Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita

Vierailija
03.05.2026 |

Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.

Kommentit (412)

Vierailija
161/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus, pojanpoika käyttää nikotiinipusseja. Ei kait ole sama asia kuin isäpapan pervitiinit talvisodassa? Tuleeko pojasta kumminkin hyvä hiihtäjä, jos käyttää?

Vierailija
162/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret ovat niin laiskoja. Matti ei suostunut käymään minulle kaupassa. Minun pitäisi muka ihan itse kävellä tien toiselle puolelle kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikaan opiskeltiin lainarahalla, oltiin kaikki kesät töissä siinä työpaikassa joka saatiin kun käveli vaan kysymään ja asuttiin edullisesti ja turvallisesti solussa. Mikäs siinä oli opiskellessa kun ei ollut mikään kiire. Naapurin Merjalla on vieläkin opiskeluoikeus yliopistoon, hih hih. Laina oli sitten helppoa maksaa pois sillä työpaikalla jonka sai heti valmistumisen jälkeen ihan vaan kysymällä sieltä töistä. Miksi nykyään nuoret ei hanki itselleen kesätyöpaikkoja ja työpaikkoja vaan valittavat korkeakorkoisista lainoista ja opiskelun stressaavuudesta eivätkä suostu maksamaan solusta viihdehuumeita vetävän bilettäjäkämppiksen kanssa melkein samaa hintaa kuin pienestä yksiöstä? Nuoriso on nykyään niin nirsoa. Eivät edes suostu hankkimaan lapsia. Minun aikana lapsia hankittiin jo nuorena, saatiin apua ensiasunnon ostoon ja mies kävi töissä kun minä olin muutaman vuoden kotona lasten kanssa. Meiltä ei puuttunut mitään! Miksi nämä nykynuoret valittavat?

Vierailija
164/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan isääsi ja isäsi vihaa minua mutta me emme eroa! Enkä olisi koskaan halunnut lapsia mutta ne piti tehdä että eläisi normien mukaan.

Vierailija
165/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän kommentoijat luulevat tietävänsä boomereiden elämästä XD Minulla oli onneksi hyvät vanhemmat. Olen kiitollinen.

N54

Vierailija
166/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän kommentoijat luulevat tietävänsä boomereiden elämästä XD Minulla oli onneksi hyvät vanhemmat. Olen kiitollinen.

N54

Kyllä niistä aika paljon tietää, kun on useampi sukulainen riesana. Ketjussa kuvatut jutut osuu just eikä melkein.

Vierailija
167/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivokselan Toyotan autonmyyjällä oli tatueeraus. Pitääkö tässä vielä merkkiä vaihtaa vanhoilla päivillä????

Vierailija
168/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret ovat niin laiskoja. Matti ei suostunut käymään minulle kaupassa. Minun pitäisi muka ihan itse kävellä tien toiselle puolelle kauppaan.

Ei ne miehet kumminkaan tuo sitä mitä piti. Ei ne osaa.

Vierailija
169/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison mielestä potkukelkalla potkuttelu on muka noloa. Eivät edes ymmärrä, että jahvat tulloo!

Vierailija
170/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivokselan Toyotan autonmyyjällä oli tatueeraus. Pitääkö tässä vielä merkkiä vaihtaa vanhoilla päivillä????

Onko se edes käynyt armeijaa?

Vierailija
171/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N54

Ihan tarpeeksi, kun ne on tuntenut yli 50v.

Miten sinun vanhempasi liittyvät aiheeseen, vai etkö itse tunne heitä tarpeeksi?

Vierailija
172/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa todella törkeä ja ikävä ketju. AP saisi hävetä ja niin te muutkin. Oikeestiko joku saa kiksejä tällaisesta? Onko lääkkeet jäänyt ottamatta? 

Perustele.

Jos tätä pitää sinulle perustella, kertoo se sinusta todella paljon. Ota ne lääkkeesi.

Vierailija
173/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi Serton 5 kilon pyykkipulveri? Valintatalosta sai.

Vierailija
174/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän juoni se siinäkin oli taustalla, että se Keltainen Pörssi -lehti piti lopettaa? 

Vierailija
175/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset väittivät kivenkovaa, ettei koulussa muka enää käytetä piirtoheittimiä. Voiko olla totta?! Kyllä on ATK pilannut kaiken.

Vierailija
176/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjua ja kommentit ovat kuin 100 v isomummini suusta. 

Alle 9- kymppisiltä en ole moisia vitsejä kuullut. T. N 55 v

Samaa ajattelin. Olen 80. Äitoni oli noin "puusta pudonnut." Mutta ehkä nää kommentoijat onkin mun ikäisiäni?

Vierailija
177/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on juonitellut taas koko aamun ja eilen meni tietokone juntturaan. Mies käynyt ATK-kurssin 90-luvun alussa, mutta ei muka osaa korjata!

Vierailija
178/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan Teppo aina nauhoitti minun Kauniitten ja rohkeitten päälle mäkihyppyä. Enää ei voi minulle mitään digiaikana, hahhahhaa!

Vierailija
179/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti nostaa itsetuntoa pilkata joskus 1910 - 1920 syntyneitä ja heidän tietämättömyyttään 76. Boomerit elää nykyajassa.

Vierailija
180/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ennen missään Internetissä miehiä etsitty. Minäkin nappasin naapurin Erkin ja 49 hyvää vuotta saatiin olla yhdessä. Eihän se meidän Erkki juuri mikään seuramies ollut, kerran sanoi rakastavansa ja joskus humalassa lauloi Leila-lempiystäväin -laulua minulle. Nykyisin halutaan kaikenlaista, Riitan tytärkin sanoin, että kyllä miehen pitää osata huushollata - laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä. Höpsis, laiska se vaan on, se Riitan Sari.

Nykynuoret on niin ronkeleita miesten suhteenkin. Minulla oli hyvä mies ja avioliitto. Lempeä luonne oli, aina kun ajoi lumihankeen niin heitti kengät perästä. Löikin aina vaan avokämmenellä. Nykyisin erotaan aivan liian helposti.