Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita

Vierailija
03.05.2026 |

Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.

Kommentit (412)

Vierailija
201/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön kevättalkoot ovat torstaina, ei nuo naapurit kuule rikkaa ristiin pane. Menen pihalle katsomaan ketkä hoitavat leiviskänsä ja pidän samalla huolen, että Marja-Liisa ei rupea niitä keltaisia orvokkeja taas istuttamaan. Sinisiä niiden pitää olla.

Odotan että grillaavat minullekin kyrsää.

Sinä se olet varmaan ensimmäisen osallistumassa talkoisiin. Tiedätkö lapsikulta mitä talkoot edes tarkoittaa?

Vierailija
202/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikamatkustaja tulevaisuudesta, elän nyt vuotta 2066 ja olen 73 vuotias. Tulin aikaikkunan kautta katsomaan millainen olin nuorena, mitä naureskelin ja ajattelin vanhoista ihmisistä silloin. Hämmästyin kun kaikki tämän palstan kommentit ovat toteutuneet nyt minun ja kavereitteni kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuorekas boomeri. Minulla on koko iän ollut trendikäs lyhyt tukka. Leikkautimme ne jo nuorena tyttöinä kun halusimme erottautua nutturaa käyttävien äitiemme sukupolvesta. Minun hiukseni on aina värjätty mustiksi ja parhaan ystäväni Pirren kirkkaan mahonginpunaiseksi. Olemme olleet aina kapinallisia farkkutyttöjä ja nyt yhdistämme niihin Skechers-merkkiset lenkkarit. Pidämme myös rohkeista nahkarotseista ja leopardikuviosta ja punaisesta huulipunasta. 

Sinä kuljet pyllyryppytrikoissa, sivelet koko ajan hiuksiasi ruokapöydässä niillä tekokynsikäsilläsi, ankkahuuli jäykkänä ja tekoripset poskilla. Selfietä otat koko ajan ja postaat joka v...n kanavalle. 

Vierailija
204/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikamatkustaja tulevaisuudesta, elän nyt vuotta 2066 ja olen 73 vuotias. Tulin aikaikkunan kautta katsomaan millainen olin nuorena, mitä naureskelin ja ajattelin vanhoista ihmisistä silloin. Hämmästyin kun kaikki tämän palstan kommentit ovat toteutuneet nyt minun ja kavereitteni kohdalla.

Tunnustankin nyt, että olen ap muinaisesta menneisyydestä.

t. Aikamatkaaja vuodelta 2066

Vierailija
205/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoruus on kaunista, mitä sitä naaman tuhrimisella (meikki) pilaamaan. Me vaan nipisteltiin poskia että näyttivät punaisilta kun mentiin lavatansseihin.

Ei silloin mitään naistenhakua ollut, odotettiin kiltisti rivistä kun miehet hakivat. Oi joi kun olivat komeita ne pojat, naapurin Tapsakin oli oikein kreemillä kammannut tukkansa.

Ja teikäläinen pilaa botoksilla pärstänsä ja niillä hirveillä tuherokulmakarvoilla sekä tekoripsillä. 

Vierailija
206/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan Puskaradio:

Hei! Sinä joku heitit kivellä linnunpönttöäni noin 21.42 aikaan illalla, sinut on nähty joten ole hyvä ja ilmoittaudu heti numeroon 044-xxxxxxxx niin hoidetaan asia kuntoon! terveisin, Risto. 

(liitteenä riistakameran kuva maahan tippuneesta linnunpöntöstä) 

Vierailija
207/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistus, pojanpoika käyttää nikotiinipusseja. Ei kait ole sama asia kuin isäpapan pervitiinit talvisodassa? Tuleeko pojasta kumminkin hyvä hiihtäjä, jos käyttää?

Poikasi tulee käyttämään peukkua, sekö on parempi?

Vierailija
208/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön kevättalkoot ovat torstaina, ei nuo naapurit kuule rikkaa ristiin pane. Menen pihalle katsomaan ketkä hoitavat leiviskänsä ja pidän samalla huolen, että Marja-Liisa ei rupea niitä keltaisia orvokkeja taas istuttamaan. Sinisiä niiden pitää olla.

Sinä se olet varmaan ensimmäisen osallistumassa talkoisiin. Tiedätkö lapsikulta mitä talkoot edes tarkoittaa?

Toista se oli ennen kun oli syytinki ja taksvärkki.

Vierailija
209/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsi sanoi estäneensä jonkun puhelimellaan. Minäkin löin aina ennen naapurin Karille luurin korvaan, eli lienenkö ollut aikaani edellä?

Vierailija
210/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret ovat niin laiskoja. Matti ei suostunut käymään minulle kaupassa. Minun pitäisi muka ihan itse kävellä tien toiselle puolelle kauppaan.

Wolttaatko muuten useinkin?

Vierailija
211/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan ap:lle, jennicoille ja jonneille, että nuoruus on tauti, jonka aika parantaa.

Vierailija
212/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan isääsi ja isäsi vihaa minua mutta me emme eroa! Enkä olisi koskaan halunnut lapsia mutta ne piti tehdä että eläisi normien mukaan.

Nykyaikana lapsia tehdään myös, ja monen miehen kanssa. Sitten ollaan yhteiskunnan elättinä yksihuoltajana. Tietenkin täytyy olla myös liuta lemmikkejä. 

Vierailija
213/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun olis niitä Leningradin reissuja, joissa sai halvalla naisia ja votkaa!

Te käytte Tallinnassa. Miten se eroaa tuosta?

Vierailija
214/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista se oli ennen kun oli syytinki ja taksvärkki.

Ne on käytössä vieläkin 🥱

Vierailija
215/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun enää ei löydä edes kunnon lenkkiavainta mistään? Sekuntaa ja kertakäyttövälineitä ovat kaikki.

Vierailija
216/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me maksettiin talonrakennuslaina pois viidessä vuodessa. Miksi nuoret nykyään maksavat talolainojaan vuosikymmeniä?

Kun nuoret ei haluu tehdä mitään asioiden eteen. 

Vierailija
217/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanduudeli, kun nää milleniaalit on sitten söpöjä😘

Vierailija
218/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla talo ja takka ennen kuin lapsia tekee. 

Vierailija
219/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki nykyiset naislaulajat kuulostavat ihan samoilta ? Kyllä ennen erotti lauloiko Katri-Helena vai Paula Koivuniemi.

Ja tämä on kyllä niin totta. 

Vierailija
220/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanduudeli, kun nää milleniaalit on sitten söpöjä😘

Jo innokkaita leikkimään roolileikkejä. No mut lapset on terveitä kun ne leikkii.