Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin

Vierailija
05.05.2026 |

Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.

Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan. 

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Vierailija
162/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit niin lapanen, että et uskaltanut itse päättää erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.

Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero. 

Ap:lla "ei halunnut" tarkoittaa samaa kuin "ei uskaltanut". Äijä on pelkkä surkea runkkari

Kyllä nyt meni taas naisilla tunteisiin. Löytyihän se runkkari. Vielä incel ja pieni muna mainitsematta.

Vierailija
164/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, kylläpä tämä aloitukseni aiheutti palstan katkerissa äm missä paljon vihaa. Ei voi taas kuin säälien nauraa teille.

Ap

Sääli vain itseäsi, luuseripaska.

Palstan vanhanhanpiian sanomisilla ei taida paljon painoarvoa olla.

Vierailija
165/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.

Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero. 

Ap:lla "ei halunnut" tarkoittaa samaa kuin "ei uskaltanut". Äijä on pelkkä surkea runkkari

Kyllä nyt meni taas naisilla tunteisiin. Löytyihän se runkkari. Vielä incel ja pieni muna mainitsematta.

p i l l i

Vierailija
166/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l HHais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.ais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.ta v i t tu l äs ki huo ra. ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.vHais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.vHais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.vHais ta v i t tu l äs ki huo ra.

Vierailija
167/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, kylläpä tämä aloitukseni aiheutti palstan katkerissa äm missä paljon vihaa. Ei voi taas kuin säälien nauraa teille.

Ap

Sääli vain itseäsi, luuseripaska.

Kuikkusi vain alleviivaa triggeröitymistäsi. Säälittävyytesi on sellaisella tasolla, etten voisi vajota niin alas koskaan.

Ap

Säälittävää on yläpeukuttaa omaa kommenttia ja olla ainoa yläpeukuttaja. 

Vierailija
168/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Kikk eli

Vierailija
169/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

p i l l u 

Vierailija
170/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin lapsi joka pelin hävitessään sanoo että en olisikaan halunnut voittaa.

Eli kirpaisi..

Vierailija
171/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen munaton mies, jos ei pysty sanomaan, että haluaa erota.  Aivan beta suorastaan. 

Vierailija
172/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko on vaarallinen paikka, tuttavani kulkukoirat raateli niin ettei elänyt sen jälkeen kuin kaksi kuukautta.

Vierailija
173/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo.

Olet = tyh_mä, jos haluat eron niin miksi tuhladösit aikaasi etkä lopettanut suhdetta. Olisit varmaan roikkunut vuosia suhteessa, jos toinen ei olisi halunnut erota. Tyh_määä.

Vierailija
174/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo, en jaksa edes nauraa.

Vierailija
175/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ja muista tämä fiilis jälleen ensi kerralla jos olet jäämässä katiskaan.

Nauti elämästäsi vapaana ja toteuta niitä asioita joista olet haaveillut.

Vierailija
176/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet = tyh_mä, jos haluat eron niin miksi tuhladösit aikaasi etkä lopettanut suhdetta. Olisit varmaan roikkunut vuosia suhteessa, jos toinen ei olisi halunnut erota. Tyh_määä.

En ole ap mutta vastaan miehen näkökulmasta. Se on yleisesti miehelle todella paljon parempi tehdä juuri noin kuin ap teki, että nainen saa tuntea jättävänsä, koska katkeroitunut jätetty nainen voi olla todella häijy ja kostaa pitkään ja pitkäjänteisesti.

Vierailija
177/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo."

Miksi tämä on juuri miehille niin vaikeaa? Ihan munatonta touhua että ei uskalla tehdä aloitetta eroon vaan pitää odotella että nainen tajuaa lukea miehen ajatuksia ja käytöstä ja siitä vuosien myötä tajuta että miestä ei kiinnosta suhde ollenkaan...

Koska eropäätös on parempi tulla naiselta, muuten katkerat naiset paskovat joka paikan ja myös mustamaalaavat miehen. Toki sen tekevät näin päinkin, mutta vähemmän.

Tälle ajalle on tyypillistä, että kaikki totuudet tulevat ilmi. Ei tarvita mitään katkeraa naista, kun jutut alkavat levitä. Jokaisesta pettämisestä tietää aina useampi ihminen. Jotkut miehet jopa kertovat niistä ystävilleen, ja odottavat jotain solidaarisuutta.

Ja sitten on tietysti aina tämä pettämiskumppani, joka ei itsekään ole mitään naisten aatelia.

Mutta syytä toki "katkeraa naista". Mieshän ei ole koskaan vastuussa yhtään mistään.

Ei tarvita pettämistä. Katkera nainen on jokatapauksessa sen sortin uhriutuja että parempi antaa naisen olla erossa aktiivisempi.

Vierailija
178/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta vastaan miehen näkökulmasta. Se on yleisesti miehelle todella paljon parempi tehdä juuri noin kuin ap teki, että nainen saa tuntea jättävänsä, koska katkeroitunut jätetty nainen voi olla todella häijy ja kostaa pitkään ja pitkäjänteisesti.

Ihme fantasioita te ainakin osaatte kehittää. Jumalauta, menee jo ihan vainoharhaiseksi. On varmasti vaikeaa elää kun on koko ajan moinen psykoosi päällä

Vierailija
179/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten itse saanut aikaiseksi erota? Turhaan kärvistelit vuoden verran.

Vierailija
180/185 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo."

Miksi tämä on juuri miehille niin vaikeaa? Ihan munatonta touhua että ei uskalla tehdä aloitetta eroon vaan pitää odotella että nainen tajuaa lukea miehen ajatuksia ja käytöstä ja siitä vuosien myötä tajuta että miestä ei kiinnosta suhde ollenkaan...

Koska eropäätös on parempi tulla naiselta, muuten katkerat naiset paskovat joka paikan ja myös mustamaalaavat miehen. Toki sen tekevät näin päinkin, mutta vähemmän.

Tälle ajalle on tyypillistä, että kaikki totuudet tulevat ilmi. Ei tarvita mitään katkeraa naista, kun jutut alkavat levitä. Jokaisesta pettämisestä tietää aina useampi ihminen. Jotkut miehet jopa kertovat niistä ystävilleen, ja odottavat jotain solidaarisuutta.

Ja sitten on tietysti aina tämä pettämiskumppani, joka ei itsekään ole mitään naisten aatelia.

Mutta syytä toki "katkeraa naista". Mieshän ei ole koskaan vastuussa yhtään mistään.

Ei tarvita pettämistä. Katkera nainen on jokatapauksessa sen sortin uhriutuja että parempi antaa naisen olla erossa aktiivisempi.

Mitä vaan jotta mieslapsen ei tarvitse kasvattaa selkärankaa, eikä niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän