Se ei vaan yksinkertaisesti ole tervettä ja siitä syntyy kaikkea sairasta kuten sotia. Tappeluissa ei ole mitään sairasta. Sodissa on ja siinä mihin se väkivalta kumuloituu, jos niitä ei voi tappeluilla selvittää. Tervehenkisessä painissa tai nyrkkitappelussa ei ole mitään lapsellista. Sitä harrastaaa eläinmaailmassa toki niin lapset (leikin varjolla) mutta enimmäkseen urokset soidinmenoissa ja selvitelläkseen luontaisia välejään.
"Missä on noin vahvaa juotavaa tarjolla?"
Älä ainakaan tuolla huumorin tasolla naisia yritä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumppania eläviä miehiä on vähemmän kuin ilman kumppania eläviä naisia. Lisäksi, seksiä on kaupan miehille, ei juurikaan naisille.
Oletko käynyt Amsterdamissa, sieltä saa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mun kommentti. Joku ä.äliö varasti kommenttiketjun, koska mun kommentti meni sensuuriin.
Vierailija kirjoitti:
"Missä on noin vahvaa juotavaa tarjolla?"
Älä ainakaan tuolla huumorin tasolla naisia yritä naurattaa.
Kyllä naisetkin tykkää drinkeistä kunhan ne on makeita
Jaahas, päivän incel-ketju poistoon.
Vierailija kirjoitti:
"No en mä voi itselle valehdellakaan jos en nää jotain toista viehättävänä niin se on sitten siinä."
Vastaa nyt vain suoraan että kuinka iso osuus naisista täyttää sinun viehättävyyskriteerisi niin voidaan vähän paremmin analysoida asiaa.
Mä olen itse nainen
"Etsä oo katellu Avaraa luontoa ja pidätkö ihmisiä erilaisempina kuin muita eläimiä? "
Eläimiä on laidasta laitaan ja eri eläinlajit käyttäytyvät aina eri tavoin. Vaikka ihminen on eläin, siitä ei seuraa että ihmisiin pätisi sama kuin vaikka leijoniin. Joutsen, myyrä ja kastemato ovat kaikki eläimiä mutta elävät ihan eri tavoin.
"Mä olen itse nainen "
No kuinka iso osuus miehistä sitten?
Tällä hutkijalla on feministeille tunnusomainen pirullinen virne. Avaa kuva väärällä hiirinapilla sivulta https://gnet-research.org/2024/04/25/imagining-the-past-justifications-…
En etsi, p.urnaan. Ja anonyymi keskustelupalsta sopii siihen paremmin kuin hyvin.