Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita

Vierailija
03.05.2026 |

Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.

Kommentit (412)

Vierailija
181/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei saa enää edes kunnon pakettinarua. Pelkkää nailonia vaan tarjolla.

Vierailija
182/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivokselan Toyotan autonmyyjällä oli tatueeraus. Pitääkö tässä vielä merkkiä vaihtaa vanhoilla päivillä????

Onko se edes käynyt armeijaa?

Tuskinpa. Kauramaitoa kaatoi kahviinsa. Ei sellainen ole mies ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuorekas boomeri. Minulla on koko iän ollut trendikäs lyhyt tukka. Leikkautimme ne jo nuorena tyttöinä kun halusimme erottautua nutturaa käyttävien äitiemme sukupolvesta. Minun hiukseni on aina värjätty mustiksi ja parhaan ystäväni Pirren kirkkaan mahonginpunaiseksi. Olemme olleet aina kapinallisia farkkutyttöjä ja nyt yhdistämme niihin Skechers-merkkiset lenkkarit. Pidämme myös rohkeista nahkarotseista ja leopardikuviosta ja punaisesta huulipunasta. 

Vierailija
184/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perusboomeri. Minulla on verenpainetauti kaksilla eri lääkkeillä, kolesterolilääkitys ja kakkostyypin diabetekseen metformiini. Käyn kerran vuodessa terveyskeskuksessa laboratoriokokeissa, ja pääsen sinne ihan ilmaiseksi terveydenhoitajan lähetteellä! Minulla on myös kaihia silmissä ja joudun lähivuosina kaihileikkaukseen. Tuntuu että joka kolmannella kavereista on leikattu lonkkaa ja/tai polvea. Saas nähdä osuuko milloin omalle kohdalle. Hyvin olen aina saanut ajokortin uusittua, se on meillä päin iso puheenaihe.

Vierailija
185/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivokselan Toyotan autonmyyjällä oli tatueeraus. Pitääkö tässä vielä merkkiä vaihtaa vanhoilla päivillä????

Onko se edes käynyt armeijaa?

Tuskinpa. Kauramaitoa kaatoi kahviinsa. Ei sellainen ole mies ollenkaan.

Ei kaikki boomerit ole persuja jotka eivät hyväksy mitään "kasvistuotteita."  Persut ja boomerit ei ols synonyymi.

Vierailija
186/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoruus on kaunista, mitä sitä naaman tuhrimisella (meikki) pilaamaan. Me vaan nipisteltiin poskia että näyttivät punaisilta kun mentiin lavatansseihin.

Ei silloin mitään naistenhakua ollut, odotettiin kiltisti rivistä kun miehet hakivat. Oi joi kun olivat komeita ne pojat, naapurin Tapsakin oli oikein kreemillä kammannut tukkansa.

Vierailija
187/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule krookukset jo puhjenneet tuohon pihamaalle.

Vierailija
188/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoruus on kaunista, mitä sitä naaman tuhrimisella (meikki) pilaamaan. Me vaan nipisteltiin poskia että näyttivät punaisilta kun mentiin lavatansseihin.

Ei silloin mitään naistenhakua ollut, odotettiin kiltisti rivistä kun miehet hakivat. Oi joi kun olivat komeita ne pojat, naapurin Tapsakin oli oikein kreemillä kammannut tukkansa.

Kyllä meillä vaan oli kakkumaskara, jota aina kostutettiin sylkemällä. Puuteria naaman ja poskipunaa kanssa. Ja toki punattiin huulet. Ja punaista kynsilakkaa yhä vieläkin, sävy sävyyn huulipunan kanssa. Huulipuna on ollut Diorin sävy 666 vuosikymmenestä toiseen. Toki minulla on myös hajuvesi jota olen käyttänyt 1980-luvulta saakka.

Vierailija
189/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön kevättalkoot ovat torstaina, ei nuo naapurit kuule rikkaa ristiin pane. Menen pihalle katsomaan ketkä hoitavat leiviskänsä ja pidän samalla huolen, että Marja-Liisa ei rupea niitä keltaisia orvokkeja taas istuttamaan. Sinisiä niiden pitää olla.

Odotan että grillaavat minullekin kyrsää.

Vierailija
190/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mihin katosivat heinäsirkat? Eivät siritä enää kuten ennen.

Vierailija
191/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että nykyään kaikki pitää pakata muoviin? Leivät ja lihat kaikki muovissa? Ennen sait kotletit paperiin käärittynä ja munatkin myytiin irtona ja paperipussin laitettiin. 

Vierailija
192/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hola! Se on espanjaa ja tarkoittaa heippa. Me vietämme aina talven Aurinkorannikolla ja tulemme juuri ennen vappua Suomeen kesäkaudeksi. Kippis ja la dolce vita!

Vierailija
193/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krookuksista tuli mieleeni Pekka Ruuska. Ei enää tehdä sellaista musiikkia mitä Ruuska teki. Ei ole samanlaista viilinkiä nykymusiikissa. Ja mihin se Yöradiokin katosi? Tuskin oli kuuntelijoista pula. 

Vierailija
194/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Haluan puhua tunteista.

Ahdistaa, kun puhutaan tunteista. 

Tapellaan mieluummin, pidetään mykkäkoulua ja kielletään se!

Ostetaan sovinnon merkiksi uusi hilavitkutin!

Lapset ei saa puuttua aikuisten asioihin!

Kuule sinä et täällä ala kukkoilemaan. Kyllä asia on näin.

Vierailija
195/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on digiä. Ei pariskunnatkaan puhu enää vaan läppäreillä js kännyillä viestivät samassa asunnossa.  

Kattokaa ees joskus ulos, siellä on ihana kevät. Mutta vaan boomerit huomaa sen.

Vierailija
196/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se Hannu Taanila myös sellainen radioääni, jota malttoi kuunnella. Ei vouhottanut saati narissut.

Vierailija
197/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli perussuomalaisetkin ennen suomalaisten asialla. Ei ollut homoja prysselissä eikä lapsoset vallannut eduskuntaa vaan ajettiin perus suomalaisen asiaa. Köyhien asia ja tavan suomalaisten murheet olivat keskiössä. Nyt vaan eliitin persettä nuollaan ja kokoomuksessa roikutaan kuin iilimadot konsanaan. Vennamoa tarvittaisiin taas.

Vierailija
198/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä se ilmasto oikein muuttuu? Aina on säät ja kelit vaihdelleet.

2000-luvulla puhuttiin jotain ilmastointilaitteen muutoksesta. Vieläkö lienee ajankohtainen?

Vierailija
199/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kunnon hanurimusiikkia kuulee enää harvoin?

Vierailija
200/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset toivat jotain itämaista noutoruokaa tullessaan. Heitin roskiin, kun oli liian outoa! 

Kyllä ennen oli asiat hyvin, kun varoiteltiin, ettei maustetta saa hurahtaa ruokiin liikaa.